کفش مردانه: خرید و قیمت 10 مدل کفش مردانه جدید و باکیفیت

راهنمای خرید کفش مردانه

به راستی که پا قلب دوم انسان است. بهتر است که بیشتر و بهتر مواظب قلب دوم باشیم. پا و فشاری که بر پا می‌آید مستقیم با سلامتی فرد و روان فرد تاثیرگذار است. بعد از یک روز طولانی زمانی که خستگی امانمان را بریده باشد و کمی پاهایمان دردناک باشد اولین فکری که به ذهنمان می‌رسد تعویض کفش است. 

کفش از اجزایی تشکیل شده است که در زیر خواهیم گفت. 

  • رویه
  • تخت بیرونی
  • کف‌های داخلی قابل تعویض
  • مغزی 
  • توکاری
  • پاشنه
  • زیرپاشنه‌ها
  • زیرپاشنه‌های گتر
  • ساق‌پوش

اما از نظر جنس می‌توان کفشها را به دسته‌های مختلفی از جمله، چرمی، پلاستیکی، چرم مصنوعی، کتانی، پارچه‌ای و ... تقسیم بندی کرد. اما بهترین جنس کفش در بین انواع مختلف آن، کفش چرمی است. کفشهای چرمی دارای مزایای زیادی هستند از جمله اینکه پا در این گونه کفش‌ها عرق نمی‌کند و یا کمتر عرق می‌کند، تمیز کردن آنها راحت است و به راحتی تمیز می‌شوند. و اینکه با سرعت ظاهر و مدل کفشها در پا از بین نمی‌رود.

اما کفشها انواع مختلفی دارند که می‌توان از کفش آکسفورد، کفش دربی، کفش کلارک، کفش قیصری، کفش رویه کوتاه، کفش تخت، کفش‌ طبی، کفش ایمنی و ...... 

اما برای انتخاب یک کفش خوب باید به مواردی دقت نماییم. برای خرید کفش در پایان روز اقدام نمایید. کفشی خوب است که پا را تحت فشار قرار ندهد چه در کوتاه مدت چه در بلند مدت. کفشی خوب است که انگشتای پا را خم نکند و به آن فشار نیاورد. کفشی خوب است که به پا در هیچ شرایطی آسیب نزند. کفشی خوب است که پا در آن بتواند به راحتی نفس بکشد.

 اگر جزو بیمارهای دیابتی هستید از کفشهای مخصوص دیابتی‌ها استفاده نمایید. اگر کمردرد یا اضافه وزن دارید کفشهای مناسب شرایطتان را انتخاب کنید. 

استفاده از کفش و حفظ سلامت پا یک مساله کاملا جدی است و نباید آن را دست کم بگیرید. اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید قطعا به دنبال یک جفت کفش خوب مردانه می‌گردید. ما می‌توانیم در ادامه به شما کمک کنیم تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. 

معرفی چند نمونه کفش مردانه شیک 

کفش روزمره مردانه مدل CABANI-KOT-ME

کفش چرم روزمره مردانه مدل  CABANI-KOT-ME در ایران تولید و روانه بازار شده است. کفی این کفش قابلیت ارتجاعی، طبی، قابل تعویض است همچنین این محصول خوب مقاوم در برابر سایش، با  قابلیت ارتجاعی است. همانطور که در تصویر می‌بینید این کفش از طریق بند بسته می‌شود و مناسب برای پیاده روی‌های طولانی مدت و استفاده روزمره، مناسب استایل‌های اسپرت و اسپرت رسمی است در واقع همه جا و با هر لباسی قابلیت ست شدن دارد. 

رویه این کفش از جنس چرم طبیعی و ضد آب بوده و حتی آستر داخل کفش هم از جنس چرم طبیعی است. کفی این کفش طبی و دارای کفی طبی چرم طبیعی نیز هست.

برای اینکه بتوانید از این کفش بهتر مراقبت کنید از واکس‌های جامد (قوطی فلزی) استفاده کنید. این کفش از دو لایه تشکیل شده است لایه میانی که از جنس پی یو است که سبک، نرم و حالت ارتجاعی دارد و لایه بیرونی که از جنس لاستیک بوده و باعث می‌شود ضدسایش و ضد سرخوردن شود.

کفش مردانه آی پی کد 2390990

کفش طبی مردانه آی پی از آن کفشهایی است که به راحتی می‌توان پوشید و آن را در آورد. به علت کشهایی که در کنار کفش تعبیه شده است استفاده از آن آسان شده است.

جنس کفش از چرم است و زیره مقاومی در برابر سایش دارد. برای استفاده روزمره و مدام پوشیدن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

کفش روزمره مردانه مدل ریور کد 5513-2

کفش روزمره مردانه مدل ریور از جنس چرم مصنوعی تهیه و تولید شده است.  این کشور در ایران تولید شده است. از طریق بند بسته می‌شود و رویه مصنوعی این کفش باعث شده است که عمر بیشتری داشته باشد. این کفش مناسب استایلهای اسپرت است.

کفی این کفش قابلیت ارتجاعی دارد و قابل تعویض است. زیره کفش مقاوم در برابر سایش است همین امر موجب شده است که کاهش فشار وارده بر فرد کم شود. 

کفش روزمره مردانه کد 422AB

کفش روزمره مردانه‌ای که در تصویر است از جنس چرم مصنوعی است. کفی کفش قابل تعویض است و زیره کفش مقاوم در برابر سایش است.

این کفش مناسب برای استفاده روزمره و با استایل اسپرت و کلاسیک مناسب است. 

کفش روزمره مردانه پارینه چرم مدل SHO198

کفش روزمره مردانه پارینه چرم در ایران تولید شده است. جنس این کفش از چرم است و حتی کفی این کفش هم از چرم تهیه و تولید شده است. زیرا این کفش کاملا مقاوم در برابر سایش با قابلیت ارتجاعی است همین امر موجب شده است تا برای استفاده روزمره مناسب باشد و پا را زیاد خسته نکند. هر دو طرف کفش دارای کش است و پوشیدن آن از این طریق راحت است. 

کفش روزمره مردانه مدل CREPETRAY SKO-TO

کفش روزمره مردانه مدل  CREPETRAY SKO-TO با جنس رویه‌ای از جنس چرم طبیعی هورس و ضد آب است. به دلیل اینکه رویه کفش از جنس چرم طبیعی هورس هست لذا به راحتی به وسیله دستمال نیمه تر قابل تمیز شدن است و در صورت لزوم می‌توانید به وسیله یک تکه ابر و کف رویه کفش را تمیز کنید. کفی کفش با قابلیت ارتجاع و طبی باعث می‌شود تا شما انتخاب خوبی داشته باشید همچنین قابل تعویض بودن زیره کفش در صورت آسیب دیدگی شما آن را به تعویض نمایید. 

این کفش بسیار نرم و راحت است و مناسب برای استایل‌های اسپرت و اسپرت رسمی (اسپرک کلاسیک). کفی طبی این کفش از جنس چرم طبیعی و ضد بو و عرق پا نیز هست. همچنین آسترهای داخل کفش تماماً چرم طبیعی که این امر بر کیفیت این کفش می‌افزاید.

کفش روزمره مردانه ایران طب مدل 1231

کفش روزمره مردانه ایران طب مدل 1231 دارای جنس زیره از لاستیک است. این کفش روزمره مردانه تولید ایران است. جنس رویه آن کاملا از چرم طبیعی است و بنابراین استحکام خوبی دارد. کفی این کفش روزمره مردانه کاملاً طبی است و اگر در اثر اتفاقی دچار ترک خوردگی شود قابل تعویض است. نحوه بسته شدن کفش هم بندی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کفش زیره انعطاف پذیر آن است و مقاومت خوب آن در برابر سایش.

کفش روزمره مردانه شوپا مدل kh6000-Khaki

 

 کفش روزمره مردانه شوپا مدل kh6000-Khakiبا یک جنس زیره از لاستیک است. جنس رویه کفش از نبوک است که زیبایی خاصی به کفش بخشیده است. کفی این کفش کاملا قابل تعویض بوده. و از مهم‌ترین ویژگی‌های زیره این کفش انعطاف پذیر بودن آن است که سبب کاهش فشار وارده بر پا و کمر فرد می‌شود. این زیره کاملا مقاوم در برابر سایش است. این کفش از طریق بند باز و بسته می‌شود. 

کفش روزمره مردانه ال سی وایکیکی مدل 8S4521Z8-NAVY

کفش روزمره مردانه ال سی وایکیکی مدل 8S4521Z8-NAVY  دارای رویه طرح‌دار و  نوک گرد است. جنس این کفش روزمره مردانه از پلی اورتان است و دارای کفی ساده است. این کفش از طریق بند باز و بسته می‌شود.

کفش روزمره مردانه کروماکی مدل km11004

کفش روزمره مردانه کروماکی مدل km11004دارای جنسی از چرم مصنوعی است. کفی این کفش به گونه‌ای است که کاملا قابل تعویض بوده و دارای انعطاف پذیری خاصی است. این انعطاف پذیری سبب کاهش فشار وارده بر کمر و پا است. همچنین این زیره کاملا مقاوم در برابر سایش است. گفتنی است که این کفش از طریق بند باز و بسته می‌شود.

نگهداری از کفش مردانه

برای هرچه بهتر نگهداری از کفشهایتان چه روشی در پیش بگیرید:

  • اولین و مهمترین اقدام شناخت کافی در مورد جنس کفش است.
  • پس از شناخت کافی از جنس،  از کیفیت خوب کفش خریداری شده مطمئن شود. 
  • اگر قصد پوشیدن کفشی را برای مدت مدیدی ندارید، پس از هربار استفاده بهتر است آن را درون جعبه قرار دهید.
  • قبل از آن حتما گرد و خاک کفش را گرفته آن را تمیز کنید.
  • اگر کفش مورد نظر چرم است حتما هر روز آن را پولیش بکشید و واکس بزنید. 
  • بهترین راه نگهداری از هر نوع کفشی دور نگه داشتن آن از نم و نور مستقیم خورشید است.

نکته:

بهتر است برای رعایت نکات بهداشتی و ایمنی حتما در هنگام کفش به پا کردن جوراب داشته باشید. این کار سبب می‌شود پای شما درون کفش نه عرق کند، نه سر بخورد. همین امر سبب جلوگیری از رشد میکروب در پا و کفش شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.