معرفی بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ

چطور بهترین کیف لپ تاپ سبک و باکیفیت بخریم؟

خرید لپ‌ئتاپ پایان کار نیست! لپ تاپ به محافظت و ایمنی نیاز دارد زیرا یک وسیله‌ی گران قیمت است. شما باید از لپ ‌تاپ خود در برابر ضربه، گردو خاک، رطوبت.... محافظت کنید. انواع مختلفی از کوله‌پشتی‌ لپ تاپ وجود دارد اما بیشتر مردم بین انتخاب یک کوله‌ پشتی لپ ‌تاپ و یک کوله‌ پشتی معمولی مردد هستند. 

اما یک کوله‌ معمولی برای حمل لپ‌ تاپ اصلا مناسب نیست. زیرا در کوله‌ پشتی معمولی محفظه‌ی خاصی برای لپ‌ تاپ شما وجود ندارد. اما در کوله پشتی مخصوص لپ ‌تاپ محفظه مخصوصی وجود دارد که می توانید در هنگام مسافرت یا پیاده روی لپ تاپ خود را با خیال راحت در آنجا قرار دهید. برای تهیه بهترین کوله مناسب برای لپ تاپ خود به راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ نیاز دارید که به شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید.

انواع مختلفی از کوله‌ پشتی لپ ‌تاپ وجود دارد، کوله پشتی ضد آب لپ ‌تاپ، کوله پشتی چرمی لپ‌ تاپ،کوله پشتی سبک لپ تاپ و غیره قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ باید از مارک، کیفیت و دوام کوله پشتی مطمئن شوید.

معرفی بهترین مارک کوله پشتی لپ تاپ موجود در بازار

این کوله پشتی مناسب برای لپ تاپ های 15.6 تا 16.4 می‌باشد. جنس این کوله‌پشتی از برزنت است و نحوه‌ی باز و بسته شدن آن بوسیه‌ی زیپ می‌باشد.دارای محفظه‌ی مخصوص جهت نگهداری موبایل و تبلت. همچنین فضای لازم برای نگهداری کتاب و لوازم التحریر در این کوله پشتی تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشت این لپ تاپ از پدهای ضدتعریق استفاده شده است. درگاه USB و 3.5 میلی متری برای اتصال کابل شارژ و هندزفری در این کوله‌پشتی وجود دارد.

این کوله‌پشتی برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینجی مناسب می‌باشد. این کوله‌پشتی قابلیت اتصال به دسته چمدان‌های ترولی‌های مسافرتی را دارد. همچنین دارای محل جداگانه برای اتصال کابل شارژر گوشی می‌باشد.

این کوله‌پشتی مناسب برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی می‌باشد. دارای 13 محفظه‌ی جداگانه، ماساژر بند کوله‌پشتی، سرزیپ‌های ضدخش، پارچه و زیپ ضدآب، محفظه‌ی مخصوص لپ تاپ با ضربه‌گیر حبابی، محفظه‌ی مخصوص تبلت....می‌باشد.

این کوله‌پشتی مناسب برای لپ تاپ های 16 تا 17.3 اینچی ‌باشد. جنس آن از پلی‌استر ضدآب است و دارای محافظ سلول هوا می‌باشد. همچنین در پشت این کوله‌پشتی پد در پنل پشتی برای گردش هوا و جلوگیری از تعریق تعبیه شده است.

این کوله‌پشتی زیبا و باکیفیت مناسب برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی است. دارای یک محفظه برای نگهداری لپ تاپ و تبلت و لوازم جانبی مانند ماوس و هارد اکسترنال....مجهز به پدهای ضدضربه و ضدتعریق در قسمت پشت کیف می‌باشد.

محفظه‌ی اصلی این کوله‌پشتی لپ تاپ دارای لایه‌های سلول هوایی می‌باشد. این کوله‌پشتی مناسب برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی می‌باشد. همچنین این کوله مجهز به محفظه عبور کابل هدفون (AUX) پاروبانک (USB) است و دارای قسمت پشتی پددار و مقاوم در برابر تعریق است.

کوله پشتی ایسر مناسب برای لپ تاپ‌های 15 تا 17 اینچی است. این کوله پشتی مجهز به ضربه‌گیر لپتاپ است و وزن بسیار سبکی دارد. 

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی با ابعاد 340x225x130 میلیمتر و وزن 165 یک کوله‌ی بسیار سبک برای دوستدارن این سبک از کوله پشتی است. جنس بدنه این کوله پشتی از پلی استر است و کاملا ضدآب می‌باشد. شما می‌توانید لپ تاپ تا 11 اینچ را در کوله پشتی قرار دهید. این کوله پشتی در رنگبندی‌های زیبایی در دسترس شما است. 

جنس این کوله پشتی از نانو تایپ است. و از جمله مزایای آن می‌توان به ضدآب و ضد ضربه بودن آن اشاره کرد. همچنین محفظه‌ی ضد ضربه ایی برای نگهداری لپ تاپ در آن تعبیه شده است. ماساژورهایی که روی بند این کوله پشتی قرار داده شده از خستگی و تعرق شانه‌های شما جلوگیری می‌کند. جنس زیپ‌های آن از pvc و از خط افتادن بر روی لباس شما جلوگیری می‌کند. اگر از طرفداران کوله پشتی سبک هستید این نمونه را در لیست خرید خود قرار دهید. 


در ادامه بخوانید : پاوربانک، معرفی هفت مدل بهترین پاور بانک ها (پرفروش ترین)


در ادامه بخوانید : کارت حافظه: خرید و قیمت رم موبایل و دوربین (ارزان قیمت)

معیارهای انتخاب بهترین کوله پشتی لپ تاپ

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

اندازه لپ‌ تاپ

در ابتدا باید از اندازه‌ی دقیق لپ ‌تاپ خود مطلع شوید. از آنجا که کوله‌ پشتی اندازه‌های مختلفی برای انواع مختلف لپ‌ تاپ دارد بنابراین، اول از همه از اندازه لپ‌ تاپ خود مطمئن شوید و سپس سراغ خرید کوله‌پشتی مورد نظر بروید.

جنس کوله‌ پشتی لپ تاپ

کیفیت همشه برای هر محصولی مهم است. معمولا از چهار نوع مواد مختلف برای ساخت کوله پشتی لپ تاپ استفاده می‌شود. چرم، مموری فوم، نایلون و پلی‌استر.

 کوله پشتی چرم همیشه خوب و شیک و همچنین حرفه‌ای است. چرم از دوام بالایی برخوردار است. بنابراین خرید کوله پشتی چرمی به معنای ماندگاری آن است.

اگر می خواهید از لپ تاپ خود در برابر ضربه محافظت کنید، کوله پشتی مموری فوم بهترین نوع کوله است. زیرا کوله پشتی مموری فوم ، کوله پشتی جاذب ضربه است. کوله پشتی مموری فوم همیشه از لپ تاپ و سایر لوازم جانبی محافظت بیشتری می کند.
اگرچه نایلون و پلی‌استر سبک‌ترین ماده هستند اما از دوام بالایی برخوردار هستند. اگر می‌خواهید از لپ تاپ خود در برابر ضربه محافظت کنید، انتخاب کوله پشتی نایلونی و پلی استر تصمیم ایده آل نخواهد بود. زیرا کوله پشتی نایلونی و پلی‌استر برای جذب ضربه نیست.

ظرفیت حمل کوله لپ تاپ

وقتی تصمیم گرفتید که چه نوع جنسی را برای کوله پشتی لپ تاپ خود انتخاب کنید، باید ظرفیت حمل آن کوله پشتی را در نظر بگیرید. اگر لوازم دیگری غیر از لپ تاپ خود حمل می کنید، باید ظرفیت یک کوله پشتی را نیز در نظر داشته باشید. مانند چند محفظه داخلی کوله پشتی لپ تاپ. آیا درگاه شارژ وجود دارد تا بتوانید تلفن هوشمند خود را توسط پاوربانک شارژ کنید. آیا جیب کناری وجود دارد تا بتوانید بطری آب خود را حمل کنید. سپس باید به داخل کوله پشتی نگاه کنید که ظرفیت ذخیره سازی کافی برای قرار دادن همه چیزهایی که باید حمل کنید وجود داشته باشد. 

یک کوله پشتی عالی برای لپ تاپ باید چندین جیب و فضای مختلف برای ذخیره همه موارد شما داشته باشد.

راحتی کوله پشتی

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید راحتی هنگام حمل کوله پشتی است. باید به بندهای شانه و قسمت پشتی کوله پشتی نگاه کنید. شما باید به دنبال بندهای شانه دار بروید تا در هنگام حمل کوله پشتی فشار کمتری بر روی شانه خود احساس کنید. علاوه بر این، سپس باید قسمت پشتی کوله پشتی را ببینید. قسمت پشتی کوله پشتی باید مشبک باشد تا در حین حمل کوله پشتی پوست شما بتواند نفس بکشد. در آخر، شما باید یک کوله پشتی متناسب با بدن خود پیدا کنید.

زیپ‌های کوله پشتی

یکی از مهمترین قسمتهای کوله پشتی زیپ‌های آن است. یک کوله پشتی پیدا کنید که دارای کیفیت خوبی از زیپ باشد. سراغ زیپ و دندان‌های متالیک بروید زیرا ماندگاری زیپ‌های متالیک بیشتر از انواع دیگر زیپ‌ها است. 

ضدآب بودن کوله پشتی لپ تاپ

برخی از بهترین کوله پشتی های لپ تاپ موجود در بازار با استفاده از مواد ضد آب ساخته شده‌اند که از لپ تاپ شما در برابر باران و رطوبت محافظت می‌کنند و تمیز کردن آن آسان می‌باشد. بدیهی است که برای محافظت از لپ تاپ و سایر لوازم جانبی در برابر باران به کوله پشتی ضدآب نیاز دارید.

سخن آخر: لپ تاپ ها بخشی ضروری از سبک زندگی ما هستند. چه دانشجو باشید ، چه یک کارمند، یک وبلاگ نویس یا یک حرفه دیگر را دنبال می‌کنید‌، برای انجام کارهای خود به یک لپ تاپ نیاز دارید. و برای حمل آسان آن به کوله پشتی لپ تاپ باکیفیتی احتیاج دارید. 

بنابراین کیف لپ تاپی برای حمل لپ تاپ خود انتخاب کنید که امنیت لپ تاپ شما را حفظ کند. امیدوارم با توجه به موارد فوق بتوانید بهترین کیف لپ تاپ را برای لپ تاپ خود پیدا کنید.


در ادامه بخوانید : دانگل بلوتوث چیست؟ فاکتورهای مهم برای خرید بهترین دانگل بلوتوث


در ادامه بخوانید : هارد اکسترنال چیست؟ معرفی بهترین برند هارد اکسترنال (باکیفیت ترین)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - رفیعی

سلام ما تعدادی کوله لپتاپ برند ogio که بسیار باکیفیت و سبک هستن موجود داریم . لطفا در اینستاگرام صفحه ogio.iran@ را دنبال کنید.و همه قیمت و تصویر هاشون موجوده.

22 تیر 1400 - 12:33

پاسخ