جدیدترین مدل دستمال سفره شیک و مجلسی( قیمت مناسب)

انتخاب دستمال سفره مجلسی و جدید

دستمال سفره، پارچه‌ای است مستطیلی شکل که در روی میز غذاخوری قرار دارد و  به شما کمک می‌کند تا آن را یا بر روی پاهای خود انداخته و یا دستان و دهان خود را با آن پاک نمایید. علاوه بر استفاده‌های کاربردی از این محصول، دستمال‌ سفره می‌توانند به راحتی باعث تزئین و زیباتر کردن میز غدا شود. البته به نوع جنس دستمال سفره هم بستگی دارد. دستمال‌ سفره معمولا به صورت کاغذی و پارچه‌ای هستند. به طور کلی و رسمی دستمال‌ های سفره تاشده بر روی میز قرار داده می‌شوند تا در هنگام غذا خوردن از آن استفاده نمایند.

از نظر تنوع در جنس دستمال‌ سفره‌ پارچه‌ای، تنوع بسیار است. اما امروزه استفاده از دستمال سفره‌ های کاغذی معمول‌تر است. 

برای خرید دستمال سفره به این نکات دقت کنید:

رنگ دستمال سفره

استفاده از رنگهای خنثی و یا گلهای کم رنگ و محو برای دستمال سفره، به چیدمان شما ظرافت خاصی می‌بخشد. استفاده از دستمال سفره‌ با رنگ سفید همیشه مورد پسند هر چیدمانی است. 

ابعاد دستمال سفره 

دستمال سفره‌ در عین قابلیت زیبایی بخشی و تکمیل پذیرایی به چیدمان میز غذاخوری، در انواع متفاوتی وجود دارد. در جاهایی که استفاده از دستمال سفره برای هر نوع پذیرایی همانند چای عصرانه هم مرسوم است، دستمال سفره اندازه‌های متفاوتی دارد. در این مراسم، دستمال سفره مورد استفاده به صورت مثلثی شکل و مربع‌هایی کوچک‌تر از حد معمول هستند و در مراسمی که غذای اصلی سرو شود، دستمال سفره با قطع بزرگتری به صورت مربع وجود دارد. اما به طور کلی اندازه این نوع دستمال‌ ها 30 در 30 سانتی‌متر و یا 50 در 50 سانتی‌متر هستند. 

معرفی جدیدترین مدل دستمال سفره

دستمال سفره مدل i62

دستمال سفره مدل i62تهیه شده از الیاف مصنوعی بسیار سبک وزن است. ابعاد این دستمال سفره شیک و زیبا 40 در 40 سانتی‌متر است. خرید این دستمال سفره بسیار مقرون به صرفه است. و شما با خرید این دستمال می‌توانید حافظ محیط زیست باشید. شما می‌توانید بارها و بارها این دستمال را شسته و بدون از دست دادن کیفیت و رنگ پارچه مجدد استفاده نمایید.

حلقه دستمال سفره مدل 007 بسته 6 عددی

حلقه دستمال سفره مدل 007 بسته 6 عددی با کیفیت ساخت قابل قبولی تولی شده است. قطر هر حلقه ۴ سانتی‌متر است. جنس این حلقه دستمال سفره از پلاستیک است. 

دستمال سفره ایکیا مدل FINSTILT بسته 30 عددی

دستمال سفره ایکیا مدل FINSTILT بسته 30 عددی را در تصویر ملاحظه می‌کنید. ابعاد این دستمال سفره کاغذی ۳۳ × ۳۳ سانتی‌متر است. بسیار سبک است. جنس این دستمال سفره ایکیا کاغذی است. در این بسته ۳۰ عدد دستمال سفره ایکیا وجود دارد. 

دستمال سفره هوم اند لایف مدل آریسان بسته 20 عددی

دستمال سفره هوم اند لایف مدل آریسان بسته 20 عددی محصولی کاربردی و  قابل استفاده در کاربردهای مختلف از جمله نظافت و تمیز کردن است. این دستمال سفره کاغذی ایجاد جلوه‌ای زیبای به میز غذاخوری خواهد داد. این دستمال بصورت دو لایه و با جذب بسیار بالا است. جنس این دستمال‌ها کاغذی است. گفتنی است در این بسته ۲۰ ورق دستمال کاغذی ۲ لایه در یک بسته وجود دارد.

نگهدارنده دستمال سفره طرح گل بسته ۶ عددی

نگهدارنده دستمال سفره طرح گل بسته ۶ عددی یکی از بامزه‌ترین اکسسوری‌های میز غذاخوری است. این محصول مناسب برای درست کردن انواع گل با دستمال کاغذی و دستمال سفره است. با قرار دادن دستمال سفره در این نگهدارنده به راحتی و با یک حرکت چرخشی دستمال سفره شما به شکل گل رز در می‌آید و کنار بشقاب به زیبایی سفره شما کمک می‌کند. ابعاد این محصول ۶x۲۰ سانتی‌متر است. جنس آن هم از پلاستیک است. این محصول قابلیت نظافت آسان را دارد و به راحتی می‌توان آن را شستشو کرد. 

دستمال سفره گلریز طرح گل لاله کد 01 بسته 20 عددی

دستمال سفره گلریز طرح گل لاله کد 01 بسته 20 عددی در تصویر دیده می‌شود. این دستمال سفره زیبا در ابعاد ۳۳x۳۳ سانتی‌متر تولید شده است. جنس این دستمال سفره زیبا پنبه‌ای و بسیار نرم است.  

دستمال سفره مدل Marginal کد MS13999

دستمال سفره مدل Marginal کد MS13999در ابعاد 50 در 50 سانتی‌متر است. این دستمال سفره با دو رنگ هم خانواده کم رنگ و پررنگ به زیبایی تضاد رنگی تولید شده و جلوه خاصی به تزئینات میز آرایی شما خواهد داد.  جنس این دستمال‌ سفره از پنبه و پلی‌استر است. این دستمالها با نهایت دقت و ظرافت خاصی دوخته شده و تمامی گوشه‌ها به روش دقیقی فارسی بر شده‌اند تا نهایت تمیزی و ظرافت را به کار بدهند. این محصول به صورت دوتایی است. 

دستمال سفره ایکیا مدل STORATARE بسته 150 عددی

دستمال سفره ایکیا مدل STORATARE بسته 150 عددی بسیار نرم و مناسب است. ابعاد این دستمالهای کاغذی 30 در ۳۰ سانتی‌متر است. درست است که این دستمالها کاغذی هستند اماجنس خوبی دارند. 

دستمال سفره مدل سانشین طرح چهار خونه بسته 20 عددی

دستمال سفره مدل سانشین طرح چهار خونه بسته 20 عددی  در ابعاد ۶۴x۶۴ سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. این مدل دستمال سفره کاغذی از جنس پنبه است.

دستمال سفره مدل دختر توت فرنگی بسته 20 عددی

دستمال سفره مدل دختر توت فرنگی بسته 20 عددی مناسب برای پذیرایی در جشن‌ها و مراسم خردسالان است. اگر برای تولد تم خاصی در نظر دارید، این دستمال سفره هم می‌تواند شمارا یاری دهد. این محصول از کاغذ کلینس ساخته شده و بسیار نرم و لطیف است. ابعادآن 17 در 17 سانتی‌متر است. این محصول را می‌توانید در بسته‌های 20 عددی متناسب با تم مورد نطر انتخاب کرده و خریداری نمایید.

دستمال سفره مدل Greek3 کد GK14007 بسته 2 عددی

دستمال سفره مدل Greek3 کد GK14007 بسته 2 عددی با ابعاد ۵۰x۵۰ سانتی‌متر است. این دستمال خوب و پرطرفدار از جنس پلی استر - نخ تهیه شده و به راحتی لک‌های روی آن از بین خواهد رفت. 

دستمال سفره پپ ستار مدل DEdition کد 81566 بسته 20 عددی

دستمال سفره پپ ستار مدل DEdition کد 81566 بسته 20 عددی، سه لایه است. ابعاد این دستمال سفره زیبا و خوش رنگ 33 در 33 سانتی‌متر است. گفتنی است که در تولید این دستمال سفره از تکنولوژی طراحی و تولید آلمان منطبق بر استانداردهای بهداشتی استفاده شده به گونه‌ای که این دستمال سفره فاقد رنگ‌های پایه شیمیایی و مواد نفتی است.


در ادامه بخوانید : خرید 15 مدل زیر بشقابی شیک و جدید( قلاب بافی، بافتنی، حصیری...)

برای شام‌ رسمی از چه دستمال سفره‌ ایی استفاده کنیم؟

قطعا وقتی که یک شام رسمی داشته باشیم، درصدد هستیم، بهترین ضیافت را برای مهمانانمان در نظر داشته باشیم. و بهترین اصول را از هر نظر رعایت کنیم. در مورد دستمال سفره هم، به طور کلی در این مراسم‌ها بهتر است از رومیزی یک دست، یک رنگ، ترجیحاً سفید استفاده کنیم و دستمال سفره‌ ها هم با جنس رومیزی یکسان باشند و یا هماهنگ با رومیزی. انواع دستمال سفره‌ های گلدوزی شده و توردوزی شده وجود دارند که زیبایی میز را چندین برابر خواهند نمود. و یا استفاده از حلقه‌ های دستمال سفره با تزئیینات خاص سفره آرایی ما را زیباتر می‌کند.

سخن آخر:

اگر به جای دستمال سفره‌ پارچه‌ ای قصد استفاده از دستمال سفره کاغذی را دارید، باید بگوییم که فکر بدی هم نیست. دستمال سفره‌ کاغذی در انواع بسیار بسیار متنوع با رنگ و سبک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند کار شما را برای سفره آرایی ساده نمایند. حتی استفاده از حلقه‌ دستمال سفره برای دستمال سفره‌ کاغذی هم می‌تواند زیبایی آن را چند برابر کند. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناشناس

عفو

6 تیر 1401 - 01:20

پاسخ