20 مدل ست رومیزی شیک و جدید ( قلاب بافی، ترمه، فانتزی...)

معرفی رومیزی شیک و جدید

همانطور که میز و صندلی، فرش، پرده، هرکدام نقشی را در زیبایی دکوراسیون خانه ایفا می‌کنند، بهتر است از کاربردها و زیبایی که انواع رومیزی می‌آفریند، غافل نشویم. از آنجایی که قیمت رومیزی‌ چندان زیاد نیست، این امکان را به مصرف کننده می‌دهد که با توجه به نوع دکوراسیون منزل، چندین مدل رومیزی با توجه به نوع چیدمان، تهیه کند. رومیزی‌ها معمولا در انواع فانتزی، اسپورت، کلاسیک، سنتی و ...  تولید شده‌اند و موجودند. بنابراین در انتخاب انواع آن دستمان باز است. در ادامه تیم چی‌بگیر پرطرفدارترین نوع این کامل کننده دکوراسیون منزل را برایتان یک جا جمع نموده است. 

رومیزی پرلا کد260

رومیزی پرلا کد260 در سایز260 در 150 سانتیمتر در سه رنگ تولید شده است. این رومیزی پلی استر برای برای میزهای 8 نفره مناسب است. رومیزی پرلا علاوه بر زیبایی از دوام بالایی برخوردار است و قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی نیز هست. وزن این رومیزی زیبا 450 گرم است. جنس آن هم از پلی‌استر است. به صورت مستطیل شکل بوده و از خصوصیات این رومیزی زیبا باید گفت که از الیاف خوبی درون آن استفاده شده، جنس خوبی دارد، بادوام است و ثبات رنگ دارد.

ست رومیزی 4 تکه کد 854

ست رومیزی 4 تکه کد 854 که دارای طرحی سنتی است را در تصویر ملاحظه می‌کنید. در این ست شما 4 رومیزی با ابعاد مختلف و دلخواه خواهید داشت. جنس آن از مخمل است و این محصول شامل یک رانر و یک رومیزی 3 تیکه می‌باشد. ابعاد رو میزی عسلی 40 در 40 سانتی‌متر است. ابعاد رانر 120 در 40 سانتی‌متر. این رومیزی‌های طرح سنتی با جنس پارچه مخمل دارای پشت کار پارچه ساتن هستند که این پارچه تک رنگ متناسب با رنگ‌بندی است که شما انتخاب می‌کنید.

 رومیزی مدل بهار کد RP-141

رومیزی مدل بهار کد RP-141 با ابعاد 30 در 30 سانتی‌متر است. به ابعاد دقت کنید و مطابق با نیاز خرید انجام دهید. این رومیزی بسیار سبک است و جنس آن هم از چرم است. این محصول شیک و زیبا دولایه است و زیره آن نمدی است. رویه آن هم از چرم مصنوعی اکلیلی است. که دارای کیفیت است، بدون ریزش اکلیل با بالاترین کیفیت چاپ. این محصول کاملا قابل شستشو است. 

رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد 1004400093

رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد 1004400093 تولید اصفهان است. این پارچه رومیزی سنتی دارای  ثبات رنگ است و قابلیت شستشوی بسیار بالایی دارد و به هیچ وجه در معرض شستشو و نورکمرنگ یا بی‌رنگ نخواهد شد. بهتر است پارچه قلمکار با آب سرد یا در دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و مایع لباسشویی شسته شوداتو کشی با درجات حرارت بالا تأثیری در رنگ و دوام آن نخواهد داشت. گفتنی است تکنیک ساخت و تزئین این رومیزی قلمکاری شده قلم کاری است. ابعاد آن هم 80 در 80 سانتی‌متر است.

رومیزی پرووال مدل TE5-07

رومیزی پرووال مدل TE5-07 با ابعاد 100 در 100 سانتی‌متر است. سبک است. طرحی زیبا دارد. و جنس آن از مخمل است. این محصول زیبا مناسب برای میزهای گرد و مربع است. 

ست رومیزی 4 تکه کد PT101

ست رومیزی 4 تکه کد PT101 بسیار زیبا، ساده و شیک را ملاحظه می‌کنید. ابعاد این ست متفاوت است. و  جنس آن هم از نخ - پلی استر است. ابعاد بزرگترین رومیزی این ست 120 در 35 سانتی‌متر است. این ست قابلیت شستشو با آب سرد را دارد. دارای رویه از جنس نخ-پلی استر و رویه زیرین از جنس چرم است. این مساله باعث شده است تا بر استحکام این ست افزوده شود. این ست دارای رنگهای زیبا و متنوعی است. 

 رومیزی پرلا طرح دیبا

رومیزی پرلا طرح دیبا با ابعاد 140 در 210 را می‌بینید. این رومیزی زیبا مناسب برای میزهای 6 نفره است. رومیزی پرلا علاوه بر زیبایی از دوام بالایی برخوردار است و قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی نیز هست. وزن این رومیزی زیبا و پرکاربرد 770 گرم است. جنس این رومیزی از پلی‌استر و به صورت مستطیل است. از مهمترین خصوصیات این رومیزی بادوام بودن آن و ثبات رنگ آن است. این رومیزی ضد است. و اگر لکه غذا بر آن بیفتد به به راحتی پاک می شود.

ست رومیزی 3 تکه طرح گل کد 02

ست رومیزی 3 تکه طرح گل کد 02 از نوع رومیزی هویه کاریه. این رومیزی کار دست است. ابعاد آنها هم 40 در 80 سانتیمتر و ابعاد رومیزی عسلی آن هم 30 در 30 سانتیمتر است. جنس رومیزی مخمل شانل و پشت کار هم آستر است. برای نگهداری بهتر از این ست بهتر است آن را با دست شستشو کنید. 

ست رومیزی 3 تکه مدل چرم مخمل خورشیدی کد sunCCC

ست رومیزی 3 تکه مدل چرم مخمل خورشیدی کد sunCCC دایره‌ای شکل و با ابعاد31 در 31 سانتی‌متر را ملاحظه می‌کنید. این رومیزی‌ها بسیار سبک هستند. و از آنجایی که براق هستند برای خیلی از دکوراسیون‌ها مناسبند.

 رومیزی طرح قشقایی کد KN-RGHash4545

رومیزی طرح قشقایی کد KN-RGHash4545 با ابعاد 45 در 45 سانتی‌متر و از جنس مخمل است. این محصول زیبا و سنتی به شکل مربع تولید شده. این رومیزی زیبای طرح سنتی مناسب میزهای عسلی بین مبلی و زیر بشقابی است. 


در ادامه بخوانید : خرید جدیدترین ست رومیزی ترمه/ قیمت ترمه اصل و شیک

رومیزی و کاربردهای آن

همه می‌دانیم رومیزی چیست و عملکرد آن چگونه است، اما برای کامل‌ و منظم‌تر شدن تعریف ذهنیمان به این توضیح می‌پردازیم که؛ رومیزی پارچه‌ای است که سطح میز را به هر دلیل خواه جهت زیبایی، خواه برای پوشاندن رنگ آن، خواه برای پوشاندن عیوب آن، می‌پوشاند. و این همان جنبه زیبایی دادن به این اکسسوری جهت دکوراسیون منزل است. گاهی هم برای نمایش دادن زیبایی یک پارچه و یا سفره‌ای از آن برای روکش میز استفاده می‌شود. 

در هنگام خرید رومیزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • همیشه تابع مد نباشید. ممکن است مد و یا ترند رومیزی که در آن سال مد شده باشد، با دکوراسیون شما همخوانی نداشته باشد.
  • در هنگام خرید رومیزی به قابل شستشو و راحت شستشو شدن آن توجه کنید. این نکته مهمی است. ازآنجایی که میز ناهار خوری و یا میزهای عسلی مورد استفاده زیادی هستند، امکان کثیف شدن آنها هم بسیار است. بنابراین رومیزی را تهیه کنید که پس از شستشو، کیفیت و رنگ و حالت خود را از دست ندهد. 
  • سبک خانه‌تان را بیابید، و نسبت به آن اقدام به خرید رومیزی نمایید. رنگها را دست کم نگیرید. رنگها به شما کمک می‌کنند خانه‌ای گرم و پر از انرژی داشته باشد.
  • در هنگام خرید رومیزی به سبک و رنگ کوسن ها و مبل مان دقت کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

تفاوت رانر و رومیزی چیست؟

رومیزی‌ها معمولا کل میز را می‌پوشانند، اما با استفاده از رانر شما معمولا سطح وسط میز را در طول پوشش می‌دهید و سطح میز کاملاً پیدا است. با استفاده از رانر شما زیبایی‌های میز را بهتر و بیشتر نمایش می‌دهید. نکته دیگر تنوع رومیزی با اشکال مختلف هندسی است. دایره، مربع و یا طرحی از گل و .... 


در ادامه بخوانید : رانر چیست؟ شیک ترین مدل رانر و رومیزی (ارزان ترین)

چگونه با استفاده از رومیزی، میز را زیباتر نشان دهیم؟

اگر میز جلو مبلی زیبایی دارید و دوست دارید که پایه‌ها به طول کامل نمایش پیدا کند. رومیزی را انتخاب کنید که کل میز را نپوشاند. این کار علاوه بر اینکه میز را نشان خواهد داد، طراحی این مدل کمک می‌کند، تا خود رومیزی هم به صورتی زیبا نمایش داده شود. و در قسمتهای خالی هم می‌توانید از اکسسوری‌های زیبای دیگر استفاده کنید. 

بهترین روش شستشوی رومیزی؟

پیشنهاد ما به شما شستشوی آن با دست است. بهتر است یک رومیزی را با هر جنس و اندازه‌ای که هست آن را با دست شستشو کنید. به دور از سفید کننده‌ها قرارش دهید تا آسیب نبیند. آن را با آب حدود 10 درجه شستشو کنید، تا اگر رومیزی‌های سنتی رنگ‌دهی دارند، آسیب جدی نبینند. رومیزی را در آب ولرم خیس کنید و آرام با دست شستشو کنید، (اگر بر روی رومیزی شما، کاری با دست انجام شده، یا اگر خود رومیزی کار سنتی و دستی است؛ آسیبی به قطعات آن وارد نشود) و آنها را پس از اینکه نم خشک شدن با دمای ولرم و متوسط اتو، اتوکشی کنید. رومیزی باید صاف صاف باشد. 

سخن آخر: 

در این نوشتار از چی بگیر شما را با جدیدترین مدل های رومیزی پارچه ایی، مخملی... رومیزی فانتزی، کلاسیک و رومیزی های قلاب بافی آشنا کردیم. در ادامه بهترین نمونه های موجود در بازار را جمع آوری کردیم تا بتوانید یک خرید آنلاین و راحت داشته باشید. از شنیدن نظرات شما و به اشتراک گذاشتن نظریات شما در قسمت کامنت بسیار خوشحال می‌شویم. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.