راهنمای خرید ست و پک آرایشی (عروس و دخترانه)

معرفی محصولاتی که برای ساخت اولین کیت آرایش خود نیاز دارید

دنیای آرایش سرگرم کننده است، اما اگر شما مبتدی هستید، صدها محصول مختلف آرایشی می‌تواند بسیار زیاد به نظر برسد. آیا واقعاً به سه سایه مختلف و کانسیلر نیاز دارید؟ قرار دادن یک کیت آرایش مبتدی اولین گام برای دستیابی به یک آرایش بی عیب و نقص است. در اینجا لیستی از 15 محصول زیبایی و لوازم آرایشی که برای مبتدیان باید داشته باشد وجود دارد که باید امروز به کیف آرایش خود اضافه کنید!

پرایمر صورت

پرایمرهای صورت به شما کمک می کنند پایه ای صاف و یکدست روی پوست خود ایجاد کنید تا بتوانید محصولات آرایش صورت خود را به راحتی اعمال کنید. پرایمرهای آرایشی همچنین ماندگاری آرایش شما را بهبود می بخشد و تضمین می کند که محصولات زیبایی که روی آن می زنید در طول روز تکان نخورند، لکه نشوند یا محو نشوند. از پرایمرهای شبنمی که درخشندگی طبیعی به پوست شما می بخشد تا پرایمرهای اصلاح کننده رنگ که قرمزی را از بین می برند، پرایمرهای مختلفی وجود دارد که بسته به نوع پوست و نیازتان می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

کرم پودر مایع 

اکنون که پوست شما آماده است، زمان آن رسیده است که پوستی بی عیب و نقص و یکدست با کرم پودر داشته باشید. به عنوان یک مبتدی، از یک کرم پودر با پوشش متوسط تا حرفه ایی استفاده کنید که می توانید برای هر دو، یک روکش طبیعی و روزمره و همچنین ظاهری با پوشش کامل استفاده کنید. اگر قبلاً از این محصول زیبایی ضروری استفاده نکرده اید، در اینجا یک راهنمای کامل آرایش پایه وجود دارد که همه چیزهایی را که در مورد این کیت آرایش ضروری است به شما آموزش می دهد.


در ادامه بخوانید : انتخاب بهترین کرم پودر و ویژگی های یک کرم پودر خوب

کانسیلر

کانسیلر کمک می‌کند لکه ها و حلقه های زیر چشم خود را بپوشانید. از کانسیلر استفاده کنید تا این نقاط مزاحم را به راحتی پاک کنید. به دنبال یک کانسیلر سبک باشید که روی پوست شما احساس ضخیم و چربی نداشته باشد و این راهنمای مفید را بخوانید تا نحوه صحیح استفاده از کانسیلر را درک کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین مارک کانسیلر کلیک کنید. 

پنکک یا پودر فیکس

برای اینکه تا پایان روز شبیه یک توپ دیسکو براق نشوید، باید محصولات آرایش صورت خود را با پودر فشرده ست کنید. توصیه می کنیم یک پودر فشرده به کیت آرایش خود اضافه کنید. قبل از استفاده از پودر سفت کننده، حتما راهنمای گام به گام را بخوانید و نحوه استفاده از پنکک و پودر فیکس را بیاموزید تا یک آرایش شیک داشته باشید.

رژگونه

رژگونه یکی دیگر از محصولات آرایشی ضروری است. رژگونه ها برای رنگ دادن به صورت شما ضروری هستند. پس از استفاده از محصولات آرایشی پایه، صورت شما صاف و خسته کننده به نظر می رسد. افزودن رژگونه به گونه، ظاهری طبیعی به پوست شما می‌دهد و رنگ چهره شما را زیباتر می کند. هنگام تهیه یک ست آرایش سفارشی، توصیه می‌کنیم روی یک پالت رژگونه سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید سایه‌های مختلف را آزمایش کنید و رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید تا سایه‌ای واقعا منحصربه‌فرد ایجاد کنید که ویژگی‌های شما را برجسته می‌کند. 

رژلب این‌لی از نوع جام و مات، ماندگاری بالایی دارد. اگر در هنگام آرایش لب دوست دارید لب‌های برجسته‌ای داشته باشید بهتر است از مداد لبی به همراه رژلبی در یک تن رنگ استفاده شود. رژ لب این‌لی ساختاری سبک و لطیف دارد و رطوبت لب را حفظ می کند و نرمی خاصی به لبها می بخشد که البته اثر آن ماندگار و طولانی است. رژ‌لب این‌لی مدل «Voodoo» به شماره‌ 200 و تن رنگ صورتی قرمز مورد علاقه  خیلی از بانوان است.

محصولات برند گلدن رز در ترکیه تولید می‌شود. این رژلب دارای ویتامین E با رنگدانه‌های بسیار غنی، از خشک شدن و لکه شدن روی لبها جلوگیری می کند. این رژ لب با تنی بین زرشکی و قهوه ای مورد نظر خیلی از بانوان است.

رژگونه یکی از ابزار پرکاربرد برای آرایش بانوان است. رژگونه این لی مدل Rose Wood شماره 05ماندگاری بالا و بافت سبکی برخوردار است. رژگونه این‌لی با تن هلویی پوست صورتتان را خشک نمی‌کند و تا پایان روز به همان حالت باقی می‌ماند. این محصول از نوع تک رنگ و مات است و هراه با برس و آینه قادر است رضایت شما سخت پسندان را جلب کند.

رژ گونه مای شماره 08 با تن برنز قهوه‌ای، با دوام و ماندگار روی پوست، با جلوه رنگ عالی، مناسب برای آرایش‌های برنزی و گرم است. شما برای یک خرید به صرفه و عالی می توانید به راحتی این محصول را از لینک زیر دریافت نمایید. 

رژگونه تراکوتا باریش مدل Silky touch شماره 201 ساخت ایران با رنگ آجری تیره می‌تواند شما را برای یک آرایش پاییزی آماده کند. این رژگونه بسیار نرم و خوش رنگ با مقداری شاین در بافت خود داره پوست را براق و درخسان می نماید.

پرایمر صورت گلدن رز مدل مات، صورت را نرم می‌کند و با یک حالت ابریشمی که به پوست می‌دهد موجب می‌شود آرایش و یا کرم پودر بهتر روی صورت بنشیند و پوست یکدست شود. این محصول به کمک یک عنصر اصلی در فرمول خود، با جذب چربی اضافی پوست به آن ظاهری نرم و مات می‌بخشد. مقدار کمی از پرایمر را بر روی پوست ماساژ داده تا جذب شود، سپس آرایش خود را شروع کنید. این محصول با ارزش را می‌توانید هم اکنون از لینک زیر خریداری نمایید.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M12 با حجم 30 میلی‌لیتر ساخت کشور ایران است. این محصول وطنی از نوع محفظه تیوپی است و از سازمان غذا و دارو مجوز جهت استفاده را دارد. این محصول مناسب برای رنگ پوست است. شما پس از استفاده از این محصول بر روی پوست احساس شاداب و یکنواختی را بر روی پوست خود خواهید داشت. همچنین این محصول یک پوشش‌دهی مات مناسب و یکنواخت را به پوست شما خواهد داد. این کرم پودر بسیار سبک است و  مناسب برای انواع پوست. 

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now محصولی از کشور آلمان است. این ریمل حجم دهنده مناسب برای چشم‌های حساس است. این ریمل قابلیت حجم‌دهی مژه را دارد و پوشش مناسبی به تمام مژه‌ها می‌دهد. 

مجموعه آرایش چشم لانکوم مدل GRANDIÔSE EXTREME یک هدیه مناسب برای بانوان است. این مدل هدیه‌ها بسیار مناسب و کاربردی هستند. این محصول دارای سه تکه است. یک ریمل با حجم 10 میلی‌لیتر، یک پاک کننده آرایش چشم لانکون با حجم 30 میلی‌لیتر، و یک کانسیلر لانکوم محتوی SPF30 با حجم 5 میلی‌لیتر. شما می‌توانید این هدیه را به دوستی با هر نوع پوستی هدیه بدهید. 

پالت سایه چشم کاتریس مدل Pro Neon Earth دارای ماندگاری طولانی است. دارای رنگهای متنوعی است و این پالت دارای 14 سایه بسیار خوش رنگ است. این پالت سایه هم رنگ سرد دارد و هم رنگ گرم و مات و براق. گفتنی است این محصول حاوی ترکیبات پودری بوده و رنگ‌های متنوع آن در کنار آرایش روزانه بسیار کاربردی است. سایه‌های این مجموعه دارای بافت مخملی و مات سایه، خطوط روی پلک را به طور کامل پوشش می‌دهد. 

پالت سایه چشم نوت سری Professional Palette شماره 101 محصولی از کشور ترکیه است. حجم این محصول 10 میلی‌لیتر است. از مهمترین مشخصات این پالت سایه این است که در اطراف چشم پخش نمی‌شود. دارای 5 طیف رنگی است. دارای 2 برس سایه است. ماندگاری بالایی دارد. 

خط چشم مایع ضد آب بی یو مدل WP10 برندی آلمانی و محصولی از آن کشور است. اگر دنبال یک خط چشم ضد آب چه برای خودتان چه برای هدیه دادن هستید این محصول یک انتخابی مطمئن است.

مداد لب نیکس مدل Suede شماره 53 بافت نرمی دارد. این مداد لب جزو محصولات حرفه‌ای جهت آرایش کردن لب است. رنگ پایه این مداد لب گلبهی است. 

مداد چشم بی یو مدل 610 مداد چشمی است با ماندگاری بالا.  این مداد چشم محصول کشور آلمان است. دارای ویتامین بوده و خاصیت ضد آب دارد. همچنین بافت خامه‌ای آن باعث شده است که ثابت و ضد آب باشد. این مداد چشم ساختار نرم و با دوام و ماندگاری بالا دارد.

رژلب مایع بکا کد LG3441 مجموعه 2 عددی است. رنگهای زیبایی دارد. که برای استفاده روزمره می‌توانید از آن بهره ببرید. در ساخت این رژ لب از ویتامین  استفده شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
رژ لب جامد قیمت انواع رژ لب جامد