خرید شلوار لی مردانه، نکات مهم در انتخاب بهترین مدل شلوار جین مردانه

تقریباً در کمد لباس همه آقایان حداقل یک مدل شلوار جین وجود دارد. به دلیل کاربرد غیررسمی یا نیمه رسمی شلوار جین، معمولاً جزو لباسهایی است که بیشتر کاربرد و استفاده را دارد. حتی آقایان عزیز برای یک مهمانی عصر یا یک مهمانی دوستانه و دورهمی هم می‌توانند لباس‌های مناسب با شلوار لی یا همان جین را ست نمایند.

کاربرد بسیار زیاد شلوار لی در پوشش روزانه آقایان باعث شده است که تمامی فروشگاه‌های لباس مردانه مطابق با انواع سلیقه ها، انواع شلوار جین با رنگهای متفاوت را داشته باشند.

همانطور که گفتیم شلوارهای لی در رنگهای زیادی عرضه شده‌اند شاید تنوع زیاد این شلوار دوست داشتنی باعث سخت‌تر شدن انتخاب گردد. اما در هنگام انتخاب و خرید شلوار لی را انتخاب کنید که در آن حس راحتی داشته باشید و به بدن شما فشار وارد ننماید. در ادامه به‌روز شده‌ترین شلوارهای لی را انتخاب کرده‌ایم و برایتان در یک قالب فراهم کرده‌ایم. با ما در ادامه همراه باشید.

بهترین مدل‌های شلوار جین مردانه طبق مد روز

شلوار جین مردانه کد 222

شلوار جین مردانه اچ اند ام مدل hm76

 شلوار مردانه کد TRO-JEE-F5

شلوار مردانه کد TRO-JEE-MA1

شلوار جین مردانه ال سی وایکیکی مدل 8S1734Z8-311

شلوار جین مردانه ال سی وایکیکی با یک فاق متوسط را در تصویر می‌بینید. این محصول تولید شده در ترکیه است و برای روزمره و موارد غیررسمی می‌توان از آن استفاده نمود. این شلوار  دارای سه جیب در جلو و دو جیب در پشت شلوار است. از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. این شلوار لی از 98 درصد نخ تهیه شده است. برای نگهداری بهتر از این شلوار آن را با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود و با دمای کم اتوکشی شود. برای این شلوار از از خشک کن استفاده نشود.

شلوار جین مردانه آر اِن اِس مدل 133054-32

شلوار جین مردانه آر اِن اِس مدل 133054-32 دارای یک فاق نیمه و متوسط است مدل شلوار راسته بوده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

این شلوار دارای پل برای بستن کمربند بوده و بسیار شیک و مناسب است. در هنگام شستشو با ماشین لباسشویی از دمای حداکثر 30 درجه‌ سانتی‌گراد استفاده کنید همچنین با دمای کم اتوکشی شود. این شلوار محصول ایران است.

شلوار جین مردانه نیو لوک مدل 5104947

شلوار جین مردانه نیو لوک مدل 5104947 طرح پارچه‌ای ساده دارد و از جنس نخ است و دارای فاق متوسط بوده و مدل آن هم راسته است. در مورد این شلوار جین مردانه باید گفت که این شلوار جین مردانه دارای فرم جذب (Skinny) است. همچنین با زیپ و دکمه بسته می‌شود دو جیب در جلو و دو جیب در پشت شلوار قرار دارد. جلوی شلوار زاپ قرار دارد، قد شلوار بلند است و مناسب استفاده روزمره است. این شلوار از 98درصد الیاف نخی و 2درصد الاستین تهیه شده است. برای شستشوی این شلوار بهتر است از دمای 40 درجه سانتی‌گراد استفاده شود.

شلوار جین مردانه آرمانی اکسچنج مدل 8NZJ16Z882Z-1500

شلوار جین مردانه آرمانی اکسچنج بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد. جنس این شلوار تشکیل شده از نخ، ویسکوز و پلی استر بوده و مدل آن راسته است. این شلوار شلوار جین مردانه دارای سه جیب در جلو و دو جیب پشت شلوار است. برای روزمره می توان از این شلوار استفاده نمود.

برای نگهداری بهتر از این شلوار لی مردانه با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود و با دمای کم اتوکشی شود بهتر است از خشکشویی نشود و همچنین از خشک کنهم  استفاده نشود.

شلوار جین مردانه کوتون مدل 7KAM43303LD-740

شلوار جین مردانه اچ اند ام مدل hm76 از مدل شلوار لی های راسته است. طرح لی آن ساده و از الیاف طبیعی بافته شده است. نوع فاق آن متوسط است و برای روزمره به راحتی می‌توان از آن استفاده نمود. دو جیب در جلو دارد و از طریق دکمه و زیپ باز و بسته می‌شود.

شلوار جین مردانه امپریو آرمانی مدل 6Z1J061DUEZ-0943

شلوار جین مردانه امپریو آرمانی مدل Z1J061DUEZ-09436 شلوار لی مردانه بسیار شیک و ساده است. نوع فاق این شلوار متوسط و مدل آن هم راسته است. برای روزمره استفاده از این شلوار مورد مناسبی است.

جنس این شلوار لی مردانه از الیاف نخی تهیه شده. توصیه ما به شما برای نگهداری بهتر این شلوار شستشوی آن در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراداست. اگر قصد اتوکشی این شلوار را دارید با دمای متوسط اتوکشی شود.

شلوار جین مردانه کالینز مدل M34635DB

شلوار جین مردانه کالینز مدل M34635DB با نوع فاق کوتاه است. مدل این شلوار لی مردانه جذب است و برای روزمره مورد مناسبی است. این شلوار در قسمت جلو و کمر با دکمه بسته می‌شود. درباره جنس این شلوار لی باید گفت 98 درصد آن از نخ و 2 درصد آن از الاستین است.

برای نگهداری و شستشوی این شلوار آن را در ماشین لباسشویی با آب سی درجه شستشو کنید. این شلوار تهیه شده در ترکیه است.

شلوار جین مردانه امپریو آرمانی مدل 3Z1J101D78Z-0941

شلوار جین مردانه امپریو آرمانی دارای فاق متوسط و مدل راسته است. در جلو دارای دو جیب و در قسمتهایی حالت سنگ شور شده دارد. این شلوار لی مردانه از محصولات کشور ایتالیا است.

 در هنگام خرید شلوار جین به نکات زیر دقت کنید

همانطور که می‌دانیم شلوار لی در دنیای مد جایگاه ویژه به خصوصی دارد. در واقع از روشن‌ترین تا تیره‌ترین نوع شلوارلی جزو محبوب‌های لباس آقایان است. انواع شلوار لی عبارتند از:

  •  شلوار جین مدل بوت کات (دم‌پا گشاد)
  • شلوار جین مدل جذب و کوتاه
  •  شلوار جین راسته
  •  شلوار جین اندامی
  • شلوار لگ از جنس جین
  • شلوار جین مدل فاق کوتاه
  • شلوار جین مدل بویفرند
  • شلوار جین مدل سیگاری

همچنین شلوار جین از نظر پارچه و رنگ عبارتند از؛ شلوار جین خام، جین سنگ شورشده، شلوار جین اسید شو شده، شلوار جین مومی یا Waxed jeans، و ...

  • ست کردن لباس هم با شلوارهای لی بسیار ساده است. از آنجایی که شلوار لی را در همه فصل‌ها می‌توان استفاده کرد؛ در تابستان و بهار با یک تی شرت و یا پیرهن مردانه اسپرت بسیار شیک خواهد شد و در زمستان هم با بافتهای یقه هفت و یا پلیورهای یقه گرد بسیار شیک و جذاب به نظر خواهد رسید.
  • یادتان باشد در هنگام خرید شلوار لی آن را به خوبی پرو کنید تا در نهایت از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید. از آنجایی که شرکتهای تولید لباس زیادی شروع به تولید این لباس کرده‌اند بهتر است به جای توجه به مارک شلوارهای لی حتما نمودار سایز را مطالعه کنید. به نظر می‌رسد شلوارهای لی از اندازه و قانون خاصی پیروی نمی‌کنند.
  • در هنگام پرو بهتر در نظر داشته باشید که شلوار لی فیت تنتان باشد تا در طول و گذشت زمان ریخت و قیافه آن سریع از بین نرود. همچنین اگر فرد چاقی هستید برای خرید شلوار لی توصیه ما به شما انتخاب رنگ تیره است. بهتر است در هنگام خرید، سن، جنس و اندامتان را در نظر بگیرید. شلواری را خریداری نمایید که با اندام شما تناسب داشته باشد.
  • شاید هیچ معیار درستی برای شناسایی شلوار اصل وجود نداشته باشد، حتی مارکها و لیبل‌های روی شلوارهای لی، نمی‌توانند نشان دهنده اصل بودن آنها باشند. به همین دلیل بهتر است به مواردی از قبیل دوختهای منظم شلوار دقت کنید. دوختهای دوبل که دور تا دور شلوار هستند را می‌توان دلیل با کیفیت بودن شلوار دانست. همچنین این دوختها باید محکم باشند و با فشار پاره نشوند.
  • اگر شلواری که خریداری کرده و یا قصد خریدش را دارید از نوع مدلهای جذب و کشی است دقت کنید که بر روی لیبل آن در کنار کلماتی چون لاکرا Lycra یا استرچ Stretch  و درصد کشسانی شلوار نوشته شده است. شلواری که دارای کیفیت خوبی باشد و یا جزو مارکهای معروف و عالی باشد بیش‌تر از 10 درصد کشسانی نخواهد داشت.
  • زیپ شلوارهای اصل از موارد دیگری است که می‌توانید برای اصل بودن شلوارتان آن را چک کنید. معمولا حروف اول شرکت سازنده شلوار بر روی زیپ شلوار حک شده است. و زمانی که دسته زیپ پایین باشد ثابت مانده و تکان نخواهد خورد.

به یاد داشته باشید: با همه این تفاسیر بهترین شلوار جین برای شما شلوار جینی است که در آن احساس راحتی داشته باشید و مناسب با فرم بدنتان باشد. با انواع شلوار جین می‌توانید از استایلهای اسپرت و کژوال بهره ببرید. در واقع شلوار لی برای هر موقع و هر زمان و هر فصلی مناسب است و شما با پوشیدن و استفاده از آن می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین استایل را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.