میز کنسول چیست؟ خرید جدیدترین مدل آینه و کنسول چوبی و مدرن

معرفی جدیدترین مدل میز کنسول 

اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارید و می‌خواهید تغییری اساسی و چشم‌گیر در فضای خانه خود ایجاد کنید، یا قصد خرید میز کنسول برای وروردی خانه، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا اتاق خوابتان را دارید، با این مقاله از سایت چی بگیر همراه ما باشید. 

در این مقاله از چی بگیر قصد داریم شما را با انواع میز کنسول و کاربردهای مختلفی که می‌تواند با توجه به هر نوع از سلیقه و انتخاب داشته باشد آشنا کنیم و بهترین میز کنسول‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

میز کنسول چیست؟

میز کنسول نوعی میز دکوری و تزئینی است که از انواع و اقسام طرح، مدل و رنگ آن می‌توان با توجه به فضاهای خالی موجود در هر منزلی استفاده کرد و از انواع کاربردهای مختلف و متنوع آن بهره برد.

می‌توان گفت میز کنسول همان میز‌های قدیمی و گنجه مانند فیلم‌های نوستالژیک قدیمی است که برخی افراد از خانه‌ی پدر بزرگ و مادربزرگ خود بخاطر دارند. میز کنسول از گذشته به عنوان یکی از لوازم خانه که نما و ابهتی خاص به بخشی از منزل می‌بخشید مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همچنین گاهی از میز کنسول برای نگهداری مدارک و اسناد مهم یا لوازم قیمتی و عتیقه‌های خانواده استفاده می‌شد.

معرفی جدیدترین مدل کنسول‌ مدرن و چوبی

کنسول کد T88

یک نمونه دیگر از میز کنسول مدرن که در ساخت آن از فلز و سنگ استفاده شده است. ابعاد این کنسول100x30x80 سانتی‌متر می‌باشد. جنس بدنه‌ی این کنسول از فلز است و رویه‌ی آن سنک مرمر می‌باشد. بدنه‌ی این کنسول از آهن رنگ شده با کیفیت بالا  است. ترکیب فلز و شیشه بسیار زیبا و چشم نواز است. بر روی این میز کنسول زیبا می‌توانید انواع اکسسوری ها را قرار دهید. 

کنسول کد C17

این میز کنسول مدرن دارای ابعاد 106x35x76 سانتی‌متر می‌باشد. میز کنسول‌های فلزی نوعی از سبک مدرن در دکوراسیون داخلی خانه می‌باشد. این نوع کنسول برای سالن پذیرانی، اتاق خواب، ورودی خانه و راهرو استفاده کرد. جنس این کنسول از فلز است و جنس رویه‌ی آن شیشه می‌باشد. بر روی شیشه‌ی این کنسول می‌توان از انواع مجسمه، گلدان، قاب عکس،  ساعت . آینه .... استفاده کرد تا زیبایی آن دو چندان شود. ترکیب فلز و شیشه به فضا زیبایی دو چندانی می‌دهد. همچنین این کنسول علاوه بر جا دار بودن بسیار مقاوم است.

کنسول کد 105

این میز کنسول چوبی و زیبا برای افرادی که به سبک‌های این چنینی علاقه دارند بسیار مناسب است. این کنسول با ابعاد 135*45*91 سانتی‌متر و جنس بدنه‌ی چوب بسیار زیبا است. این کنسول دارای یک قاب آینه با ابعاد آینه طول 119 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر از جنس خود کنسول است. این کنسول جالت منحنی دارد و معرق کارهای روی بدنه‌ی کنسول آن را بسیار زیبا و فاخر کرده است.

آیینه و کنسول دیزم مدل CM90

جنس این آینه و کنسول تلفیقی از چوب و فلز می‌باشد و بسیار زیبا و کاربردی می‌باشد. در این کنسول دو کشو تعبیه شده است که بسیار کاربردی است. این کنسول ساخت منحصربه فردی دارد. ابعاد این میز کنسول 40*120*90 سانتی‌متر می‌باشد. البته در این کنسول قابلیت تنظیم پایه‌ها وجود ندارد.

کنسول مدرن هادیذ مدل کالچو 2 کد HC-2

کنسول چوبی و زیبایی که در تصویر می‌بینید دارای پایه‌های چوبی و سه کشوی باکس دار می‌باشد. جنس بدنه‌ی این کنسول از چوب می‌باشد و لبه‌های آن از pvc ساخته شده است. ابعاد این کنسول 80*40*120 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین باکس‌های این کنسول متحرک می‌باشند.

کنسول مدل h101

کنسول چوبی و مدرن با ابعاد 1200×400×600 سانتی‌متر می‌باشد و جنس آن از چوب است. رنگ این کنسول بسیار زیبا و خاص می‌باشد و برای استفاده در دکوراسیون‌های مدرن بسیار کارایی دارد.  دارای یک کشو است ولی قابلیت تنظیم پایه‌ها را ندارد.

کنسول و قاب آیینه مدل cross

گزینه‌ی بعدی این کنسول فلزی است که بسیار زیبا و خاص می‌باشد. جنس بدنه و در این کنسول از فلز می‌باشد. و دارای ابعاد 210x34x120 سانتی‌متر می‌باشد. بسیار زیبا و شکیل است برای قرار دادن در ورودی خانه یا سالن .... مورد استفاده قرار میگیرد. آینه‌ی این کار ابعاد 100*100 دارد.

کنسول مدل h100

یک میز کنسول کاملا متفاوت و زیبا . جنس بدنه‌ی این کنسول زیبا و شیک از چوب می‌باشد و دارای سه کشو می‌باشد. ابعاد این کنسول 40×600×1200 سانتی‌متر می‌باشد و قابلیت تنظیم پایه‌ها را ندارد.

کنسول دکوراسیون مدرن هادیذ مدل کالچو 4 کد HC-4

این کنسول دارای پایه‌هایی از چوب با سه کشو، سه باکس طبقه‌دار و صفحه به طول 120 سانتیمتر می‌باشد. ابعاد کلی این کنسول 80*40*120 سانتی‌متر می‌باشد. جنس بدنه و درهای این کنسول از چوب می‌باشد. همچنین به علت داشتن باکس فضای کافی برای قرار دادن وسایل را به شما می‌دهد.

کنسول کد 110

این کنسول آینه‌دار است با پایه‌هایی که منبت کاری شده است. ابعاد آینه‌ی این کنسول 93*90می‌باشد (طول 93 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر). درهای این کنسول از جنس چوب و دو عدد می‌باشد. همچنین جنس بدنه‌ی این کنسول از چوب می‌باشد.


در ادامه بخوانید : میز عسلی: خرید و قیمت 15 مدل میز عسلی جدید و تاشو

انواع میز کنسول و کاربردهای آن:

میزهای کنسول در حالت کلی به دو نوع تقسیم می‌شوند:

  •  میز کنسول‌ آینه دار 
  •  میز کنسول‌ بدون آینه

قانون خاصی برای انتخاب یکی از این دو مدل میز وجود ندارد و همه چیز در حالت کلی صرفا به سلیقه شخصی شما و میزان فضایی که در اختیار دارید برمی‌گردد.

انواع میز کنسول با سایز و اندازه‌های متنوع در بازار موجود هستند. برخی از آن‌ها پایه دار و برخی بدون پایه هستند. بعضی از میزهای کنسول دارای کشو هستند و برخی دارای کمد. بعضی از مدل‌ها نیز با ترکیب کردن هردوی این‌ها موجودند یعنی هم کمد دارند و هم کشو. و بعضی نیز طبقه طبقه یا قفسه‌ای هستند.

اندازه و طرح و سایز آینه‌های طراحی شده برای میز کنسول‌ آینه دار نیز از تنوع زیادی برخوردار است.

نقش میز کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

خرید و قیمت جدیدترین میز کنسول

  • اگر دکوراسیون منزل شما دارای طراحی و چیدمانی کلاسیک است می‌توانید از میز کنسول‌های چوبی و منبت‌کاری شده استفاده کنید و اگر مبلمان و وسایل دیگر جلوه‌ای مدرن دارند یک میز کنسول با جنس استیل هماهنگی بی نقصی برای شما ایجاد خواهد کرد.
  • امروزه اکثر جوانان ترجیح می‌دهند اشیا و لوازم خانه خود را کاملا ساده و مینیمال انتخاب کنند و از تجملات دوری می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، یک میز کنسول ساده همراه با فضایی برای قرار گرفتن چند گلدان و کتاب، بهترین انتخاب ممکن را برای حفظ سادگی برایتان رقم می‌زند.
  • از میز کنسول در جای جای خانه می‌توان استفاده کرد. قرار دادن یک میز کنسول در بخش ورودی خانه یا راهرو فضای خالی را به بهترین شکل ممکن برایتان پر می‌کند. حتی می‌توانید از میز کنسول‌هایی که نوعی جا کفشی هم به‌حساب می‌آیند استفاده کنید.
  • اگر از میز کنسول برای بخش پذیرایی و حال خانه خود استفاده می‌کنید حتما به هماهنگی آن با دیگر لوازم خانه خود دقت کنید. با توجه به استفاده‌ای که می‌خواهید از آن بکنید می‌توانید از میان انواع میز کنسول های کمد دار، کشودار، قفسه‌ای و یا طبقه طبقه بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. و مهم‌تر از همه به فضایی که برای قرار گیری میز در اختیار دارید توجه کنید.
  • در اتاق خواب هم می‌توانید یک میز کنسول قرار دهید. با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید می‌توانید از میز کنسول به عنوان میز آرایشی هم استفاده کنید. هم لوازمتان را روی ان بچینید و هم از کشو‌های آن به عنوان کمد استفاده کنید.
  • اگر خانه شما یک دستشویی بزرگ دارد، قرار دادن یک میز کنسول در آن جلوه‌اش را بیش از پیش شیک و مدرن خواهد کرد. انواع مختلفی از میز کنسول‌های مخصوص سرویس بهداشتی نیز در بازار وجود دارد.
  • می‌توانید به میز کنسول خود با قرار دادن شمعدانی و یا ظروفی خاص جلوه‌ای زیباتر ببخشید یا در دوطرف آینه آباژور قرار دهید.
  • در قفسه‌هایش کتاب بچینید، از گلدان‌های متنوع استفاده کنید یا جلوی آن فرشی کوچک و زیبا پهن کنید.
  • اگر از مدل میز کنسول بدون آینه استفاده می‌کنید، قرار دادن یک تابلو درای طرحی هماهنگ با دیزاین کلی خانه می‌تواند جلوه‌ای بی نظیر به محیط خانه‌تان ببخشد.
  • گاهی در دو طرف میز کنسول دو صندلی یا مبل تک نیز قرار می‌دهند و ست میز ناهارخوری را هماهنگ با میزکنسول انتخاب می‌کنند.

ارتفاع میز کنسول استاندارد چقدر است؟

ارتفاع احتمالاً مهم‌ترین عاملی است که باید هنگام خرید میز کنسول در نظر بگیرید. بسیاری از میز های کنسول موجود در فروشگاه ها دارای ارتفاع 76 سانتی متر هستند. با این حال، مدل‌های کوتاه‌تر با ارتفاع 71 سانتی‌متر و بلندتر 81 سانتی‌متر نیز وجود دارند. از آنجایی که اکثر میزهای کنسول به گونه ای طراحی شده اند که در پشت مبل ها قرار گیرند، به اندازه ای بلند ساخته شده اند که افراد بتوانند هنگام نشستن به اشیاء روی آنها را ببینند. 

بهترین چیدمان میز کنسول مدرن به چه صورت است؟

  • سبدها: سبدها فضای منفی زیر میز کنسول را می‌توانید با سبد پر کنید. آنها همچنین مکان هایی خوبی برای قرار دادن بعضی از اشیا هستند که نمی خواهید در معرض دید باشند. همچنین می توانید از سبدهای حصیربافی نیز برای دادن حال و هوای زنده و زیبا در دکوراسیون خود استفاده کنید. 
  • آباژور: نور را اضافه کنید! یک آباژور زیبا و شیک قادر است به چیدمان شما جذابیت دو چندانی بدهد.
  • کتاب: کتاب های جدید یا قدیمی، مجموعه ای از کتاب های نفیس که همیشه درباره موضوعاتی جالب مانند سفر، معماری، تاریخ یا طراحی جذاب هستند. و به بهترین شکل می‌توانند مهمان های شما را سرگرم کنند. 
  • آینه: اگر میز کنسول شما رو به دیوار است، روی آن یک آینه قرار دهید. آینه ها دو کارکرد دارند، تزئینی هستند و نور را به فضا می دهند.
  • پاف: در فضای زیر کنسول می توانید یک پاف زیبا و مدرن قرار دهید. به‌خصوص در جایی که اشیاء بالا به‌صورت نامتقارن چیده شده اند.
  • قاب عکس: عکس های قدیمی و خانوادگی می2تواند یک دکور بسیار زیبا برای میز کنسول شما باشد. 

سخن آخر

امروزه نیز با توجه به طرح و چیدمان هر خانه‌ای، همراه کردن یک میز کنسول که با طراحی و هارمونی کلی دیگر لوازم منزل همخوانی و هماهنگی داشته باشد می‌تواند زیبایی آن خانه را دوچندان کند. در گذشته اکثر میزهای کنسول از جنس چوب و معمولا سنگین و بسیار مستحکم بودند و حکم گاوصندوق خانه را داشتند. اما امروزه انواع و اقسام میزهای کنسول در بازار موجود هستند که هرکدام کاربردهای متنوعی دارند و برای استفاده در بخشی خاص تهیه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - زمانی

خیلی مطلب خوبی نوشته بودید. امیدوارم با این طرح صیانت اینترنتی در آینده باقی بمونه تا ما بتونیم بازم از چنین مطالب خوب و بروزی استفاده کنیم. الان اینقد اینترنت در زندگی مردم مهم شده که حتی مبلمان منزل و دکوری و مجسمه دکوکاف و ... رو هم از فروشگاه های انلاین خرید میکنن. خلاصه اینکه دم همه صاحب های سایت های پربازدید مثل شما گرم.

6 آبان 1400 - 23:54

پاسخ
نظرات چی بگیر - زمانی

از حسن توجه شما بسیار ممنونیم. به لطف و دل گرمی کاربران خوبی مانند شما ما همیشه آماده ارائه بهترین مطالب برای شما هستیم.

8 آبان 1400 - 11:08