کلاه باکت چیست؟ معرفی 15 مدل کلاه باکت شیک و جدید

انتخاب استایل با کلاه باکت مناسب با سلیقه شما

تمام اکسسوری‌هایی که برای پوشش خود انتخاب می‌کنید، تاثیر بسزایی در آراستگی و زیبایی شما دارند. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افرادی که تمایل به خرید کلاه دارند؛ درباره راهنمای خرید کلاه بوکت و باکت خواهیم گفت. اگر در قفسه لباس‌های خود جای خالی کلاه باکت چرم و سایر مدل‌های مختلف را حس می‌کنید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

اگر قصد خرید کلاه باکت ارزان و باکیفیت را داشته و در انتخاب خود مردد هستید‌، توصیه می‌کنیم که تا پایان این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه مدل‌های متنوعی از انواع کلاه باکت با قیمت مقرون به صرفه را برایتان معرفی می‌کنیم.

کلاه باکت چیست؟

همانطور که می دانید انواع کلاه با توجه به کاربردهایی که دارند، نام‌گذاری می‌شوند. به عنوان مثال کلاه کپ به صورت اسپرت بوده و بیشتر مورد استقبال ورزشکاران قرار می‌گیرد. کلاه باکت نیز مدل خاصی از انواع کلاه است که جنبه تشریفاتی ندارد. مثلاً از کلاه باکت می‌توان به هنگام پوشیدن لباس‌های نسبتاً اسپرت و یا غیررسمی استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که کلاه های باکت نیز انواع مختلفی دارند که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع کلاه باکت

خوشبختانه تنوع کلاه باکت به شدت بالا بوده و برای هر سبک و سلیقه‌ای انتخاب منحصر به فردی وجود دارد. موارد زیر از جمله انواع کلاه باکت مناسب و موجود در بازار محسوب می‌شوند:

  • کلاه باکت پرسینگ دار؛
  • کلاه باکت زنجیر دار؛
  • کلاه های باکت رنگی؛
  • کلاه باکت اسپرت؛
  • کلاه باکت آفتابگیر؛
  • کلاه باکت زینتی؛
  • کلاه باکت خز دار.

معرفی ۱۵ مدل از بهترین کلاه باکت شیک و ارزان

ما در سایت چی بگیر پیشنهادهای ویژه‌ای برای هر سلیقه‌ای داریم. فرقی نمی‌کند کلاه باکت خزدار انتخاب شما است یا کلاه باکت پرسینگ‌ دار. کافی است از مدل‌های متنوع زیر دیدن فرمایید:

کلاه مدل باکت

مشخصات محصول
جنسکتان
نوع سرپوشساده
کشور مبدا برندایران
گشور تولید کنندهایران

کلاه باکت مدل توری

مشخصات محصول
جنستور
نوع سرپوشآفتابگیر
رنگصورتی

کلاه مدل باکت سنجاق دار

مشخصات محصول
جنسپارچه و فلز
نوع سرپوشآفتابگیر

کلاه مدل باکت چرمی

مشخصات محصول
جنسچرم مصنوعی
نوع سرپوشساده

کلاه مدل باکت

مشخصات محصول
جنسمخمل
نوع سرپوش لبه دار

کلاه باکت مدل ابرنگی 001

مشخصات محصول
جنسالیاف نخی
نوع سرپوشکپ

کلاه باکت مدل تدی

مشخصات محصول
جنسپشم
نوع سرپوشمناسب برای سرما

کلاه باکت مدل دورو

مشخصات محصول
جنسکتان
نوع سرپوش ساده

کلاه باکت مدل HYP_2022

مشخصات محصول
جنسپلی استر
نوع سرپوشلبه دار
رنگ قرمز

کلاه باکت مدل دو رو

مشخصات محصول
جنسکتان
نوع سرپوشآفتابگیر
جزییاتکلاه دارای کیفیت بسیار عالی بوده و دو رو است.یک رو کلاه مشکی ساده و روی دیگر آن طرح دار است.

کلاه مدل باکت هولوگرامی

مشخصات محصول
جنسپارچه
نوع سرپوشساده

کلاه مدل باکت M.r 319

مشخصات محصول
جنسکتان
نوع سرپوشتزیینی

کلاه باکت مدل icon

مشخصات محصول
جنسکتان
نوع سرپوشساده

کلاه مدل باکت

مشخصات محصول
جنسمخمل
نوع سرپوشساده

کلاه باکت مدل بند دار

مشخصات محصول
جنسکتان
نوع سرپوشآفتابگیر

کلاه باکت مدل ماهیگیری دو رو

مشخصات محصول
جنسالیاف نخی و پلی استر
نوع سرپوشآفتابگیر
کشور تولیدکنندهچین

نکات مهمی که قبل از خرید کلاه باکت باید بدانیم

جدیدترین استایل با کلاه باکت

برای خرید انواع کلا باکت باید به نکات مهمی در زمینه راهنمای خرید دقت داشت. این نکات و فاکتورهای مهم به شرح زیر است:

انتخاب مدل مناسب کلاه بوکت

همانطور که اشاره کردیم کلاه باکت نیز انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال برخی اسپرت و ورزشی بوده، برخی تنها جنبه زینتی داشته و برخی دیگر به عنوان آفتابگیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای انتخاب کلاه باکت لازم و ضروری است که هدف خود از پوشیدن این اکسسوری را مشخص کرده و متناسب با تیپ و استایلی که دارید مدل دلخواه کلاه باکت را انتخاب کنید. 

کلاه باکت مردانه یا زنانه؟

اگر چه اکثر کلاه های باکت موجود در بازار اسپرت بوده و به صورت مشترک میان مردان و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما برخی تنها مناسب زنان و یا مردان هستند. مردان از کلاه باکت معمولاً برای گردش روزانه و پیک نیک استفاده می‌کنند. توصیه می‌کنیم که قبل از خرید کلاه بوکت به زنانه و مردانه بودن آن دقت داشته باشید تا بهترین گزینه ممکن را خریداری کنید.

توجه به گروه سنی برای خرید کلاه بوکت

بعد از جنسیت توجه به گروه سنی برای خرید کلاه باکت ضرورت دارد. به عنوان مثال برای کودکان می‌توانید کلاه بوکت با طرح و رنگ کودکانه خریداری کنید. در حالی که پوشیدن کلاه باکت با طرح باب اسفنجی برای افراد بزرگسال چندان خوشایند نیست. کودکان و خردسالان معمولاً از پوشیدن انواع کلاه امتناع می‌کنند اما کلاه باکت با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، به عنوان مثال وزن سبک، برای کودکان مناسب است.

توجه به جنس کلاه باکت با توجه به فصل

اینکه در چه فصلی از کلاه باکت استفاده می‌کنید یکی از مهمترین فکتورها برای خرید است. مثلاً اگر از این مدل کلاه در فصل زمستان استفاده می‌کنید، کلاه باکت خزدار و مدل‌هایی که از جنس پشم درست شده‌اند، گزینه مناسبی هستند. کلاه های باکت با جنس پارچه و کتان نیز مناسب برای فصل‌های بهار و تابستان هستند. توصیه می‌کنیم که در زمان انتخاب جنس کلاه به فصل مناسب برای پوشیدن آن نیز نهایت دقت را داشته باشید. کلاه های باکت را از نظر جنس می‌توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  • کلاه باکت پشمی؛
  • کلاه باکت پارچه ای؛
  • کلاه باکت حصیری؛
  • کلاه باکت چرم؛
  • کلاه باکت جین؛
  • و سایر موارد دیگر.

توجه به ویژگی‌های ظاهری کلاه باکت

مسلماً افراد در انتخاب پوشش و اکسسوری مواردی را انتخاب می‌کنند که موجب زیبایی و آراستگی بیشتر شود. برای انتخاب یک کلاه باکت شیک و زیبا نیز توجه به ویژگی‌های ظاهری اهمیت ویژه‌ای دارد. به عنوان مثال برخی از افراد از کلاه باکت پرسینگ دار استقبال می‌کنند و برخی کلاه باکت زنجیر دار را می‌پسندند. شما عزیزان می‌توانید متناسب با سلیقه خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

ابعاد و اندازه کلاه باکت

بهتر است که متناسب با سایز خود کلاه باکت خریداری کنید. کلاه های باکت نیز برای گروه های سنی مختلف تولید می‌شوند. از آنجایی که دور سر کودکان کوچکتر از بزرگسالان است، ابعاد و اندازه کلاه مناسب آن‌ها نیز کوچکتر است. کلاه باکتی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است که لبه‌های پهن و بزرگتری داشته باشد تا در این فصل مانع از تابش مستقیم نور خورشید به صورت شخص شود. معمولا از کلاه باکت در فصل تابستان و در کنار سواحل استفاده می‌کنند. 

برند کلاه باکت

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که پوشیدن لباس‌های لاکچری و برند دغدغه‌شان محسوب ‌می‌شود، بهتر است که برای خرید بهترین کلاه باکت نز به نام تجاری و برند محصول دقت کنید. ضمن توجه به برند حتماً به کشور تولید کننده کلاه نیز دقت داشته باشید. معمولاً کلاه‌ها برند دارای آرم خاص بوده و به شدت مورد پسند افراد هستند.

توجه به دوخت کلاه باکت

نحوه دوخت و دوز کلاه باکت باید با نهایت دقت و ظرافت انجام شده باشد. توصیه می‌کنیم که به دوخت داخلی و بیرونی کلاه در زمان خرید دقت کنید. یک کلاه باکت شیک باید به بهترین شیوه ممکن دوخته شده باشد.

خرید و قیمت کلاه باکت پیرسینگ دار

چرا کلاه باکت مناسب بانوان بوده و بسیار ترند است؟

خانم‌هایی که موهای بلند دارند به راحتی می‌تواند از کلاه باکت استفاده کنند و از این جهت بسیار ارگونومی بوده و در سال‌های اخیر ترند شده است.

کلاه باکت را با چه لباس‌هایی بپوشیم؟

شما عزیزان می‌توانید کلاه باکت را با انواع لباس غیررسمی، جین، ورزشی و ... ست کنید.

برای شستشو کلاه باکت باید به چه نکاتی دقت داشت؟

قبل از شستشو کلاه بوکت حتماً به برچسب روی آن دقت کرده و طبق اصول ذکر شده برای شستشو اقدام کنید. بهتر است که کلاه باکت را به صورت دستی بشویید تا آسیب چندانی به لبه‌های آن وارد نشود.

سخن پایانی:

از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله از سایت چی بگیر بسیار مچکریم. امیدواریم با مطالعه نکات عنوان شده به راحتی قادر به انتخاب بهتربن کلاه باکت با قیمت مناسب باشید. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود درباره انواع کلاه باکت چرم، کلاه باکت مشکی و... را برای ما کامنت کنید. تیم چی بگیر کلیه نظرات شما را مطالعه کرده و متناسب با سلیقه‌تان بهترین‌ها را معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.