اتو ریش چیست؟ راهنمای خرید و نحوه استفاده از اتو ریش مردانه

اهمیت خرید اتو ریش مردانه در زیبایی ظاهر و استایل مردانه

مردان از لوازم آرایشی و بهداشتی محدودی نسبت به خانم‌ها استفاده می‌کنند و این مسئله نباید به نحوی باشد که از پرداختن به ظاهر و زیبایی خود غافل شوند. این روزها گذاشتن ریش‌های مرتب و صاف بین مردان و حتی چهره‌های برتر مدلینگ و فشن بسیار رایج بوده و داشتن محاسن تمیز و آراسته به یک چالش تبدیل شده است. با توجه به این مسئله خرید ریش صاف کن برای مردان یک ضرورت تلقی می‌شود. ما در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر به شرح مفصل دربارۀ راهنمای خرید اتو مو ریش خواهیم گفت.

کاربرد و مزایای استفاده از ریش صاف کن

شاید در نگاه اول خرید اتو مو ریش برای شما امری غیرضروری و کم اهمیت جلوه کنند و با خود بگویید ریش‌های من با یک شانه دم‌دستی صاف می‌شود. کافی است قدری ریش‌هایتان از یک تا دو سانتی‌متر بلندتر شوند تا به ضرورت خرید اتو ریش پی ببرید. موارد زیر از جمله مزایا و کاربردهای خرید ریش صافن کن و استفاده از اتو مو ریش محسوب می‌شوند:

  • حتی اگر موهای صورت زبر و مجعدی دارید با اتو ریش می‌توانید ریش‌های مرتب و منظمی داشته باشید.
  • دیگر لازم نیست برای صاف شدن ریش‌های خود دائماً دوش بگیرید.
  • حتی در مواقعی که عجله دارید نیز با صرف 2 تا 3 دقیقه زمان می‌توانید ریش‌های مرتب و صافی داشته باشید.
  • کمترین آسیب ممکن به موهای صورت شما وارد شده و از طرفی استفاده از این اتو بسیار آسان است.
  • اتو های ریش کاملاً ارگونومیک بوده و برای سلامت شما تهدیدی به شمار نمی‌روند.

اتو ریش سانفورد مدل SF995BTS

توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از اتوی مو برای صاف کردن ریش‌های خود استفاده نکنید و اگر استایل شما به‌ گونه‌ای است که عادت به مراقبت از ریش‌هایتان دارید حتماً برای خرید ریش صاف کن اقدام کنید. در جدول زیر به بررسی مشخصات اتو ریش سانفورد می‌پردازیم:

مشخصات
حداکثر دما210 درجه سانتی‌گراد
طول سیم1 متر
قابل تنظیم در150 تا 210 درجه
امکانات ابزاردارای دکمه روشن و خاموش
جنس صفحاتتیتانیوم
سایر توضیحاتبرس حرارتی از جنس تیتانیوم برای ریش و موهای مجعد صورت
بیشینه دمای اتو 210 درجه است.

اتو ریش روزیا مدل 7111

چنانچه به دنبال دستگاهی مدرن برای صاف کردن موهای صورت خود هستید و از ریش‌های مجعدی که دارید کلافه شده‌اید، بهتر است همین الان برای خرید برس حرارتی ریش اقدام کنید. این مدل از اتو ریش به سرعت داغ شده و قابلیت استفاده فوری داشته و از طرفی چون وزن کمی دارد، استفاده از آن برایتان آسان خواهد بود. حداکثر دمای این اتو 200 درجه سانتی‌گراد است و طول سیم آن معادل 2 متر است. مهم‌ترین ویژگی این مدل از اتو مو ریش، دسته ارگونومیک آن بوده و جنس صفحه آن از سرامیک است.

اتو ریش انزو پروفیشینال مدل EN-5010

مشخصات
طول سیم1 متر
مدت زمان گرم شدن15
جنس صفحاتسرامیک
گسترۀ دما220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
نوع صفحاتمتوسط

اگر از دست ریش‌های مجعد و ناصاف خود کلافه شده‌اید باید بگوییم که این مدل از اتو مو ریش باکیفیت تنها در 15 ثانیه گرم شده و در کمتر از 2 دقیقه می‌توانید ریش‌هایی صاف و مرتب داشته و به آراستگی و زیبایی ظاهر خود بیفزاید. استفاده از این اتوی ریش ضمن صاف کردن موهای صورتتان نوعی ماساژ برای پوست و موی صورت شما محسوب می‌شود.

اتو ریش مدلینگ کامب کد 290

حتماً شما نیز با روزهایی مواجه شده‌اید که تنها چند دقیقه وقت داشته و به شدت عجله دارید. در این شرایط امکان دوش گرفتن وجود نداشته و اگر ریش‌های نسبتاً بلندی داشته باشید، صاف کردن آن‌ها امری دشوار است. کافی است اتو ریش مدلینگ کامب را خریداری کنید. هزینه‌ای که بابت خرید این اتو ریش می‌پردازید در برابر کارایی که دارد بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است. اگر به شغل آرایشگری مشغول هستید این محصول برایتان مناسب است اما توصیه می‌کنیم به اتو مو و ریش پیشرفته نیز فکر کنید.

اتو ریش مدلینگ کامب مدل FB161

مشخصات
حداکثر دما130 درجه سانتی‌گراد
امکانات ابزاردسته ارگونومیک
جنس صفحاتسرامیک پیشرفته
نوع صفحاتمتوسط

اگر قصد دارید که برای همسر یا برادر خود یک هدیه مناسب بخرید باید بگوییم که اتوی ریش گزینه ایده‌آلی است. اکثر مردان با گذاشتن ریش جذاب‌تر شده و استایل زیباتری خواهند داشت. البته برخی به دلیل مجعد بودن موهای خود مجبور اصلاح موهای صورت خود هستند. اتو ریش برای این افراد یک ضرورت محسوب شده و جزء معدود لوازم آرایش مردان است.


در ادامه بخوانید : موزن : معرفی بهترین مدل موزن بینی و گوش (باکیفیت ترین)

راهنمای خرید بهترین مارک اتو ریش و جدیدترین مدل ریش صاف کن

اگر قصد خرید اتو ریش برای خودتان را داشته یا دلتان می‌خواهد برای دوستان و آشنایان خود ریش صاف کن هدیه بگیرید، موارد و نکات زیر به شما کمک می‌کنند تا انتختاب شایسته‌ای داشته باشید. این موارد و نکات مهم عبارت‌اند از:

آشنایی با انواع مدل‌ها اتو ریش

قبل از هر اقدامی برای خرید، بهتر است انواع مدل‌های اتو ریش را مورد بررسی قرار دهید. مثلاً موارد زیر از جمله رایج‌ترین مدل‌های ریش صاف کن محسوب می‌شوند:

  • اتو ریش تیتانیومی: تیتانیوم قابلیت انتقال حرارات به بهترین شیوه ممکن را دارد. از طرفی در برخی از برندهای معروف قیمت اتو ریش تیتانیوم از مدل سرامیکی بیشتر است. چنانچه سالن آرایشی دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید این مدل است. ناگفته نماند که احتمال بروز آسیب در استفاده از اتو ریش تیتانیومی به مراتب بیشتر از مدل سرامیکی است.
  • اتو ریش سرامیکی: صفحه این مدل از ریش صاف کن از جنس سرامیک مرغوب و باکیفیت بوده و به سرع گرم می‌شود. اگر سالم ماندن موهای صورتتان برایتان حائز اهمیت است توصیه می‌کنیم اتو مو ریش سرامیکی بخرید. در زملن خرید این مدل از اتو حتماً مطئن شوید که روکش آن تقلبی نبوده و اصل است.

ابعاد و اندازه اتو ریش

مهم‌ترین تفاوت اتو ریش و اتو مو در سایز و اندازه آن است. اگر داشتن ریش بخشی از استایل همشگی شما است، توصیه می‌انیم صاف کننده ریش با وزن سبک و اندارزه کوچک خریداری کنید تا در سفر نیز به راحتی قادر به حمل و استفاده از آن باشید. مدل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم بسیار سبک و از نظر اندازه نیز ایده‌آل هستند.

طول کابل اتو ریش و توان آن

مورد دیگری که برای خرید بهترین اتو ریش باید به آن دقت داشته باشید توان اتو مو و میزان طول کابل یا سیم آن است. برخی از این اتوها دارای سیمی تا اندازه 2 متر هستند. این مدل‌ها برای آرایشگاه‌های مردانه مناسب‌اند. شما می‌توانیم برای استفاده شخصی خود اتو ریش با سیم یک متر نیز خریداری کنید. حتماً در مشخصات محصول توان دستگاه را بررسی کرده و ببینید که چه میزان قدرت دارد. البته ناگفته نماند که عدد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن دقت کنید و آن قیمت اتو ریش است. شما می‌توانید با بودجه‌ای معادل حداقل 150 هزار تومان برای خرید اتو مو ریش اقدام کنید.

مدت زمان گرم شدن اتو ریش

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید میزان سرعت گرم شدن اتو است. برخی از مدل‌های پیشرفته حداقل 10 تا 15 ثانیه زمان نیاز دارند که گرم شوند. خرید این مدل از ریش صاف کن بسیار مناسب بوده واستفاده از آن به هیچ عنوان زمانبر نیست.

برند اتو ریش

مسماً اگر به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید امکان بهره‌مندی از ضمانت نامه و گارانتی محصول نیز برای شما میسر است. در نتیجه پیشنهاد ما برای شما استقبال از برندهای محبوب است. مواردی که برای شما معرفی کردیم جزء بهترین مارک اتو ریش محسوب می‌شوند.

نحوۀ استفاده از اتو ریش به چه صورت است؟

استفاده از این اتو بسیار راحت است. کافی است آن را به جریان برق شهری متصل کرده و چند ثانیه صبر کنید تا گرم شود. سپس به ریش‌های خود روغن مخصوص زده و آنها را شانه کرده و به آرامی با اتو ریش صاف کنید. استفاده از این اتو باعث میشود حالت مجعد و پفی از ریش‌های شما گرفته شده و بسیار صاف و مرتب شوند.

آیا اتو ریش به صورت و ریش‌های شما آسیب می‌زند؟

نمی‌توان به این پرسش به صورت مطلق جواب داد. چنانچه از اتو مو ریش به شکل درست استفاده نکنید ممکن است به فولیکول‌های ریش شما آسیبی جدی وارد کند. در نتیجه توصیه می‌کنیم به شیوه درست از این برس حرارتی ریش استفاده کرده و از نزدیک کردن آن به پوست صورت خود خودداری کنید.

اتو ریش مناسب چه افرادی است؟

نمی‌توان منکر این مسئله شد که داشتن ریش و موی صورت می‌تواند جذابیت و زیبایی یک مرد را دوچندان کند. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که ریش به شما می‌آید اما همین که قدری موهای صورتتان بلند می‌شود آشفته و بهم ریخته به نظر می‌رسید، خرید اتو ریش مناسب شما است. از طرفی خرید بهترین مارک اتو ریش برای آرایشگران و دارندگان سالن زیبایی مردان نیز ضروری است.  چنانچه جزء افرادی هستید که در عرصه مدلینگ فعالیت دارید، خرید اتو ریش برای داشتن استایل‌های متفاوت به شما کمک می‌کند.

آیا می‌توان از اتو مو برای ریش استفاده کرد؟

اگر بخواهید از اتو و برس حرارتی مو برای ریش‌های خود استفاده کنید، هیچ کسی نمی‌تواند مانع شما شود؛ اما باید با عواقب و عوارض آن نیز کنار بیاید. از آنجایی که ابعاد و اندازه اتو مو بزرگتر است، هر آن ممکن است به پوست صورت خود آسیب بزنید. البته ناگفته نماند که تارهای موی سر به مراتب قوی و ضخیم‌تر از موی صورت بوده و قادر به تحمل دمای بیشتری هستند. در نتیجه اتوی مو برای صاف کردن ریش حرارت بالایی داشته و استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

حداکثر حرارت و دمای اتو ریش چقدر است؟

در زمان خرید ریش صاف کن حتماً به حداقل و حداکثر دمای آن دقت داشته باشید. این عدد در برند و مدل‌های مختلف متفاوت بوده و توصیه ما برای شما خرید ریش صاف کن برقی با حداکثر دمای 200 درجه سانتی گراد است.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان تعدادی از جدیدترین مدل اتو ریش را معرفی کردیم. همچنین گفتیم برای خرید ریش صاف کن حرارتی باید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. توجه به این موارد به شما عزیزان کمک می‌کند تا انتخابی دقیق و درست داشته و مجبور به خرید مجدد نشوید. اگر تجربه استفاده از اتو ریش و ریش صاف کن را دارید، برای ما بنویسید که از نظر شما بهترین مارک اتو ریش و مدل آن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.