کرم ضد چروک: معرفی بهترین کرم ضد چروک و کرم لیفتینگ

چطور از چین و چروک پوست جلوگیری کنیم؟

مهم نیست که ما چقدر دوست داریم زمان را به عقب برگردانیم، گذر سال‌ها نشانه‌هایی از پیری مانند چین و چروک پیشانی، پنجه کلاغی دور چشم و لکه‌های تیره را به همراه دارند. خبر خوب این است که با پیشرفت‌ در دنیای مراقبت از پوست، محصولات زیادی وجود دارند که  می‌توانند علائم پیری روی صورت شما را کاهش دهند. در این نوشتار سعی کرده‌ایم همه آنچه را که برای مقابله با چین و چروک پوست باید بدانید به شما بگوییم و بهترین کرم ضد چروک  و کرم لیفتینگ تولید شده در این زمینه را به شما معرفی کنیم. 

معرفی و خرید بهترین کرم ضد چروک پوست

علائم پیری پوست چیست؟

اگرچه این موارد ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، در اینجا برخی از نشانه‌های قابل توجه پیری پوست را بررسی می‌کنیم:

  • خطوط و چروک‌های ظریف، به ویژه در مناطقی که حرکت بیشتری دارند، مانند بین ابروها، در سراسر پیشانی و اطراف ناحیه ظریف چشم
  • سیاهی زیر چشم
  • لکه‌های تیره که به آن هایپرپیگمنتیشن نیز می‌گویند
  • منافذ باز و قابل مشاهده پوست
  • بافت ناهموار پوست
  • از بین رفتن طراوت و شادابی پوست

عواملی که به علائم پیری پوست کمک می کند:

  • قرار گرفتن در برابر اشعه‌ی آفتاب
  • آلودگی هوا
  • سیگار کشیدن
  • تغییر وزن
  • عدم آبرسانی و مراقبت از پوست

بهترین سن برای استفاده از کرم‌ ضد چروک و کرم لیفتینگ؟

در حالی که پیری یک قسمت اجتناب ناپذیر از زندگی است، شما می‌توانید با مراقبت از پوست خود علائم قابل مشاهده پیری پوست را کاهش دهید. برای شروع هرگز خیلی زود یا دیر نیست! در واقع، هرچه زودتر مراقبت از پوست خود را شروع کنید، بهتر است. از اواخر 20 سالگی به بعد، گردش سلول‌های پوستی آهسته می‌شود و تولید طبیعی پوست از کلاژن(که استحکام  پوست را فراهم می‌کند) و الاستین (که به کشش پوست شما کمک می کند) کاهش می‌یابد. اگرچه کارهای زیادی برای کاهش خطوط ظریف و چین و چروک وجود دارد، اما با استفاده از محصولات ضد پیری می‌توانیم این روند را به تعویق بیاندازیم.

کرم ضدچروک نئودرم یک برند ایرانی و بسیار باکیفیت است. این کرم قیمت مناسبی دارد و جزو کرم ضد چروک ارزان محسوب می‌شود. 

روغن دانه‌ی انگور، جوانه‌ی گندم و شی باتر از ترکیبات این کرم ضد چروک است. از ویژگی مثبت دیگر این کرم فاقد پارابن بودن آن است. و هیچ گونه آسیب و ضرری برای پوست شما ندارد. این محصول را در تیوپ 50 میلی لیتری می‌توانید تهیه کنید. 

برند نام آشنای پریم نیز یکی دیگر از تولید کنندگان کرم ضدچروک می‌باشد. 

این کرم حاوی عصاره سودوآلترموناز ، روغن ماکادمیا، اسموسید ،عصاره رزماری  روغن زیتون و ویتامین E است. 

کرم ضد چروک پریم قادر است رطوبت پوست را حفظ کند و سطح کلاژن و الاستین پوست را بالا ببرد. همچنین یک منبع غنی از امگا جهت جوانسازی پوست می‌باشد. 

کرم ضد چروک کلوین حاوی جلبک سبز و قهوه‌‍‌ایی، ویتامین‌ها مواد معدنی و اسید آمینه است. این کرم به راحتی می‌تواند چروک‌های سطحی را کاهش دهد و در صورت استفاده مداوم از این کرم شاهد تغییراتی زیادی در پوست صورت خود باشید. .رزوراترول که یک آنتی اکسیدان است که از روغن هسته انگور گرفته می‌شود و می‌تواند به مقاومت پوست در برابر عوامل خارجی مانند نور خورشیدکمک کند، از جمله ترکیبات این کرم ضدچروک است.

کرم ضدچروک و لیفتینگ الارو، 50 میلی‌لیتر حجم دارد و چروک‌های عمیق پوست را کاهش می‌دهد. باعث سفتی پوست صورت شده و مانع از افتادگی پوست می‌شود. این کرم همچنین رطوبت پوست را حفظ کرده و به تقویت پوست کمک می‌کند. در توضیحات این کرم اشاره شده که برای افراد زیر 35 سال مناسب است و خاصیت پیش‌گیری از چین و چروک را دارد. برای استفاده از آن صبح و شب کرم را روی پوست تمیز صورت بمالید و ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. الارو یک برند فرانسویی است که از محبوبیت خاصی نزد مصرف کنندگان برخوردار می‌باشد. و یکی از بهترین کرم ضد چروک می‌باشد.   

لوسیون ضدچروک آردن غنی شده با ویتامین C,E است و در از بین بردن چروک‌ها و سفت کردن پوست صورت نقش مهمی را ایفا می‌کند. این لوسیون برای انواع پوست مناسب است. این کرم ضد چروک آردن همچنین خاصیت روشن کنندگی و لایه‌برداری را نیز دارد. از این لوسیون برای پوست گردن نیز می‌توانید استفاده کنید. این محصول یکی از بهترین و محصولات ضد چروک ایرانی است که با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما است. 

کرم ضد چروک لورآل، 50 میلی‌لیتر حجم دارد. و دارای خاصیت سفت‌کنندگی و ضدچروک دارد. این کرم حاوی انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین A , ویتامین E , ویتامین B1 , ویتامین B3 , ویتامین D , ویتامین B5 , ویتامین B6 است که به لطافت و زیبایی پوست شما کمک فراوانی می‌کند. این کرم دارای خواص: جوانسازی قوی پوست، تولید کلاژن و جلوگیری از شلی پوست، بازسازی سلول‌های تخریب شده‌ی پوست، از بین برنده‌ی نشانه‌های پیری در پوست، افزایش خاصیت الاستیسیته در پوست، روشن و شفاف کننده پوست صورت...... می‌باشد. این کرم برای افراد بالای 55 سال بسیار ایده‌آل می‌باشد.

این کرم، ضدچروک لورآل مدل روزانه است. حجم آن 50 میلی لیتر است و برای افراد بالای 40 سال توصیه می‌شود. این کرم خاصیت آبرسانی 24 ساعته نیز دارد و در باعث تولید کلاژن در پوست می‌شود. همانطور که می‌دانید محصولات لورآل ساخت کشور فرانسه هستند و از جمله ویژگی‌های مثبت این کرم می‌توان به:

  • جذب سریع
  • رفع و جلوگیری از بوجود آمدن چروک‌های عمقی پوست
  • رسوبت رسانی عمیق پوست 
  • جلوگیری از بوجود آمدن منافذ باز پوست

گزینه پیشنهادی بعدی کرم ضد چروک پایوت است. این کرم ساخت کشور فرانسه است و حجم آن 50 میلی لیتر می‌باشد. 

تاثیر این کرم همانند بوتاکس است و در از بین بردن چروک‌ها نقش بسزایی دارد. 


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین شوینده پوست خشک (ژل و فوم شستشوی پوست خشک)


در ادامه بخوانید : خرید بهترین مارک مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک (پرفروش ترین)

برای خرید بهترین کرم ضد چروک پوست به چه نکاتی دقت کنیم؟

معرفی بهتران کرم ضد چروک پوست

انواع پوست بسیار متفاوت است، از پوست چرب گرفته تا حساس و خشک. قبل از تصمیم گیری درباره افزودن یا عدم افزودن یک محصول مراقبت از پوست، مواد تشکیل دهنده این محصول را بررسی کنید. بسیار ضروری است تا اطمینان حاصل کنید که این محصول روی پوست شما واکنش بدی ایجاد نمی‌کند و به نوبه خود مفید خواهند بود.

مواد رایج موجود در کرم‌ ضد چروک:

رتینوئیدها:  

این اصطلاح برای ترکیبات ویتامین A مانند رتینول و اسید رتینوئیک استفاده می‌شود. مدت‌هاست که از این مواد به صورت موضعی استفاده می‌شود تا به ترمیم پوست آسیب دیده از آفتاب و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.

ویتامین C (اسید اسکوربیک):

 ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است، به این معنی که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند- مولکول‌های اکسیژن ناپایدار که سلول‌های پوست را می‌شکند و باعث چین و چروک می‌شود. ویتامین C می‌تواند به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند. قبل و بین استفاده، از کرم‌های ضد چروک حاوی ویتامین C باید مراقب باشید که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

اسیدهای هیدروکسی آلفا:

هیدروکسی اسیدها (AHA) شامل اسیدهای گلیکولیک، سیتریک و لاکتیک است. از آنها برای از بین بردن سلولهای مرده پوست (لایه برداری) استفاده می‌شود. استفاده از یک محصول AHA به طور منظم پوست شما را برای جذب بهتر سایر محصولات آماده می‌کند. همچنین نشان داده شده است که AHAها، اسیدهای هیدروکسی‌بتا و شکل جدیدتری به نام پلی هیدروکسی اسیدها در کاهش خطوط ریز و چین و چروک موثر هستند.

Q10:

این ماده به کاهش چین و چروک‌های دور چشم کمک کرده و از پوست در برابر آفتاب محافظت کند.

Peptides:

این ماده قادر به تحریک و تولید کلاژن هستند و نشان داده شده است که باعث بهبود بافت و چین و چروک پوست می‌شود.

عصاره‌‌ی چای سبز:

حاوی ترکیباتی با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. در کرم‌های ضدچروک به احتمال زیاد از عصاره چای سبز استفاده می شود.

عصاره هسته انگور:

عصاره هسته انگور علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی، تولید کلاژن را در پوست تقویت می‌کند.

نیاسین آمید این ماده یک آنتی اکسیدان قوی، مربوط به گروه ویتامین B-3 (نیاسین) است. این ماده به کاهش اتلاف آب در پوست کمک می‌کند و می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد.

روند پیری پوست به چه صورت است؟

روند پیری ذاتی (که به آن پیری کرونولوژیک نیز گفته می‌شود) همانند گذشت زمان اجتناب ناپذیر است و حتی با بهترین مراقبت‌ها از پوست، باز هم  برخی از علائم پیری پوست با گذشت زمان ظاهر می‌شود. اولین علائم پیری پوست نتیجه تغییرات عمیق‌تری است که در ابتدا به نظر نمی‌رسد. به عنوان مثال، سیاهی و تیرگی زیر چشم، خطوط ریز و چین و چروک، یا از بین رفتن درخشندگی و صافی پوست.

با بالا رفتن سن، عناصر سازنده اصلی پوست مانند الاستین و کلاژن آسیب می‌بینند و با همان سرعت قبلی تولید نمی‌شوند. در نتیجه، پوست شما قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، و خطوط ظریف و چین و چروک ها عمیق‌تر می‌شوند. علاوه بر این، ممکن است پوست شما کدر به نظر برسد. لکه‌های تیره و رنگدانه‌های ناهموار نشانه دیگری از پیری پوست است، به همین دلیل است که از آنها اغلب به عنوان  "لکه های پیری" یاد می کنند. 

با گذشت زمان، عملکرد پوست نیز ضعیف می‌شود و باعث حساسیت بیشتر آن در برابر عوامل استرس زای خارجی مانند گرما یا آلودگی می‌شود. ممکن است پوست خشک شود. کاهش گردش خون می‌تواند باعث رنگ پریدگی پوست و از بین رفتن رنگ صورتی آن شود. عضلات صورت نیز قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و باعث کاهش حجم می‌شوند. با رسیدن به سن 40 سالگی، بافت چربی از اطراف چشم و گونه به سمت پایین و به سمت ناحیه گردن و فک حرکت می‌کند و باعث افتادگی و تغییر شکل صورت می‌شود.

سخن آخر

اگر در سن 20 یا 30 سالگی هستید، ممکن است حتی به این فکر نکنید که وقتی سن شما بالاتر می‌رود پوست شما چه شکلی خواهد شد، حقیقت این است که پوست شما با افزایش سن تغییر می‌کند و مراقبت از پوست با استفاده از روال مناسب و محصولات مراقبت از پوست، راز دانستن چگونگی جوانتر نشان دادن در آینده است. مرطوب سازی به تنهایی می‌تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. و باعث شود چین و چروک‌های پوست کمتر دیده شوند. مرطوب کننده‌ها، لوسیون‌ها، کرم‌ها، ژل‌ها و سرم‌های ضد چروک حاوی آب، روغن و سایر مواد مانند پروتئین، موم، گلیسیرین، لاکتات و اوره هستند. کرم‌های ضدچروک اغلب مرطوب کننده‌هایی با ترکیبات موثر هستند. اثر بخشی این محصولات تا حدودی به نوع پوست و ماده فعال یا مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد.

اکنون که می‌دانید خطوط ریز، چین و چروک، سیاهی دور چشم و از بین رفتن استحکام پوست می‌تواند نشانه‌هایی از پیری پوست باشد، و سرمایه گذاری در یک روش عالی ضد پیری برای مراقبت از پوست نقش مهمی در حفظ درخشش و جوانی شما دارد. وقت آن است که قدم بردارید، از پوست خود در برابر اشعه ماورا بنفش یا آلودگی محافظت کنید. داشتن یک زندگی  سالم  برای محافظت از پوست جوانتر ماندن به شما بسیار کمک می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کرم ضد چروک قیمت انواع کرم ضد چروک