خرید و لیست قیمت کفپوش ماشین و کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش یا کفپایی خودرو، یکی از لوازم جانبی و ضروری هر خودروی است که به پوشش کف و داخل کابین خودرو می‌پردازد. استفاده از این محصول مانع از رسیدن هر گونه آلودگی به کف کابین خودرو می‌گردد. به همین دلیل امروزه کفپوش خودرو در تنوعی از طرح‌، جنس‌، رنگبندی و... تولید می‌شود و فضای داخلی خودرو را بسیار چشم‌نواز و زیبا می‌کند. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید اطلاعاتی از نحوه خرید و قیمت کفپوش ماشین و کفپوش سه بعدی خودرو بدست آورید، این مقاله  از چی بگیر را از دست ندهید....

کفپوش سه بعدی ماشین چیست؟ 

پیشرفت تکنولوژی‌ در عصر حاضر تولید انواع کفی ماشین را هم تحت شعاع قرار داده است، به همین دلیل امروزه شاهد تولید کفپوش سه بعدی ماشین هستیم. کفپوش‌های سه بعدی ماشین با استفاده از بهترین متریال‌ها به صورت قالبی ساخته می‌شوند و با استفاده از آنها در کف خودرو موجب نظم، پاکیزگی، زیبایی و راحتی سرنشینان خودرو می گردند.. این کفپوش‌ها در برابر تغییرات دمایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و طول عمر بالایی دارند. 

انواع کفپوش خودرو 

کفپوش خودرو از جمله لوازم جانبی است که علاوه بر حفظ تمیزی خودرو، فضای شیک و راحتی به آن می‌بخشد. کفپوش‌های سه بعدی هر گونه غبار، گل و لای کفش‌ها در روزهای بارانی و برفی را جذب می‌کند، به همین دلیل تقاضا برای خرید انواع کفپوش خودرو بالا است. برخی از انواع مدل کفپوش ماشین را می‌توان این طور بیان کرد: 

  • کفپوش سه بعدی خودرو 
  • کفپوش پارچه‌ای خودرو 
  • کفپوش لاستیکی خودرو 
  • کفپوش پلاستیکی آستردار خودرو
  • کفپوش حصیری یا وینیلی خودرو 
  • کفپوش خودرو موکتی 
  • کفپوش ماشین نمدی 
  • کفپوش ماشین چرم

قیمت کفپوش خودرو چقدر است؟

مسلما هدف خیلی‌ها از خرید کفپوش، تمیزتر نگه داشتن خودرویشان است. از آنجایی که کفپوش‌ها در زیر پا قرار دادند، به ظاهر کم اهمیت هستند، اما اگر یکبار برای امتحان از آنها استفاده نشود، جای خالی آنها به خوبی نمایان می‌گردد. برندهای سازنده کفی ماشین با توجه به ابعاد و مدل خودرو به ساخت مدل‌های مختلفی از کفپوش‌ها می‌پردازند. می‌توان گفت قیمت کفپوش خودرو در همه سایزها و مدل‌ها یکسان نیست. به طور کلی قیمت کفپوش خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل را می‌توان این گونه بیان کرد:

  1. جنس کفپوش: جنس کفپوش خودرو از عوامل موثر بر قیمت این محصول به شمار می‌آید، مثلا قیمت کفپوش سه بعدی در جنس پلی‌اورتان با کفپوش ژله‌ای یکسان نیست.
  2. نوع برند تولیدی: برند سازنده کفپوش سه بعدی نیز بر قیمت محصول بی‌تاثیر نیستند، کفپوش خودرو از برندهای معتبر قیمت بالاتری دارند. 
  3. نوع کفپوش: نوع کفپوش و میزان اندازه آن نیز یکی از عوامل دخیل بر قیمت این محصول است، از آنجایی که برخی از کفپوش‌ها به صورت یک تکه و برخی دیگر به صورت چند تکه تولید می‌گردند.
  4. نوع اتومبیل: تاثیر نوع اتومبیل بر قیمت کفپوش را هم نباید دست کم گرفت، کفپوش‌ها به طور ویژه و مخصوص اتومبیل‌های مختلف تولید می‌شوند، هر چه خودرو لوکس‌تر باشد به طبع قیمت کفپوش نیز بالاتر می‌رود. 
  5. طرح و رنگ: امروزه کفپوش‌های پنج بعدی، سه بعدی و... در تنوعی از طرح و رنگ ساخته می‌شوند که برخی از مدل‌ها دارای قیمت بالاتری می‌باشد.
  6. نحوه خرید: فروشگاه‌ها و مراکز مختلف انواع کفپوش‌ها را به صورت آنلاین و حضوری عرضه می‌کنند، معمولا خرید اینترنتی و بدون واسطه ارزان‌تر تمام می‌شود.

معروف ترین برندهای کفپوش ماشین

خیلی از افراد با توجه به تنوع گسترده برندهای سازنده کفپوش خودرو، به هنگام خرید کفپوش برای ماشین خود دچار تردید می‌شوند. آنها از خود می‌پرسند، کفپوش خودرو  خارجی بهتر است یا ایرانی؟! امروزه برخی از برندها به تولید  کفپوش‌های ایرانی می‌پردازند که از نظر سطح کیفیت با نمونه‌های خارجی آن برابری می‌کند. برخی از برندهای معروف کفپوش خارجی و ایرانی خودرو به ترتیب شامل موارد زیر هستند: 

  • Mk
  • BD
  • Star
  • بابل 
  • پالیز 
  • سینوس فرش
  • کارپت
  • AM
  • آذرفرش
  • سانا
  • پانیذ

پرفروش ‌ترین کفپوش های سه بعدی موجود در بازار 

افرادی که کفپوش سه بعدی مناسبی برای خودرویشان خریداری می‌کنند، باعث شیکی و زیبایی فوق‌العاده‌‌ای ماشینشان می‌شوند، به طوری که در نگاه اول تفاوت آن با سایر خودروها مشهود است. البته مشتریان باید به هنگام خرید انواع کفپوش‌‌ها سعی کنند آنها را از برندهای معتبر خریداری نمایند. در ادامه برخی از پرفروش ‌ترین کفپوش های سه بعدی موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

  کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل پشت نمدی TATN مناسب برای سمند سورن پلاس به همراه کفپوش صندوق

خودرو یکی از پراستفاده‌ترین وسایل برای عموم مردم است، به همین دلیل نظافت و زیبایی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کفپوش‌های مهندسی سه بعدی پانیذ جهت استفاده در انواع خودروها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید گردیده است. بسیاری از مالکان خودروسمند سورن به دنبال کفپوشی‌ هستند که خیلی زود پاره نشود، همچنین انعطاف مناسبی داشته باشد. این کفپوش تمام استانداردهای مناسب را دارد و  قسمت زیرین آن از نمد ساخته شده است. 

مشخصات
جنس
پلی اورتان، نمد
ویژگی‌های کفپوش
داشتن قابلیت شستشوی آسان، انعطاف بالا، ضد لغزش 
مناسب برای خودرو
سمند سورن پلاس
طرح و رنگ
کفپوش سه بعدی در رنگ‌های مشکی، بژ و...

کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل پشت نمدی TAT1N مناسب برای پراید صبا به همراه کفپوش صندوق

بسیاری از افراد برای آن که ظاهر داخلی کابین پراید صبا را شیک و جذاب نمایند، از کفپوش سه بعدی شرکت پانیذ استفاده می‌کنند. معمولا در ساخت این کفپوش از رویه پلی اورتان استفاده می‌شود، این کار موجب می‌گردد تا در مقابل سایش و خوردگی این محصول دوام خود را حفظ کند، همچنین در قسمت زیرین کفپوش خودرو پراید صبا از نمد صنعتی استفاده می‌شود که مانع از نفوذ مایعات به کف خودرو می گردد.

مشخصات
جنس
پلی اورتان، نمد
ویژگی ها
عدم نفوذ رطوبت، عدم تغییر شکل در مدت طولانی، نشکن، برخورداری از حالت منحنی به شکل قالبی و...
مناسب برای خودرو
پراید صبا


کفپوش سه بعدی خودرو مدل polise مناسب برای 206

همان طور که می‌دانید کف خودرو یکی از مکان‌های است که همیشه در معرض آلودگی، گل و لای، گرد و غبار، رطوبت و... قرار می‌گیرد.‌ استفاده از کفپوش سه بعدی خودرو مدل polise کار نظافت و تمیزی خودرو ۲۰۶ را آسان کرده است. در ساخت این کفپوش خودرو از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده شده است، از خصوصیات منحصر به فرد این محصول می‌توان به حالت یک تکه بودن کفپوش سرنشینان عقب اشاره کرد که موجب نظافت آسان‌تر آن شده است.

مشخصات
جنس
پلی‌استر، پلی اورتان
ویژگی ها
مقاوم در برابر نفوذ رطوبت، عدم لغزش، نظافت آسان، اندازه استاندارد، رنگ‌های مختلف، کیفیت عالی و...
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷

 کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل CH1 مناسب برای دنا پلاس

 خودرو برای بسیاری از افراد همچون خانه دومشان است، لذا پاکیزگی و تمیزی آن از جمله دغدغه‌های است که مالکان خودرو با آن مواجه هستند. از این رو همیشه به دنبال بهترین کفپوش‌ها هستند تا هم قسمت داخل کابین خودرو را شیک‌تر نمایند و هم بتوانند خیلی سریع محیط داخلی خودرو را نظافت کنند تا عاری از هر گونه آلودگی شود. دنا پلاس یکی از این خودروها است که استفاده از کفپوش CH1 پانیذ، زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است.

مشخصات
جنس
چرم ، نمد
ویژگی ها
عدم لغزش، زیبایی فوق العاده، ضد آب، ضد لغزش و...
مناسب برای خودرو
دنا پلاس
قابلیت شستشو 
دارد


 کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل PL مناسب برای آردی

اگر دوست دارید فضای داخلی کابین آردی خود را شیک و زیبا نمایید، می‌توانید از کفپوش سه بعدی پانیذ استفاده کنید. کفپوش پانیذ در مدل PL با استفاده از بهترین فناوری‌های روز دنیا ساخته شده است، به همین دلیل به خوبی به پوشش قسمت‌های مختلف کابین خودرو اعم از زیر پدال‌ها، داشبورد، صندلی‌ها و... می‌پردازد. این کفپوش‌های سه بعدی حالت مناسب و منحنی دارند، به همین دلیل به خوبی فیت کف خودرو آردی می‌شوند و اجازه عبور مایعات، گرد و خاک و...  و تماس با کف ماشین را نمی‌دهند.

مشخصات
جنس
پلی‌اتیلن
ویژگی ها
کفی‌ها با نوار همرنگشان دور دوزی شده‌اند، عدم تغییر شکل، عمر بالا، عدم نفوذ مایعات و بوی نامطبوع و...
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
آردی

   کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل PL مناسب برای پژو پارس

  امروزه برندهای مختلفی همانند برند پانیذ کفپوش‌های زیبا در مدل‌های گوناگون تولید کرده‌اند که از عمر و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. کفپوش سه بعدی پانیذ مدل PL در اندازه‌های مناسب جهت استفاده در پژو پارس طراحی شده است. این کفپوش‌ها از رنگ‌بندی‌های متنوع و کیفیت بالا برخوردار هستند که منجر به زیبایی دوچندان فضای داخل پژو پارس می‌گردد. 

مشخصات
جنس
پلی‌اورتان
ویژگی ها
برخورداری از اصطکاک لازم و عدم لغزش، ابعاد استاندارد، رنگ‌بندی مختلف، انعطاف بالا، مقاوم در برابر نفوذ مایعات، دوخت عالی و...
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
پژو پارس

کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل PL مناسب برای پیکان

 کفپوش‌های سه بعدی پانیذ به عنوان یکی از پرکاربردترین کفپوش‌های بازار محسوب می‌شوند، از آنجایی که طراحی این کفپوش‌ها دقیقا مناسب با فضای داخلی انواع خودروها به خصوص پیکان انجام می‌گیرد، بنابراین موجب راحتی راننده و سرنشینان خودرو می‌گردد. این کفپوش‌ها نمی‌لغزند و در جای خود ثابت می‌مانند، به همین دلیل هیچ گونه گل و لایی، مایعات، خرده‌های مواد غذایی و... از آنها عبور نمی‌کند. کفپوش سه بعدی PL پیکان بسیار منعطف است و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود، تا مشتریان فضای خودرویشان را باب سلیقه خود کنند.

مشخصات
جنس
پلی‌اورتان
ویژگی ها
دوام عالی، ابعاد و اندازه مناسب، عدم تغییر شکل و اندازه، شیک و زیبا، رنگ‌بندی متنوع، قیمت مناسب و...
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
پیکان

 

   کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل PL مناسب برای سمند LX

اگر قصد مفروش نمودن داخل کابین سمندLX  را دارید، کفپوش سه بعدی PL پانیذ، با طراحی مهندسی و کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ گوید. این کفپوش‌ها به خوبی کف ماشین سمندLX  را می‌پوشانند. جنس این کفپوش‌ها از پلی‌اورتان است، این ماده شیمیایی موجب استحکام و دوام این محصول می‌گردد. بنابراین کفپوش‌ سمند LX به سبب کیفیتی که دارد، چند سالی صاحب خودرو را از خرید دوباره کفپوش بی‌نیاز می‌کند.

مشخصات
جنس
پلی اورتان
ویژگی ها
رویه مقاوم پلی‌اورتان، انعطاف بالا، منحی شکل، لبه بلند، استحکام عالی، ضد خش، ضد پارگی، قیمت مناسب، شیک و عالی و...
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
سمند LX

 

کفپوش سه بعدی خودرو  پانیذ مدل پشت نمدی MHLB N مناسب برای 206 صندوق دار

داشتن یک کفپوش برای هر ماشینی جزو نیازهای اولیه است. یک کفپوش ایده آل می‌تواند با محافظت از کفی خودرو به نگهداری و تمیز ماندن آن هم کمک کند. تنوع این کفپوش ها در بازار بسیار زیاد است و شما می‌توانید بسته به مدل ماشین و برند سازنده ان را انتخاب کنید. یکی از پر فروش ترین این کفپوش ها، کفپوش سه بعدی پانیذ مدل پشت نمدی  MHLB N مناسب برای 206 صندوقدار است که از جنس پلی اورتان و نمد ساخته شده است. این کفپوش قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن می‌توانید به راحتی آن را تمیز کنید. همچنین طراحی 4 فصل دارد و در شرایط آب و هوایی مختلفی قابل استفاده می‌باشد

مشخصات
جنس
پلی‌اورتان، نمد
ویژگی ها
قابلیت شستشو دارد
مناسب برای خودرو
206

  کفپوش سه بعدی خودرو  پانیذ مدل پشت نمدی MHLB N مناسب برای پراید صبا

شرکت پانیذ به تولید انواع کفپوش ها خیال شما را از تمیزی و سلامت کفی خودروهایتان راحت می‌کند. یکی از محبوب‌ترین کفپوش های این شرکت، کفپوش سه بعدی پانیذ مدل پشت نمدی  MHLB N مناسب برای پراید صبا است که با کیفیت درجه یک از جنس پلی اورتان و نمد تولید شده است. انعطاف پذیری بالایی دارد و با توجه به مدل ماشین ساخته شده تا هیچ نقطه ای خارج از پوشش آن باقی نماند. این کفپوش را می‌توانید به آسانی بشویید و تمیز کنید بی آنکه آسیبی به آن وارد شود. قیمت آن هم بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.

مشخصات
جنس
پلی‌اورتان - نمد
ویژگی ها
مقاوم در برابر مایعات و آب - دم تغییر شکل در دراز مدت 
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
پراید صبا

 

کفپوش سه بعدی خودرو بابل کارپت مدل ECCO مناسب برای پراید

خرید کفپوش برای خودرو پراید کار اسانی است چرا که تنوع ان در بازار زیاد بوده و توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود اما به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین آنها کفپوش سه بعدی خودرو بابل کارپت مدل  ECCOمناسب برای پراید است که می‌توانید برای انواع پراید همچون صبا، 132، پراید نسیم و... از آن استفاده کنید. جنس این کفپوش از نمد و پلی اتیلن است که کیفیت درجه یکی داشته و به صورت غیر قابل نفوذ طراحی شده است. می‌توانید در صورت کثیف شدن به آسانی آن را تمیز کنید. همچنین تنوع رنگی بالایی هم دارد که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید انتخاب کنید. 

مشخصات
جنس
پلی‌اتیلن، نمد
ویژگی ها 
ضد لغزش
قابلیت شستشو
دارد
مناسب برای خودرو
پراید، سایپا پراید 111، سایپا پراید 131، سایپا پراید 132، سایپا پراید 141، پراید X100، پراید صبا، پراید نسیم

 

کفپوش سه بعدی خودرو مکس مدل K001 مناسب برای پراید صبا

مزایای خرید کفپوش سه بعدی خودرو 

مزایای کفپوش سه بعدی خودرو باعث شده است تا خیلی از افراد‌ دوست داشته باشند تا فضای داخل ماشینشان را با این کفپایی‌ها مفروش کنند. کفپوش سه بعدی نسبت به مدل‌های معمولی از خصوصیات برجسته‌ای برخوردار می‌باشد، به همین دلیل انتخاب اول بسیاری از صاحبان خودرو است. برخی از مزایای خرید کفپوش سه بعدی خودرو شامل موارد زیر است: 

  • داشتن دوام و ‌مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی 
  • استفاده از مواد درجه یک و متریال‌های مرغوب در ساخت این کفپوش‌ها 
  • امکان شستشویی سریع این محصول 
  • داشتن قدرت انعطاف‌پذیری بالا 
  • حفظ فرم اولیه بعد از گذشت سال‌ها استفاده 
  • برخورداری از طرح‌ها و شکل‌های زیبا با رنگ‌بندی متنوع 
  • عدم لغزش و جابه‌جایی در زیر پا
  • نصب آسان 
  • عدم جذب رطوبت و آلودگی
  • برخورداری از سایز استاندارد متناسب با مدل خودرو

راهنما و نکات مهم در خرید کفپوش سه بعدی خودرو 

امروزه استفاده از کفپوش‌ها یکی از لوازم ضروری هر خودروی است، چرا که با پوشاندن فضای کف خودرو، نقش موثری در تمیزی ماشین دارند. همچنین کفپوش سه بعدی ماشین حالت منحنی با انعطاف بالا دارد، از این رو گوشه گوشه کف خودرو را در بر می‌گیرد،. برای خرید انواع کفپوش‌ سه بعدی بهتر است، نکاتی را در نظر گرفت. چند نمونه راهنما و نکات مهم در خرید کفپوش سه بعدی خودرو به شرح زیر هستند: 

  • قیمت کفپوش سه بعدی: قیمت کفپوش از جمله نکات مهمی است که پیش از خرید این محصول باید آن را در نظر گرفت، بهتر است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس به انتخاب یکی از مدل‌ها بپردازید. 
  • نوع کفپوش سه بعدی: بهتر است نوع کفپوش مد نظرتان را مشخص کنید! می‌خواهید خودرویتان را با کفپوش‌های یک تکه مفروش نماید یا چند تکه سه بعدی! 
  • رنگ و شکل ظاهری این محصول: رنگ و طرح کفپوش سه بعدی نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب این محصول به شمار می آید، بهتر است رنگ کفپوش خودرو با رویه صندلی و درب‌ها هماهنگی داشته باشد. 
  • جنس کفپوش سه بعدی خودرو: حتما به جنس کفپوش سه بعدی خودرویتان توجه کنید، این محصول نباید خیلی نرم یا خشک باشد. جنس بیشتر کفپوش‎‌های سه بعدی از پلی‌اورتان ساخته شده است، به همین دلیل این محصولات مستحکم و مقاوم در برابر سایش هستند.
  • محل توزیع کفپوش سه بعدی‌: تا جای ممکن بهتر است این کفپوش‌ها را از برندهای معتبر خریداری نماید، این برندها دارای نمایندگی‌های و سایت‌های معتبری هستند که امکان خرید آسان مشتریان را مهیا می‌سازند. 
  • برخورداری از گارانتی و ضمانت فروش: از خرید کفپوش‌های سه بعدی بدون ضمانت اجتناب کنید! از آنجایی که شرکت‌ها به دلیل اطمینان به کیفیت محصولاتشان آن‌ها را گارانتی می‌کنند.

جمع بندی 

کفپوش‌ها از اقلام ضروری هر خودروی است، طوری که هر که نخرد، خودش ضرر می‌کند! از آنجایی که کفپوش‌ها همچون لایه محافظی عمل می‌کنند که کف خودرو را از خطرات زنگ زدگی، خوردگی، سایش و... حفظ می‌کنند. همچنین این کفپوش‌ها رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارند تا صاحبان خودرو بتوانند بر حسب سلایق خود به انتخاب آنها بپردازند. بنابراین هم زیر پای خود و سرنشینان خودرو را نرم و راحت می‌کنند، هم کار نظافت خودرویشان را راحت‌تر می‌نمایند؛ از طرفی نظافت و شیکی فضای داخلی خودرو موجب ایجاد روحیه مثبت و انرژی مضاعف آنها می‌گردد.‌ 

مشتریان به هنگام خرید انواع کفپوش خودرو باید به ابعاد و اندازه، مدل خودرو و... توجه نمایند تا محصولی متناسب با خودرویشان انتخاب کنند‌ تا به خوبی در کف خودرو ثابت شود، بی‌توجهی به لغزش کفپوش‌ها باعث می‌شود، آن‌ها به سمت پدال‌ها حرکت کنند که می‌تواند موجب ایجاد حوادث ناگواری گردد. در این مقاله از سایت چی بگیر اطلاعات مختصری در مورد نحوه خرید و قیمت کفپوش ماشین و کفپوش سه بعدی خودرو بیان کردیم تا رانندگان با آگاهی بیشتری به خرید این محصول بپردازند .

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.