میز جلو مبلی: خرید 10 مدل جلو مبلی جدید (چوبی و مدرن)

راهنمای خرید میز جلو مبلی جدید

اگر به تازگی مبلمان خانه خود را عوض کرده‌اید، انتخاب و خرید میز جلو مبلی قدم بعدی است که برعکس تصور بسیاری از افراد که انتخاب این نوع میز را ساده می‌دانند. این گونه نیست و باید به چند نکته اساسی در خرید میز جلو مبلی و عسلی توجه کنید. چون در دکوراسیون و زیبایی خانه نقش به سزایی دارد. اگر قصد خرید میز جلو مبلی جدید برای منزلتان را دارید، امروز در چی بگیر همراه ما باشید تا هر آنچه را که لازم است را درباره خرید و قیمت جلو مبلی جدید به شما بگوییم.

چطور جلو مبلی مناسب انتخاب کنم؟

حقیقت آن است که تنوع زیاد میزهای جلو مبلی و میز کنسول در فروشگاه‌ها آنقدر زیاد است، که ما را سر درگم می‌کند و انتخاب را تا حدودی دشوار. پس اگر از قبل کاملا بدانید که چه می‌خواهید، قطعا خریدی لذت بخش و راحت را تجربه می‌کنید. پس بهتر است کاغذ و قلم بردارید و تمام مشخصات میز جلو مبلی که نیاز دارید را بر اساس فاکتورهایی که بیان می‌کنیم، یادداشت کنید. در نظر داشته باشید که از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب میز جلو مبلی خوب توجه به جنس و قیمت میز جلو مبلی می‌باشد. 

میز جلو مبلی مدل shan_el1 بسته 2 عددی

ابعاد میز 75x75x40 سانتی‌متر
تعداد میز 2 عدد
جنسام دی اف، فلز 
نوع صفحه متصل

میز جلو مبلی مدل 129PYU

ابعاد میز105*60*40 سانتی‌متر
تعداد یک عدد
جنس صفحه ام دی اف/ ضد آب
کشودارد

میز جلو مبلی مدل والیس 10

ابعاد 120*60*43 سانتی‌متر
تعدادیک عدد
جنس ملامینه
نوع صفحه متصل 

میز جلو مبلی مدل رایا٠

ابعاد 50x50x42 سانتی‌متر
تعداد یک عدد 
جنس صفحه  ام دی اف 
نوع صفحه پیوسته

میز جلو مبلی زیبانو مدل اِنزو

ابعاد 46*34*60 سانتی‌متر
تعداد  3 عدد
جنس صفحه ام دی اف
جنس پایه چوب

میز جلو مبلی مدل ویکتوریا کد 02

ابعاد 45*50*100 سانتی‌متر
تعداد  یک عدد
جنس صفحه ام دی اف
توضیحاتمیز دارای دو تکه متحرک است.

میز جلو مبلی فریازان دکور مدل لومیر80

ابعاد80x80x45 سانتی‌متر
جنس صفحه ام دی اف
جنس پایه چوب
نوع صفحه جدا شونده

میز جلو مبلی و ناهار خوری تاشو انتخاب اول مدل TO-261

ابعاد90*60*45 سانتی متر
تعداد یک عدد
جنس ام دی اف 
توضیحات این میز قابل تبدیل به میز نهار خوری چهار نفره نیز می باشد. 

میز جلو مبلی مدل الفا

جنس صفحه:ام دی اف 
جنس پایه:چوب
کاربرد: کاربرد به عنوان پاف و میز پذیرایی

میز پذیرایی مدل آلبی مجموعه سه عددی

تعداد:3 عدد
جنس صفحه: چوب 
جنس پایه:چوب


در ادامه بخوانید : میز عسلی: خرید و قیمت 15 مدل میز عسلی جدید و تاشو

معیارهای چی بگیر برای خرید میز جلو مبلی مدرن

جلو مبلی شیک و مدرن

برای خرید جلو مبلی به سبک و دکوراسیون خود دقت کنید:

در قدم نخست به دکوراسیون خانه و به خصوص مبل‌ها توجه کنید. همیشه گفته می‌شود، ایجاد تضاد بین رنگ‌ها و وسایل خانه نوعی زیبایی محسوب می‌شود. اما در مورد مبل‌ ها و انتخاب میز جلو مبلی برای آن‌ها این گونه نیست. بهتر است یک هماهنگی زیبا بین رنگ و جنس مبل‌ها با میز جلو مبلی آن‌ها باشد تا زیبایی خانه شما دو چندان شود.

میز جلو مبلی کلاسیک

میز جلو مبلی مدرن

اگر مبل‌ های سلطنتی دارید و فضای خانه شما تا حدودی کلاسیک است، می‌توانید از میز جلو مبلی چوبی که دارای نقوش و برجستگی‌هایی نیز هستند، استفاده کنید. معمولا این گونه میزها دارای منبت کاری‌های زیبایی هستند که با تاج مبل سلطنتی شما به راحتی هماهنگ می‌شود.اگر مبل‌ مدرن و ساده دارید، انتخاب میز جلو مبلی چوبی و فلزی ساده مناسب است. ترکیباتی از چوب و فلز نیز می‌تواند برای سبک مدرن بسیار چشم نواز باشد. میز جلو مبلی استیل و میز چوبی در عین حال که بسیار ساده هستند اما زیبایی خاصی به فضا می‌دهند.

جنس میز جلو مبلی: 

از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب میز جلو مبلی توجه به جنس مواد به کار رفته و دوام آن است. توجه فرمایید که اگر جنس میز مرغوب نباشد فقط هزینه اضافی برای شما دارد. میز جلو مبلی باید دارای وزن سبک، متریال مرغوب و خوش ساخت و دارای پایه‌های محکم برای تحمل وزن باشد. امروزه انواع میز جلو مبلی مختلفی وجود دارد، میز جلو مبلی چوبی، میز جلو مبلی استیل و شیشه‌ای از انواع آن است. 

میز جلو مبلی شیشه ایی

میز جلو مبلی چوبی

میز شیشه ای از شیشه سکوریت شده یا سخت شده تشکیل شده است.که نوعی شیشه ایمنی است. که با عملیات حرارتی یا شیمیایی کنترل شده برای افزایش استحکام آن در مقایسه با شیشه معمولی پردازش می شود. شفافیت و دوام، میز شیشه ای را تبدیل به یک مبلمان ضروری برای خرید می‌کند، بعلاوه این نوع میز، ظاهری کلاسیک و شیک دارد.میز چوبی بسیار بادوام است زیرا از واقعی ترین نوع چوب خالص ساخته شده است. این مبلمان محکم و جذاب است. و بدون شک دوام زیادی خواهد داشت. تمیز کردن و نگهداری از آن بسیار آسان است. قیمت میز جلو مبلی چوبی بر اساس نوع چوب متغیر است اما معمولا قیمت مناسبی دارند.

فضای خانه را در نظر بگیرید:

یکی از فاکتورهای انتخاب میز جلو مبلی فضای نشیمن شما می‌باشد. پس قبل از خرید حتما به ابعاد و مدل میز توجه فرمایید. به طور مثال اگر فضای شما بزرگ است انتخاب آزادانه‌ای دارید، اما اگر فضای شما کوچک است بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که فضای کمتری اشغال می‌کنند. در انتخاب میز جلو مبلی برای خانه‌های کوچک می‌توانید مدل‌هایی انتخاب کنید که تاشو هستند و یا میز عسلی آن در قسمت زیر میز قرار می‌گیرند. خرید میز جلو مبلی سبک نیز دارای اهمیت است. 

رنگ میز جلو مبلی: 

فاکتور بعدی رنگ میز است که بسیار مهم است. هر چند این فاکتور کاملا سلیقه‌ای است اما همانطور که گفته شد تضاد بین رنگ میز و مبل چندان جالب نیست. پس بهتر است رنگ پایه‌های مبل و بدنه میز عسلی و میز جلو مبلی شما هماهنگی داشته باشد. البته اگر مبل شما از جنس چوب است میتوانید جلو مبلی با ترکیبی از چوب و فلز انتخاب کنید که قطعا فضای مدرنی به ارمغان می‌آورد. 

اگر فضای کوچکی دارید از انتخاب رنگ‌های تیره با نقوش زیاد بپرهیزید. 

ابعاد جلو مبلی جدید:

ابعاد میز جلو مبلی باید استاندارد باشد که معمولا سازندگان به این نکته توجه می‌کنند، اما به طور کلی گفته می‌شود که میز جلو مبلی استاندارد حدود 40 تا 45 سانتی متر ارتفاع دارد. در مورد طول میز جلو مبلی باید به تعداد مبل‌ها، فضای نشیمن و کاربردی که برای شما دارد توجه فرمایید. 

بهترین ارتفاع برای جلو مبلی کدام است؟بهترین ارتفاع برای میز جلومبلی

میانگین ارتفاع میز جلو مبلی تقریباً 43 سانتی متر است، ابعاد مناسب برای میز جلو مبلی باید با مبل شما هماهنگ باشد. به طور کلی، ارتفاع میز جلو مبلی شما باید بین یک تا دو سانتی متر بلند تر از ارتفاع مبل باشد. این تفاوت ارتفاع به حفظ سطح راحتی برای مهمانان شما کمک می کند.

کدام مدل میز جلو مبلی برای فضای کوچک مناسب تر است؟

شما می‌توانید از مدل میز جلو مبلی که به حالت پازل مانند در کنار هم قرار می‌گیرند، استفاده کنید، میز جلو مبلی پازلی هم به شکل یک میز جلو مبلی کاربرد دارد و هم هر کدام از قسمت‌ها یک میز عسلی کوچک است. همچنین می‌توانید از عسلی‌های تاشونده استفاده کنید، این مدل‌ها به راحتی امکان پذیرایی از مهمان را برای شما دارند و بعد از استفاده در فضایی کنار مبل‌ها آن‌ها را قرار می‌دهید.

همچنین می‌توانید از میز جلو مبلی استفاده کنید که دارای فضای ذخیره سازی زیادتری هستند. این نوع میز دارای کشوها و قسمت‌های مختلفی برای نگهداری وسایل هستند. و برای خانه های کوچک بسیار مناسب است.

سخن آخر:

در بازار و فروشگاه‌های آنلاین میز جلو مبلی جدید با طرح‌‎های زیادی می‌بینید که هر کدام زیبایی خود را دارند اما انتخاب بر اساس نیاز خانه‌ی شما درست‌ترین و بهترین انتخاب است. سایت چی بگیر سعی کرد در این مطلب روش انتخاب بهترین جلو مبلی را بررسی کند تا بتوانید انتخاب عالی و اقتصادی داشته باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - تولیدی انواع میزهای مبلمان سدنا دکور تجربه موفق چند ده ساله در زمینه ساخت میز و  صندلی ناهار خوری فلزی (گروه دایانا از سال ۷۲) و تجربه ۵ ساله در زمینه تولید انواع میزهای جلومبلی، کنسوله، عسلی و میز تی وی tv  این تضمین را به مشتریان و هموطنان عزیز می‌دهد که محصولات  موردنظر خود را با بهترین کیفیت تحویل می‌گیرند. زیرا گروه سدنا دکور موفقیت خود را رضایت مشتریان Production of all kinds of Sedna Decor furniture tables A brief description of Sedna Decor production group; Front sofa table, honey table, console table, bar table and TV table are among the products that are produced in the workshops of Sednadkor Industrial Group. These tables are one of the most essential items in your home decoration, and  in general, any furniture is incomplete without these types of tables. And, of course, some of these products are also produced and presented as sets, such as  the table in front of the sofa and honey. https://b2n.ir/u51797

تولیدی انواع میزهای مبلمان سدنا دکور تجربه موفق چند ده ساله در زمینه ساخت میز و صندلی ناهار خوری فلزی (گروه دایانا از سال ۷۲) و تجربه ۵ ساله در زمینه تولید انواع میزهای جلومبلی، کنسوله، عسلی و میز تی وی tv این تضمین را به مشتریان و هموطنان عزیز می‌دهد که محصولات موردنظر خود را با بهترین کیفیت تحویل می‌گیرند. زیرا گروه سدنا دکور موفقیت خود را رضایت مشتریان Production of all kinds of Sedna Decor furniture tables A brief description of Sedna Decor production group; Front sofa table, honey table, console table, bar table and TV table are among the products that are produced in the workshops of Sednadkor Industrial Group. These tables are one of the most essential items in your home decoration, and in general, any furniture is incomplete without these types of tables. And, of course, some of these products are also produced and presented as sets, such as the table in front of the sofa and honey. https://b2n.ir/u51797