راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور (ارزان ترین)

راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور

صندلی‌ ماساژ این امکان را به شما می‌‌دهند تا بدن خود را در بهترین وضعیت ممکن قرار دهید. طراحی صندلی ماساژ به گونه‌ایی است که نه تنها برای رفع خستگی از آن استفاده می‌شود، بلکه با بزرگترین مشکل روحی همان استرس مقابله می‌کند. علاوه بر آن اگر شما بتوانید بهترین صندلی ماساژ را انتخاب کنید استفاده از آن باعث کاهش دردهای عضلانی و همچنین بهبود جریان خون و تنظیم فشار خون بالا نیز می‌شوند.

زندگی در دنیای پرمشغله‌ی و پرتنش این زمان جسم و روح انسان را خسته می‌کندو همه‌ی ما خواه‌ناخواه درگیر استرس‌های عصبی، تنش‌ها و فشار‌هایی می‌شویم. بدون آنکه توجه کنیم این تنش‌ها تا چه حد به بدن آسیب می‌رساند. تک‌تک سلول‌ها و ماهیچه‌های بدن ما بعد از یک روز کاری سخت و پر‌استرس نیاز به استراحت  و گردش خون بیشتری دارند. تا بدین وسیله فشار و تنش از بدن خارج شود.

معرفی بهترین صندلی ماساژور:

یکی از بهترین صندلی ماساژ موجود در بازار این مدل می‌باشد. صرف نظر از قیمت بالای این محصول، کیفیت و کارایی این صندلی ماساژ بی نظیر است. ماساژ در این صندلی به صورت لرزشی،ضربه‌ای و حرکتی است و برای تمام بدن کاربرد دارد.

برنامه‌های خاصی در این صندلی ماساژ تعبیه شده است که برای از بین بردن خستگی و دادن آرامش کامل به شمااست. این صندلی ماساژ دارای گرما درمانی مادون قرمز روی صندلی و به صورت اتوماتیک زاویه تکیه‌گاه پشت را تشخیص می‌دهد.

یکی از بهترین صندلی ماشاژ که برای حفظ آرامش و دور کردن خستگی‌های روزمره بسیار کاربردی می‌باشد. برای خرید صندلی ماساژ کراس می‌توانید از لینک بالا استفاده کنید و قیمت روز این کالا را مشاهده بفرمایید.

صندلی ماساژ کراس کر نیز یک پیشنهاد ویژه برای شما که قصد خرید بهترین صندلی ماساژ را دارید است. این صندلی ماشاژ نسبت به نمونه‌ی قبلی قیمت پایین‌تری دارد. اما دارای کیفیت بسیار مناسبی است. این صندلی ماساژ مجهز به سه نوع برنامه ماساژ و 4 حافظه برای ذخیره برنامه‌های ماساژ است. 

با توجه به قد افراد این صندلی ماساژ به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود و شما از برنامه‌های ماساژ کف پا، مچ پا ماساژ ساق و سرشانه‌ها .... بهرمند می‌شوید. همچنین برای داشتن آرامش بیشتر در عین حال که از ماساژ لذت می‌برید می‌توانید به موسیقی هم گوش بدهید.

این صندلی ماساژ باکیفیت و زیبا پیشنهاد بعدی ما برای شما که می‌خواهید بهترین صندلی ماساژ را انتخاب کنید است. قیمت صندلی ماساژ کراس مدل DLK-C002 بسیار مناسب است و کارایی آن بالا می‌باشد. این صندلی قادر به ماساژ پاها، ران، نشیمنگاه است. و دارای 4 حالت اتوماتیک،آهسته، سریع و متوسط است. نوع ماساژ در این صندلی ضربه‌ایی لرزشی است. 

صندلی ماساژ بعدی که به شما پیشنهاد می‌کنیم صندلی ماساژ مدل scape است. این صندلی زیبا مناسب برای ماساژ تمام بدن می‌باشد. و در آن از انرژی مادون قرمز استفاده می‌شود. 10 نوع برنامه ماساژ در این صندلی تعبیه شده است. همچنین مجهز به کیسه‌ی هوا می‌باشد که ماساژ ساق، مچ پا و کف پا رابه طور کامل انجام می‌دهد. قدرت این صندلی ماساژ 135 وات است و مجهز به اسپیکر می‌باشد. 

نوع ماساژ در این صندلی ماساژ آذینموس به صورت ضربه‌ایی لرزشی است. و قادر است تمام بدن شما را ماساژ بدهد. شما می‌توانید سرعت ماساژ این د ستگاه را در سه حالت مختلف تنظیم کنید. این صندلی ماساژ مجهز یه سیستم گرمایش، کیسه‌ی هوا، قابلیت پخش موزیک... است و روکش آن از چرم puc می‌باشد. 

اگر از جمله افرادی هستید که با کمبود جا مواجه‌اید پیشنهاد ما به شما این روکش صندلی ماساژ است. این صندلی ماساژ مناسب برای کمر، نشیمنگاه، شانه و گردن است. این روکش دارای 4 غلتک است که که با استفاده از برنامه‌های ماساژ می‌توانید آنها را کنترل و تنظیم کنید. قیمت روکش صندلی ماساژ به نسبت صندلی‌های کاساژ پایین تر است و شما می‌توانید با خرید روکش صندلی ماساژ  از همه‌ی جنبه‌های آن استفاده کنید. 


در ادامه بخوانید : ماساژور: راهنمای خرید بهترین ماساژور بدن، پا، سر و کمر


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین بالش طبی برای دیسک گردن و خواب( باکیفیت ترین)

سخن آخر: 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برید حتما به فکر تهیه‌ی یک صندلی ماساژ باکیفیت باشید. جالب‌تر اینکه ماساژ طولانی مدت باعث ترشح هورمون اندورفین،دوپامین و سرتونین می‌شود. پس شما با یک راه‌حل هوشمندانه به جنگ افسردگی و دردهای عضلانی رفته‌اید. 

علاوه بر سبک‌های مختلف ماساژ، تمام صندلی‌های ماساژور دارای مناطق ماساژ مختلف فراتر از پشت شما هستند. یک صندلی ماساژور خوب معمولاً ماساژ پا و نشیمنگاه در بعضی صندلی‌ها ، ماساژ بازو و مچ دست را نیز ارائه می‌دهند. این گزینه‌های ناحیه ماساژ معمولاً توسط کیسه‌های هوا، سری‌های ماساژ یا غلتک‌های موجود در سراسر صندلی انجام می‌شوند. صندلی‌های پیشرفته ماساژ همچنین می توانند از یک سر ماساژ، مانند انگشت شست استفاده کنند تا از فواید درمانی آن بتوانید استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که:

بیشتر صندلی‌ های پیشرفته ماساژور دارای صندلی ماساژ گرم و یا پشتی هستند که مجهز به گرمای مادون قرمز هستند. در این صورت، قیمت صندلی ماساژور شما بالاتر می‌رود اما ماساژ شما با آرامش و کیفیت بهتر و بیشتری همراه است. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.