جدیدترین مدل جلیقه و ژیله مردانه اسپرت (پاییزه و زمستانی)

جدیدترین مدل جلیقه و ژیله مردانه مناسب برای زمستان و پاییز

با فرا رسیدن فصل پاییز و تغییر فصل یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد به آن توجه دارند، مسئله پوشش و لباس است. برای هر فصلی لباس خاصی وجود دارد. به عنوان مثال در صبح‌های سرد پاییزی پوشیدن تی‌شرت مردانه و یا حتی کاپشن عاقلانه نیست و لازم و ضروری است که تیپی متناسب با فصل داشت.

ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر می‌خواهیم برایتان انواع جلیقه مردانه پاییزه و زمستانه و ژیله مردانه معرفی کرده و بگوییم که برای خرید بهترین جلیقه مردانه به چه مواردی باید دقت داشته باشید. اگر قصد خرید ژیله مردانه و جلیقه‌های پاییزه و زمستانه را دارید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل سویشرت و هودی مردانه ( سویشرت وهودی اسپرت)


در ادامه بخوانید : خرید شیک ترین ژاکت‌ و پلیور مردانه (بافت، جلوباز،یقه هفت)

جلیقه و ژیله مردانه چیست‌؟ 

جلیقه به لباسی گفته می‌شود که دارای آستین نبوده  و به روی پیراهن پوشیده می‌شود. جلیقه و ژیله‌های مردانه انواع مختلفی دارند. یکی از رایج‌ترین جلیقه‌های مردانه را به همراه کت و شلوار می‌پوشند و تاثیر بسزایی در شیک پوشی و استایل زیبای افراد دارد.

از دیگر مدل‌های جلیقه مردانه می‌توان به ژیله‌های مردانه و جلیقه‌های پاییزه و زمستانه اشاره کرد. این ‌جلیقه‌ها به گونه‌ای طراحی و آماده شده‌اند که در فصول نسبتاً سرد مانند پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه برایتان خواهیم گفت که چرا باید جلیقه پوشید؟

جلیقه مردانه اسپیور مدل 2S19-47

جلیقه مردانه اسپیور مدل 2S19-47

 اگر جزء افرادی هستید که همواره به دنبال بهترین تیپ و استایل هستید، جلیقه مردانه اسپیور برایتان مناسب است. این جلیقه از الیاف نخی دوخته شده است و طرحی ساده با یقه ایستاده و قدی کوتاه دارد.

جلیقه اسپیور دارای سه عدد جیب، آستر، دکمه و زیپ بوده و قد پشت لباس برای سایز M معادل ۶۳ سانتی‌متر مناسب است و به شدت اسپرت بوده و ب ای روزمره قابل استفاده است. توجع داطته باشید که این جلیقه تنها باید در خشکشویی شسته شود.

جلیقه مردانه مدل OS

جلیقه مردانه مدل OS

اگر قصد خرید جلیقه پارچه‌ای و از جنس کتان دارید، این جلیقه گزینه مناسبی است. جلیقه OS طرحی ساده دارد و یقه آن دکمه‌دار است. این جلیقه مناسب فصل بهار و پاییز است.

جلیقه مردانه مدل M1944

جلیقه مردانه مدل M1944

جنس این جلیقه زیبا از نایلون بوده و به دو شکل ساده و طرح‌دار موجود است. قد آن کوتاه و یقه ایستاده، برگردان و گرد دارد. دارای کلاه و کاور بوده و در مقابل آب نفوذناپذیر است و تولید کشور چین بوده و کیفیت مطلوبی دارد.

ژیله مردانه سیمپل ورز مدل شمعی اسپرت

ژیله مردانه سیمپل ورز مدل شمعی اسپرت

این ژیله مردانه زیبا از جنس پلی استر و الیاف نخی بوده و داراب کاور؟ جیب و کلاه است. برای باز و بسته کردن آن از زیپ استفاده شده و به گونا‌ای طراحی شده است که موجب گرما شده و همچنین با پوشیدن آن خوش تیپ و ظاهر خواهید بود.

جلیقه مردانه مدل  360DT

جلیقه مردانه مدل 360DT

جنس ازن جلیقه از پلی آمید بودل و طرحی ساده با قد میدی دارد و یقه آن ایستاده است. این جلیقه در مقابل آب مقاوم بوده و دارای کلاه است. از این جلیقه برای روزمره، مهمانی و مکان‌های اداری و رسمی می‌توانید استفاده کنید.

جلیقه مردانه اسپیور مدل 2S20-46

جلیقه مردانه اسپیور مدل 2S20-46

جنس این جلیقه از الیاف نخی بوده و طرحی سادخ دارد و یقه آن به صورت ایستاده است. این مدل از جلیقه مردانه دارای ۳ جیب، آستر، دکمه و زیپ است و دوام نسبتاً مطلوبی دارد.

جلیقه مردانه جندقی مدل Fog.2

جلیقه مردانه جندقی مدل Fog.2

این جلیقه خوش رنگ و شیک از جنس کتان بوده  و طرحی ساده دارد و قد آن کوتاه و یقه‌اش گرد است. دارای سه جیب بوده و برای روزمره و تیپ اسپورت مناسب است.


در ادامه بخوانید : پلیور مردانه: خرید و قیمت پلیور مردانه شیک (یقه گرد و هفت)


در ادامه بخوانید : کت چرم مردانه: بهترین راهنمای خرید کت چرم مردانه(اسپرت)

مزایای پوشیدن جلیقه و ژیله مردانه در فصل زمستان:

پوشیدن جلیقه در واقع موجب مراقبت از هسته اصلی بدن می‌شود.‌به عنوان مثال اگر قسمت قفسه سینه و پهلوهای شما به خوبی پوشیده نشده باشند، در اثر سرما دچار مشکل و سرماخوردگی می‌شود. حال اگر دست‌های شما در معرض هوای سرد قرار بگیرند، مشکل چندانی برایتان پیش نمی‌آید.

از طرفی برخی از افراد در محیط‌های باز به کار و اشتغال می‌پردازند. کار کردن با کاپشن به مراتب برای مشاغلی که به فعالیت دستی نیاز دارند، بسیار دشوار است. زمانی که جلیقه مردانه و یا ژیله مردانه به تن می‌کنید، به راحتی می‌توانید به کارهای خود رسیدگی کنید.

پوشیدن جلیقه‌های پاییزه و زمستانه باعث می‌شود که جریان خون بدن شرایط مطلوب داشته باشد و از آنجایی که جلیقه برای بدن افراد مانند عایق حرارتی عمل می‌کند، پوشیدن آن را توصیه می‌کنیم.

قبل از خرید جلیقه اسپرت مردانه به این نکات دقت کنید:

خرید و قیمت جدیدترین مدل جلیقه و ژیله مردانه

اگر فصد خرید بهترین جلیقه مردانه پاییزه و زمستانه را داشته و در انتخاب خود مردد هستید، توصیه می‌کنیم که به نکات زیر دقت داشته و با آگاهی کامل برای خرید این پوشش شیک و زیبا اقدام کنید. این موارد عبار‌ت‌اند از:

توجه به سایز 

جلیقه‌های مردانه نیز مشابه با تمامی لباس‌های مردانه دارای سایز بوده و به هنگام خرید باید به سایز آن‌ها دقت داشته باشید. اگر قصد خرید جلیقه زمستانه را دارید، حتما به سایز آن توجه ویژه داشته و قدری بزرگ‌تر خریداری کنید؛ زیرا در فصل زمستان حتما پلیور و پیراهنی ضخیم به زیر جلیقه خواهید پوشید و باید  قادر به بستن زیپ یا دکمه‌های جلیقه زمستانه باشید.

از طرفی جلیقه‌ها و ژیله‌های مردانه لباس مناسبی برای ورزش و پیاده روی هستند.‌اگر به دنبال خرید ژیله مردانه هستید و می‌خواهید در خنکای پاییز آن را به تن کرده و به پیاده روی و ورزش بپردازید، دقت داشته باشید که کاملا متناسب با استایل و سایز شما باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای جلیقه و ژیله مردانه

جلیقه‌ مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید رنگ مناسبی داشته باشد. توجه داشته باشید که شما از جلیقه‌ها و ژیله‌های مردانه پاییزه و زمستانه به تنهایی استفاده نکرده و آن‌ را به همراه سایر لباس‌های دیگر به تن می‌کنید.‌بنابراین لازم و ضروری است که جلیقه و ژیله مردانه طرح و رنگی هماهنگ با لباس شما داشته و یک ترکیب رنگ و هارمونی ویژه‌ای ایجاد کنند. توصیه ما برای شما خرید جلیقه مشکی و سرمه‌ای است؛ زیرا به راحتی با سایر لباس‌ها ست شده و همواره شیک و زیبا هستند.

دکمه یا زیپ

برخی از جلیقه‌هاس پاییزه و زمستانه دارای دکمه بوده و برخی به کمک زیپ بسته می‌شوند. مزایای پوشیدن جلیقه‌های زیپ‌دار به مراتب بیشتر از جلیقه‌های دگمه‌ای است. به عنوان مثال ممکن است دکمه‌های جلیقه شل شده و یا افتاده و‌ گم شوند، در حالی که این مشکل برای بهترین جلیقه‌‌های پاییزه و زمستانه زیپ‌دار نمی‌افتد.

بهترین جنس جلیقه مردانه

از دیگر نکات مهمی که باید به هنگام خرید بهترینو ارزان قیمت‌ترین جلیقه مردانه به آن دقت کنید، جنس و پارچه جلیقه است. الیافی که برای دوخت جلیقه مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید نرم و گرم باشد و پارچه آن باید ضد آب باشد و موجب نفوذ باران و آب نشوند.  برخی از جلیقه‌ها و ژیله‌های مردانه از جنس پلی‌استر بوده و برخی پارچه‌ای و نایلونی هستند، حتما به جنس پارچه جلیقه نهایت دقت را داشته باشید.

داشتن کلاه و جیب

برخی از جلیقه‌های مردانه دارای کلاه نبوده و برخی کلاه‌دار هستند. بهتر است که جلیقه زمستانه دارای کلاه باشد. به هنگام خرید به جیب‌های جلیقه، تعداد آن‌ها و سالم بودن زیپ جیب‌ها باید دقت کنید، تا سالم‌ترین و بهترین جلیقه را خریداری کنید.

توجه به مدل یقه 

یقه جلیقه و ژیله مردانه از جمله مهم‌ترین بخش‌های این لباس است و دارای مدل‌های مختلفی است. یقه برخی از جلیقه‌ها ایستاده، گرد و یا سایر مدل‌های دیگر هستند و به این نکته نیز باید دقت داشته باشید. در ادامه برایتان برخی از بهترین جلیقه‌های مردانه پاییزه و زمستانه را معرفی می‌کنیم، همراه ما باشید.

برای شستشوی جلیقه‌ مردانه چگونه عمل کنیم؟

حتما قبل از شستشوی جلیقه به برچسب پشتی آن دقت داشته و اطلاعات روی آن را مورد بازبینی قرار دهید. برخی از جلیقه‌ها قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را ندارند و در این شرایط دچار خرابی می‌شوند. توصیه می‌کنیم برای شستشوی جلیقه و بهترین ژیله مردانه حتما از خدمات خشکشویی استفاده کنید.

بهترین مدل جلیقه‌ مردانه برای فصل زمستان کدام مدل است؟

جلیقه‌های مناسب برای فصل زمستان معمولا جنسی پشمی داشته و داخل آن‌ها به شدت نرم و گرم بوده و عایق مناسبی برای نفوذ سرما هستند.

جلیقه‌ مردانه بدون آستر بخریم یا با آستر؟

اکثر جلیقه‌های پاییزه و زمستانه دارای آستر هستند. اگر پارچه جلیقه شما ضد آب نیست، دقت داشته باشید که دارای آستر باشد تا از نفوذ باران به داخل لباس‌های زیری شنا جلوگیری کرده و باعث بیماری و سرما خوردگی نشوند.

سخن پایانی: در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان گفتیم که چرا باید جلیقه و ژیله مردانه بپوشید. همچنین تعدادی از بهترین و ارزان قیمت‌ترین ژیله و جلیقه مردانه را برایتان معرفی کرده و گفتیم که برای خرید به چه فاکتورهایی باید دقت داشته باشید، حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید بهترین جلیقه پاییزه و زمستانه مناسب اقایان اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.