سه چرخه کودک: خرید و قیمت 7 مدل سه چرخه کودک (باکیفیت)

پیشنهاد خرید بهترین سه چرخه کودک

همه مادران و پدرها همیشه نگران کودک خود هستند. نگران اینکه مهرات‌ها و استعداد آن‌ها را نتوانند شکوفا و تقویت کنند و همچنین آسیبی به آن‌ها وارد شود. یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هر کودک در زندگی به آن نیاز دارد، مهارت‌های حرکتی است. تقویت این دسته از مهارت‌ها بسیار دشوار و زمان‌بر است. سه چرخه کودک یکی از مناسب‌ترین وسایل تقویت مهارت حرکتی در کودکان است. وسیله‌ای که ایمنی بالایی دارد و علاوه بر سرگرم کردن کودک دلبندتان، مهات کنترل و راندن وسایل را در او تقویت می‌کند.

کدام جنس سه چرخه کودک بهتر است؟

جنس سه چرخه بسیار مهم است چون کودک شما ساعت‌ها با آن بازی می‌کند و طرح و جنس این وسیله سرگرمی به‌صورت مستقیم با پوست او در ارتباط است. پس در زمان خرید حواستان را جمع کنید تا آسیبی به کودک نرسد.

سه چرخه پلاستیکی:‌ 

اگر کودک شما یک تا سه ساله است و قرار است در محیط خانه بیشتر بازی کنید، سه چرخه پلاستیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این جنس از سه چرخه بسیار سبک و کم وزن است. معمولا قیمت این نوع از سه چرخه از دیگر انواع آن در بازار ارزان‌تر است.

سه چرخه فلزی: 

زمانی که کودک شما می‌تواند علاوه بر محیط خانه در حیاط و مکانی سنگ‌کاری شده نیز بازی کند سه چرخه فلزی به دلیل مقاومت و استحکام بیشتر می‌تواند وسیله سرگرمی خوبی باشد. این جنس از سه چرخه به اندازه‌ای محکم است که حتی کودکانی که وزن بیشتری را دارند با خیال راحت می‌توانند بر روی آن سوار شوند و نگران خراب شدن و شکستن چرخ نباشند. 

سه چرخه فلزی پلاستیکی:‌

 معمولا سه چرخه‌های پلاستیکی مقاومت کمتری دارند و سه چرخه‌های فلزی نیز به اندازه‌ای سنگین هستند که کودک به تنهایی نمی‌تواند آن را جابجا و حمل کند. یکی از بهترین جنس‌‌ها برای سه چرخه، فلزی و پلاستیکی است.

قیمت سه چرخه کودک:

سه چرخه ارابه مدل رکسانا

ابعاد۵۵*۴۰*۵۰ سانتی متر
وزن۴ کیلوگرم
تعداد چرخسه چرخ
نحوه کنترل و فرماناهرم هدایت فرمان
قابلیت‌های صوتیموزیکال
مناسب برای گروه سنی۱ تا ۴ سال

سه چرخه کودک مدل تیتان

ابعاد۹۶*۵۲*۱۳۲ سانتی متر
وزن۸ کیلوگرم
تعداد چرخسه چرخ
نحوه کنترل و فرماناهرم خدایت فرمان
ایمنیمحافظ صندلی
اقلام همراهسبد




سه چرخه مدل CN730li

ابعاد۱۰۲*۹۷*۴۸ سانتی متر
وزن۶ کیلوگرم
تعداد چرخسه چرخ
نحوه کنترل و فرماناهرم هدایت فرمان
ایمنیمحافظ صندلی
اقلام اضافهسبد در جلو فرمان و پشت صندلی

سه چرخه دلیجان مدل لوتوس

ابعاد۷۵*۴۸*۱۱۰ کیلوگرم
وزن۷.۴ کیلوگرم
نوع چرخپلاستیک EVA
ایمنیصندلی ایمنی
امکاناتسبد پشت صندلی

سه چرخه بازی مدل پلازماکار

ابعاد۸۰*۴۰*۴۰ کیلوگرم
وزن۳۸۰۰ کیلوگرم
نوع چرخپلاستیکی
نحوه کنترل و فرماناهرم هدایت فزمان
توضیحاتپلاسماکار حرکتی

چهار چرخه کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو مدل ZV-10 - 3

ابعاد۵۵*۴۰*۷۰ سانتی متر
تعداد چرخ۴ چرخ
نوع چرخ‌هاپلاستیک
جنسپلاستیک پلی پروپیلن
قابلیت صوتیموزیکال
مناسب برای سن۲ تا ۵ سال

سه چرخه کودک مدل B4100

ابعاد۱۰۲*۷۴*۴۹ کیلوگرم
وزن۱۱ کیلوگرم
تعداد چرخسه
جنس چرخپلاستیک EVA
نحوه کنترل و فرماناهرام هدایت فرمان
قابلیت صوتیموزیکال
ویژگی‌های نوریچراغ‌دار
مناسب برای سنیک تا ۴ سال
اقلام همراهسبد

سه چرخه کودک مدل لوپ کار سرخابی مشکی


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت 10 مدل از بهترین ست کالسکه و کریر بچه (ایرانی و خارجی)

انواع سه چرخه کودک در بازار

سه چرخه لوپ کار:

یکی از بامزه‌ترین سه چرخه‌هایی که کودک می‌تواند به راحتی آن را براند و ساعت‌ها رانندگی کند، سه چرخه لوپ کار است. به راحتی در آپارتمان از آن استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که هیچ صدایی از آن کسی را اذیت نمی‌کند. این نوع از سه چرخه طراحی شگفت‌انگیزی برای کودکان بالای سه سال دارد که بدون احتیاج به هیچ نوعی از باطری، چرخ دنده و پدال فقط با یک فرمان ساده کودک آن را به حرکت درمی‌آورد.

شاید برای شما هم سوال شود که این نوع از چرخ چگونه بدون هیچ وسیله‌ای حرکت می‌کند؟ این سه چرخه با استفاده از نیروها و انرژی طبیعی اینرسی،‌ گریز از مرکز‌، اصطکاک، و قدرت فرد حرکت می‌کند. دقت کنید که قیمت سه چرخه لوپ کار بالا است. 

سه چرخه بیبی لند(سه چرخه بی بی لند بهتره یا دلیجان):

یکی از معروف‌ترین سه چرخه ها در میان مادران سه چرخه بیبی لند است. همه والدین به قدم زدن در طول روز علاقه دارند و چی بهتر از اینکه کودک دلبندشان آن‌ها را همراهی کند. این نوع از سه چرخه هر قابلیتی که برای یک گردش رزوانه بخواهید را با خود دارد. 

برای روزهایی که آفتاب ممکن است صورت کودک را بسوزاند سایه‌بانی طراحی شده که کامل کودک پوشانده خواهد شد و هر زمان که از راندن سه چرخه خسته شود می‌توانید با اهرامی که در پشت آن قرار دارد چرخ را برانید. ایمنی این نوع از چرخ بسیار بالا است و اصلا نگران زمین خوردن کودک از روی آن نباشید چون برای ایمنی او صندلی ایمنی مخصوصی طراحی شده است.

سه چرخه کودک تاشو:

یکی از سختی‌های سه چرخه ‌ها حمل و نقل آن‌ها است. با سه چرخه‌های تاشو به راحتی هرجا که بخواهید می‌توانید آن را تا کنید و ببرید. حتی برای وقتی که به پیکنیک و طبیعت می‌روید دیگر نگران بازی کودک خود نخواهید بود.

سه چرخه چه تفاوتی با دوچرخه کودک دارد؟

قدم زدن و پیاده‌روی یکی از لذت‌هایی است که برای مادران بسیار مفید است. اگر سن کودک شما کم باشد به احتمال زیاد نمی‌تواند دوچرخه را به راحیت براند ولی سه چرخه به دلیل طراحی بسیار جالبی که دارد قدرت راندن این وسیله را به کودک و همراه او می‌دهد. 

اگر شما هم همیشه دغدغه این را دارید که کودک عزیزتان خیلی زود از قدم زدن خسته می‌شود و باید مسیر طولانی او را بغل کنید، سه چرخه به کمک شما می‌آید. کودک به راحتی می‌تواند بر روی سه چرخه خود بنشیند و شما با اهرام سه چرخه آن را هدایت کنید. دوچرخه این قابلیت کنترل را به همراه کودک نمی‌دهد.

قبل از خرید بهترین مارک سه چرخه کودک به این نکات دقت کنید:

سه چرخه بی بی لند بهتره یا دلیجان

  • سایز سه چرخه: اکثر والدین خرید سه چرخه را زمانی شروع می کنند که فرزندشان بین 1 تا 1.5 سال سن دارد. سه چرخه سواری نه تنها هیجان انگیز است، بلکه به تعادل و هماهنگی کودکان نوپا کمک می کند. سن و جثه فرزندان شما دو مورد از اولین مواردی است که باید در نظر بگیرید. در واقع، همه سه چرخه ها با سن توصیه شده توسط سازنده عرضه می‌شوند.
  • ایمنی: هنگامی که «بهترین سه چرخه کودک نوپا» را به صورت آنلاین انتخاب می‌کنید، به دنبال آنهایی باشید که از فلزات محکم مانند آلومینیوم، فولاد و لاستیک و با کیفیت برتر ساخته شده اند تا پلاستیکی و بی‌کیفیت. مطمئن شوید که از استانداردهای ایمنی برخوردار است. همچنین، فرمان سه چرخه را بررسی کنید.
  • قابلیت حمل سه چرخه: اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید یا فضای کمی دارید، ممکن است بخواهید سه چرخه‌ تاشو را انتخاب کنید. البته که سه چرخه تاشو ممکن است برچسب قیمت بالایی داشته باشد.
  • اندازه و وزن سه چرخه: اگر سه چرخه انتخابی شما وزن سنگین تری داشته باشد امکان واژگون شدن آن بسیار کم است. اما اطمینان حاصل کنید که کودک شما می‌تواند وزن آن را تحمل کند. در غیر این صورت،یک سه چرخه سبک وزن را انتخاب کنید. 
  • واژگونی و سر خوردن ممکن است در اولین بار سوار شدن اتفاق بیافتد، بنابراین، فراموش نکنید که کلاه ایمنی و زانوبند را همراه خود ببرید. 
  • داشتن سبد: زمانی را تصور کنید که با سه چرخه به همراه کودکتان به گردش رفته‌اید و این گردش نیاز به وسایل مختلف مانند قمقمه آب، دستمال و... دارد. سبد چرخ معمولا در قیمت جلو و پشت صندلی قرار دارد و به راحتی فضای خوبی را برای قدم زدن و تفریح ایجاد می‌کند.
  • اهرام حرکت والدین: اینکه کودک شما از همان ابتدا نتواند چرخش را براند، خیلی طبیعی است و بسیاری از والدین دل نگران افتادن فرزند هستند. اهرام پشت چرخ به حفظ تعادل کودک توسط والدین کمک بزرگی می‌کند.
  • کمربند و صندلی ایمنی: کودکان یک تا ۵ ساله خیلی مهارت حرکتی قوی ندارند و همانطور که گفته شد چرخ بهترین وسیله برای تقویت این مهارت است. تا زمان که این مهارت به خوبی آموخته شود خطر افتادن و از دست دادن تعادل وجود دارد. پس یک سه چرخه خوب با داشتن کمربند و صندلی ایمنی حفاظت و سلامت کودک را تضمین می‌کند.

همچنین برای خرید سه چرخه  کودک با این دید به آن نگاه کنید که تا سال‌ها مهم‌ترنی وسیله بازی کودک شما است، پس این جنس از همراهی نیاز به شناختی عمیق در مورد این وسیله دارد.

قیمت سه چرخه کودک چقدر است؟

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نمی‌توان از آن در هنگام خرید چشم‌پوشی کرد قیمت سه چرخه است. اگر به دنبال سه چرخه کودک ارزان هستید توجه کنید که حتما نکات ایمنی برای سلامت کودک در آن حفظ شده باشد و معمولا سه چرخه‌های پلاستیکی ارزان‌تر از انواع دیگر هستند.

نتیجه:‌

سه چرخه کودک از هیجان‌انگیزترین وسایل سرگرمی است که حتی در محیط آپارتمان به دلیل کم صدا بودن آن می‌توانید استفاده کنید. تنوع این چرخ‌ها در بازار بسیار گسترده است و در هر محیطی که بخواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در هنگام خرید به سایز و میزان تحمل سه چرخه نیز توجه کنید. از تجربه های خود در خرید سه چرخه کودک با ما بگویید...

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.