کلاه کپ: خرید و قیمت 20 مدل کلاه کپ (دخترانه و پسرانه)

پیشنهاد خرید 20 مدل کلاه کپ

کلاه یک پوشش تزیینی مناسب برای سر است که مردانه و زنان به صورت مشترک از این پوشش استفاده می‌کند‌‌‌‌. کلاه کپ یا کلاه بسیبال از جمله مواردی است که همیشه مورد توجه است.می‌توان گفت برای داشتن یک تیپ اسپرت کلاه بیسیال می‌تواند معجزه کند.

ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر بیست مدل از بهترین کلاه‌ کپ زنانه، دخترانه و انواع کلاه کپ فرانسوی، کلاه کپ فانتزی و سایر مدل‌های دیگر را برایتان معرفی می‌کنیم‌.‌ همچنین برایتان خواهیم گفت به هنگام خرید کلاه کپ دخترانه به چه مواردی باید دقت کنید.


در ادامه بخوانید : کیف کمری دخترانه: خرید 10 مدل کیف کمری دخترانه اسپرت (لاکچری)


در ادامه بخوانید : دمپایی زنانه: قیمت و خرید اینترنتی دمپایی زنانه (طبی، مجلسی...)

برای خرید بهترین کلاه کپ دخترانه و پسرانه به این نکات دقت کنید:

فرقی نمی‌کند قصد خرید چه لباسی را دارید، کافی است عجولانه تصمیم نگرفته و با دقت و صبوری برای خرید اقدام کنید. ما در این قسمت برایتان خواهیم گفت که جهت خرید بهترین کلاه کپ زنانه و دخترانه به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

توجه به شکل کلاه:

کلاه‌های کپ دخترانه و پسرانه انواع مختلفی داشته و هر یک شکل منحصر به فرد خود را دارند. به هنگام خرید لازم‌ ضروری است که هدف خود از خرید را مشخص کنید. به عنوان مثال از کلاه خریداری شده در کجا استفاده خواهید کرد؟ سپس با توجه به پاسخ سوال عنوان شده کلاه کپ مناسبی با شکل و فرم ویژه خریداری کنید.

اندازه و سایز کلاه:

کلاه کپ دخترانه‌ و پسرانه ایی را خریداری کنید که قابلیت تنظیم سایز داشته و درست متناسب با اندازه سر شما باشد. کلاه کپ اسپرت باید به گونه‌ای باشد که شما با آن احساس راحتی بکنید و کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از سایز شما نباشد.

رنگ کلاه کپ:

برخی از افراد به هنگام انتخاب کلاه بیسبال در زمینه انتخاب رنگ مردد شده و قادر به تصمیم گیری نیستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، باید بگوییم که بهتر است متناسب با رنگ پوست، رنگ موهایتان و رنگ لباسی که به همراه کلاه قرار است، به تن کنید، رنگ کلاه کپ زنانه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که با کلاه کپ سیاه، سرمه‌ای و مشکی به راحتی می‌توان سایر لباس‌های دیگر را ست کرد و معمولا این قبیل از رنگ‌‌ها برازنده هر تیپ، استایل و رنگی هستند.

  • کلاه های سفید تقریباً با تمام لباس‌ها ست می‌شود. تنها نقطه ضعف کلاه کپ سفید این است که رنگ سفید به راحتی کثیف می‌شود.
  • اگر می‌خواهید رنگی به هر لباسی اضافه کنید، کلاه‌ قرمز رنگ بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند. قرمز همیشه یک رنگ کلاسیک است و می تواند به هر لباسی گرما بدهد.
  • کلاه کپ آبی مورد علاقه بسیاری از ورزش دوستان است، زیرا بسیاری از تیم های ورزشی رنگ آبی را در تیم خود دارند. کلاه کپ آبی هم با لباس های زنانه و هم با لباس های مردانه ست میشود.
  • کلاه کپ زرد می توانند هر لباسی را درخشان کند. با یک تیپ اسپرت جین و یا تی شرت‌های سفید و ساده.

جنس کلاه:

کلاه کپ مردانه و یا زنانه ایی که خریداری می‌کنید باید جنس مناسبی داشته باشد و هیچ گونه حساسیت پوستی برایتان ایجاد نکند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که به هنگام خرید کلاه کپ اسپرت به جنس پارچه کلاه نهایت دقت را داشته باشید.‌

کلاه کپ پنبه ایی از کیفیت خوبی برخوردار است و کمتر باعث حساسیت می‌شود. همچنین جنس پلی استر که معمولا با پنبه ترکیب شده است نیز کیفیت قابل قبولی دارد. 

از پارچه اکرولیک نیز برای دوخت کلاه استفاه می‌شود این نوع پارچه قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد و بسیار بادوام است. 

 لازم به ذکر است که هر جنسی متناسب به موقعیت خاصی است. به عنوان مثال از کلاه چرم می‌توانید برای سوار‌کاری استفاده کنید و از کلاه‌های نخی و سبک کنار ساحل و در روزهای گرم و آفتابی می‌توانید استفاده کنید.

قیمت کلاه کپ:

برخی از کلاه‌های کپ مردانه و زنانه که جنس خوبی دارند و خاص هستند به صورت برند اورجینال و باکیفیت بوده و مسلماً قیمت این قبیل از کلاه‌ کپ دخترانه به نسبت بیشتر از کلاه‌های غیر اصل است. به هنگام خرید لازم و ضروری است که به اصل و فیک بودن ‌کلاه‌های کپ فرانسوی و دخترانه دقت داشته و قیمت‌ آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید‌.

دوخت مناسب کلاه:

کلاه کپ که خریداری می‌کنید باید خوش دوخت بوده و دارای هیچ گونه درز و یا پارگی نباشد. در کلاه‌های اصل و اورجینال معمولا دوخت با ظرافت کامل انجام شده و یا عبارات و علامت‌هایی به روی این مدل از کلاه‌ها دوخته شده‌اند. وقت داشته باشید که مارک کلاه همواره داخل آن دوخته شده است.

وزن کلاه:

معمولا از کلاه‌ کپ مردانه و زنانه به هنگام ورزش، پیاده روی، کوهنوردی و سایر موارد دیگر استفاده می‌کنند. بنابراین توجه به وزن کلاه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخودار بوده و با این مدل از کلاه‌ها باید احساس راحتی داشته باشید.

چنانچه تصمیم به خرید کلاه کپ فانتزی و اسپرت از فروشگاه‌های اینترنتی گرفته‌اید، حتما به معتبر بودن مراکز دقت داشته باشید. به عنوان مثال خرید کلاه از وب سایت دیجی کالا کاملا عاقلانه و منطقی است. کلیه کلاه‌های کپ دخترانه و پسرانه ایی  که برایتان معرفی می‌کنیم نیز توسط دیجی کالا به فروش می‌رسند و از بابت کیفیت، مرغوبیت و اصل بودن آن‌ها نیز نگرانی نخواهید داشت.

چطور یک تیپ اسپرت دخترانه با کلاه کپ داشته باشیم؟

بهترین روش شستشوی کلاه کپ زنانه چطور است؟

در ابتدا بگوییم که به هیچ عنوان کلاه کپ را درون ماشین لباسشویی (مگر اینکه بر روی برچسب آن استفاده از لباسشویی ذکر شده باشد) قرار نداده و کلاه را به صورت دستی شستشو بدهید. به این منظور ابتدا اگر کثیفی روی کلاه است آن را با دستمالی مرطوب برداشته و محلولی از آب و شوینده ملایم تهیه و سپس کلاه را به مدت ۱۰ دقیقه درون آن قرار داده و سپس آب‌کشی کنید. توجه داشته باشید که محلول آب و شوینده باید در دمای ولرم باشند و از شستشو کلاه با آب خیلی گرم پرهیز کنید.

آیا از کلاه کپ فقط در فصل تابستان استفاده می‌کنند؟

خیر، هیچ گونه محدودیتی برای پوشیدن کلاه کپ وجود نداشته و می‌توانید از این قبیل کلاه‌ها در تمامی فصول استفاده کنید.

تفاوت کلاه کپ دخترانه با کلاه کپ مردانه در چیست؟

کلاه‌های کپ مردانه و زنانه که برای استایل اسپرت هستند، معمولا تفاوت چندانی ندارد. اما سایر کلاه‌های کپ دخترانه فانتزی داری لبه و تزییناتی کاملا دخترانه بوده و مناسب برای خانم‌های خوش سلیقه و جوان هستند.

استفاده از کلاه کپ چه مزایایی  دارد؟

پوشیدن کلاه کپ در بانوان به نسبت در مقایسه با پوشیدن شال و روسری آسان‌تر بوده و از طرفی به دلیل لبه‌ای که کلاه‌های کپ دارند، مانع ورود نور خورشید به چشم و یا تابش مستقیم به پوست صورت می‌شوند‌. بنابراین به واسطه کلاه کپ ضمن اینکه خوش استایل و شیک خواهید بود از چشم و پوست خود نیز مراقبت می‌کنید.

سخن پایانی: 

در این مقاله از وب سایت چی بگیر حدود ۲۰ مدل از بهترین و شیک ترین کلاه‌ کپ دخترانه و کلاه اسپرت پسرانه را برایتان معرفی کرده و گفتیم که برای خرید این  مدل از کلاه‌ها باید به چه مواردی دقت داشته باشید.‌ حال با آگاهی کامل می‌توانید جهت خرید کلاه کپ شیک و زنانه اقدام کنید.


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سرپوش مردانه قیمت انواع سرپوش مردانه