سرویس چای خوری: خرید و قیمت 7 مدل سرویس چای خوری شیک

معرفی جدیدترین مدل سرویس چای خوری فانتزی:

ما در  این مقاله از وب‌سایت چی‌ بگیر اطلاعات مفیدی در زمینه انواع ست چای خوری و سرویس چای خوری در اختیارتان می‌گذاریم. چنانچه به مناسبت شب یلدا و یا سایر جشن‌های دیگر تصمیم به خرید سرویس عصرانه خوری گرفته‌اید توصیه می‌کنیم که مطالعه این مقاله را از دست ندهید.زیرا در این قسمت قیمت سرویس‌ چای خوری را بررسی کرده و تعدادی از بهترین مدل سرویس‌ ها را برایتان معرفی می‌کنیم.

  • ‌ شما در طول روز چند بار چای می‌نوشید؟
  • به نظر شما نوشیدن چای در چه لیوان و فنجان‌هایی لذت بخش است‌؟
  • یک سرویس چای خوری کلاسیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس چای خوری 12 پارچه آی سرام کد 4026

سرویس چای خوری ۱۲ پارچه آی سرام کد ۴۰۲۶

اگر قصد خرید سرویس چای خوری کلاسیک و زیبا را دارید و قیمت و کیفیت محصول برایتان مهم و حائز اهمیت است، این مدل از سرویس چای خوری به شدت مناسب است. از این سرویس در داخل مایکروویو نیز می‌توانید استفاده کنید و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی داشته و به هیچ‌عنوان دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. جنس فنجان‌های سرویس چای خوری آی سرام از سرامیک بوده و دارای ۶ عدد فنجان و ۶ عدد نعلبکی سرامیکی است. ابعاد فنجان و استکان نیز معادل با ۱۱×۷×۷ سانتی‌متر است و هیچ گونه ناصافی به روی فنجان‌ها مشاهده نمی‌کنید. فنجان و نعلبکی این سرویس چای خوری به رنگ‌های زرد، سبز روشن، آبی، نارنجی، صورتی و سفید بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد.

سرویس چای خوری 12 پارچه چینی زرین ایران مدل هدیه طلایی درجه عالی

 سرویس چای خوری ۱۲ پارچه چینی زرین ایران مدل هدیه طلایی درجه یک

به وسیله این سرویس چای خوری شیک و زیبا قادر به پذیرایی از شش نفر خواهید بود و جنس سرویس از چینی است. این محصول ایرانی به رنگ سفید بوده و دارای نوارهایی طلایی رنگ است که به راحتی قادر به ست شدن با سایر لوازم پذیرایی است. از این سرویس چای خوری کلاسیک و منحصر به فرد می‌توانید در مجالس و مهمانی‌های مجلل و خصوصی استفاده کنید و جلوه ویژه‌ای به مجالس خود ببخشید. لازم به ذکر است که سرویس ۱۲ پارچه چای خوری زرین ایران مناسب برای تکمیل جهیزیه عروس‌های جوان بوده و از این جهت هدیه مناسبی نیز محسوب می‌شود‌.

سرویس چای خوری 8 پارچه سلوین مدل 18492

سرویس چای خوری ۸ پارچه سلوین مدل ۱۸۴۹۲

استفاده از لوازم پذیرایی زیبا و مدرنی که جنبه یادآوری خاطرات شیرین گذشته را دارند، برای افراد به شدت خوشایند است. سرویس چای خوری ۸ پارچه سلوین از این جهت، بهشدت مناسب برای پذیرایی شب یلدا بوده و طراحی خاص و متفاوتی دارد. شکل سینی این سرویس مستطیلی و طول آن ۴۵، عرض آن ۲۷ و دارای ۶ سانتی‌متر ارتفاع است. به روی سینی طرحی زیبا و مدرن حکاکی شدعه مناسب برای پذیرایی ۶ نفر است. این سرویس چای خوری دارای سینی، قندان و شش عدد است استکان پایه دار است. از ویژگی‌های این محصول به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

- برند اورجینال و شناخته شده

- سایز کاملا کاربردی و مناسب

- طراحی زیبا و خیره کننده

- قابلیت شستشو دستی و همچین ماشین ظرفشویی

- پایداری و ثبات رنگ

سرویس چای خوری 17 پارچه مقصود مدل S01

سرویس چای خوری ۱۷ پارچه مقصود مدل S01

این سرویس چای خوری زیبا و آنتیک مناسب جهت پذیرایی از شش نفر بوده و جنس آن چینی است. برای شستشو سرویس چای خوری مقصور محدودیتی نداشته و از ماشین ظرفشویی نیز می‌توانید استفاده کنید.

ابعاد فنجان‌ها معادل با 11×8×7 سانتی‌متر بوده و ابعاد قندان نیز 16×11×10 سانتی‌، ابعاد قوری ۲۱×۱۴×۱۹ سونتی‌متر و ابعاد نعلبکی‌ها ۱۴×۱۴×۲ سانتی‌متر است. طرح سرویس چای خوری مقصود به شدت مشتری پسند بوده و با توجه به کیفیت محصول کاملا مقرون به صرفه است.

سرویس چای خوری 7 پارچه مدل 2021 کد 457

سرویس چای خوری ۷ پارچه مدل ۲۰۲۱ کد ۴۵۷

اگر قصد خرید سرویس چای خوری داشته و جنس مدنظرتان کریستال است، این سرویس یه همرا شش فنجان و یک قندان به شدت مناسب و زیبا است. ابعاد فنجان‌ها معادل با 6×7×7 سانتی‌متر و ابعاد قندان 7×7×7 سانتی‌متر است که از کریستال مرغوب و باکیفیت طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای هیچ گونه ناصافی، شکستگی و خراش نبوده و برای پذیرایی از مهمانان در مراسمات ویژه مانند شب یلدا نیز مناسب است.

سرویس چای خوری 8 پارچه کد 008

 سرویس چای خوری ۸ پارچه کد ۰۰۸

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و قصد خرید یک سرویس چای خوری خاص و مدرن را دارید، این سرویس ۸ پارچه به شدت برایتان مناسب بوده و با لذت تمام می‌توانید در فنجان‌های سرامیکی این سرویس چای بنوشید.این سرویس قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. لازم به ذکر است که این سرویس دارای سه فنجان، سه نعلبکی، یک سینی و یک قوری است. توجه داشته باشید که تنوع رنگ این محصول نیز بالا یوده و به رنگ‌های نوک مدادی، سرمه‌ای تیره، فیروزه‌ای و گل‌به‌ای موجود است‌.

سرویس چای خوری سنگی طرح آنتوریم مجموعه 7 عددی

سرویس چای خوری سنگی طرح آنتوریم مجمعه ۷ عددی

اگر قصد دارید که به مناسبت شب یلدا سرویس پذیرایی خود را تکمیل کنید این سرویس چای خوری ۷ پارچه که از جنس سرپانتین است، گزینه بسیار مناسبی جهت خرید است. این محصول از سنگ هرکاره تراش خورده و از صنایع دستی مشهد محسوب می‌شود‌. ابعاد آن  ۳۵×۳۵×۸ سانتی‌متر و وزنی معادل ۳۸۰۰ دارد. 

سرویس چای خوری 14 پارچه لمونژ کد BTC 31 به همراه زیر لیوانی

سرویس چای خوری ۱۴ پارچه لمونژ کد BTC 31  به همراه زیر لیوانی

این سرویس چای خوری لوکس و شیک محصول کشور چین بوده و جنس آن نیز چینی مرغوب و باکیفیت است. طرح روی چینی به قدری زیبا و خاص است که لذت نوشیدن چای در آن‌ها دو چندان می‌شود‌. این سرویس که ۱۴ پارچه است برای پذیرایی از ۶ نفر مناسب بوده و گنجایش هر فنجان آن معادل با ۰.۵ لیتر است.

قطر نعلبکی چای خوری لمونژ ۱۵ سانتی‌متر و ابعاد قندان آن 14×12×9 سانتی‌متر است و دارای یک زیر لیوانی دکوری نیز است. برای شستشوی این ست پذیرایی چای خوری می‌توانید از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین سرویس چای خوری کلاسیک

خرید و قیمت جدیدترین سرویس چای خوری

ایرانیان از گذشته تا به امروز علاقه بسیار زیادی به نوشیدن چای و انواع دمنوش‌های گیاهی داشته و دارند‌. به جرئت می‌توانیم بگوییم که چای پای ثابت تمام مهمانی‌ها و مجالس است. از طرفی مسئله مهمی که برای پذیرایی با چای وجود دارد، علاوه بر کتری و قوی برای دم کردن چای و یا استفاده از چای ساز، استفاده از سرویس چای خوری است. با ما همراه باشید:

چرا ست چای خوری؟

برخی از افراد می‌گویند چه لزومی دارد از سرویس چای خوری استفاده کنیم، در صورتی که می‌توانیم به صورت تکی انواع فنجان، قوری و قندان را خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این دسته از افراد باید بگوییم، از آنجایی که هر کاری نیاز به ابزار خاص خود دارد برای پذیرایی با چای نیز نیازمند ظروف مناسب برای پذیرایی هستیم. سرویس چای خوری نیز ابزار مناسبی برای پذیرایی با انواع چای و دمنوش است.

از طرفی زیبایی سرویس چای خوری به هماهنگی و ست بودن آن با سایر وسایل پذیرایی از جمله قندان، قوری،  نعلبکی و یا سینی است. به این منظور توصیه می‌کنیم به جای خرید مجزای لوازم مورد نیاز پذیرایی با چای تصمیم به خرید سرویس چای خوری با قیمت مناسب و باکیفیت مطلوب بگیرید.

سرویس چای خوری و عصرانه خوری چند پارچه بخریم؟

از نکات مهمی که برای خرید ست چای خوری باید به آن نهایت دقت را داشته باشید، تعداد ظروف و چند پارچه بودن سرویس چای خوری است. برخی از سرویس‌های چای خوری به صورت ۴ پارچه، ۶ پارچه، ۸ پارچه ۱۴ و ۱۷ پارچه هستند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که از این سرویس چای خوری برای پذیرایی چند نفر می‌خواهید استفاده کنید؛ چنانچه تعداد نفرات مهمان شما اندک باشند می‌توانید از ظروف سرویس چای خوری که تعداد کمتری دارند استفاده کنید.

جنس سرویس چای خوری

افراد متناسب با سلیقه‌ای که دارند، از ست چای خوری با جنس‌های متفاوت استقبال می‌کنند. به عنوان مثال برخی از ظروف کریستال استقبال کرده و برخی نیز به ظروف چینی و استیل علاقه‌مند هستند. به هنگام توجه به جنس سرویس چای خوری کلاسیک باید نهایت دقت را داشته باشید که متریال مورد استفاده در ساخت ظروف کاملا اصل بوده و کیفیت مطلوبی داشته باشند.

طرح و رنگ عصرانه خوری شیک

توجه به رنگ سرویس چای خوری شیک باعث می‌شود که همواره از نوشیدن چای و سایر دمنوش‌ها نهایت لذت را ببرید، بنابراین توصیه می‌کنیم که مسئله زیبایی و طرح و رنگ سرویس چای خوری را همواره در نظر داشته باشید و یک سرویس کاملاً شیک و زیبا در خور شخصیت و موقعیت مهمان‌های خودتان خریداری کنید.

سبک و سنگین بودن و ابعاد سرویس چای خوری

وزن سرویس‌های چای خوری از دیگر مسائل مهمی است که برای خرید باید به آن نهایت دقت را داشته باشید. برخی از افراد به هنگام پذیرایی تمایل دارند که از ظروف سبک  استفاده کنند تا به راحتی قادر به پذیرایی از مهمان‌های خود باشند؛ در صورتی که برخی نسبت به سبک و سنگینی ظروف این حساسیت را ندارند. 

از طرفی باید بگوییم که ابعاد و اندازه ست چای خوری بخصوص فنجان‌ها یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید بهترین سرویس چای خوری است‌. اگر از افرادی هستید که علاقه‌مند به نوشیدن چای به مقدار زیاد هستید، فنجان های شیک مجلسی و فنجان‌ های بزرگتر را خریداری کنید ولی اگر علاقه شما نسبت به نوشیدنی چای و انواع دمنوش متوسط است، می‌توانید از ظروف سرویس چای خوری با ابعاد کوچک جهت خرید استقبال کنید.

آیا طرح ظروف چای خوری چینی بر اثر شستشو به وسیله ماشین ظرفشویی از بین می‌رود؟

خرید و قیمت جدیدترین سرویس چای خوری

به هنگام شستشوی ست چای خوری لازم و ضروری است که به این نکته توجه داشته باشید "آیا ظروف شما قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند یا خیر؟" برخی از سرویس‌ چای خوری  قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نداشته و حتماً باید با شوینده‌های ملایم و مخصوص، به واسطه دست شسته شوند و بنابراین حتماً به این مسئله نهایت دقت را داشته باشید.

سرویس چای خوری شامل چه ظروفی می‌شود؟

تعداد ظروف چای خوری به چند پارچه بودن سرویس چای خوری بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از ست های چای خوری ارزان قیمت شامل فنجان و نعلبکی می‌شوند؛ در صورتی که برخی از سرویس‌های چای خوری کامل‌تر بوده و شامل فنجان نعلبکی سینی قوری و قندان می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌ای که دارید یکی از مواردی را که برایتان معرفی کردیم، انتخاب و خریداری کنید.

سخن پایانی:

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر به اهمیت خرید سرویس چای خوری فانتزی و کلاسیک پرداختیم و برایتان گفتیم که برای خرید یک سرویس درجه یک و با کیفیت باید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. حال می‌توانید با آسودگی خاطر و بررسی قیمت سرویس عصرانه خوری یکی از موارد معرفی شده را خریداری کرده و از مهمان‌های خود با نهایت حسن سلیقه به وسیله چای و انواع دمنوش پذیرایی کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنم مقاله سینی پذیرایی را نیز مطالعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.