خانه سگ: خرید و قیمت لانه سگ و گربه (چوبی، پلاستیکی...)

خرید لانه سگ و خانه گربه اولین شرط داشتن حیوانات خانگی

  • برای نگهداری حیوانات خانگی خود از چه سرپناهی استفاده می‌کنید؟ 
  • لانه سگ و گربه چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
  • چه تفاوتی بین لانه قابل حمل سگ و مدل خانه سگ ساکن وجود دارد؟

اگر شما یک گربه و سگ خانگی داشته باشید، حتماً بارها با سوالات عنوان‌شده روبه‌رو شده‌اید. ما در این مقاله از سایت چی بگیر برای شما عزیزان و علاقه‌مندان به حیوانات خانگی، خواهیم گفت که برای خرید لانه سگ و خانه گربه باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشید. اگر تمایل به نگهداری حیوانات خانگی دارید، بهتر است که در ابتدا به آسایش و ایمنی حیوان خانگی ارزش قائل شده و سپس برای نگهداری آن اقدام کنید. اولین گام در راستای مراقبت از حیوانات خانگی، خانه سگ و لانه گربه است.

قیمت خانه سگ

اهمیت خرید خانه سگ آماده و انواع لانه گربه

متأسفانه اکثر خانه‌های امروزی آپارتمانی بوده و فضای کافی ندارند، اما با این حال افراد تمایل زیادی به نگه‌داری حیوانات خانگی در منازل خود دارند. فرقی نمی‌کند که حیوان خانگی شما سگ پا کوتاه است یا گریه، در هر صورت باید به فکر یک پناهگاه و فضای ایمن برای او باشید. انواع خانه سگ آماده و لانه گربه به این منظور طراحی و آماده شده‌اند. درواقع با خرید لانه سگ محیط ایمن برای استراحت حیوان خانگی خود را فراهم می‌کنید.

دقت داشته باشید که توجه به قیمت لانه سگ اگرچه مسئله مهمی است، اما اولین اولویت محسوب نشده و لازم و ضروری است که مجموعه‌ای از فاکتورهای مهم برای خرید لانه حیوانات خانگی را درنظر داشته و با اطلاعات کافی اقدام کنید. در ادامه این مطلب برای شما عزیزان دربارۀ شیوۀ خرید و انتخاب لانه سگ و گربه خواهیم گفت.

خانه سگ و گربه مدل Hm-50.48

فرقی نمی‌کند که حیوان خانگی شما سگ است یا گربه؟ این مدل از لانه و خانه برای گذربه و سگ مناسب بوده و ابعاد آن 50*50*48 سانتی‌متر است. جنس محصول از چوب باکیفیت است و وزنی برابر با 10 کیلوگرم دارد. این لانه سگ به وسیله رنگ‌هایی رنگ‌آمیزی شده که به هیچ عنوان برای سلامتی حیوان خانگی شما مضر نیست. از طرفی به راحتی قادر به حمل آن بوده و برای سفر، حتی در روزهای بارانی و طوفانی می‌توانید استفاده کنید.

لانه سگ مدل dh6010 summer

اگر سگ یا گربه شما جثه نسبتاً درشتی دارد، این مدل از لانه سگ و گربه با ابعاد 90*50*60 سانتی‌متر گزینه بسیار مناسبی است. جنس آن از ام دی اف یوده و برای حیواناتی مانند جونده‌ها، سگ و گربه بسیار ایده‌آل است. این لانه سگ وزنی برابر با 6.5 کیلوگرم داشته و به دلیل ظاهر خاص و پله‌داری که دارد برای حیوانات خانگی سرگرم کننده است.

لانه سگ و گربه رگنا مدل RSP206

مشخصات محصول
ابعاد52*65*62 سانتی متر
وزن8 کیلوگرم
جنسچوب طبیعی روس
گونه حیوانگربه و سگ

لانه سگ و گربه مدل dh 8010

اگر قصد خرید یک خانه سگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مناسب را دارید، این مورد با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت درجه یک بسیار ایده‌آل است. مشخصات این محصول به شرح زیر است:

مشخصات لانه سگ
ابعاد68*50*70 سانتی‌متر
وزن6500 گرم
جنسmdf درجه یک
گونه حیوانجونده، سگ و گربه
سایر توضیحاتدارای حروف آماده برای درج نام پت روی کلبه در داخل باکس وجود دارد.
 

لانه حیوانات خانگی بهار گالری مدل Pink Pet Nest 55004

ابعاد این کلبۀ سگ و حیوانات خانگی 55*40*15 سانتی متر بوده و وزنی برابر با 665 گرم دارد. جنس این لانه از پارچه و ابر بوده و محصول کشور چین است. از مشخصات و ویژگی‌های این مدل از لانه سگ  می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت باز و بسته شدن به صورت زیپی در قسمت سقف
  • امکان جدا کردن و شستن تشک داخلی، زیزین و سقف
  • دارای پارچه باکیفیت و نرم
  • قابلیت حمل و مناسب برای سفرها

لانه گربه مدل Hdcrb006

برای گربه خانگی داشتن لانه ضرورت ویژه‌ای دارد. این مدل از لانه گربه ابعاد 50*40*55 سانتی متری داشته و و وزن 5 کیلوگرم دارد. جنس این چوب روس بسیار باکیفیت بوده و در برابر نور و گرما و همچنین بارش باران مقاوم است.

با خرید این مدل از لانه گربه نگران آزار و اذیت حشرات موذی نخواهید بود و جالب است بدانید، کاملاً ضدباکتریال بوده و تشک بسیار نرم و راحت برای استراحت حیوان خانگی شما دارد.

لانه حیوانات خانگی پت بد مدل 4S-NM

ابعاد این لانه گربه برابر با 81*44*44 سانتی متر است و وزنی برابر با 8 کیلوگرم است. از این لانه حیوانات برای جونده، گربه و سگ و حیواناتی با حداکثر 9 کیلوگرم وزن مناسب است. این لانه سگ مقاومت لازم را داشته و در برابر اشعه مضر خورشید، رطوبت و حشرات نیز مقاوم است.

لانه حیوانات خانگی پتیوو مدل Cube-Cactus

ابعاد این لانه حیوانات برابر با50*50*42 سانتی متر است. وزن این لانه یک کیلوگرم بوده و برای جهنده، گربه و سگ مناسب است. جنس این محصول پارچه نخی و پولیش ضدحساسیت است. این لانه برای حیوانات تا وزن 10 کیلوگرم مناسب بوده و کیفیت دوخت مطلوبی دارد. از این لانه حیوانات در سفر نیز به صورت قابل حمل می‌توانید استفاده کنید.


لانه سگ مدل Max_L

مشخصات محصول
ابعاد120*100*110 سانتی متر
وزن35 کیلوگرم
جنسچوب روس نراد
گونه حیوانجونده
سگ
گربه

لانه سگ و گربه مدل 1025

مشخصات محصول
ابعاد48*52*70 سانتی متر
وزن6 کیلوگرم
جنسچوب
گونه حیوانسگ و گربه

لانه سگ و گربه میکا مدل a21

مشخصات محصول
ابعاد60*59*60 سانتی متر
وزن5 کیلوگرم
جنسام دی اف، فلز و پارچه
گونه حیوانسگ و گربه

لانه سگ و گربه مدل 5485

مشخصات محصول
ابعاد63*51*73 سانتی متر
وزن6 کیلوگرم
جنسچوب
گونه حیوانسگ و گربه

لانه سگ و گربه مدل Arapet 09

مشخصات محصول
ابعاد52*40*60 سانتی متر
وزن5 کیلوگرم
جنسروکش ام دی اف
گونه حیوانسگ و گربه

لانه حیوانات خانگی پت بد مدل TP-CN

مشخصات محصول
ابعاد75*75*75 سانتی متر
وزن7 کیلوگرم
جنسپلای وود
گونه حیواناتپرنده، سگ و گربه

جای خواب سگ و گربه مدل DB46

مشخصات محصول
ابعاد50*50*45 سانتی متر
وزن800 گرم
جنسپولیشی
گونه حیوانگربه و سگ
سایر توضیحاتدارای تشک مجزا


در ادامه بخوانید : پارک سگ چیست؟ راهنمای خرید و قیمت 15 مدل باکیفیت

صفرتاصد انتخاب و خرید لانه سگ ارزان خانه گربه باکیفیت

موارد زیر جزء آن دسته از نکات مهمی محسوب می‌شوند که برای خرید خانه سگ باید به آن‌ها دقت داشته باشید. توصیۀ چی بگیر برای شما عزیزان مطالعه این قسمت و سپس اقدام به خرید است. این موارد مهم عبارت‌اند از:

شناخت نژاد حیوان خانگی و ویژگی‌های جسمانی سگ و گربه

برای اینکه بتوانید بهترین لانه سگ و خانه گربه را خریداری کنید، در درجه اول باید بدانید که نژاد سگ یا گربه شما چیست؟ مثلاً اگر سگ شما پاکوتاه است، خرید خانه سگ پاکوتاه برای شما ضرورت دارد. اما اگر سگ گرگی و با جثه بزرگ دارید، بهتر است خانه سگ بزرگ خریداری کنید. برای خرید لانه حیوان خانگی متناسب با ویژگی‌های ظاهری حیوان خانگی باید به وارد زیر دقت کنید:

  • سن حیوان خانگی
  • قد و اندازه سگ و گربه 
  • نژاد حیوان خانگی
  • ابعاد فضای در دسترس

شیوۀ اندازه گیری حیوانات خانگی

برای اندازه‌گیری خانه سگ در ابتدا باید به این نکته داشته باشید که ارتفاع در لانه سگ و گربه به چه میزان است؟ آیا حیوان خانگی شما به راحتی از درب عبور کرده و می‌تواند وارد آن شود یا خیر؟ به منظور اندازه‌گیری دقیق سایز و اندازه خانه سگ بزرگ و کوچک به یک متر نیاز دارید. سپس تصور می‌کنید که حیوان خانگی شما شبیه به مکعب مستطیل است. حال باید طول، عرض و ارتفاع این مکعب مستطیل فرضی را اندازه بگیرید. دقت داشته باشید که حیوان خانگی شما در حالت خوابیده نباشد و سپس با دقت اندازه قد، طول و پهنای آن را اندازه‌گیری کرده و یادداشت کنید.

لازم به ذکر است که حیوان خانگی باید در این کلبه و لانه به راحتی استراحت کنند. اندازه دقیق لانه سگ و خانه گربه مورد نیاز به این گونه محاسبه می‌شود:

به ازای هر یک از عددهای به دست آماده از طول، عرض و ارتفاع حداقل 24 سانتی متر و حداکثر 36 سانتی‌متر اضافه می‌کنید و سپس لانه سگ و خانه گربه با اندازه‌های به دست آماده خریداری می‌کنید.

سقف لونه سگ و گربه

برخی از لانه‌ های سگ و گربه به صورت بدون سقف بوده و معمولاً در فضاهای سرپوشیده مانند خانه و به منظور استراحت حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته برخی از آن‌ها نیز دارای سقف بوده و در حیاط منازل و محیط‌های بیرونی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید خانه سگ آماده برای محیط‌های باز و بیرونی را دارید، حتماً از کیفیت سقف اطمینان کسب کنید.

قیمت خرید خانه و لانه گربه

محل قرار گرفتن لانه سگ و گربه را مشخص کنید.

قبل از اقدام برای خرید خانه سگ پا کوتاه یا بزرگ بهتر است که محل قرار گرفتن لانه را مشخص کنید. برخی از خانه های سگ و گربه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای چندان زیادی را اشغال نمی‌کنند. این مدل‌ها برای افرادی که محیط‌های بزرگ در اختیار ندارند، بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که کمبود جا دلیل مناسبی برای خریدخانه سگ و گربه با ابعاد کوچک نیست، راحتی و آسایش حیوان خانگی در هر شرایطی باید لحاظ شود.

نکته مهم دیگری که وجود دارد، مسئله نور است. خانه گربه و سگ را نباید در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید، از طرفی محیط‌هایی که دائماً سایه هستند، برای حیوانات خانگی منسب نیستند؛ در نتیجه بهتر است محیطی را انتخاب کنید که از نظر تابش نور مشکلی نداشته باشد و سلامتی حیوان خانگی شما را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

توجه به جنس لانه سگ و خانه گربه خانگی

برای انتخاب جنس خانه سگ نیز باید به فاکتورهای مهمی دقت داشت. در جدول زیر کلیۀ جنس‌های لانه و خانه سگ و گربه را برایتان مشخص کرده و دربارۀ موارد استفاده و مزایا و معایب آن‌ها خواهیم گفت:

خانه سگ پلاستیکی

لانه و خانه سگ پلاستیکی وزن سبکی داشته و در اکثر مواقع قابل حمل هستند. برخی از مدل‌های پلاستیکی از پلاستیک‌های سخت و فشرده درست شده و مقاومت مطلوبی دارند. اگر بودجۀ کافی برای خرید خانه سگ و گربه ندارید، این مدل به شدت پیشنهاد می‌شود.

لانه سگ چوبی

یکی از مدل‌های ایده‌آل برای خانه سگ و گربه، لانه چوبی است. لانه سگ و گربه چوبی در تمامی فصول سال قابلیت استفلده داشته و از زیبایی و کیفیت ویژه‌ای برخوردار است.

لانه سگ و لانه گربه فلزی

برخی از فلزات به گونه‌ای هستند که حرارت و گرما را به خود جذب کرده و برخی دیگر مانند استیل در فصل سرد سرما را جذب می‌کنند. اگر لانه و خانه حیوان خانگی فلزی خریداری می‌کنید، بهتر است این فاکتور را مدنظر داشته باشید. جنس، کیفیت و مقاومت لانه سگ و گربه فلزی بسیار بالا بوده و از این جهت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

خانه گربه و سگ با جنس ترکیبی

برخی از مدل‌های لانه گربه و سگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جنس ترکیبی داشته و هم از چوب و هم از فلز ساخته شده‌اند. اگر بین انتخاب جنس مردد هستید، این موارد گزینه‌های مناسبی برای خرید لانه سگ و گربه هستند.

خانه گربه آماده و باکیفیت

ویژگی جنس مناسب خانه سگ و گربه

  • خانه و لانه سگ و گربه باید به گونه‌ای انتخاب و طراحی شده باشد که هیچ‌گونه خطری برای سلامت حیوانات خانگی نداشته و تهدید محسوب نشود.
  • متریال مورد استفاده برای ساخت خانه سگ و لانه گربه باید ضدحساسیت باشند.
  • قابلیت جذب باکتری‌ها و انگل‌ها را نداشته باشند.
  • دچار پوسیدگی و شکستگی نشوند.

برخی مواقع افراد خود اقدام به ساخت خانه و لانه سگ می‌کنند. اگر مهارت کافی در این زمینه داشته باشید، ساخت خانه سگ امری عقلانی است. در غیر این صورت خرید لانه و خانه سگ آماده مناسب بوده و بهتر است که با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنید. مواردی که برای شما معرفی کردیم نیز از نظر مرغوبیت و کیفیت بسیار مطلوب‌اند. اگر قصد خرید اسباب بازی برای حیوان خانگی و سگ‌های خود را دارید، توصیه می‌کنیم که از مقاله اسباب‌ بازی سگ بازدید کنید.

فضای داخلی خانه و لانه سگ و گربه

بهتر است که کیفیت جنس فضای داخلی خانه و لانه سگ را در نظر داشته باید. معمولاً جنس داخلی این قبیل از کلبه سگ و گربه از پارچه‌های نرم و ابری است. این مدل از پارچه‌ها و پوشش‌های نرم و پنبه‌ای نیز باید ضدباکتریال بوده و قابلیت شستشو داشته باشند. اگر قصد خرید پارک سگ را نیز دارید، حتماٌ کیفیت جنس و فضای داخلی پارک را مورد بررسی قرار دهید.

قابلیت جابجایی لانه سگ خانگی

اگر به دنبال لانه سگ و گربه ای هستید که در طول سفر نیز با خود به همراه داشته باشید، خرید لانه قابل حمل سگ ضرورت دارد. این مدل‌ها وزن نسبتاً سبکی داشته و به راحتی جابجا می‌شوند.

وزن حیوان خانگی و تناسب آن با لانه حیوان خانگی

هر یک از حیوانات خانگی دارای وزن بخصوصی هستند. باید به ظرفییت لانه و خانه سگ از نظر تحمل وزن حیوان خانگی دقت کنید و متناسب با وزن حیوان یکی از بهترین خانه سگ بزرگ یا لانه سگ پاکوتاه را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مکان برای قرار دادن خانه سگ آپارتمانی کجاست؟

محل قرار دادن لانه و خانه سگ باید از نظر دما مناسب بوده و بسیار گرم یا سرد نباشد. توصیه می‌کنیم که لانه و خانه سگ را به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار داده و از قرار دادن خانه سگ در مجاور شوفاژ، رادیاتور و لوازم پرسروصدا بپرهیزید.

آیا خانه سگ می‌تواند خیلی بزرگ باشد؟

اگر سگ شما جثه بزرگی دارد، خرید خانه سگ بزرگ مناسب بوده، در غیر اینصورت بهتر است که متناسب با سن، وزن، نژاد سگ و ... برای خرید لانه سگ اقدام کنید. از خانه‌ بزرگ و لانه سگ بهتر است که برای گربه‌های کوچک نیز استفاده نکنید. در غیر اینصورت نظافت خانه سگ برای شما دشوار خواهد بود.

آیا خانه سگ نیاز به تهویه دارد؟

معمولاً خانه و لانه سگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هوای داخل کلبه و خانه مطبوع و تهویه شده باشد. البته بهتر است که از قرار دادن لانه گربه و سگ در فضاهای بسیار گرم خودداری کرده و هر از چندگاهی برای نظافت لانه گربه و سگ اقدام کنید.

از چه چیزی برای گرم کردن لانه سگ بزرگ در زمستان استفاده کنیم؟

اگر تمامی منافذ باز لانه و خانه سگ را مسدود کنید، در فصل زمستان محیط گرم بوده و حیوان خانگی شما فضایی گرم خواهد داشت. عایق کردن منافذ باز نیز ایده خوبی برای گرم کردن خانه سگ است. البته اگر لانه سگ را در فضای داخلی خانه قرار می‌دهید، نیاز به هیچ ‌کدام از اقدام‌های گفته شده نخواهید داشت. لازم به ذکر است که قرار دادن تشک و محل مخصوص خواب نیز منجر به گرم شدن خانه سگ و گربه می‌شود.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان بسیار خرسندیم و امیدواریم که این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای شما و سایر دوستداران حیوانات خانگی مفید و موثر باشد. حال می‌توانید با توجه به نکات عنوان‌شده بهترین لانه سگ و خانه گربه را خریداری کنید. اگر شخصی را می‌شناسید که قصد خرید حیوان خانگی را دارد حتماً این مطلب را با او به اشتراک بگذارید تا با آگاهی کامل برای خرید لانه سگ چوبی و سایر مدل‌ها اقدام کنند. چنانچه نیازمند خرید قلاده سگ بوده یا سوالاتی در زمینۀ خرید لانه گربه دارید، تیم چی بگیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.