پتو کودک: خرید و قیمت 10 مدل بهترین مارک پتوی بچه گانه

چطور یک پتو بچه گانه مناسب انتخاب کنیم؟

  • به نظر شما بهترین و مناسب‌ترین پتو برای کودکان و نوزادان چه ویژگی‌هایی دارد‌؟
  • پتو کودک دستبافت بهتر است یا پتوی  ژله‌ای کودک؟
  • برای سیسمونی کودک چه پتویی بخریم؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای سیسمونی کودک خریداری شود، پتوی کودک است. اگر سوال‌های عنوان شده جزء سوالات شما بوده و به دنبال بهترین مارک پتوی بچه گانه برای نوزاد خود هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه سایت چی‌ بگیر باشید، زیرا می‌خواهیم بهترین پتوی کودک برای خرید را معرفی کرده و از ویژگی‌های پتوی نوزادان ارزان قیمت و باکیفیت بگوییم، همچنین در ادامه برخی از بهترین مارک پتوی کودک را برایتان معرفی می‌کنیم.

 پتوی کودک مدل ادورا


اگر قصد خرید بهترین پتوی کودک با جنس الیاف پلی استر را دارید توصیه می‌کنیم که پتوی کودک مدل را خریداری کنید،  زیرا جنس آن بسیار مناسب بوده و ضد آلرژی و ضد باکتری است و همچنین قابلیت شستشو با دست و ماشین لباس شویی را دارد. این پتو به هیچ عنوان از خود پرز نداده و الیاف آن پس از شستشو به هم نمی‌چسبد. وزن این پتوی استاندارد ۷۰۰ گرم و ابعاد آن 140×100×0.5 سانتی‌متر است‌.

پتوی کودک دیهانگ جیا فانگ مدل F

اگر به دنبال خرید پتوی هستید که از جنس الیاف پلی استر مرغوب و درجه یک باشد و به هیچ عنوان الیاف مصنوعی و جایگزین پنبه و نخ طبیعی نداشته باشد این پتو گزینه مناسبی برای شماست، زیرا به شدت نرم،  گرم،  سبک و با دوام است و به هیچ عنوان آلرژی‌زا نبوده و باکتری‌ها را به سمت خود جذب نمی‌کند‌. لازم به ذکر است که این پتو پس از شستشو نیز ظاهری  مناسب داشته و الیاف پتو تغییری نمی‌کند.

وزن این پتو به شدت سبک بوده ک معادل ۵۰۰ گرم است و ابعاد آن 125×100×0.5 گزارش شده که قابلیت شست و شو با دست و ماشسن لباس‌شویی را دارد.

پتوی کودک شادیون مدل nobaft

این پتو دورو بوده و ابعاد آن 110×80× 0.5 سانتی‌متر بوده و به دلیل وزن سبکی ۵۰۰ گرمی که داراد برای نوزادان تازه متولد شده به شدت مناسب است. جنس پتوی کودک شادیدن از پلی‌ استر اصل بوده و قابل مقایسه با پنبه و الیاف مصنوعی نیست. می‌توانید آن را با ماشین لباس‌شویی و حتی با دست به کمک شوینده‌های مخصوص شسته و مطمئن باشید که بو نگرفته و به هیچ عنوان باکتری جذب نمی‌کند.

پتوی کودک مدل A003

 اگر به دنبال خرید بهترین مارک پتوی کودک بوده و اولویت شما پتویی است که بتوانید به هنگام مسافرت و مهمانی‌ها همراه خود داشته باشید توصیه می‌کنیم که این پتو را خریداری کنید، زیرا می‌توانید آن را به صورت کوله پشتی در آورده و با خود حمل کنید. جنس این پتو از میکروفایبر پلی استر بوده و به صورت دورو است‌. وزن آن معادل 850 گرم و دارای ابعادی با اندازه200×10×10 سانتی‌متر است.

پتوی کودک مدل تاج

این پتو به صدرت دورو بوده و از جنس پشم و پنبه است و دارای ابعاد 80×80×2 سانتی‌متر و وزن 200 گرم است که برای کودکان تازه متولد شده به شدت مناسب است. برای شست و شوی این پتوی کودک باید حتما از ماشین لباس‌شویی استفاده ‌کنید.

پتوی نوزاد کارترز با ابعاد 98*80 سانتی متر یک پتوی بسیار باکیفیت و زیبا برای تکمیل شدن سیسمونی شما است. این پتوی کودک دورو است و جنس آن از پنبه است. این پتو را هم بوسیله ماشین لباسشویی و هم به صورت دستی می‌توان شست. 

پتوی نوزاد نیپرلند با طرح ستاره یک انتخاب بسیار مناسب و باکیفیت برای شما است. جنس این پتو از پشم و پنبه است. از هر دو روی آن می‌توانید استفاده کنید. جالب است که بدانید در تهیه این پتو از پشم گوسفندی طبیعی استفاده شده است. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

این پتوی نوزاد از جنس مخمل و با آستر کاملا کتان است که از گرمای خوبی برخوردار است. ابعاد این پتو 75*75 است. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

آخرین گزینه از لیست پیشنهادی ما این پتوی کودک شیک و زیباست که دارای کلاه هم می‌باشد. ابعاد آن 90*90 است و دورو می‌باشد. جنس این پتوی نوزاد از پشم و پنبه است و از کیفیت بالایی برخوردار است. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید


در ادامه بخوانید : تخت کودک: راهنمای خرید و قیمت تخت نوزاد و تخت کنار مادر


در ادامه بخوانید : بهترین سرویس خواب نوزاد (ست لحاف و تشک نوزادی)

برای خرید بهترین مارک پتو نوزاد و کودک به چه نکاتی دقت کنیم؟

پتوی کودک از جمله ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز کودک است و باید به هنگام خرید بهترین مارک پتوی نوزادان به نکات مهمی دقت داشت، موارد زیر مهم‌ترین نکات و فاکتورهایی هستند که به هنگام خرید پتوی کودک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

جنس پتو بچه گانه

پتویی که برای نوزاد و کودک خریداری می‌کنید باید از پنبه خالص  باشد تا به بدن کودک هیچ‌ گونه آسیبی وارد نکرده و متناسب با سلامتی او باشد. جنس پتو باید طوری باشد که برای تنفس نوزاد ضرر نداشته و حساسیت تنفسی ایجاد نکند، بنابراین به هنگام خرید پتوی نوزاد به جنس آن نهایت دقت را داشته باشید. پتو کودک در جنس‌های پنبه‌ایی، فلانل، پشمی، بامبو و سلولی آکریلیکی بهترین انتخاب برای پتوی کودک است. 

ابعاد و وزن پتو بچه گانه

پتویی که برای نوزادان و کودکان خریداری می‌کنید باید ابعاد و اندازه استانداردی داشته باشند به عنوان مثال اگر پتو بزرگ‌تر از حد معمول باشد استفاده آن برای کودک و نوزادان مناسب نبوده و حتی ممکن است برایشان آسیب‌زا باشد.

بهترین مارک‌ پتو کودک با توجه به متریال ساخته شده و جنسی که دارند باید دارای وزن متعادل باشند. به عنوان مثال اگر وزن پتوی کودک سنگین باشد کودک با آن راحت نبوده و احساس خستگی می‌کند. سبک بودن پتوی نوزاد این امکان را به والدین کودک می‌دهد که به هنگام مسافرت و مهمانی‌ها به راحتی پتوی کودک را با خود همراه داشته باشند.

توجه به انوع پتو نوزاد

انواع مختلفی از پتوی کودک و . پتوی نوزاد وجود دارد که می‌توانیم به پتو کودک زیپ‌دار، پتوی کودک ژله‌ای، پتوی کودک دستبافت، پتو مسافرتی بچه گانه و سایر پتوهای کودکان اشاره کنیم. زمانی که برای خرید پتوی کودک اقدام می‌کنید، توجه داشته باشید که از این پتو برای چه فصل و موقعیتی استفاده می‌کنید. مثلا پتو پنبه‌ای و پشمی برای فصل زمستان مناسب‌تر هستند تا در مقابل سرما از فرزندان شما مراقبت کنند. برای فصل‌های بهار و تابستان نیز پتوهای الیافی و پارچه‌ای نیز وجود دارد.

پتوی زیپ‌دار و پوشیدنی نوزاد

نوزادان و کودکان درک درستی نسبت به سلامتی خود نداشته و معمولا ممکن است با دست و پا زدن و حرکت پتو را از روی خود کنار بزنند و همین امر موجب بروز سرماخوردگی و مشکلات دیگر می‌شود. توصیه می‌کنیم برای فرزندان خود از پتو‌ زیپ‌دار و یا پوشیدنی خریداری کنید تا با این قبیل از مشکلات مواجه نشوید.

طرح و رنگ پتو کودک

امروزه طرح‌های متنوعی از پتو بچه گانه در بازار وجود دارد که متناسب با جنسیت کودکان است. به عنوان مثال پتو بچه گانه دخترانه‌ طرح‌های کودکانه‌ای مناسب برای نوزادان دختر داشته و رنگ‌هایی روشن و صورتی دارند. توصیه می‌کنیم که برای خرید پتوی کودک از طرح و رنگ‌های کودکانه استقبال کنید.

ایمنی پتو بچه گانه

پتویی که برای کودکان و نوزادان خریداری می‌کنید باید کاملا ایمن بوده تا کوچک‌ترین آسیبی را به کودکان وارد نکنند. مثلا به هیچ عنوان دارای روبان و حاشیه‌های شل و منگوله نباشند زیرا ممکن است کودک این قبیل از وسیله‌ها را به دهان گذاشته و باعث خفگی او شود.

قیمت پتو بچه گانه پسرانه و دخترانه چقدر است؟

قیمت پتوی کودک و نوزاد به عواملی مانند جنس، وزن و برند پتو دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق پتو بچه گانه لینک های مربوطه در این مقاله را بررسی کنید. 

سایز استاندارد پتو بچگانه چقدر است؟

استاندارد‌ترین سایز ممکن برای پتو کودک ابعاد 100× 100  و یا 45×45 سانتی‌متر و مربعی است که به خوبی از کودکان در مقابل سرما مراقبت می‌کند.

بهترین جنس برای پتوی نوزاد باید چه جنسی باشد؟

بهتر است که جنس پتویی که برای نوزادان و کودکان انتخاب می‌کنید از پنبه و الیاف اورجینال بوده و ضد باکتری و ضد آلرژی باشند و بافت آن‌ها نرم و مناسب باشد. توصیه می‌کنیم پتوهایی با جنس الیاف مصنوعی برای فرزندان خود خریداری نکنید.

تفاوت کیسه خواب نوزاد و پتو بچه گانه در چیست؟

کیسه خواب کودک شباهت زیادی به پتوی زیپ‌دار داشته و از آن‌ها تنها می‌توانید تا مدت کوتاهی استفاده کنید، زیرا نوزاد شما رشد کرده و ممکن است پتوی زیپ‌دار و یا کیسه خواب برای او کوچک شود.

سخن پایانی:

در این مقاله از سایت چی‌ بگیر برایتان بهترین مارک پتو بچه گانه و انواع پتو کودک زیپ‌دار، پتو کودک دستبافت‌، پتو بچهگانه ژله‌ای و پتوی نرمینه کودک را معرفی کردیم . همچنین اشاره کردیم که برای خرید بهترین پتو برای سیسمونی کودک باید به چه نکاتی توجه داشته باشید‌. حال با آگاهی کامل می‌توانید نسبت به خرید پتوی کودک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.