کرم دورچشم: معرفی بهترین کرم دور چشم ایرانی و خارجی(پرفروش ترین)

چطور بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنیم؟

برای داشتن صورتی زیبا، پوستی شفاف و چشمان گیرا لازم است نکات زیبایی مربوط به هر قسمت را بدانیم. با استفاده از کرم‌ دور چشم، باید سعی در از بین برد، کاهش و جلوگیری از تیرگی، خشکی و چروک‌های مربوطه شویم.
شما چه در 17 سالگی چه در 47 سالگی باشید می‌توانید با انتخاب مناسب کرم دور چشم، طراوت، جوانی و زیبایی را همراه با هم داشته باشید.
کرم‌های دور چشم معمولاً مرطوب کنندگی و آبرسانی را جهت برطرف کردن چروک‌ها (کلاژن، رتینوئید، کافئین، آلفاهیدروکسی اسید، آنزیم Q10 و ویتامی C ، ویتامین K ) همزمان با هم دارند و گاهی خاصیت لایه‌برداری (هیدروکینون یا کافئین یا عصاره چای سبز یا رتینول) نیز به آن‌ها اضافه می‌شود. برخی از تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی پا را فراتر گذاشته و اثرات ضد آفتابی را نیز بر این کرم‌ها افزوده‌اند.

نکات مهمی که باید قبل از خرید کرم دور چشم بدانید:

انواع مختلفی از کرم دور چشم در بازار وجود دارد. که هر کدام نوید دهنده‌ی موثرترین آنها هستند. با این حال همه‌ی آنها حاوی مواد یکسانی نیستند. میزان اثر بخشی آنها بسته به پوست شما، کیفیت محصول و میزان مناسب بودن محصول برای نوع پوست شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. 

مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم:

مواد موثر در کرم‌های دور چشم به دلیل آنچه در آنها وجود دارد عمل می‌کنند. در کرم‌های دورچشم باید بدنبال مواد فعال مانند رتینول، نوروپپتیدها و ویتامین C برای تقویت تولید کلاژن و اسید هیالورونیک و سرامیدها برای آبرسانی بدن باشید.

سازگاری با پوست:

سازگاری مناسب، مایعات و ژل‌ها (که به آنها سرم نیز گفته می شود) احساس سبکی به ما می‌دهند و به سرعت جذب می‌شوند و همین امر آنها را به گزینه مناسبی در روز تبدیل می‌کند.

وجود ضدآفتاب در کرم دور چشم:

ضد آفتاب، اگر کرم صورت معمولی شما حاوی SPF است، برای اطمینان از محافظت کامل در برابر آفتاب، کرم دور چشم با SPF متناسب را انتخاب کنید.

اگر پوست حساسی دارید، به دنبال یک کرم دور چشم غیر حساسیت‌ زا باشید که مخصوص پوست حساس طراحی شده باشد. اگر کرم جدید شما منجر به قرمزی، برجستگی یا سوزش شد، استفاده از آن را متوقف کنید.

معرفی بهترین کرم دور چشم

برای آشنایی شما خوانندگان محترم و با توجه به شناخت اولیه‌ای که هر فرد نسبت به پوست خود و صدماتی که ممکن است به آن دچار شده باشد؛ ما تلاش کرده‌ایم تعدادی از پرفروش‌ترین، بهترین و محبوب‌ترین محصولات خوب کرم دور چشم در ایران را به شما معرفی کنیم:  

کرم  30 میلی لیتر تیوپی همراه با ویتامین سینره ساخت ایران، جزو بهترین‌های این محصول در ایران است. این کرم با داشتن ویتامین E که وظیفه محافظت از برخی از ترکیب‌های شیمیایی در مقابل اثرات مخرب رادیکالهای آزاد را دارند، باعث رفع سیاهی دور چشم و چروک و پف هم می شوند.

این کرم پر طرفدار با اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 نیز غنی سازی شده است. هرچند مصرف‌کنندگان این محصول معتقدند که بیشترین تاثیر این کرم بر روی پوست آنها کم کردن سریع سیاهی‌های دور چشم بوده است. این محصول داخلی نسبت به کارآیی مناسب و قیمت مناسب را هم اکنون می‌توانید به صورت آن لاین از لینک زیر خریداری نمایید. 

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل AGEVESTساخت ایران، 20 میل و ضد چروکی بسیار موفق است. این محصول حاوی ماده‌ای به نام  Biomyoxاست که منجر به رفع چین و چروکهای ریز می‌شود. 

همچنین این محصول دارای شبه بوتاکس و رتینول است. این مواد چروکهای عمیق دور لب و چشم را کاهش داده و باعث کاهش محسوس پف کردگی و سیاهی دور چشم می‌شود.

از ویژگی‌های بارز این محصول، حفظ و نگهداری رطوبت پوست در اطراف لب و چشم، بعد از ساعات طولانی است که باعث می‌شود لطافت و نرمی پوستتان، شما را خشنود و راضی نگه‌ دارد و زیبایی طبیعی را به شما هدیه دهد.

بعد از ذکر تمام خوبیهای این محصول و با کیفیت باید گفت؛ از مهمترین مزیتهای این کالا، سبک بودن محصول هنگام استفاده بر روی پوست است، که با قیمت مناسب و کاملا با صرفه اقتصادی و در دسترس است.

اگر به دنبال کرم دور چشمی سبک با غلظت و چربی مناسب هستید حتما کرم دور چشم کیووی مدل Revitalizing را امتحان کنید.

این کرم جهت رفع سیاهی و پف زیر چشم، و ضد چروک است. همچنین حاوی ویتامین E و ساخت کشور استرالیا است.

از مهمترین ویژگی این کرم فاقد عطر و رنگ بودن این کرم است و اینکه اگر از لنز استفاده می‌کنید نیز می‌توانین به راحتی از این کرم دور چشم استفاده کنید. 

برای کاهش تیرگی و پف زیر چشم افرادی که هایپوالرژیک هستند نیز این محصول با کیفیتی عالی جهت استفاده آماده است. 

برای کارآیی بیشتر و بهتر این کرم، بهتر است صبح و شب با حرکات ضربه‌ای و ملایم آن را در اطراف چشم خود بمالید.

کرم دور چشم دکتر ژیلا محصولی ایرانی و حاوی ویتامین‌های C ,  و B5   است. اگر دنبال استفاده از یک محصول امن داخل کشور، با قیمت مناسب و کارایی خوب هستین پیشنهاد ما استفاده از این کرم است.

این کرم دارای مشتقات ویتامین A (رتینول) نیز هست. رتینول عنصری ضدپیری است که وجود آن در این محصول منجر به تولید کلاژن و تقویت پوست اطراف چشم می‌شود. 

از دیگر مزیتهای استفاده از این کرم وجود کوآنزیم  Q10است که باعث تثبیت غشای سلول و حفظ استحکام و عملکرد سلول در ناحیه‌ مورد استفاده است.

این کرم به غیر از اینکه چروکها را برطرف کرده و روشن کننده خوبی نیز برای سیاهی دور چشم است، باعث افزایش ارتجاعی و سفت شدن دور چشم هم می‌شود. 

هرچند این کرم دارای جذب فوق العاده سریع و نرم کننده قوی و آبرسان است، استفاده از آن در دو نوبت صبح و شب نباید فراموش نشود. 

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم ساخت ایران غنی سازی با ویتامین C متخصص از بین برنده خطوط پنجه کلاغی دور چشم است. سر غلطکی کرم جهت ماساژ، حس خوب و مطبوعی را برای مصرف کننده ایجاد کرده و عمل مالیدن کرم را راحت‌تر می‌نماید. این ژل، سفت کننده پوست اطراف چشم و خاصیت روشن کنندگی نیز دارد. برای اثرگذاری بیشتر این کرم در دو نوبت صبح و شب از آن استفاده کنید.

کرم فیس دوکس از دیگر برندهای خوب ایرانی است که اخیرًا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این کرم حاوی موثرترین کمپلکس و آنتی اکسیدان است. مرطوب کننده‌ای خوب با جذبی خوب بدون ایجاد حس سنگینی در اطراف چشم، و موثر برای کسانی که هیپو آلرژنیک هستند و پوستهای حساسی دارند. کیفیت و قیمت مناسب، تأثیرگذاری خوب بر روی انواع پوست‌ها باعث می‌شود که برای خرید این کرم با کیفیت تعلل نکنید. 

کرم دور چشم گیاهی ژاک آندرل پاریس ساخت کشور فرانسه با ترکیب کافئین (ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدان) کبودی پوست و حلقه‌های تیره دور چشم را با سرعت بالایی محو می‌نماید. در این محصول از پروتئین هیدرولیز شده گیاه لوپین، عصاره تخم ینجه و عصاره گیاه جینلوبیلوبا، رفع چین و چروک، کاهش و کنترل پف و تغذیه پوست به آسانی صورت می‌گیرد.   

این کرم سبک و زود جذب ساخت ایران همراه با ویتامین K برای مصرف کنندگان عرضه شده است. مهم‌ترین مساله درباره کرم های دور چشم این است که مدت استفاده از این کرمها 6 ماه است و باید با حرکات ضربه‌ای به زیر پلک پایین مالیده شود. این عمل باعث افزایش گردش خون پوست دور چشم می شود و جذب را سریع‌تر می‌نماید. این کرم برای حلقه‌های سیاه دور چشم بسیار مناسب است.

کرم دور چشم اون ساخت کشور فرانسه، التیام بخش و نرم کننده پوست نازک اطراف چشم است. اثر عصاره بابونه جهت التیام پوست اطراف چشم را، در کوتاهترین فاصله زمانی می‌توانید مشاهده کنید. 

این کرم، همانند سایر کرمهای دور چشم، خاصیت رفع پف و سیاهی اطراف چشم را داراست. از مزایای این کرم سبک و راحت، استفاده آن روی پلک است.

 این کرم آبرسانی عمیق است و باعث رفع خطوط صورت، حفظ رطوبت و انعطاف‌پذیری می‌شود. از مزایای استفاده مرتب و منظم این کرم، کمک به بافت برای ترمیم، و حفظ کلاژن و الاستین پوست اطراف چشم است. 


در ادامه بخوانید : معرفی باکیفیت ترین برند کرم دور چشم ایرانی با قیمت مناسب

چگونه بهترین کرم ضد چروک چشم را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین کرم ضدچروک دور چشم بهتر است اول لیست مواد تشکیل دهنده‌ی آن را بررسی کنید. انتخاب کرم ضدچروک چشم به کاهش خطوط و چین و چروک چشم کمک می‌کند. به وسیله‌ی این نوع از کرم‌ها می‌توانید به جنگ پیری بروید و روند آن را کاهش دهید. برای اثر بخشی بهینه لازم است از عناصر ضد پیری مانند رتینول استفاده کنیم که بی‌شک یکی از بهترین ترکیبات برای مبارزه و جلوگیری از خطوط ریز است. همچنین نباید از مرطوب کننده‌های طبیعی غافل شویم مانند ویتامین C، آلوئه‌ورا، آواکادو، روغن نارگیل و سایر ترکیبات فعال مانند اسیدهالورونیک...

در هنگام استفاده از کرم دور چشم به نکات زیر دقت کنید:

  • مقدار کمی از کرم دور چشم را در هر نوبت استفاده کنید: به خاطر داشته باشید که پوست اطراف چشم شما کاملاً ناحیه کوچکی است. به طور کلی، مقدار کرم دور چشم به اندازه نخود باید کافی باشد تا پوست زیر هر دو چشم را بپوشاند. معمولا کرم‌های دورچشم از قیمت بالایی برخوردار هستند. پس در هنگام استفاده دقت کنید بیشتر از نیاز مورد نظر خود را استفاده نکنید. 
  • طبق دستورالعمل مصرفی از کرم دور چشم خود استفاده کنید: خواه متوجه این موضوع شوید یا نشوید، ترتیب استفاده از همه محصولات مراقبت از پوست مهم است. یک قانون ساده که باید بخاطر بسپارید این است که معمولاً باید محصولی را بر اساس سنگینی آن استفاده کنید. اگر کرم دور چشم شما از مرطوب کننده غنی تر و سنگین تر است، باید بالا برود. اگر از سرم سبک تر است، مطمئن شوید که زیر مرطوب کننده قرار می‌گیرد. البته، همیشه دستورالعمل‌های موجود در بسته بندی کرم دور چشم خود را بررسی کنید تا ببینید توصیه سازندگان آرایشی و بهداشتی برای محصول مورد نظر چیست.
  • از کرم دور چشم در هنگامی که پوست شما مرطوب است استفاده کنید: اگر می‌خواهید از کرم چشم خود بیشترین بهره را ببرید، باید آن را روی پوست مرطوب استفاده کنید. دلیل این امر این است که استفاده از کرم روی پوست مرطوب می‌تواند باعث رطوبت رسانی ، نرم و مرطوب نگه داشتن آن شود. بنابراین ، قبل از اینکه صورت خود را با حوله خشک کنید، از کرم دورچشم خود استفاده کنید. 
  • کرم دور چشم را به آرامی در اطراف چشم خود بمالید: پوست اطراف چشم لطیف‌ترین قسمت پوست صورت شما است، با استفاده از حرکات ضربه زدن آرام، و با استفاده از انگشت حلقه خود کرم دور چشم را به ارامی استفاده کنید. ( انگشت حلقه در مقایسه با انگشتان دیگر لمس ظریف تری دارد). البته در حال حاضر بعضی از کرم‌های دور چشم دارای غلطک ماساژور هستند که این بسیار کار را برای شما راحت می‌کند.

چرا نباید از یک کرم مرطوب کننده‌ معمولی برای اطراف چشم‌ استفاده کنیم؟

پاسخ واضح است. مراقبت از صورت مزایای هدفمندی را که یک محصول خاص چشم می‌تواند ارائه دهد را دارا نمی‌باشد. از چین و چروک تا ورم دور چشم و سیاهی پوست اطراف چشم همه یک سری از مشکلات این ناحیه است. شما بوسیله‌ی کرم‌هایی که برای پوست اطراف چشم طراحی شده‌اند می‌توانید این ناحیه از صورت خود را به طور کامل آبرسانی کنید. ناحیه‌ی چشم به به اندازه‌ی بقیه‌ی صورت غدد چربی ندارد به این معنی که سبوم تولید نمی‌کند و دارای هیدراتاسیون طبیعی کمتری است. و به همین دلیل باعث مشکلاتی برای این ناحیه می‌شود. آبرسانی به این ناحیه از صورت از اهمیت زیادی برخوردار است.

سخن آخر:

به یاد داشته باشید که پوست اطراف چشم‌ها سه تا پنج برابر نازک‌تر از بقیه‌ی صورت است. به همین دلیل این ناحیه بیش از حد حساس است. اگر علائم پیری مانند چین و چروک یا سیاهی اطراف چشم ها و پف‌آلودگی چشم‌ها در شما ظاهر شد باید سریعا به فکر چاره باشید. عواملی مانند خستگی، تغذیه‌ی نادرست، رایانه، دخانیات، استرس .... باعث چین و چروک‌ و سیاهی  اطراف چشم می‌شوند البته سیاهی چشم می‌تواند ناشی از وراثت نیز باشد. ورم زیر چشم  نیز در اثر تجمع مایعات در اطراف چشم‌ها هستند، سیاهی دور چشم اکثرا در اثر گردش خون ضعیف ظاهر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کرم دور چشم قیمت انواع کرم دور چشم