بستنی خوری: خرید و قیمت جدیدترین مدل ظرف بستنی(پاشا باغچه، کریستال...)

معرفی جدیدترین مدل بستنی خوری فانتزی

ظروف بستنی خوری معمولا به دو صورت پایه و بدون پایه‌دار هستند. ظروف بستنی خوری به مرور زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. در گذشته بیشتر به صورت کلاسیک، چینی و با طرح‌های خاص وجود داشتند. اما امروزه بستنی خوری فانتزی بیشتر مورد توجه هستند. مدل های انتخابی سایت چی بگیر می‌تواند نیاز شما را برطرف کند و یک بستنی خوری شیک و زیبا را مهمان خانه شما کند. 

بستنی خوری پاشاباغچه مدل دیاموند کد 440099 بسته 6 عددی در تصویر دیده می شود. گنجایش این بستنی خوری پاشاباغچه زیبا ۰.۲۳ لیتر است. یک دست 6 تایی این بستنی خوری از جنس شیشه است. ارتفاع این بستنی خوری ۱۵ سانتی‌متر قطر دهانه ۱۱.۷ سانتی‌متر و ابعاد پایه آن هم  ۷.۵ سانتی‌متر است. گفتنی است که این بستنی خوری کاملا قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. 

بستنی خوری کاوه مدل URANUS بسته 6 عددی که ملاحظه می‌کنید دارای وزن ۲۸۰ گرم است. گنجایش این بستنی خوری با برند کاوه ۲۰۰ سی سی لیتر است. در هر بسته این بستنی خوری6 عدد بستنی خوری وجود دارد. جنس این مدل بستنی خوری از شیشه است. 

بستنی خوری کد 777 بسته 6 عددی از جنس سرامیک و بسیار شیک و بامزه تولید شده است. این ست بستنی خوری هم شش عددی است. جنس این بستنی خوری ها از سرامیک است. رنگی و با مزه و پرطرفدار است. طرحی زیبایی دارد. 

بستنی خوری پاشاباغچه مدل invino بسته 6 عددی یک بستنی خوری از جنس شیشه است. بستنی خوری پاشاباغچه ساخت ترکیه است. این مدل بستنی خوری دارای ۲ عدد بستنی خوری بنفش ۲ عدد صورتی و ۲ عدد مشکی است. همین رنگی رنگی بودن بر زیبایی آن هم افزوده است.  ابعاد هر ظرف بستنی خوری عبارتند از: ارتفاع ۹  قطر دهانه ۸ و قطر کفه آن هم  ۴.۵ سانتیمتر است.

بستنی خوری بوهمیا مدل پایه‌دار خشتی تراش بسته 6 عددی با یک طراحی ساده و ظاهری زیبا است. طراحی پایه این بستنی خوری کریستال بسیار زیبا است. حجم هر عدد از بستنی خوری حدود 170 گرم است. این بستنی خوری با شفافیت کریستال 24 درصد است که هنر دست کشور لهستان است. برای هرچه بهتر نگهداری از این بستنی خوری از قاشق‌های غیر فلزی استفاده شود.

بستنی خوری مسی مدل کوپر از آن پر استفاده‌ها و پر طرفدارهاست. در سال های اخیر استفاده از ظروف مسی به دلیل قیمت مناسب، دوام بالا و زیبایی ظاهری افزایش یافته است. این بستنی خوری مسی هم با قابلیت استفاده به عنوان آجیل خوری دارای طرفداران بسیاری است. قطر دهانه این ظرف 9 سانتی‌متر است. قسمت بیرونی بستنی خوری چکش کاری شده است.  قسمت داخلی با قلع سفیدکاری شده است. ابعاد هرعدد بستنی خوری ۹x۹x۸ سانتی‌متر است و وزنی حدود ۱۰۰ گرم دارد. 

بستنی خوری پاشاباغچه مدل Pleats کد 68136 بسته 2 عددی با ابعاد ۲۲x۱۶x۱۱ سانتی‌متر است. جنس این بستنی خوری از کریستال است. این بستنی خوری با طراحی زیبا و کارایی خوب طرفداران بسیاری دارد. 

بستنی خوری بلور کاوه مدل SunStar بسته 6 عددی است. جنس این بستنی خوری با برند بلور کاوه از کریستال است طراحی زیبایی دارد و همچنین این محصول ارزش خرید نسبت به قیمت را داراست. مصرف کنندگان این بستنی خوری از زیبایی این محصول گفته‌اند و اینکه دارای جنس عالی است و قیمت مناسبی دارد. 

بستنی خوری پاشاباغچه مدل Timeless 2 کد 440211 بسته دو عددی در تصویر دیده می‌شود. گفتنی است ابعاد این بستنی خوری ۹.۷x۹.۷x۱۰ سانتی‌متر است. بسیار شیک، شکیل و زیبااست. جنس این بستنی خوری که در کشور ترکیه تولید شده است از بلور است. شما علاوه بر بستنی می‌توانید از این محصول به عنوان آجیل خوری نیز استفاده نمایید. 

بستنی خوری لمونژ مدل رز بسته 6عددی بسیار زیبا، بسیار شیک، بسیار ظریف و خوب ساخته شده است. جنس این بستنی خوری زیبا از چینی است و مناسب برای استفاده در روزهای گرم تابستان با بستنی‌های خوشمزه و رنگی .

بستنی خوری مدل SFJKIKK بسته 6 عددی ساخته و تولید شده از جنس شیشه است. بستنی در این ظروف بسیار خوشمزه‌تر به نظر خواهد آمد. این بستنی خوری بلور با تزئینات طلایی بسیار چشم نواز هستند. گفتنی است این ظروف قابل استفاده در ماشین ظرفشویی نمی‌باشند.

انواع ظروف بستنی خوری کدامند؟

همانطور که در مقدمه هم گفته شد، ظروف بستنی خوری معمولا به دو صورت پایه دار و بدون پایه طراحی شده و وجود دارند.

بستنی خوری ها هم مانند دیگر اقلام آشپزخانه و دکوراسیون و پذیرایی به صورت 6 عددی هستند. در کنار بعضی از این سرویس های بستنی خوری قاشق هم به تعداد وجود دارد. اما مساله قابل توجه این است که بعضی از این بستنی خوری ها به صورت دو عددی هم وجود دارند. مخصوصا آنهایی که یا خیلی گران هستند و یا آنهایی که بیشتر حالت فانتزی و عجیب و غریب دارند.

  • بستنی خوری پایه دار: معمولا به خاطر سبک و سیاق و شکلشان، ظریف تر و زیبانتر به نظر می‌رسند. خیلی از خانم‌های خاص پسند به سمت بستنی خوری های پایه دار جذب می‌شوند. از بستنی خوری های پایه دار به عنوان آجیل خوری هم می‌توان استفاده کرد.
  • بستنی خوری بدون پایه: بستنی خوری‌ های بدون پایه، معمولا به صورت لیوانی یا پیش دستی های کوچک هستند که مخصوص سرو بستنی طراحی و تعبیه شده اند. این نوع بستنی خوری نیز طرفداران بسیاری دارد. 

بهترین جنس برای بستنی خوری چه جنسی است؟

در بازارهای کنونی محصولات آشپزخانه و دکوراسیون، شما به دنبال هرجنسی که باشید آن را خواهید یافت. این مساله به دلیل تنوع سلیقه و اجناس مختلفی است که در بازار وجود دارد. شما هر قسم بستنی خوری که بخواهید به صورت کریستال، پلاستیکی، چینی، ارکوپال، سرامیک، بلور، و .... خواهید یافت. مهم این است که با بقیه اسباب منزلتان جور باشد، و مهم‌تر از آن صرفه اقتصادی داشته باشد و مورد پسندتان قرار گیرد. 

شستشو و نگهداری از سرویس های بستنی خوری به چه صورت است؟

مهمترین مساله در نگهداری از بستنی خوری به خصوص بستنی خوری هایی که جنسی شکننده دارند، قراردادن آنها در یک محل امن است. باید آنها را طوری در کابینت قرار دهید که در هنگام خارج کردن آنها به وقت نیاز به آنها ضربه ای وارد نشود و آسیب نبینند. همچنین در هنگام شستشو هم به برچسب های روی جعبه بستنی خوری ها دقت کنید. و اگر مواد شوینده ای برای آنها مضر است از آن استفاده نکنید.

سخن آخر

در هنگام خرید بستنی خوری دقت کنید که بستنی خوری آنقدر کوچک نباشد که نتوان حتی دو اسکوپ بستنی در آن قرار داد. اگر به ست کردن اشیاء علاقمندید، ببینید که آیا قاشق مناسب برای بستنی خوری مورد نظر شما تعبیه شده است یا خیر. پس از دریافت بستنی خوری ها، همه را تک به تک بررسی کنید که دارای شستگی و یا ترک خوردگی نباشند. و گفتنی است با معرفی محصولان بالا در سایت چی بگیر، شما با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید طیف گسترده‌ای از بستنی خوری ها را برای خرید پیش رو خواهید داشت. از خوردن بستنی در بستنی خوری های زیبا لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
بستنی خوری قیمت انواع بستنی خوری