تیشرت مردانه:جدیدترین مدل تی شرت مردانه اسپرت/بهترین قیمت

راهنمای خرید تیشرت مردانه اسپرت و باکیفیت:

تیشرت جزء لباس‌های مورد علاقه اکثر آقایان است و معمولا به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. تیشرت مردانه از تنوع بالایی برخوردار است و انتخاب مدل آن بستگی به سلیقه شما دارد. برای آشنایی با انواع مختلف تی شرت مردانه در سایت چی بگیر همراه ما باشید تا بتوانید با توجه به نیازتان و استایلی که دارید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

چند دهه است که تی شرت ها در اکثر کمد لباس ها جزء اصلی هستند. تی شرت ها را براساس سبک، طرح و پارچه انتخاب می‌شوند. و همانطور که می‌دانید امروزه تنوع بالایی برای خرید تی شرت مردانه وجود دارد.

برای راحتی شما در انتخاب تیشرت مردانه، 10 مدل از جدید‌ترین و با‌کیفیت‌ترین آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

تی شرت آستین کوتاه مردانه طرح لیورپول کد 7A1

مشخصات
جنسنخ 
قدروی باسن
طرح ملانژ
جزئیاتجنس این تیشرت نخ پنبه‌ای بوده و یقه آن کشتبافت است
سایزS - M - XL - XXL - 3XL - 4XL

تی شرت مردانه سیدونا مدل MSI02182-016

مشخصات
جنسالیاف نخی
قدروی باسن
سایزS - M

تیشرت کلاه دار مردانه باینت مدل 323-6

مشخصات
جنسنخ
قد زیر باسن
رنگسبز
کشور مبدا برندایران
سایزL - XL - XXL
نحوه شستشودر ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه شسته و به صورت پشت و رو شسته شود
مقابل تابش مستقیم خورشید خشک نشود
اتوکشی در دمای متوسط انجام شود

تی شرت مردانه فرد کد t.f.002 مجموعه دو عددی

مشخصات
جنسنخ و پلی‌استر
قدروی باسن
سایزL - XL - XXL - 3XL
جزئیاتدارای پارچه طرح‌دار
دارای لوگوی چاپی برند روی سینه

تی شرت مردانه اسپیور مدل TMA17-27

مشخصات
جنسالیاف نخی
قدروی باسن
کشور تولید کنندهایران
سایزM - L - XXL
نحوه نگهداریشستشوی این تیشرت با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد انجام شود
برای خشک کردن آن از خشک‌کن استفاده نشود
با دمای کم اتوکشی شود
از سفید‌کننده استفاده نشود

تی شرت مردانه باینت مدل 2261486-99

مشخصات
جنسالیاف نخی
قدروی باسن
کشور تولید کنندهایران
کشور مبدا برندایران
سایزL - XL -XXL
نحوه نگهداریاین تیشرت در ماشین لباسشویی و دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شسته شود
با دمای متوسط اتوکشی شود
از خشک‌کن و سفید‌کننده استفاده نشود

 تی شرت مردانه سیکس زیرو ناین مدل 1106-01

مشخصات
جنسالیاف نخی
قدروی باسن
کشور تولید کنندهایران
سایزL - XL - XXL
نحوه نگهداریشستشوی این تیشرت با ماشین لباسشویی و در دمای 30 درجه سانتی‌گراد انجام شود
با دمای کم اتوکشی شده و از خشک‌کن استفاده نشود
از سفید‌کننده استفاد نشود

تیشرت مردانه طرح UFC مدل BW13304

مشخصات
جنسنخ
قدروی باسن
مورد استفادهروزمره
سایزS - M - L - XL - SM - XXL - 3XL

تی شرت  آستین کوتاه مردانه جامه پوش آرا مدل 4011010208-43

مشخصات
جنسنخ
قد روی باسن
مورد استفادهروزمره
کشور تولید کنندهایران
سایزM -L - XL
نحوه شستشوبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود
در دمای متوسط اتوکشی شود
از خشک‌کن و سفید کننده استفاده نشود

تی شرت مردانه مدل T04036

مشخصات
جنسنخ و پلی‌استر
قدروی باسن
مورد استفادهروزمره
سایزXS - S - M - L - XL - XXL - 3XL

نکات مهم قبل از خرید تیشرت مردانه

قبل از خرید تیشرت مردانه یادآوری چند نکته ضروری است. برای این که بتوانید تیشرت مردانه مارک و یا با کیفیت تهیه کنید چند مورد از این نکات را باهم بررسی می‌کنیم.

جنس تیشرت مردانه

یکی از نکاتی که در انتخاب تیشرت باید به آن دقت کنید، نوع پارچه آن است. اگر جنس پارچه تیشرت از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پس از چند بار استفاده شکل و اندازه آن تغییر نمی‌کند.

انتخاب پارچه مناسب برای تیشرت نیز بر تناسب و راحتی تی شرت تاثیر می گذارد. از پلی استر گرفته تا پنبه و کتانی، پارچه های مختلف با ویژگی های متفاوت که همگی اهداف خاصی دارند. به عنوان مثال، پارچه کتانی برای هوای گرم بهترین انتخاب است، در حالی که پلی استر انتخاب ایده آلی برای لباس های بدنسازی است. به طور کلی، پنبه محبوب ترین انتخاب برای تی شرت مردانه است.

اگر می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر به گزینه‌های مختلف پارچه برای تی‌شرت داشته باشید، در اینجا راهنمای جامعی از بهترین پارچه‌ ها برای تی‌شرت‌ آورده شده است تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

تیشرت مردانه پنبه ایی 

پنبه بهترین نوع پارچه است که در سراسر جهان برای اهداف مختلف استفاده می شود. این تنها پارچه ای است که توانسته راه خود را در کمد لباس های سراسر جهان باز کند. تی شرت، دامن، روسری یا یک جفت جوراب، پنبه رایج ترین پارچه است و به راحتی در دسترس است و اغلب مقرون به صرفه ترین گزینه است.

مزایای تیشرت پنبه اییمعایب تیشرت پنبه ایی

تمیز کردن آسان و قابل شستشو در ماشین لباسشویی.در اثر شستشوی نادرست ممکن است رنگ خود را از دست بدهند.
ضریب تنفس بالا و پشتیبانی از گردش مناسب هوا.اکثر پارچه های پنبه ای پایدار و ارگانیک نسبتا گران هستند.
جذب رطوبت بالا، توصیه می شود در تابستان استفاده شود.تمایل زیادی به چروک شدن دارد و ممکن است در طول زمان شکل خود را حفظ نکند.
گزینه خوبی برای کسانی که حساسیت پوستی دارند.اگر در آب داغ شسته شود، ممکن است چروکیدگی قابل توجهی در لباس مشاهده شود.
اکثر پارچه های پنبه ای ارگانیک هستند و باعث تخریب محیط زیست نمی شوند.

تیشرت مردانه پلی استر

پلی استر یک الیاف مصنوعی است که می تواند در برابر سایش مکرر مقاومت کند و بدون انقباض یا تغییر شکل مدت زیادی برای شما کار کند. آیا می‌دانستید طی دهه‌های 1950 تا 1970، پلی‌استر به عنوان پارچه‌ای معجزه‌آسا به بازار عرضه شد که می‌توان آن را به مدت 68 روز به‌طور مداوم و بدون هیچ اتوکشی پوشید ؟

پلی استر یکی از محبوب ترین و تجاری ترین مواد با هزینه های تولید قابل توجه و پایین است. به همین دلیل است که به طور گسترده برای تولید لباس استفاده می شود. 

مزایا تیشرت پلی استرمعایب تیشرت پلی استر
در برابر چروک و سایش مقاوم است.پلی استر در اصل نوعی پلاستیک است که به همین دلیل میزان تنفس بسیار پایینی دارد.
فوق العاده محکم و بادوام است.پلی استر به عنوان یک ماده مصنوعی، به سرعت تجزیه نمی شود و نگرانی های زیست محیطی ایجاد می کند.
الیاف مورد استفاده در تولید پلی استر قوی اما ریز هستند و محصول نهایی را سبک وزن می کند.پلی استر برای هوای گرم و مرطوب توصیه نمی شود.
از آنجا که پارچه می تواند به سرعت خشک شود و توانایی جذب رطوبت بالایی دارد، یک گزینه محبوب برای پوشیدن در فضای باز است.

سایز تی شرت مردانه

انتخاب تی شرت مردانه با سایز مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این که بتوانید تیشرت مردانه متناسب اندام خود را تهیه کنید، جدول زیر را مطالعه نمایید.

سایز تیشرت دور سینه
XS79_76 سانتی‌متر (31_30 اینچ)
S88_80 سانتی‌متر (34_32 اینچ)
M97_89 سانتی‌متر (38_35 اینچ)
L106_98 سانتی‌متر (42_39 اینچ)
XL115_107 سانتی‌متر (45_42 اینچ)
XXL124_116 سانتی‌متر (49_46 اینچ)
XXXL133_125 سانتی‌متر (52_49 اینچ)

مدل یقه تی شرت مردانه

شما می‌توانید با توجه به استایلتان تیشرت مردانه با یقه مناسب انتخاب کنید. اگر قد کوتاهی دارید پیشنهاد می‌کنیم تیشرت یقه هفت تهیه کنید چرا که بالاتنه شما را بلند‌تر نشان می‌دهد. در صورتی که صورت گردی دارید و یا کمی چاق هستید، با پوشیدن تی شرت یقه هفت چاق‌تر به نظر می‌رسید. برای این که بخواهید استایل رسمی داشته باشید، بهتر است تیشرت یقه گرد همراه با کت بپوشید. تیشرت مردانه یقه دار یا همان پولوشرت در دسته  لباس اسپرت قرار می‌گیرد و برای استفاده روزمره، مسافرت و قرار‌های دوستانه مناسب است.

آستین تیشرت مردانه

تیشرت مردانه آستین بلند مناسب فصول بهار و پاییز است و می‌توانید آن را با یک ژاکت، گرمکن، پولیور و یا سوییشرت بپوشید. از تیشرت آستین بلند می‌توانید هنگام ورزش استفاده کنید. اگر طرفدار سبک ساده تیشرت مردانه آستین بلند هستید، پوشیدن آن با شلوار جین انتخاب مناسبی است.

بلندی تیشرت مردانه

بلندی تیشرت را می‌توانید نسبت به اندازه بالاتنه خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بلندی تی شرت را با توجه به استایل خود تهیه کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید تیشرت را همراه با کت بپوشید و استایل رسمی داشته باشید، بهتر است اندازه تیشرت روی باسن باشد. در صورتی که قصد خرید تیشرت مردانه اسپرت را دارید، می‌توانید تیشرت لانگ خریداری کنید.

انتخاب طرح مناسب

در حال حاضر تیشرت طرح دار نسبت به گذشته طرفداران زیادی دارد. هنگام خرید تیشرت طرح دار هرگز شلوار یا پیراهن طرح دار انتخاب نکنید و برای داشتن استایل جذاب بهتر است آن را با شلوار جین یا کتان بپوشید.

رنگ بندی تیشرت

موقع خرید تیشرت بهتر است لباسی متناسب با فصل و رنگ پوست خود انتخاب کنید. رنگ‌های تیره مناسب فصول سرد بوده و رنگ‌های روشن شما را در فصل بهار و تابستان خنک نگه می‌دارد. اگر رنگ پوستتان روشن است رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای، سبز و آبی تیره بیشتر به شما می‌آید. در صورتی که پوست تیره‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های روشن استفاده کنید. اگر می‌خواهید استایل رسمی داشته باشید، تیشرت مردانه سفید، مشکی و یا طوسی مناسب شما است و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. 

قیمت تیشرت مردانه

قیمت تیشرت به جنس پارچه، مدل آستین، برند و موارد دیگری بستگی دارد. برای این که تیشرت مردانه جدید را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه‌های مختلف دیدن کنید. به خاطر داشته باشید که تیشرت مردانه ارزان، کیفیت و دوام لازم را نخواهد داشت پس بهتر است جنس مرغوب با قیمت مناسب خریداری کنید.

بادوام ترین جنس تی شرت کدام است؟

در حالی که الیاف طبیعی مانند پنبه و بامبو پارچه های باکیفیت و پایدار هستند، پلی استر بادوام ترین ماده است. پلی استر یک ماده مصنوعی است که برای مقاومت در برابر سایش و پارگی زیاد برای مدت طولانی ساخته شده است. مقاوم‌ است و بدون از دست دادن شکلش می توانید بارها از آن استفاده کنید.

به طور کلی، پارچه پلی استری که برای تولید تی شرت استفاده می شود، در برابر چین و چروک مقاوم است و می توان آن را بدون اتو پوشید

گزینه دیگری که وقتی به دنبال جایگزین های بادوام برای پلی استر هستید، می توانید به سراغ آن بروید، تی شرت های سه ترکیبی. این تی شرت ها از ترکیب پنبه، پلی استر و ابریشم مصنوعی ساخته شده اند. تی شرت های ترکیبی پنبه و پلی استر، ترجیحا با محتوای پلی استر بالاتر، در دراز مدت نیز بسیار بادوام هستند.

بهترین جنس تی شرت مردانه برای تابستان کدام است؟

بدون شک پنبه بهترین جنس تیشرت برای تابستان است. قابلیت تنفس بالا و ویژگی سبک وزن پنبه چیزی است که آن را به انتخابی عالی در تابستان تبدیل می کند. یک تی شرت نخی باعث گردش مناسب هوا می شود، عرق و رطوبت را جذب می کند و به بدن اجازه می دهد تا خنک بماند.

با کیفیت ترین جنس تی شرت چیست؟

خوب یا بد بودن کیفیت مواد یک تی شرت عمدتاً به آنچه از تی شرت نیاز دارید بستگی دارد.

کیفیت تی شرت با توجه به کیفیت و استحکام الیاف آن، احساس راحتی در هنگام پوشیدن، تنوع رنگی، و مناسب بودن آن برای شرایط آب و هوایی خاص، مدت زمان ماندگاری و غیره تعیین می شود.

اگر به دنبال پوشیدن لباسی سبک و خنک به عنوان یک گزینه روزمره هستید، هیچ جنسی بهتر از پنبه نیست. پنبه یک پارچه طبیعی و ارگانیک است، بنابراین هنگام انتخاب تی شرت پنبه ای صد در صد ارگانیک می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

از طرف دیگر، اگر حساسیت های پوستی دارید، پارچه هایی مانند کتان و بامبو انتخاب های بسیار خوبی هستند.

بهترین پارچه برای چاپ تی شرت کدام است؟

چند سالی است که چاپ تی شرت یک انتخاب محبوب است. شما می توانید تی شرت های سفارشی با آرم شرکت خود را برای کارمندان خود تهیه کنید. یا یک تی شرت چاپ شده را به دوستان خود هدیه دهید که آثار هنری یا شخصیت های مورد علاقه آنها روی آن قرار دارد.

برای انتخاب پارچه تیشرت مناسب برای چاپ باید به دنبال موادی باشید که رنگ های آن زود از بین نرود و برای مدت طولانی دوام داشته باشد.

یک تی شرت ترکیبی پلی استر و پنبه اغلب رایج ترین پارچه برای چاپ است. نرمی و قابلیت تنفس پنبه همراه با دوام و ویژگی های مقاوم در برابر چروک پلی استر یک تی شرت عالی را ایجاد می کند که می توان بدون نگرانی از محو شدن رنگ ها روی آن چاپ کرد.

چه مدل تیشرتی برای هدیه دادن به آقایان مناسب است؟

برای هدیه به آقایان تیشرت مردانه اسپرت یا طرح دار گزینه مناسبی است. در صورتی که قصد خرید یک هدیه خاص را دارید بهتر است تیشرت مردانه لاکچری خریداری کنید. به عنوان مثال طرح یا متن مورد علاقه آن‌ها روی تیشرت چاپ کنید و یا تیشرت ست دخترانه و پسرانه خریداری کنید. اگر می‌خواهید هدیه گران قیمت بخرید، می‌توانید تیشرت مردانه مارک خریداری کنید.

نحوه شستشو و نگهداری تیشرت مردانه چگونه است؟

برای جلوگیری از تغییر سایز تیشرت نخی بهتر است آن را در به صورتی دستی شسته و یا توسط ماشین لباسشویی و در دمای زیر 30 درجه سانتی‌گراد انجام شود. آب سرد به ثبات رنگ تیشرت کمک می‌کند و باعث می‌شود مدت زمان طولانی‌تری قابل استفاده باشد. بهتر است تیشرت مردانه را زیر نور مستقیم آفتاب خشک نکنید چرا که به بافت لباس آسیب زده و باید افزایش سایز تیشرت می‌شود..

تیشرت ملانژ چیست چه ویژگی‌هایی دارد؟

در تولید پارچه ملانژ درصد زیادی پنبه استفاده شده و بسیار نرم و لطیف است. به دلیل داشتن رنگ خنثی مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد. رنگ و بافت تیشرت ملانژ به گونه‌ای است که برای چاپ مناسب است و هر نوع طرح و لوگو را به خوبی نشان می‌دهد. تیشرت ملانژ مدل‌های آستین بلند و آستین کوتاه دارد و با سبک و استایل اسپرت مناسب است.

سخن پایانی:

تی شرت ها ممکن است ساده ترین و ابتدایی ترین تکه های لباس باشند، اما کیفیت آن ها همچنان اهمیت دارد. امیدواریم این راهنما در شناسایی و انتخاب بهترین تیشرت ها برای شما مفید بوده باشد.

ما در سایت چی بگیر انواع تی شرت مردانه را معرفی کردیم و به نکات مهم قبل از خرید آن پرداختیم. حال از شما می‌خواهیم تجربه خود را از خرید تیشرت با ما به اشتراک بگذارید. در صورت تمایل پیشنهادها و انتقادات را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید و در صورت تمایل لینک این صفحه را برای دوستان و علاقه‌مندان بفرستید.


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.