معرفی و قیمت بهترین یخدان مسافرتی (ارزان و باکیفیت)

راهنمای خرید بهترین یخدان مسافرتی

اگر اهل سفر و مسافرت‌های یک تا چند روزه هستید حتما به یک یخدان مسافرتی و قابل حمل نیاز خواهید داشت. برای اینکه در طول سفرهای یک یا چند روزه و یا به هنگام کوهنوردی و مسافرت با تورهای گردشگری، مواد غذایی دچار خرابی و فساد نشوند لازم است یخدان مسافرتی خارجی یا ایرانی خریداری کنید. 

در این مقاله از سایت چی بگیر می‌خواهیم بهترین مدل یخدان مسافرتی را برایتان معرفی کنیم تا به هنگام مسافرت بتوانید از یخدان‌های مسافرتی چرخدار استفاده کرده و سفری توام با لذت داشته باشید.

یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino ظرفیت 28 لیتر

یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino  ظرفیت ۲۸ لیتر

این یخدان مسافرتی دارای ابعاد 45×30×40 سانتی‌متر است و وزن آن معادل ۱۲۰۰ گرم است و از جنس پلاستیک آنتی باکتریال ضد بو ساخته شده است. دمای سرد را تا مدت‌ها حفظ می‌کند و گنجایش آن ۲۸ لیتر است. از مزایای این یخدان مسافرتی می‌توانیم به سهولت در حمل، مقرون به صرفه بودن و کیفیت ساخت بسیار بالای آن اشاره کنیم.

یخدان مسافرتی استنلی مدل Pro Grade ظرفیت 15.1 لیتر

 یخدان مسافرتی استنلی مدل Pro Grade 

ابعاد یخدان مسافرتی استنلی 38×28×29 سانتی‌متر و وزن آن معادل ۲۹۵۰ گرم است. از این یخدان می‌توانید جهت خنک نگه‌ داشتن مواد غذایی و سرد نگه داشتن آن‌ها استفاده کنید. جنس این یخچال از پلاستیک پلی پروپیلن بوده و دارای نوار لاستیکی در دور درب جعبه است. ظرفیت این یخدان ۱۵.۱ لیتر بوده و دارای دستگیره مقاوم و محل قرار گرفتن بطری است.

یخدان مسافرتی کلمن مدل Xtreme5 ظرفیت 47.3 لیتر

یخدان مسافرتی کلمن مدل Xtreme5

اگر به دنبال خرید یخدان مسافرتی چرخدار هستید توصیه ما برای شما یخدان مسافرتی کلمن است است. ابعاد این یخدان ۴۳× ۵۰ ×۴۰ سانتی متر است و مواد غذایی در آن قابلیت ماندگاری به صورت طولانی مدت دارند و چون این یخدان دارای چرخ است، قابلیت حمله بسیار آسان نیز دارد و ایده‌آل برای پیک نیک،  ماهیگیری و کوهنوردی است. این یخدان دارای خروجی آب محفظه داخلی بوده و مجهز به ۴ جالیوانی نیز است.

یخدان باران مدل 104 ظرفیت 20 لیتری

یخدان باران مدل ۱۰۴

ابعاد این یخدان پلاستیکی ۴۴×۳۲×۳۴ سانتی‌متر است و وزن آن معادل ۲۴۸۶ گرم است و مناسب برای مسافرت‌ها و سفرهای یک روزه است و به خوبی می‌تواند از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند. این یخدان پلاستکی مجهز به شیر پلاستیکی در قسمت پایینی است و به راحتی قابل حمل است.

یخدان سفری کیش ترموس کد 1038 گنجایش 38 لیتر

یخدان سفری کیش ترموس کد ۱۰۸۳

ابعاد این یخدان 57×34×35 سانتی‌متر بوده و دارای وزن ۳۶۰۰ گرم است. جنس بدنه یخدان از پلاستزک با کفیفیت بودع و ظرفیت آن ۳۸ لیتر است. اگر برای سفرهای یک تا دو روزه خود به دنبال خرزد یخدان قابل حمل هستید، این یخدان مسافرتی گزینه مناسبی است.


در ادامه بخوانید : کتری سفری، معرفی بهترین کتری سفری( پرفروش ترین)

معیارهای چی بگیر برای خرید یخدان مسافرتی

اگر قصد خرید یخدان مسافرتی کره‌ای یا یخدان مسافرتی ایرانی ‌را دارید، حتما به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید.

توجه به اندازه و ظرفیت یخدان مسافرتی

از جمله مهم‌ترین مسائلی که برای خرید بهترین یخدان مسافرتی و قابل حمل باید به آن توجه داشته باشید، میزان ظرفیت و اندازه یخدان است. ظرفیت یخدان‌ها معمولا به لیتر سنجیده می‌شود و شما می‌توانید متناسب با ظرفیت مد نظر خود و مدت زمانی که می‌خواهید در سفر از یخبندان مسافرتی استفاده کنید، بهترین‌ها را انتخاب کنید.

توجه به نوع یخدان قابل حمل

یخدان‌های مسافرتی با توجه به کارآیی که دارند انواع مختلفی داشته و شما می‌توانید با توجه به این ویژگی‌‌ها مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال فریزر کمپرسور یکی از بهترین نوع یخدان‌های قابل حمل هستند که می‌توانند مواد غذایی را از دمای ۴۰ تا منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگه‌داری کنند.‌برخی از این یخدان‌های قابل حمل به قدری پیشرفته و مدرن هستند که با نیرو و انرژی خورشیدی کار می‌کنند. البته لازم به ذکر است که قیمت این نوع از یخدان‌ها قدری گران است.

توجه به مشخصات فنی یخدان

کلیه‌ی یخدان‌های مسافرتی ارزان قیمت و باکیفیتی که در بازار به فروش می‌رسند دارای مشخصات فنی منحصر به فردی هستند و لازم و ضروری است که به این نکات فنی نهایت دقت را داشته باشید. به عنوان مثال باید توان مصرفی این یخدان‌ها را بدانید و با مکانیزم آن‌ها به مانند نوع کمپرسور، وزن یخدان، گارانتی و ضمانت نامه خرید، قابلیت تنظیم باتری و سایر موارد دیگر دقت داشته باشید.

توجه به برند و مارک یخدان مسافرتی

یخدان‌های متعددی در بازار قابل عرضه هستند که جز برند و مارک‌های معتبر محسوب می‌شوند. یخدان‌های مسافرتی کره‌ای و خارجی و ایرانی از جمله بهترین‌ها هستند. توجه داشته باشید وقتی از بهترین برندهای یخدان مسافرتی خریداری می‌کنید در آینده با مشکلاتی در زمینه خرابی یخدان مواجه نخواهید شد و گارانتی کالا نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به منزله کیفیت محصول است.

چرخدار بودن یخدان 

برخی از یخدان‌ها مجهز به چرخ بوده و حمل‌ آن‌ها به شدت آسان است، به عنوان مثال می‌توانید برای گردشگری در کوهستان از آن‌ها استفاده کنید و به راحتی آن‌ را حمل کنید. برخی از یخدان‌ها نیز مجهز به چرخ نبوده و برای مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را سرد نگه می‌دارند.

اگر به موارد گفته شده دقت داشته باشید می‌توانید بهترین یخدان مسافرتی را خریداری کرده و در سفرهای خود نگران فاسد شدن مواد غذایی نباشید.


در ادامه بخوانید : زیرانداز سفری: 10 مدل زیر انداز سفری ارزان و باکیفیت (پرفروش ترین)

یخدان‌ معمولی خریداری کنیم یا یخدان‌ فریزردار؟

برخی از یخدان‌ های مسافرتی خارجی دارای فریزر بوده و مدت زمان طولانی‌تری غذا‌ها و نوشیدنی‌های مختلف را سرد نگه می‌دارند، اگر اهل طبیعت گردی دست جمعی و با تعداد افراد بالا مسافرت می‌کنید یخدان‌های فریزردار برایتان مناسب‌تر است، در غیر این صورت یخدان‌های ساده نیز مناسب هستند.

عایق بندی یخدان‌ مسافرتی چگونه است؟

عایق بندی یخدان‌های مسافرتی از جمله موارد مهمی است که باید به هنگام خرید به آن‌ها دقت داشته باشید که از فایبر گلاس ضخیم بوده و باعث سرد و خنک نگه داشتن موادغذایی شوند.

مهم‌ترین ویژگی‌های یخدان باکیفیت چیست‌؟

خرید بهترین و ارزان ترین یخدان مسافرتی

یخدان مسافرتی باکیفیت و درجه یک است که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • قابلیت بسته شدن درب 
  • جنس بدنه آنتی باکتریال
  • داشتن سبد تقسیم مواد غذایی
  • ابعاد و اندازه مناسب
  • بدنه دوجه‌داره
  • مقاومت در برابر نور
  • شیر تخلیه اهرمی و...

سخن پایانی: 

در این مقاله از وب سایت چی بگیر یکی از بهترین محصولاتی که برای  رفتن به مسافرت، برای هر خانوا‌ده‌ای نیاز بوده و داشتنش ضروری است صحبت کرده و بهترین یخدان‌ مسافرتی چرخدار را معرفی کردیم. با توجه به نکات و فاکتورهای گفته شده قادر به خرید بهترین یخدان مسافرتی خواهید بود و همواره در طول سفر غذاهای سالم و تازه در دسترس خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.