کیف مسافرتی: 10 مدل ساک مسافرتی باکفیت و جادار _ قیمت روز

چگونه یک کیف مسافرتی خوب و جادار انتخاب کنیم؟

یکی از دغدغه‌هایی که اکثر افراد هنگام سفر با آن مواجه می‌شوند بستن ساک و جمع‌ کردن وسایل شخصی است. اینکه کدام وسایل ضروری را برداریم تا با کمبود جا روبرو نشویم، باعث سردرگمی می‌شود. در این مواقع ضرورت داشتن یک کیف مسافرتی استاندارد به شدت احساس می‌شود. بدیهی است که یک ساک مناسب به مدت زمان سفر و لوازمی که می‌خواهید ببرید، بستگی دارد. ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان درباره راهنمای خرید یک کیف مسافرتی استاندارد و مناسب خواهیم‌گفت. همچنین در ادامه به معرفی 10 مدل ساک مسافرتی باکیفیت و جادار می‌پردازیم.

انواع ساک مسافرتی و ویژگی‌های مربوط به آن‌ها

ساک مسافرتی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه ‌می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی منحصر به فردی هستند. با مطالعه اطلاعات جدول زیر با انواع این محصولات آشنا شده، سپس با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

انواع ساک مسافرتی 
ویژگی‌ها

ساک مسافرتی چرم

کیف‌های چرم دارای روکش نرم بوده و از دوام و مقاومت بالایی برخوردارند. این محصولات برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب هستند و در انواع طرح‌های شیک و زیبایی تولید می‌شوند. از معایب کیف مسافرتی چرم می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصولات با چرم مصنوعی نیز تولید می‌شوند.

کیف مسافرتی برزنتی 

پارچه‌های برزنتی استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی دارند و برای تولید کیف‌ های مسافرتی بسیار مناسب هستند. این کیف ها دارای خاصیت ضدآب بوده و در هر شرایط آب‌وهوایی می‌توان از آن استفاده کرد. با این حال کیف مسافرتی برزنتی به اندازه کیف چرم زیبا به‌نظر نمی‌رسد.

ساک سفری اسپرت

کیف مسافرتی اسپرت در جنس‌های مختلفی از قبیل کتان و پلی‌استر تولید می‌شوند و علاوه‌بر مسافرت برای استفاده در باشگاه نیز مناسب است. تنوع طرح و رنگ در این دسته از کیف ها بسیار زیاد است.

معرفی چند مدل ساك دستي مسافرتی ارزان و باکیفیت

ساک دستی مسافرتی مدل 4890

مشخصات محصول
ابعاد خارجی17*31*54 سانتی متر
وزن0.4 کیلوگرم
جنسبرزنت
تعداد دستهدو عدد
محفظهجیب داخلی
ویژگی های نظافتیقابلیت شست‌وشو

ساک دستی مدل مسافرتی Poro8

مشخصات محصول
ابعاد خارجی55*35*24 سانتی متر
وزن0.8 کیلوگرم
ظرفیت وزنی30 کیلوگرم
جنسبرزنت 
قفلدارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
تعداد دستهسه عدد
تعداد چرخصفر
سایر توضیحاتدارای یونولیت در بدنه جهت دفع ضربه
ضدآب
قابلیت شست‌وشو

ساک دستی چرم ونوم مدل SA002

مشخصات محصول
ابعاد خارجی10*33*47 سانتی متر
وزن0.800 کیلوگرم
جنسچرم مصنوعی
تعداددستهیک عدد
سایر توضیحاتضد آب
دارای قابلیت شست‌وشو

ساک دستی مدل S400

مشخصات محصول
ابعاد خارجی45*32*17 سانتی متر
وزن0.6 کیلوگرم
جنسچرم مصنوعی
تعداد دستهدو عدد
تعداد چرخصفر
ویژگی‌های نظافتیدارای قابلیت شست‌وشو

ساک مسافرتی مدل S500

مشخصات محصول
ابعاد خارجی55*32*24 سانتی متر
وزن0.7 کیلوگرم
جنس برزنت
نحوه بسته شدن زیپ
سایر توضیحاتمقاوم در برابر شوک‌های ضربه‌ای
ضدآب و قابل شست وشو

ساک مسافرتی نیکو مدل N92

مشخصات محصول
ابعاد خارجی 54*35*22 سانتی متر
وزن1 کیلوگرم
حجم داخلی45 لیتر
نحوه بسته شدنزیپ و قفل سری TSA
سایر توضیحاتدارای قابلیت شست‌وشو
دارای دو جیب جادار

ساک مسافرتی سایز متوسط مدل P100

مشخصات محصول
ابعاد خارجی 55*5*30 سانتی متر
ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
نحوه بسته شدنزیپ با قابلیت الصاق قفل
تعداد چرخصفر

ساک مسافرتی مدل a51

مشخصات محصول
ابعاد خارجی60*35*24 سانتی متر
وزن700 کیلوگرم
ظرفیت وزنی30 کیلوگرم
جنسبرزنت
تعداد دستهسه عدد
سایر توضیحاتقابل شست‌وشو به دفعات متعدد
ضدآب
دارای لایه یونولیت جهت دفع ضربه

ساک مسافرتی مدل FLA 4

مشخصات محصول
نوع ساختارانعطاف پذیر
جنسبرزنت
محفظهجیب داخلی
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب

ساک سفری مدل سایز بزرگ مسافرتی A59

مشخصات محصول
ابعتد خارجی57*24*35 سانتی متر
وزن0.7 کیلوگرم
نوع ساختار انعطاف پذیر
نحوه بسته شدنزیپ باقابلیت الصاق قفل
تعداد دستهدو عدد
اعداد چرخصفر
جنس برزنت ضد آب

راهنمای خرید ساک مسافرتی باکیفیت و جادار

خرید و قیمت انواع کیف مسافرتی

برای خرید یک کیف مسافرتی مناسب توجه به برخی از نکات مهم باعث می‌شود تا یک انتخاب آگاهانه‌ای انجام دهید. بعضی از این موارد مهم عبارتند از:

وزن و اندازه

وزن کیف مسافرتی از موارد مهمی است که هنگام خرید باید نسبت به آن توجه کافی شود. سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که وزن کمتری داشته باشد، زیرا جابه‌جایی و حمل آن راحت‌تر است. بخصوص در سفرهای هوایی، موضوع بار اضافی نیز مطرح است و وزن زیاد کیف ممکن است باعث دردسر شود. 

همان‌طور که در قسمت بالا ذکر شد اندازه ساک مسافرتی به طول سفر و لوازم مورد نیاز شما بستگی دارد و با توجه به این موضوع می‌توانید ساک هایی باسایزهای کوچک، متوسط و یا بزرگ خریداری کنید. بهتر است کیفی انتخاب کنید دارای جیب‌های بیرونی باشد تا مدارک و لوازم ضروری را در آن قراردهید.

چرخ‌دار بودن ساک مسافرتی

داشتن چرخ از ویژگی‌های مهم یک کیف مسافرتی مناسب محسوب می‌شود زیرا به حمل آسان کیف کمک زیادی می‌کند.بعضی از این محصولات دارای 2 چرخ و برخی دیگر دارای 4 چرخ هستند. اگر قصد خرید یک ساک سفری بزرگ را دارید، توصیه می‌کنیم مدل 4 چرخ آن را انتخاب کنید. همچنین چرخ‌های مدل اسکیت‌بورد کیفیت بالایی نسبت به چرخ‌های پلاستیکی معمولی دارند.

بررسی زیپ ساک

زیپ‌ها از دیگر عناصری هستند که در هنگام خرید باید به آن‌ها دقت کافی شود. توجه کنید تا زیپ ساک انتخابی شما کاملا سالم باشد و به راحتی باز و بسته شود. به‌علاوه سعی‌کنید کیف مسافرتی قفل‌دار انتخاب کنید. بعضی از مدل‌های این محصولات دارای قفل‌های TSA هستند که امنیت کیف و لوازم داخل آن را افزایش می‌دهد.

کیف سفری ضد آب

در هنگام خرید از ضدآب بودن کیف انتخابی خود مطمئن شوید. در این صورت دیگر نگران خیس‌‌شدن وسایل داخل ساک نخواهیدبود و می‌توانید آن را در هر شرایط آب‌وهوایی با خود حمل کنید. معمولا کیف های ساخته‌شده از جنس پلی‌استر و نایلون مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارند.

توجه به دوخت کیف مسافرتی

بررسی دوخت یک راه ساده برای تعیین کیفیت ساک دستی مسافرتی محسوب می‌شود. باید یکنواخت، مرتب و تمیز به‌نظر برسد، زیرا بخیه نامرتب به‌ راحتی از هم شکافته می‌شود. همچنین بهتراست به دنبال کیفی باشید که دارای دوخت دوبل یا تقویت‌شده باشد. بخیه تقویت‌شده باعث افزایش عمر محصول ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود.

طرح و رنگ کیف مناسب سفر

انتخاب طرح و رنگ ساک سفری کاملا سلیقه‌ای است و می‌توانید آن را متناسب با علایق خود انتخاب‌ کنید. درحالت کلی، بهتر است از خرید ساک مسافرتی با رنگ‌های سفید و خیلی روشن اجتناب کنید، زیرا به راحتی کثیف شده و لک می‌گیرند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند کیف هایی با رنگ‌های متنوع انتخاب کنند تا تشخیص آن در میان گروهی از کیف ها و چمدان‌های دیگر آسان باشد.

بررسی دسته محصول

توجه کنید کیف مسافرتی که انتخاب می‌کنید دسته محکمی داشته و به خوبی تعادل کیف را حفظ کند. این موضوع در ساک هایی با سایز بزرگ بسیار حائز اهمیت است و بهتر است به دنبال مدل‌هایی با دسته تلسکوپی باشید.

فضای داخلی ساک مسافرتی باید چگونه باشد تا لباس ها چروک نشوند؟

مطمئنا یکی از مشکلاتی که هنگام سفر با آن مواجه شده‌ایم چروک شدن لباس‌ها در داخل ساک است. در ساک های مخروطی شکل لباس‌هایی که در قسمت بالا قرار دارند چروک می‌شوند و گاهی حتی بستن ساک را برای ما سخت‌تر می‌کنند. برای جلوگیری از این مشکل پیشنهاد می‌کنیم از ساک هایی که دیواره کاملا ایستاده دارند استفاده کنید. فضای داخلی این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده است که از چروک شدن لباس‌های داخل کیف تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند.

قیمت کیف مسافرتی چقدر است؟

قیمت کیف مسافرتی به عوامل مختلفی از قبیل جنس، اندازه، چرخ دار بودن و ... بستگی دارد. بهتر است در هنگام خرید ساک سفری کمی هزینه کنید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید. قیمت بالای ساک و چمدان را می‌توان با  تعداد دفعات و مدت زمان استفاده از آن توجیه کرد. اما اگر به دنبال یک ساک دستی مسافرتی ارزان هستید می‌توانید از مدل‌های برزنتی خریداری کنید.

سخن پایانی: 

ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان درباره خرید یک کیف مسافرتی باکیفیت و جادار گفتیم. حالا با توجه به نکات گفته‌شده می‌توانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و از یک سفر آسوده و راحت لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم خواندن مطالب بیشتر درباره بهترین چمدان مسافرتی را از دست ندهید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.