ایمنی کودک: خرید و معرفی محصولات محافظت از کودک (با کیفیت ترین)

لوازم ایمنی کودک

آیا کودکتان تازه راه رفتن را شروع کرده است؟ هنگامی که کودک شما بتواند به تنهایی از پس زندگی برآید و راه برود، واقعاً به همه چیز در اطراف خود علاقه‌مند می‌شود. در این مرحله از زندگی فرزندتان، ایمن نگه داشتن و مراقبت از او بخش مهمی از زندگی شما را شامل می‌شود و در همین راستا تعدادی محصول وجود دارد که می‌توانید بخرید تا احتمال رخ دادن حادثه برای فرزند خود را چه در داخل حانه و چه خارج از خانه کاهش دهید.

ضرورت استفاده از لوازم ایمنی کودک: 

  • وقتی صحبت از مراقبت کودک درمنزل شما می‌شود:
  •  محافظ راه پله‌ها، محافظ‌های مبلمان و محافظ تخت کودک به شما کمک می‌کنند تا خانه شما به یک پناهگاه امن تبدیل شود.
  • یک مانیتور کودک به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید هنگام قرار دادن کودک در تختخواب او را چک کنید.
  • صندلی ماشین مخصوص کودک به احتمال زیاد یکی از اولین وسایل کودک است که از آن استفاده می‌کنید و یک ضرورت ایمنی است.
  • هنگامی که کودک شما راه می‌رود، همچنین هنگام بیرون رفتن می توانید از نرده محافظ  و مهار کودک یا گیت محافظ کودک استفاده کنید.

نظارت بر کودک ( مانیتور کودک)

اطمینان از قرار گرفتن پتو روی کودک کوچک خود هنگام خواب، هنگامی که خودتان در اتاق دیگری از خانه هستید، با استفاده از مانیتور کودک راحت‌تر می‌شود. این وسیله شامل یک دوربین و یک مانیتور برای تماشا کردن وضعیت است. دوربین در اتاق کودک قرار می‌گیرد و دیدن تصویر نیز از طریق مانیتور صورت می‌گیرد که والدین می‌توانند آن‌را با خود ببرند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به صدای کودک خود گوش دهند و یا او را ببینند.

انواع متنوعی از مانیتورهای کودک در بازار موجود است که دارای ویژگی‌های گسترده ای شامل نمایشگرهای ویدئویی با کیفیت بالا، دستگاه پخش صدا، تایمرهای تغذیه و چراغ‌های شبانه برای بهتر دیدن کودک گرفته تا حسگرهای دما، پخش لالایی و پدهای حسگر حرکت است. برخی از آن‌ها با تلفن‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و لپ تاپ هم کار خواهند کرد. 

ساده ترین و کم‌هزینه ترین مدل فقط دارای ویژگی صوتی است. برای انتخاب گزینه متناسب با نیازتان به این فکر کنید که چه ویژگی‌هایی از مانیتور خود می‌خواهید.


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین پیجر اتاق کودک (بهترین دوربین اتاق کودک)

نرده و گیت محافظ کودک

تعداد زیادی محافظ و گیت کودک در بازار وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکتان و دور نگه‌داشتن او از مناطق خطرناکی مانند راه پله و شومینه، آنها را بخرید. هنگام مسدود کردن راه پله، گاردهای کودک را در بالا و پایین پله‌های خود قرار دهید، همچنین می‌توانید از گیت‌های پله، جلوی در اتاق‌هایی که اشیا خطرناکی در آن‌ها وجود دارد استفاده کنید تا کودکتان وارد آن اتاق‌ها نشود.

  • لبه‌های تیز مبلمان و سایر وسایل اطراف خانه می‌تواند برای کودک شما خطراتی را ایجاد کند. شما می‌توانید با استفاده از محصولات ویژه ایمنی کودک، خانه خود را به مکانی امن برای جستجو و کاوش‌های کودک مشتاق خود تبدیل کنید.
  • محافظ انگشت برای درب: این محافظ‌ها در لبه درها می‌گیرند تا جلوی ضربه زدن در به انگشتان کوچک کودکتان گرفته شود.
  • قفل کمد، کابینت، کشو، اجاق گاز و یخچال: این قفل‌های مخصوص ایمنی کودک، فرزند شما را از موارد خطرناک مانند چاقوهای تیز یا مواد تمیز کننده در کمد دور می‌کند.
  • محافظ‌های گوشه و لبه: این‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در گوشه‌ها و لبه‌های تیز مبلمان قرار می‌گیرند تا از ضربه خوردن سر یا صورت فرزندتان به این لبه‌ها جلوگیری کنند.
  • محافظ شیشه : این‌ها می‌توانند به شیشه‌های بزرگ بچسبند تا در صورت شکستن جلوی خرد شدن آن‌ها را بگیرند.
  • نوارهای ایمنی ضد لغزش: این وسایل را می‌توان روی وسایل بزرگ نصب کرد تا جلوی افتادن آنها بر روی کودک شما گرفته شود.

محافظ سر کودک طرح فیل کد 21

مشخصات
ابعاد۳۶۰x۲۵۰x۱۰۰ میلی‌لیتر
جنس پلی استر

گارد محافظ اجاق گاز کودک هایا سیفتی مدل 30122

مشخصات
ابعاد۹۸۰x۱۵۰x۱۵۰ میلی‌لیتر
جنسفلز

گیت محافظ کودک دریم بیبی مدل arizona

مشخصات
ابعاد۱۱۲۰x۶۸۰ میلی‌لیتر
جنسفلز

محافظ تخت کودک نی نی ک مدل 180-N9721

مشخصات
ابعاد۱۸۰۰x۵۰x۶۰۰ میلی‌لیتر
جنسفلز

محافظ کنج و گوشه کودک مدل IL 19 بسته 8 عددی

مشخصات
ابعاد۴۰x۳۰x۳۰ میلی‌لیتر
جنسپلاستیک

محافظ انگشت درب و پنجره کودک مدل A01 بسته 2 عددی

مشخصات
ابعاد۱۰۰x۳۰x۲۰ میلی‌لیتر
جنسفوم

محافظ کنج و گوشه کودک نی نی ک مدل N9211 بسته 4 عددی

مشخصات
ابعاد۲۰×۴۰×۳۰ میلی‌لیتر
جنسپلاستیک

کمربند محافظ صندلی کودک هایا سیفتی مدل 30113

مشخصات
ابعاد۱۰۶x۱۵۰x۱۰ میلی‌لیتر
جنسپلی استر

آغوشی کودک

اگر تا به حال در مکانی شلوغ با انبوه جمعیت بیرون رفته‌اید و کوچولوی شما به راه افتاده است، می‌دانید که مراقبت از او برای فرار نکردن و گم شدن چقدر مشکل است. برخی محافظ‍های کودک هستند که در اطراف قفسه سینه، مچ یا کمرکودک شما وصل می‍شوند و یا مانند یک کوله پشتی روی پشت فرزندتان قرار می‌گیرند و دارای یک بند هستند که می‌توانید آن را نگه دارید تا کودکتان زیاد از شما دور نشود.


در ادامه بخوانید : آغوشی: خرید و لیست قیمت بهترین آغوشی نوزاد

صندلی ماشین

کودکان از زمان تولد تا هنگامی که قدشان به حدود 135 سانتی متر (یا 12 سالگی) برسد باید از صندلی ماشین استفاده کنند. داشتن اندازه مناسب و مدل مهم است و شما باید از قانون i-Size مطلع باشید، یک مقررات جدید صندلی اتومبیل در سراسر اروپا با هدف ایمن‌سازی صندلی‌های ماشین با نگه داشتن نوزادان در عقب برای مدت طولانی تر، و همچنین بهبود ویژگی‌های ایمنی با معرفی استانداردهای تست ضربه جانبی.


در ادامه بخوانید : بهترین صندلی ماشین کودک به همراه قیمت روز( باکیفیت ترین)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.