مانتو بارداری: جدیدترین مدل مانتو بارداری مجلسی و اداری(شیک ترین)

مطالب مهمی باید که قبل از خرید مانتو بارداری بدانیم

نه ماه دوران بارداری یکی از زیباترین و بهترین دورانی هست که هر زن در زندگی خود تجربه می‌کند. برای مادران باردار لحظه‌به‌لحظه‌ی این دوران شیرین است. مادرانی که در دوران کودکی رویای داشتن کودکی را تصور می کردند، این دوران برایشان هیجان انگیز‌تر است. از طرفی خرید لوازم سیسمونی لباس بارداری و... نیز جذابیت‌های خود را دارد. خرید مانتو بارداری برای این دوران نسبت به تجربیات قبلی متفاوت خواهد بود. 

بسیاری از مردم در چنین شرایطی دچار نگرانی می‌شوند از این بابت که نتوانند لباس بارداری مناسب با ویژگی‌های لازم را پیداکرده و خریداری کنند. حال می‌خواهیم در این مقاله از  سایت چی بگیر نکاتی را در مورد خرید مانتو بارداری مورد بررسی قرار دهیم و انواع آن را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با دریافت اطلاعات کافی اقدام به خرید کرده و از تجربه لحظه‌لحظه‌ی این نه ماه لذت ببرید.

نکات مهم برای خرید مانتو بارداری

اگر می‌خواهید برای دوران بارداری آماده شوید یا در حال گذراندن این دوران هستید، یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین خرید‌هایی که نسبت به آن باید اقدام کنید، خرید مانتوی بارداری ست. البته دقت داشته باشید که در سه‌ ماهه‌ی اول به تن کردن لباس بارداری چندان ضرورتی ندارد. ولی از ماه چهارم به دلیل چند‌برابر شدن رشد اندام‌های جنین، داشتن لباس مناسب امری مهم است.

انتخاب لباس مناسب اندام شما را در حالت آسوده‌تری قرار می‌دهد. پوشیدن لباس های تنگ کلافه‌تان می‌کند.احساس گرما شما را در وضعیت نامناسبی قرار می‌دهد. بنابراین برای خرید بهتر نکات زیر را مد‌نظر قرار دهید:

آستین مانتو مناسب بارداری

اگر قصد خرید مانتو بارداری دارید، به آستین آن توجه داشته باشید. به این دلیل که در دوران بارداری احتمال افزایش سایز در قسمت ساعد و بازو وجود دارد، بهتر است از مانتو با آستین آزاد انتخاب کنید تا تنگی آن برای شما آزاردهنده نباشد.

قد مانتو حاملگی مجلسی

در هنگام خرید مانتو بارداری، مانتو بارداری بلند را انتخاب نکنید. در دوران بارداری به‌خصوص در ماه‌های آخر به دلیل بزرگ‌تر شدن شکم و کاهش تعادل درراه رفتن، احتمال زمین خوردن زیاد است و پوشیدن مانتو بارداری بلند توصیه نمی‌شود.

نحوه بسته شدن مانتو حاملگی شیک

در این مدت بهتر است از مانتو‌های جلو‌بسته استفاده نکنید. چراکه پوشیدن و از تن خارج کردن این مانتو‌ها برای مادران باردار آسان نخواهد بود. بنابراین بهتر است مانتو بارداری جلو‌ باز خریداری کنید تا علاوه بر دوران بارداری، در دوران شیردهی نیز مورداستفاده قرار گیرد.

توجه به سایز مانتو حاملگی

از خریدن لباس‌های با سایز بزرگ خودداری کنید. برخی از مادران لباس‌هایی با سایز بزرگ‌تر انتخاب می‌کنند که در آن احساس راحتی کنند اما این کار اشتباه است و بهتر است مانتو بارداری را در سایز معمولی خودتان خریداری که آزاد باشد و بااندام شما تناسب داشته باشد. پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان باعث ایجاد مشکلاتی در سلامتی مثل درد، عفونت‌های قارچی و کاهش گردش خون می‌شود. اگر لباس‌هایتان شروع به تنگ شدن کرده است، زمان آن رسیده که برای خرید لباس‌های با سایز مناسب‌تر اقدام کنید.

رنگ مناسب برای مانتو باردار

اگر در بیشتر اوقات عادت به پوشیدن لباس‌های تیره دارید، از پوشیدن مانتو بارداری مشکی در دوران بارداری خودداری کنید. بهتر است در این دوران لباس‌های رنگ روشن و سرزنده به تن کنید تا امواج شاد این رنگ‌ها بر شما و جنینتان تأثیر گذاشته و انرژی آن‌ها منتقل شود.

مانتو بارداری مدل 400

ویژگی‌های محصول
جنسبنگال
طرحچهارخانه
قدبلند
آستینبلند
مورد استفادهروزمره، مهمانی
توضیحات جنسجنس پارچه: کشی
لطیف و سبک
جزئیاتقد مانتو 115 سانتی تر
دور سینه 112 سانتی متر
دور بازو 40 سانتی متر
فری سایز (مناسب سایز 40 تا 48)
دارای بند برای تنگ و گشاد کردن لباس
دارای دکمه شیردهی

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو بارداری مدل 12

ویژگی‌های محصول
جنسجین
طرحساده
قدزیر زانو
آستینبلند
مورد استفادهاسپرت، مهمانی
توضیحات جنسسبک
گل‌های روی سینهبه وسیله چرخ خیاطی تیکه دوزی شده
جزئیاتقد مانتو 115
دور سینه 112
دور بازو 40
دارای دکمه شیردهی

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو بارداری مدل 7780

ویژگی‌های محصول
جنسکتان
طرحطرح دار
قدمیدی
آستینبلند
مورد استفادهمهمانی
توضیحات جنسپارچه کتان ترک وارداتی با لایه دوخته شده پلی استری زیرین

مانتو بارداری مدل 78

ویژگی‌های محصول
جنس کرپ
طرحساده
قدروی زانو
آستینبلند
مورد استفادهروزمره
توضیحات جنسمانتو کرپ نخی
جزئیاتقد مانتو 100
قد آستین 60
فری سایز (مناسب سایز 38 تا 50)

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو کتی مازاراتی جلو‌باز

ویژگی‌های محصول
جنسمازاراتی
طرحساده
قدزیر باسن
یقهگرد
نحوه بسته شدنجلو‌باز
مورد استفادهرسمی و اداری، مهمانی
توضیحات جنسمازاراتی درجه یک
جزئیاتسایز1: قد مانتو 90  قد آستین 54  دور کمر 94
سایز2: قد مانتو 90 قد آستین 54 دور کمر 96
سایز3: قد مانتو 90 قد آستین 54 دورکمر
98
سایز4:قد مانتو 90قد آستین54  دور کمر 100

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو بارداری مدل 365487

ویژگی‌های محصول
جنستنسل
طرحساده
قدزیر زانو
آستینبلند
مورد استفادهاسپرت، روزمره، مهمانی
توضیحات جنسسبک و لطیف
بالاتنه کیپور کارشده
آبرفت ندارد
جزئیاتقد لباس 112  دور سینه 116
دارای بند جهتتنگ و گشاد کردن لباس
دارای دکمه شیردهی

 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو بارداری مدل 0087

ویژگی‌های محصول
جنسجیر
طرحطرح دار
قدروی زانو
آستینبلند
مورد استفادهمهمانی
جزئیاتدو‌لایه
مناسب فصل بهار و تابستاندارای دکمه شیردهی

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو بارداری اچ اند ام مدل 0404485

ویژگی‌های محصول
جنسپلی استر
طرحساده
قدبلند
آستینبلند
مورد استفادهروزمره

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

مانتو بارداری مدل سارا خلیلاوی 1439

ویژگی‌های محصول
جنسشانتون
طرحساده
قدروی زانو
آستینبلند
مورد استفادهاداری و رسمی
اسپرت
روزمره
مهمانی
کشور تولید‌کننده ایران

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید


در ادامه بخوانید : شلوار بارداری: خرید و قیمت شلوار حاملگی (اداری، پارچه ایی، دکمه دار)

معرفی انواع مانتو بارداری

مدل مانتو بارداری و شیردهی

اندام هر‌کسی زیبا و منحصربه‌فرد است و نباید ظاهر خود را با دیگران مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که این فصلی از زندگی شماست که نمی‌توانید آن را تکرار کنید. بدن شما در حال تغییر است و چه‌بهتر که با این تغییرات در پوشیدن لباس‌هایتان تنوع ایجاد کنید و در موقعیت‌های مختلف لباس مناسبی بپوشید. در ادامه به انواع مانتو‌ها متناسب با ویژگی‌هایشان می‌پردازیم:

  • مانتو بارداری اداری
  • مانتو بارداری مجلسی
  • مانتو بارداری بهاره
  • بررسی ویژگی‌های مانتو بارداری

    شاید تصور شما از مانتو بارداری باید لباسی باشد که شکم شما پنهان نگه دارد. درحالی‌که هیچ دلیلی برای مخفی کردن شکمتان در دوران بارداری وجود ندارد و لباس‌های مناسب برای این استایل طراحی و تولیدشده است به‌طوری‌که اندازه شکمتان را برجسته نشان می‌دهد. 

     برای داشتن استایل مناسب در این دوران و خرید مانتو بارداری شیک به نکات زیر توجه داشته باشید:

    • در دوران بارداری به دلیل تغییرات مکرر بدن مانند تغییر دمای ممکن است احساس گرما کرده و به‌شدت غرق کنید و یا در زمستان سردتان شود، به همین منظور توصیه می‌کنیم در استایل بارداری خود از چندلایه لباس استفاده  کنید.
    • لباسی که در دوران بارداری می‌پوشید، جهت سلامتی و راحتی بدنتان تأکید می‌کنیم از جنس مرغوب و طبیعی مانند پارچه، ابریشم، پنبه و پشم قابل‌تنفس باشد. به خاطر داشته باشید مواد مصنوعی مثل نایلون و اکریلیک نسبت به مواد طبیعی کیفیت لازم را نخواهد داشت.وقتی صحبت از مانتوی بارداری شیک به میان می‌آید، اغلب تصوری که از آن داریم لباس‌هایی ست که برای مهمانی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

مانتو بارداری اداری

اگر شاغل هستید و بخشی از روز را در اداره یا دانشگاه می‌گذرانید و چون بارداری شرایط حساسی برای شماست، مانتوی اداری بارداری برای چنین مواقعی مناسب است. به خاطر حالت رسمی‌ای که دارند و دوخت ساده و شکیل آن مورداستفاده شما مادران شاغل قرار می‌گیرد و نیز در محل کار با مانتوی بارداری اداری احساس راحتی خواهید کرد.

بررسی ویژگی‌های مانتو بارداری مجلسی

خرید مانتو بارداری مجلسی/قیمت مانتو حامگیمانتو بارداری مجلسی علیرغم این‌که لباس‌ راحتی نیستند، اما برای مدت‌زمان کوتاهی در مهمانی‌ها و مجالس مورداستفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که در همان مدت‌زمان کوتاه از مانتو‌ی تنگ و لباس‌هایی که پارچه‌ی آن‌ها از درصد زیادی الیاف مصنوعی و پلاستیک تشکیل‌شده خودداری کنید. یکی از ویژگی‌هایی شاخصی که مانتو بارداری مجلسی دارد، اغلب قسمت زیر سینه‌ی آن پلیسه دار و چین‌دار است و به خاطر برش‌های فانتزی در قسمت روی شکم دارد، در تن گشاد و آزاد می‌ماند.

مانتو بارداری برای عید

مانتو‌ بهاره عموما از جنس حریر هستند به همین دلیل معمولا به آن‌ها مانتو بارداری بهاره گفته می‌شود. شیک و خنک بوده و برای دوران بارداری و نیز شیردهی مناسب‌اند. در فصول مختلف سال به‌خصوص فصل‌های بهار و تابستان قابل‌استفاده هستند. پارچه‌ی به‌کاررفته در مانتو بارداری حریر از غرق کردن زیاد بدن در فصول گرم سال جلوگیری کرده و باعث خنکی و تنفس پوست بدن شما می‌شود.

بهترین جنس برای مانتو بارداری چه جنسی است؟

برای خرید مانتو بارداری به جنس مانتو دقت داشته باشید که مناسب فصل باشد. در طول این مدت به دلیل این‌که در بدن شما خون اضافی پمپاژ می‌شود، نسبت به‌موقع عادی کمتر احساس سرما می‌کنید. اگر در حالت عادی بدن شما ۳۷ درجه‌ی سانتی‌گراد باشد، در دوران بارداری به ۸/۳۷ درجه‌ی سانتی‌گراد خواهد رسید؛ مثلا در فصول گرم سال مانتوی نخی و عاری از حساسیت بپوشید و در فصول سرد سال از لباس‌هایی استفاده کنید که کمر و شانه ها را به‌خوبی پوشش دهد.

از چه زمانی باید لباس بارداری بپوشیم؟

تا سه ماهه‌ی اول بارداری می‌توانید از لباس‌های معمول خودتان استفاده کنید. تا ماه ششم لباس‌های آزادتری که از قبل در کمدتان دارید بپوشید اما از ماه هفتم به لباس‌های بارداری نیاز پیدا خواهید کرد و لازم است برای خرید آن اقدام کنید.

آیا از مانتو بارداری می‌توان به عنوان لباس شیردهی استفاده کرد؟

بله از مانتو بارداری می‌توان در زمان شیردهی نیز استفاده کرد. در صورتی که قسمت سینه لباس دارای دکمه ااشد، استفاده آن در زمان شیردهی راحت‌تر است و هم پوشیدن این لباس ها هم در دوران بارداری و هم شیردهی مقرون به صرفه است.

سخن پایانی: 

در این مقاله از سایت چی بگیر اطلاعاتی راجع به خرید مانتو بارداری در اختیار شما مادران عزیز ارائه دادیم. در ادامه به انواع مانتو و نکاتی که در هنگام خرید لازم است به آن‌ها توجه شود را عنوان کردیم. و گفتیم که جهت مقرون‌به‌صرفه بودن خریدتان بهتر است لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر دوران بارداری برای شیردهی نیز مناسب باشد. امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله و در‌ نظر‌ گرفتن شرایط و بودجه‌تان خرید مطمئن‌تری داشته باشید و دوران بارداریتان را در بهترین حالت سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - Asni

عالی بود همه اطلاعات راجب مانتو حاملگی کامل بود ممنون ❤

26 فروردین 1401 - 11:46

پاسخ
پیراهن و لباس مجلسی بارداری قیمت انواع پیراهن و لباس مجلسی بارداری