20 مدل پادری زیبا و جدید با قیمت روز و خرید اینترنتی

چندین مدل از بهترین پادری‌های موجود در بازار

از دیگر اجزاء چیدمان در منزل پادری است. ورودی خانه دقیقاً اولین مکانی است که دیده می‌شود. بهتر است به بهترین نحو تزیین شده باشد.

البته از پادری‌ها در دیگر قسمتهای منزل هم استفاده می‌شود. در بین ورودی اتاق‌ها در ورودی سرویسهای بهداشتی، بر روی توالت فرنگی و زیرپایی توالت فرنگی، در قسمت خروجی و ورودی حمام، در آشپزخانه، در قسمتی که سینگ قرار دارد و .... همانطور که می‌بینید مورد استفاده این تزئینی کوچک زیاد است.

پادری‌ها را بر حسب جنس و بافت هم می‌توان به چند دسته تقسیم کرد؛ بعضی پادری‌ها از جنس فرش هستند، بعضی نمد و گلیم و بعضی از الیاف مصنوعی ... اما مهمترین نکته این است که، این عنصر جذاب و گاهی فانتزی، با هر جنسی که باشند وظیفه پوشش‌دهی قسمتی از منزل شما را به عهده دارد در انتخاب آن عجله‌ای به خرج ندهید.

خدمتتان عرض شود که از عوامل مهم در خرید و انتخاب یک پادری مناسب، وجود ترمز یا لاستیک نگه دارنده در پشت پادری‌هاست. این لاستیک‌ها نگه‌دارنده‌های خوبی هستند و از لیز خوردن و افتادن جلوگیری می‌کنند.

سبک‌ها و انواع زیادی در طرح و شکل‌های پادری وجود دارد برای داشتن یک منزل شاد جسور باشید و رنگهای جیغ و تند را امتحان کنید.

پادری طرح دایره مدل M-2020 با ابعاد 1 در 89 در 90 سانتیمتر و بدون ریشه است. پادری طرح دایره با پرز بلند بدون لغزش بر روی سطوح سرامیکی،کاشی و... مناسب برای قرار گرفتن کنار تخت، مبل، مقابل حمام، سرویس، بر روی میز، مبل و... است 

خزهای این پادری پرز بلندی دارد و آن روی پادری دارای چرم است که دلیل کار کردن چرم بر زیر پادری موجب شده است تا این پادری‌های دیگر لیز نخورد. از این مدل پادری علاوه بر کاربرد آن می‌توان به عنوان شال روی دسته مبل تک نفره و یا روی مبل سه نفره استفاده کرد.

حتی از آن در کنار یا روی تختخواب هم می‌توان استفاده نمود که بعد از خواب پاهایمان در جایی نرم و گرم گذاشته شود و زوج‌های جوان در حال حاضر از این سبک‌ها برای اتاق خوابشان زیاد استفاده می‌نمایند.

پادری مدل KHZ01 سایز 60 در90 سانتی متر در چندین رنگ روانه بازار شده است. ابعاد آن 56 در 82 سانتیمتر است. این نوع از پادری‌های خزی پشت چرم‌دار، شیک و جدید هستند. به دلیل چرم زیر کار این خزها آنها دیگر لیز نمی‌خورند. 

از این مدل پادری‌ها علاوه بر استفاده به عنوان شال روی دسته مبل تک نفره و یا روی مبل سه نفره می‌توان از  آن در کنار یا روی تختخواب هم استفاده نمود که بعد از خواب پاهایمان در جایی نرم و گرم گذاشته شود و زوج‌های جوان در حال حاضر از این سبک‌ها برای اتاق خوابشان زیاد استفاده می‌نمایند.

پادری حمام ناوالس مدل Simple03  در چند رنگ قادر است تا دکوراسیون منزل و یا سرویس بهداشتی مخل زندگیتان را کامل و زیبا کند.

ابعاد این پادری 90 در 45 در 5/0 سانتیمتر است. و جنس آن هم از پنبه است بنابراین آب را بسیار عالی به خود می‌گیرد و باعث می‌شود شما با قدمهای خیس پس از استفاده از سرویس بهداشتی و یا حمام در خانه راه نروید. برای دیدن اطلاعات کامل‌تر این پادری لینک آن را لمس کنید.

پادری کد 5218 با ابعاد 1 در50 در 82 سانتیمتر انتخابی زیبا و کاربردی برای استفاده در جلوی درب منزل و یا در جلوی سرویسهای بهداشتی است.

جنس این پادری از نمد است و به شکل ظاهری مستطیل شکل است. همانطور که در تصویر هم پیداست این پادری ریشه ندارد و با یک چاپ با کیفیت و سه بعدی قادر است منزلتان را زیبا سازد.

در پشت این پادری از چرم مصنوعی استفاده شده است تا از لیز خوردن آن جلوگیری به عمل آید همچنین این پادری قابل‌شست‌وشو، سبک و نم‌گیر و ضد حساسیت است.

پادری فرش مریم مدل Tab10 مجموعه 3 عددی شامل سه تکه در ابعاد؛ 57 در 95 ، پادری جلوی توالت فرنگی57 در 57 و روپوش درب توالت فرنگی آن 47 در 50 سانتی‌متر است. این طرح دارای 2 سانتی‌متر ضخامت است و قدرت جذب رطوبت بیشتری دارد.

جنس این پادری از نخ آکریلیک بوده که از بروز حساسیت‌های احتمالی پیشگیری می‌کند. انعطاف‌پذیری بالای پادری به علت وجود چسب لاتکس طبیعی بدون بو در آن است. علاوه بر این، لایه ضد لغزش زیرین از لیز خوردن فرد و جا به جا شدن پادری جلوگیری می‌کند. از دیگر قابلیت‌های آن، می‌توان به قابلیت شستشو و خشک شدن سریع، اشاره کرد. 

پادری کد 1141 سایز 90×90 سانتی‌متر با ابعاد 90 در 90 سانتیمتر و به شکل دایره است. جنس رویه این محصول از نمد 400 گرمی و جنس پشت آن چرم مصنوعی است.

شما از این محصول می‌توانید علاوه بر استفاده به عنوان پادری، برای گوشه‌های پذیرایی که دارای فضای داخلی جداگانه است و یا برای کف آشپزخانه یا تفکیک محوطه حال از پذیرایی مورد استفاده قرار دهید.

طرح‌های به‌کاررفته در آن برای فرش دستبافت بوده و کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد قابل شست‌وشو بوده و سریع خشک می‌شود. پشت پادری از چرم مصنوعی استفاده شده است.

پادری کد 10161 مدل موراکو در 3 سایز برای شما قابل عرضه است. اما ابعاد این پادری که در تصویر مشاهده می‌کنید 50 در 150 سانتیمتر با وزن 2500 گرم است. 

جنس این محصول از پارچه مخمل و پی‌وی‌سی و مستطیل شکل است. این پادری مناسب برای استفاده در داخل منزل، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و ... است زیرا این پادری قابلیت جذب آب بالا دارد و به راحتی قابل شستشو است. قابل توجه است که این پادری با توجه به طرح‌دار بودنش تا 3 سانتیمتر امکان کم یا زیاد بودن اندازه در آن وجود دارد.

پادری مدل BOBO کد  MANUTED2021در ابعاد 90 در 90 را در تصویر بالا می‌بینید. این نوع از پادری‌های خزی پشت چرم‌دار و جدید هستند. به دلیل چرم زیر کار این خزها آنها دیگر لیز نمی‌خورند. 

از این مدل پادری‌ها علاوه بر استفاده به عنوان شال روی دسته مبل تک نفره و یا روی مبل سه نفره می‌توان از  آن در کنار یا روی تختخواب هم استفاده نمود که بعد از خواب پاهایمان در جایی نرم و گرم گذاشته شود و زوج‌های جوان در حال حاضر از این سبک‌ها برای اتاق خوابشان زیاد استفاده می‌نمایند.

پادری رو آذین طرح قلب سایز با شکلی بسیار شیک و دلفریب می‌تواند شما را در تزیین اتاقتان به عنوان پادری قادری نماید. ابعاد این قلب پادری 60 در 70 سانتیمتر و وزن آن 900 گرم است. 

پادری فرش مریم مدل پرزبلند نیم دایره، دارای نخ‌هایی با ارتفاع 30 میلی‌متر است که از ورود آلودگی و گردوغبار و رطوبت به داخل خانه و اتاق‌ها جلوگیری می‌کند. ابعاد این پادری 70در 49سانتیمتر است.

معمولا از این مدل پادری‌ها در همه جای منزل می‌توان استفاده نمود از جمله ورودی خانه، دستشویی و یا حمام. جنس این پادری زیبا از نخ 100% پلی‌پروپیلن ساخته شده که نسبت به نخ‌های دیگر دارای استحکام و دوام بسیار بالایی است. همچنین در پوشش کف این پادری از چسب لاتکس طبیعی استفاده شده است رنگ آن ثابت است و بدون لغزش بر روی سطوح سرامیکی است. 

پادری مدل flower-0.5 پادری نیم دایره است. نیمی از این پادری از جنس موکت بوده و نیمی دیگر از پلاستیک سفت و فشرده به همین دلیل کاملاً قابل شستشو بوده و برای پشت در آپارتمان گزینه مناسبی است. سایز این پادری 48 در 77 سانتی‌متر است.

نگهدارنده درب از جنس پلاستیک با شکل ظاهری مستطیل شکل است. این نگهدارنده درب از پلاستیک منعطف است و ارتفاع آن به نحوری است که مناسب تمام درب‌هاست.

نگهدارنده درب مدل از جنس پلاستیک است و شکل ظاهری آن شبیه برگ است. این نگهدارنده درب از پلاستیک منعطف است و ارتفاع آن به نحوری است که مناسب تمام درب‌هاست

پادری کد 1075 سایز 110 × 80 سانتی‌متر با وزن حدود 2 کیلوگرم در تصویر دیده می‌شود. جنس این پادری نمدی است. و شکل آن مستطیل است. گفتنی است که پشت این پادری از چرم مصنوعی استفاده شده است  به همین دلیل این پادری نمدی کاملاً قابل‌شست‌وشو است. همچنین سبک و نم‌گیر است. رویه این پادری نمدی هم از چاپ باکیفیت ضد حساسیت استفاده شده است.

پادری مدل GFL- 020 سایز 90 × 60 سانتی‌متر است. سبک وزن است و حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد. جنس این پادری طرح سنتی از پلی‌استر بوده و مستطیلی شکل است. این پادری مستطیلی شکل بافتنی دارای ریشه است.

پادری کد ۱۴۰۰۳ سایز 50 × 100 سانتی‌متر با وزنی حدود 890 گرم در تصویر دیده می‌شود. جنس این پادری زیبا کاملاً از اکریلیک است. به صورت نیم دایره طراحی و تولید شده و دارای ریشه است. 

پادری کد 5926 سایز 80 × 50 سانتی‌متر با وزنی حدود ۱۰۰ گرم یک پادری نمدی بسیار زیبا است. این پادری نمدی شکلی مستطیل شکل دارد و از آنجایی که پشت این پادری نمدی چرم مصنوعی کار شده است، قابل‌شست‌وشو بوده و سبک است. این پادری کاملاً نم‌گیر است و رویه آن هم چاپ باکیفیت ضد حساسیت دارد.

پادری طرح سنگ کد AL119 سایز 80×80 سانتی‌متر با کیفیت و جنسی بسیار مناسب است. این مدل پادری بسیار مورد توجه مصرف کنندگان بوده است. وزن این پادری که جنس آن از سنگ طبیعی است حدود 300 گرم است. شکل  آن دایره بوده و گفتنی است که با وجود استفاده از سنگ طبیعی برای ساخت این پادری این پادری کاملا قابل شست و شو است و بسیار شیک و مناسب برای منزل، محل کار ومطب و .... . است. 

پادری پالاز مدل الماس طرح پرزبلند سایز 80 در 50 سانتی‌متر است. وزن این پادری پالاز ۹۰۰ گرم است و جنس آن هم از پلی‌آمید است به شکل مستطیل است و بسیار زیبا و با کیفیت خوب، نرم و لطیف نیز هست. 

پادری طرح خز مدل modern mat سایز 58 در 88 سانتی‌متر، است. از این پادری خزدار زیبا می‌توان به عنوان زیبایی بر روی دسته مبل و یا صندلی نیز استفاده نمود. این پادری از جنس خز بسیار باکیفیت و پشت دوزی شده است.



 
نکته:

اگر قصد خرید پادری‌ برای سرویسهای بهداشتی را دارید؛ یادتان باشد، سراغ پادری‌هایی بروید که الیاف نرم و بلندی دارند و زیر پا احساس خوشایندی ایجاد می‌کنند؛ از آنهایی که مرغوب هستند، تراکم زیادی دارند با قدرت جذب بالای آب. این مدل پادری‌ها را می‌توان به راحتی در ماشین لباس‌شویی انداخت و شستشو کرد. برای چگونگی نگهداری از پادری‌ها به برچسب که دستورالعمل نگهداری پادری‌هاست مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
جامسواکی قیمت انواع جامسواکی