کت چرم مردانه: بهترین راهنمای خرید کت چرم مردانه(اسپرت)

راهنمای کامل انتخاب و خرید کت چرم مردانه

خرید و قیمت بهترین مدل کت چرم مردانه اسپرت

تاثیری که یک کت چرم مردانه بر استایل مردان و شیک پوشی آن ها دارد غیر قابل انکار بوده و به شدت مورد پسند است. در فصول سرد معمولاً مردان از انواع کت چرم مردانه مشکی،  اسپرت و سایر مدل‌های دیگر برای پوشش خود استفاده می‌کنند. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر می‌خواهیم برایتان بگویم که به هنگام خرید بهترین کت چرم مردانه باید به چه مواردی دقت داشته باشید.

 چنانچه قصد خرید کت مردانه چرم دارید توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. زیرا در این مقاله تعدادی از بهترین کت‌های مردانه چرم را برایتان معرفی کرده و برایتان خواهیم گفت که چه فاکتورهایی برای خرید کت چرم مردانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

کت چرم مردانه ای وی آر مدل CHG-1022

کت چرم مردانه ای وی آر مدل CHG-1022

این کت چرم از چرم مصنوعی تولید شده و دارای طرح است. برای بلز و بسته کردن این کت از زیپ استفاده می‌شود و محصول کشور ترکیه بوده و جنس داخلی آن خز است‌ از این کت در فصل بهار و پاییز می‌توان استفاده کرد.

کت چرم مردانه آلین مدل M4018ABHBS

کت چرم مردانه آلین مدل M4018ABHBS

این کت از چرم طبیعی ساخته شده و به واسطه زیپ باز و بسته می‌شود.چرم طبیعی این کت شرلینگ بوده و در مقابل ضربه و خراش مقاومت دارد. کت آلین دارای زیپ روی آستین‌ها و زیپ کنار سینه و جیب است.این کت محصول کشور ترکیه بوده و کاملا ضدآب و باکیفیت است.

کت چرم مردانه مارتل مدل M1971

کت چرم مردانه مارتل مدل M1971

این کت چرم که رنگی خاص و منحصر به فرد دارد از جنس چرم مصنوعی بوده و از پلی اورتان ساخته شده است. این کت دارای زیپ بوده و به صورت طرح‌دار است و می‌توانید از آن در فصل‌های بهار، پاییز و روزهای نسبتا گرم زمستانی استفاده کنید.

کت چرم مردانه رجحان مدل 2201J

کت چرم مردانه رجحان مدل 2201j

اگر قصد خرید یک کت چرم ایرانی را دارید این مورد برایتان به شدت مناسب بوده و می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان از آن استفاده کنید. چرم این کت گوسفندی است و مرغوبیت ویژه‌ای دارد و به صورت دکمه‌دار و دارای دو دکمه است.

کت مردانه چرم کن آ کد Q805

کت مردانه چرم کن آ کد Q805

این کت از چرم طبیعی گوسفندی و اعلاء تولید شده و به واسطه زیپ باز و بسته می‌شود و قیمت آن نیز با توجه به کیفیتی که دارد کاملا مقرون به صرفه است.

کت چرم مردانه مدل C.H.3

کت چرم مردانه مدل C.H.3

این کت از چرم‌ مصنوعی ساخته شده و به واسطه زیپ باز و بسته می‌شود و از کیفیت ویژه‌ای برخوردار است. برای شستشوی این لباس حتما به برچسب روی آن دقت داشته و از خدمات خشکشویی استفاده کنید.

کت چرم مردانه سرزمین چرم مدل 2020 کد 151039

این کت چرم مردانه اسپرت بسیار زیبا و خوشرنگ می‎باشد. مناسب برای افراد شیک پوش. چرم استفاده شده در این کت مردانه از چرم طبیعی گوسفندی می‌باشد. و از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است. این کت چرم دارای آستر است و یقه آن مدل  سه سانتی می‌باشد. 

کت چرم مردانه چرم کن ا مدل Q-820

مورد بعدی کت چرم کت چرم مردانه چرم کن ا است که از چرم طبیعی گاوی تهیه شده و بسیار شیک و باکیفیت است. این کت دارای مغزی دوزهایی به رنگ قرمز است که جذابیت فوق العاده ایی به آن می‌دهد. 


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت جدیدترین کاپشن و بارانی مردانه (کاپشن چرم و اسپرت)


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل جلیقه و ژیله مردانه اسپرت (پاییزه و زمستانی)

نکات مهم برای خرید کت چرم مردانه 

خرید و قیمت کت چرم مردانه اسپرت

موارد زیر از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که برای خرید کت چرم مردانه باید مورد توجه قرار بگیرند. توصیه می‌کنیم گزینه‌های زیر را جدی گرفته و به هنگام خرید کت چرم مردانه آن‌ها را جز اولویت اول خود قرار دهید. این موارد عبارت‌اند از:

بررسی نوع و کیفیت چرم

برای خرید بهترین کت چرم مردانه مهم‌ترین فاکتور نوع و کیفیت چرم است. به عنوان مثال باید توجه داشته باشید که چرم موردنظر از پوست چه حیوانی تولید شده است. معمولاً چرم را از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، بره، بز و گوساله تهیه می‌کنند. البته لازم به ذکر است که از پوست بدن حیوانات عجیب و غریبی مانند کانگرو، گوزن، خوک و کروکودیل نیز چرم تهیه می‌شود. باید به هنگام خرید به نوع چرم و استحکامی که دارد دقت داشته باشید. معمولاً بهترین نوع چند برای کت مردانه چرم گاوی است. چرم گاو به دلیل استحکام، و دوام بسیار معروف است.

در نظر گرفتن درجه بندی چرم کت

دومین چیزی که باید تصمیم بگیرید درجه بندی یا نوع چرم است. چرم‌ها از نظر نوع نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. برای اینکه یک کت چرم مردانه با کیفیت خریداری کنید لازم و ضروری است که به درجه چرم نیز توجه داشته باشید.

توجه به مفاصل و پانل‌ها

قیمت کت چرم مردانه با توجه به کیفیت و نوع دوخت آن و زیبایی ظاهری که دارد تعیین می‌شود،  بنابراین توصیه می‌کنیم به هنگام خرید بهترین کت چرم مردانه حتماً به قسمت مفاصل و پانل‌های آن نهایت دقت را داشته باشید.

نوع داخلی داخلی کت چرم

برخی از افراد هنگام خرید انواع کت و پالتو به قسمت داخلی لباس توجه ندارند. لازم به ذکر است که شکل و دوخت آستر داخلی کت درست به اندازه شکل بیرونی کت چرم مردانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هرچه آستر دوزی کت با ظرافت و دقت تمام دوخته شده باشد، قیمت لباس نیز گران تر می شود و از طرفی کیفیت و مرغوبیت آن نیز بالاتر می‌رود.

خوش دوخت بودن کت چرم مردانه

در خرید کت چرم مردانه اسپرت و سایر مدل‌های دیگر نحوه‌ دوخت بسیار مهم بوده و لازم و ضروری است که دوخت کت چرم را مورد بررسی قرار بدهید تا درزها و جیب‌های آن دچار پارگی نشوند و با دقت بالایی دوخته شده باشد. و به اصطلاح خوش دوخت باشند. یک کت چرمی خوب با نخ پلی استر قوی به طور یکنواخت و ضخیم بدون انتهای شل دوخته می شود.

توجه به کیفیت زیپ و دکمه‌ها

کت‌های چرم مردانه اسپرت و رسمی معمولاً به واسطه دکمه و زیپ بسته می‌شوند. به هنگام خرید باید به سالم بودن دکمه و  زیپ‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید و اگر به روی کت چرم مردانه قطعات سختی مثل دکمه فلزی خاص وجود داشته باشد باید تمامی آن‌ها را چک کرده و بررسی نمایید.

توجه به مدل کت چرم مردانه

یکی از موارد بسیار مهمی که برای خرید کت چرم مردانه باید به آن دقت داشته باشید مدل کت است. به عنوان مثال شما نمی‌توانید از کت‌های چرم مردانه اسپرت در محل کار خود استفاده کنید،  ولی از کت‌های چرم رسمی می‌توانید در در این قبیل از مکان‌ها استفاده نمایید. برخی از کت‌های چرم حالت ژاکتی داشته و برخی بلندتر هستند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌ای که دارید یکی از بهترین مدل‌های نامبرده را انتخاب و خریداری کنید.

آیا کت‌های چرم مردانه با گذشت زمان گشاد می‌شوند؟

بله، بسیاری از حالت کت‌های چرم حالت کشسان داشته و پس از مدتی سایز آن‌ها یا افزایش می‌یابد،  به این منظور توصیه می‌کنیم که حتما کت چرم مردانه مناسب با سایز خود خریداری کنید.

دوام یک کت چرم چقدر است؟

به هیچ عنوان نمی‌توان درباره دوام کت چرم مردانه زمان و تاریخ مشخصی ارائه داد، زیرا این بستگی به مراقبت و نگهداری شما از ژاکت و کت چرم دارد. به عنوان مثال اگر از کت و ژاکت چرم خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید می‌تواند ۶ تا ۷ سال عمر مفید داشته باشد.

آیا کت‌های چرم با افزایش سن بهتر می‌شوند؟

بله، اگر کت چرم مردانه شما از چرم اصلی و واقعی تولید شده باشد پس از گذشت زمان کیفیت آن مرغوب تر و بهتر می‌شود.

 سخن پایانی: در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای کسانی که قصد خرید کت چرم مردانه اسپرت و انواع کت چرم مردانه مشکی و سایر رنگ ها را داشتند، درباره نحوه خرید کت چرم گفتیم و همچنین تعدادی از برترین مدل‌های کت چرم منحصر به فرد را برایتان معرفی کردیم. حال می‌توانید با خیالی آسوده و با آگاهی کامل برای خرید بهترین کت چرم مردانه اقدام نمایید و هموار شیک پوش و خوش استایل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.