لباس زیر مردانه، خرید شورت و زیرپوش مردانه(باکیفیت ترین)

خرید لباس زیر مردانه معمولا جز آن خریدهایی است که متاسفانه خیلی سرسری و بدون توجه به نکات لازم انجام می‌شود. اما بد نیست قبل از اقدام به خرید لباس زیر به چند نکته توجه کنید چرا که این لباس در ارتباط مستقیم با پوست شما است و اگر به صورت مداوم از لباس زیری استفاده کنید که مرغوب و باکیفیت نیست سلامت بدن شما به خطر می‌افتد.

قبل از خرید لباس زیر مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در انتخاب لباس زیر مردانه اگر موارد زیر را مد نظر قرار دهید قطعا می‌توانید بهترین مارک شورت مردانه را انتخاب کنید:

سایز لباس زیر مردانه:

هرگز با این فکر که لباس کش میاید و با یکبار شستن کمی بزرگتر می‌شود، لباس زیر نخرید و سعی کنید سایز کاملا مناسب با سایز خود بخرید. لباس‌ زیرهای تنگ علاوه بر آزاردهنده بودن برای شخص، در طی استفاده مداوم مشکلاتی برای سلامتی شما به وجود می‌آورند زیرا لباس زیر تنگ مانع عبور هوا می‌شود. 

جنس لباس زیر مردانه:

شورت و لباس زیرهای مردانه را از انواع مختلفی از پارچه‌ها می‌سازند اما محبوب‌ترین آن‌ها جنس نخ پنبه است. زیرا شورت تشکیل شده از نخ پنبه گرما و رطوبت را نگه‌ نمی‌دارد، با شورت نخی عرق نمی‌کنید چرا که هوا از آن عبور می‌کند و قارچ و ویروس کمتر روی آن رشد می‌کند. شورت و زیرپیراهن نخی مناسب استفاده روزانه است.

جنس‌های دیگر مانند ابریشم، نایلون، بامبو و لینن و ... نیز هستند که بنا بر سلیقه می‌توانید استفاده کنید. به طور مثال جنس ابریشم که معمولا قیمت بالایی نیز دارد، کیفیت مرغوبی دارد و بسیار سبک است. جنس نایلون برای فصل گرم مناسب نیست اما در برابر لکه شدن مقاوم است و شستن آن راحت است، اگر پوست حساسی دارید جنس لباس زیر نایلون اصلا به شما توصیه نمی‌شود، همچنین این جنس مناسب استفاده روزانه و مداوم نیست.

جنس اسپندکس و لاکرا به علت خاصیت کشسانی که دارند معمولا در ورزش استفاده می‌کنند.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل شلوارک مردانه نخی، جین کتان (شیک ترین)


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت جدیدترین ست لباس خانگی مردانه (ست لباس خانگی مردانه)

در این قسمت بهترین لباس زیر مردانه که کیفیت خوبی دارند و همگی تشکیل شده از نخ مرغوب ضد حساسیت هستند به شما معرفی می‌کنیم امیدواریم انتخاب شما را راحت‌تر کرده باشیم:

معرفی بهترین لباس زیر مردانه موجود در بازار

زیرپوش رکابی مردانه نشاط مدل 801

شورت مردانه کلوین کلاین کد 01

زیرپوش مردانه برهان تن پوش کد 02

زیرپوش مردانه بی تی پی تشکیل شده از نخ لطیف و بدون حساسیت است که به رطوبت و عرق بدن را جذب می‌کند. این زیرپوش slim fit و بسیار راحت است.

شورت مردانه نیکا تک مدل SAJTH  کد 112 مجموعه 3 عددی

مجموعه سه عددی شورت مردانه نیکا تشکیل شده از نخ است که مناسب استفاده روزانه است و به علت مجموعه سه عددی بسیار مقرون به صرفه است.

شورت مردانه برهان تن پوش مدل 09 کد 04

شورت مردانه پادار دوخته شده از نخ پنبه ارگانیک که ضدحساسیت و ضد قارچ است. جنس نخ به کار رفته در این شورت بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر شستشو است.

شورت مردانه آریان نخ باف کد 1314 مجموعه 3 عددی

مجموعه سه عددی شورت مردانه، دارای جنس ملانژ 100% پنبه بدون هیچ گونه مواد مصنوعی است. این شورت‌های مردانه بسیار سبک با جذب آب بالا بوده که همین نکته باعث خشک شدن سریع شورت شده که باعث می‌شود قارچ روی آن انباشته نشود. این شورت‌ها همچنین خاصیت آنتی استاتیک دارند.

 شورت مردانه برهان تن پوش کد 5-03

شورت مردانه بی تی پی چون 100 درصد از نخ پنبه تولید شده کاملا ضد حساسیت و ضد قارچ است و با هر پوستی به ویژه پوست‌های حساس سازگار است.

شورت مردانه پدرام کد AHP-7026

شورت مردانه مدل پدرام از جنس نخ بسیار لطیف است که مناسب پوست‌های حساس است. جنس کش این شورت بسیار باداوم است. 

شورت مردانه آریان نخ باف مدل 1415 بسته 3 عددی

این محصول نیز از برند آریان نخ بافت است که از ملانژ 100% پنبه تشکیل شده و فاقد مواد مصنوعی است. کش دور کمر و پا بسیار راحت و محصول بسیار سبک و دارای خاصیت آنتی استاتیک است.

شورت مردانه کولسی کد 404

 شورت فانتزی مردانه، طرح دار از جنس نخ و الاستین می‌باشد. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. دارای رنگ ثابت می‌باشد و شستشو در دمای 40 و کمتر برای این محصول توصیه می‌شود.

شورت مردانه  مدل A-7727-70

جنس این شورت مردانه کلوین کلاین 95 درصد نخ 5 درصد الاستین می‌باشد و دارای کیفیت جنس و دوخت عالی می‌باشد. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. این شورت تولید کشور بنگلادش است. 

شورت مردانه اچ اند ام کد 054314018 مجموعه 3 عددی

جنس این شورت 95 درصد نخ و 5 درصد الاستین می‌باشد. و ساخت کشور سوئد می‌باشد. همچنین قابلیت شستشو در لباسشویی را دارد.

زیرپوش مردانه آریان نخ باف کد 3-4-1215 مجموعه 3 عددی

مجموعه سه عددی زیرپوش تشکیل شده از 100% پنبه و دارای ویژگی‌های بسیار سبک، فاقد مواد مصنوعی، آنتی استاتیک و قابلیت جذب بالای آب است. بد نیست بدانید در تولید محصولات آریان نخ بافت از عملیات تثبیت ابعادی جهت صفر نمودن آبرفت محصول استفاده می‌شود.

زیرپوش مردانه مدل KB35

این زیرپوش مردانه که تشکیل شده از نخ است، به دلیل جنس نخی و با کیفیت آن می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به زیرپوش رکابی باشد.

رکابی مردانه طرح خشتی کد 292000115

رکابی فوق تشکیل شده از پنبه است که این جنس موجب نرمی و لطافت آن شده است. مناسب افراد با پوست حساس است.

زیرپوش رکابی مردانه آریان نخ باف مدل ملانژ سوزن خالی کد 1115 مجموعه 3 عددی

این مجموعه سه عددی تشکیل شده از ملانژ 100% پنبه است. این محصول که از برند خوش نام آریان نخ بافت است مانند سایر محصولات آن بسیار سبک، دارای جذب بالای آب، فاقد مواد مصنوعی و خاصیت آنتی استاتیک است.

ست شورت و زیرپوش آستین دار مردانه کیان تن پوش مدل Classic W کد 002 مجموعه 2 عددی

مجموعه بالا که شامل دو دست زیرپوش و شورت مردانه است، تشکیل شده از 100% پنبه ارگانیک و لاکرا برای کشسانی بهتر است. این محصول کاملا ضدحساسیت و ضد قارچ است در نتیجه سازگار با پوست‌های حساس است.

زیرپوش مردانه آریان نخ باف کد 1212 مجموعه 3 عددی

مجموعه 3 عددی زیرپوش آستین دار که در رنگ‌های زیبا و متنوعی است، تشکیل شده از پنبه که موجب نرمی و لطافت محصول شده است.

انواع لباس زیر مردانه:

بهتر است قبل از خرید بدانید کدام لباس زیر مناسب شما است. شورت‌های مردانه انواع زیادی دارند اما ما در این مقاله به بررسی دو مورد از اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

شورت مردانه پادار یا باکسر:

این شورت‌ها مناسب افرادی است که زیاد عرق می‌کنند و عرق سوز می‌شوند و ترجیح می‌دهند با پوشیدن این شورت‌ها به خنک ماندن و عبور هوا در بدن خود کمک کنند. شورت‌های باکسر مناسب پوشیدن با شلوارهای گشاد هستند تا خط آن‌ها نمایان نشود. شورت‌های باکسر شکم و پهلو را تا حدودی می‌پوشانند.

شورت مردانه اسلیپ:

شورت‌های اسلیپ مناسب افرادی است که تحرک زیادی دارند. شورت‌ اسلیپ همچنین پوشانندگی بهتری از دستگاه تناسلی فرد دارند پس هنگام ورزش و فعالیت‌های روزانه پوشیدن شورت اسلیپ توصیه می‌شود. اگر از افرادی هستید که شلوارهای جین و تنگ می‌پوشید،شورت  اسلیپ مردانه برای شما مناسبتر است. 

افرادی که ران‌های بزرگ دارند بهتر است شورت اسلیپ بپوشند.

چگونه بهداشت لباس زیر را حفظ کنیم؟

فراموش نکنید مهم‌ترین مسئله در مورد لباس زیرها رعایت بهداشت است. سعی کنید لباس زیر خود را روزانه تعویض کنید و با آب خنک بشویید و جلوی آفتاب خشک کنید که ویروس‌ها روی آن رشد نکنند.

در این مورد نیز لباس‌های نخی بهداشت بیشتری دارند و چون رطوبت را جذب می‌کنند امکان رشد ویروس و قارچ روی آن‌ها کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.