دزدگیر ماشین: قیمت و خرید دزدگیر خودرو (ارزان ترین)

راهنمای خرید دزدگیر ماشین باکفیت

مسئله امنیت خودرو از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که دارندگان اتومبیل‌های لوکس و لاکچری باید نهایت دقت را به آن‌ها داشته باشند. ما در این مقاله برای عزیزانی که به‌تازگی خودرو خریداری کرده‌اند درباره انواع دزدگیر ماشین خواهیم گفت. اگر شما نیز قصد خرید دزدگیر ماشین را دارید و در انتخاب خود مردد هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه وب‌سایت چی بگیر باشید تا با مشخصات دقیقی از ارزان قیمت‌ترین دزدگیر ها آشنا شده و اطلاعات دقیقی در زمینه خرید انواع دزدگیر خودرو به دست آورید.

چرا باید برای اتومبیل خود دزدگیر تهیه کنیم؟

یک سیستم امنیتی باکیفیت و مطلوب می‌تواند مراقبت از اتومبیل را آسان کرده و این امکان را در اختیار شما بگذارد که از فاصله دور نیز مراقب خودرو شخصی خود باشید.از طرفی برخی از دزدگیر های اتومبیل به‌قدری پیشرفته هستند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید در فصل زمستان قبل از ورود به اتومبیل به کمک دزدگیر فضای داخلی خودرو را گرم کنید. بنابراین اگر تاکنون به خرید دزدگیر ماشین فکر نکرده‌اید این خرید را جزء اولویت‌های اصلی خود قرار دهید.

ویژگی‌های یک دزدگیر ماشین مناسب و باکیفیت چیست؟

  • ریموت‌های دو طرفه دزدگیر فعال بوده و در کسری از ثانیه به واکنش‌ها بازخورد می‌دهند.
  • برای نصب آن‌ها نیازی به سیم کشی جلویی خودرو نیست.
  • سنسورهایی به‌شدت حساس و قدرتمندی دارند.
  • سازگار با تلفن‌های هوشمند بوده و از راه نسبتاً دور نیز قابل کنترل هستند.
  • مجهز به سیستم GPS بوده و قابلیت ردیابی آسان دارند.
  • از راه دور نیز می‌توان نسبت به راه‌اندازی آن‌ها اقدام کرد.

معرفی بهترین مارک دزدگیر خودرو

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

ریموت دزدگیر خودرو مدل تاشو مناسب برای ماکسیما

مشخصات دزدگیر
ابعاد دزدگیر4*6*7 سانتی متر
وزن دزدگیر60 گرم
ویژگی‌های دزدگیرریموت یدک ساده
میزان برد دزدگیر30 متر
نوع باتری دزدگیرساعتی سکه‌ای
نوع حسگر دزدگیرسوئیچ
ابعاد بسته بندی6*7*11 سانتی متر
وزن بسته بندی0.50 کیلوگرم
اقلام همراه دزدگیرتیغه تاشو همراه

یکی از جدیدترین و مقاوم ترین دزدگیرهای خودرو ساخت شرکت ماجیکار است. 

مزیت  اصلی این دزدگیر:

  • عمر باتری طولانی
  • آنتن دهی قوی
  • ظاهری زیبا و شیک
  • ضد آب

ویژگی ها:

ابعاد ۱۶x۲۹x۱۲ میلی‌متر
وزن 265 g
نوع باتریلیتیومی
نوع حسگرضربه ایی

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

ابعاد ۳۰x۸۰x۱۴۰ میلی‌متر
وزن 450 g
ویژگی های دزدگیرقفل مرکزی/ قفل کودک/ قابلیت استارت زدن/ ریموت یدک تصویری
میزان برد1500متر
نوع باترینیم قلمی
این دزدگیر قابلیت استارت از راه دور را دارد و با برد 1500 متر یکی از بهترین و باکفیت ترین دزدگیرهای موجود در بازار است. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

دزدگیر خودروی چیتا با ویژگی های زیر ارائه می‌شود:

ابعاد۲۰۰x۱۰۰x۶۰ میلی‌متر
وزن890 g
میزان برد100 متر
نوع باترینیم قلمی 
نوع حسگرضربه ایی

ابعاد۸۰x۴۰x۱۰ میلی‌متر
وزن30g
میزان برد2000 متر
نوع حسگرضربه ای/ سوئیچ/ آلتراسونیک
اقلام همراهدو عدد ریموت تصویری - کیت اصلی - دسته سیم کشی - آنتن - نشانگر LED - رله قطع برق - شارژر فندکی - آژیر - سیم بندی - راهنمای نصب


در ادامه بخوانید : قفل فرمان: خرید و قیمت 10 مدل قفل فرمان خوب برای امنیت خودرو

معیارهای چی بگیر برای خرید بهترین دزدگیر ماشین:

خرید و قیمت انواع دزدگیر ماشین

حال که با ویژگی‌های یک دزدگیر باکیفیت و درجه یک آشنا شده‌اید، لازم می‌دانیم که برایتان شرح بدهیم برای خرید و نصب دزدگیر ماشین باید به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم. این موارد مهم عبارت‌اند از:

داشتن آلارم و سنسور مناسب

یک دزدگیر خودرو مناسب دارای آلارم و سنسور قوی بوده و حتماً قبل از خرید باید افراد به آلارم و قدرت سنسور دزدگیر نهایت دقت را داشته باشید. از طرفی باید به این مسئله داشته باشید که آلارم و سنسورهای دزدگیر قابلیت تنظیم و هماهنگی با گوشی‌های همراه را داشته و در شرایط حساس شروع به هشداردهی کنند.

دامنه و برد دزدگیر ماشین

یک دزدگیر خودرو باکیفیت در درجه اول دارای برد و دامنه مطلوب بوده و حداقل تا فاصله هزارمتری قادر به ساپورت شرایط است‌. هرچقدر که دامنه و برد دزدگیر بیشتر باشد امنیت و ایمنی اتومبیل شما نیز افزایش‌یافته و در نتیجه می‌توانیم بگوییم که دزدگیر از کیفیت مطلوبی برخوردار است‌.

بررسی ریموت و نمایشگر دزدگیر اتومبیل

سیستم‌های ریموت و نمایشگر دزدگیر در اکثر مواقع دارای ارتباط دوطرفه بوده و کلیه اعلان‌ها را می‌توان از طریق این قابلیت دریافت کرد. توصیه ما برای خریداران دزدگیر ماشین توجه به این ویژگی و قابلیت بوده و بهتر است دزدگیری خریداری کنید که دارای نمایشگر LCD هستند.

توجه به انتقال رمزگزاری شده

سارقین اتومبیل معمولاً به کمک لنگ با اسلیم جیم سیگنال جاکلیدی را هک کرده و قفل اتومبیل را از راه دور باز می‌کنند. شرکت‌های سازنده دزدگیر معمولاً برای حل این مشکل راهکاری اندیشیده و سیستم‌های امنیتی باقابلیت انتقال رمزگذاری هوشمند طراحی می‌کنند و خیال شما از بابت روش‌های مدرن سارقین نیز آسوده‌خاطر خواهد بود.

سهولت در نصب دزدگیر ماشین

به هنگام خرید دزدگیر اتومبیل باید به مسئله سهولت در نصب نیز توجه داشته باشید و از طرفی سیستم دزدگیر باید به‌گونه‌ای باشد کخ هنگ نکرده و همواره بادقت بالا کارکرده و کارایی نسبتاً مطلوبی داشته باشد.

توجه به نوع باتری دزدگیر خودرو

توصیه می‌کنیم که قبل از خرید به نوع باتری دزدگیر ماشین دقت داشته و با آگاهی به این فاکتور بهترین و مناسب‌ترین دزدگیر خودرو را خریداری کنید. البته ما تعدادی از ارزان‌قیمت‌ترین دزدگیرهای اتومبیل را برایتان شرح داده و معرفی کردیم این موارد نیز گزینه‌های مناسبی برای خرید دزدگیر اتومبیل هستند.

سخن پایانی:

 امیدواریم مطالعه این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بتوانید مناسب‌ترین دزدگیر ماشین را خریداری کنید. ما در این بخش از وب‌‌سایت چی بگیر هرآنچه را که لازم بود درباره دزدگیر ماشین و خرید دزدگیر اتومبیل بدانید برایتان شرح دادیم حال می‌توانید با آگاهی کامل جهت خرید اقدام نماید. توصیه می‌کنیم که ما را از تجربیات خرید و نظرات خود مطلع نمایید، تیم چی بگیر پاسخگوی شما عزیزان بوده و بهترین محصولات باکیفیت را برایتان معرفی می‌کند. همچنین خواندن مقاله روکش صندلی خودرو را نیز به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

قیمت انواع دزدگیر خودرو

شاید شما هم بپرسید:

معمولاً افراد به هنگام خرید بهترین دزدگیر اتومبیل با سؤالاتی مواجه می‌شوند. ما در این قسمت به برخی از سؤالات مهم در خصوص خرید انواع دزدگیر ماشین می‌پردازیم. توصیه می‌کنیم که مطالعه این سؤالات را از دست ندهید زیرا ممکن است پاسخ سال خود را در این قسمت بیابید.

عملکرد دزدگیر اتومبیل به چه صورت است؟

زمانی که شما اتومبیل خود را ترک می‌کنید به‌واسطه دزدگیر می‌توانید با فشردن یک دکمه سیستم ایمنی خودرو را مسلح کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی با صدای آژیر اتومبیل مواجه خواهید شد. صدای هشدار دزدگیر ماشین‌ها متفاوت بوده و برخی نیز به‌صورت چشمک زدن هشدار داده و شخص را مطلع می‌سازند. چنانچه دزدی شروع به دست‌کاری اتومبیل شما کند در سریع‌ترین زمان ممکن دزدگیر هشدار داده و شما را مطلع می‌سازد در ادامه برایتان درباره ویژگی‌های یک دزدگیر مناسب خواهیم گفت.

آیا نصب دزدگیر ماشین را خودم می‌توانم انجام دهم؟

نصب دزدگیر به روی خودرو به میزان مهارت شخص بستگی داشته. ممکن است شخص قادر به نصب دزدگیر به روی اتومبیل باشد. توصیه می‌کنیم اگر تخصص و مهارتی در این زمینه ندارید بهتر است که از افراد مهار کمک بگیرید. زیرا ممکن است به دزدگیر اتومبیل آسیب‌زده و موجب خرابی آن شوید.

آیا امکان غیرفعال‌ کردن سیستم دزدگیر به روی ماشین وجود دارد؟

متأسفانه امکان غیرفعال‌شدن سیستم دزدگیر بر روی اتومبیل وجود داشته. و چنانچه سارق دارای مهارت‌های ویژه باشد قادر به هک دزدگیر بوده و می‌تواند اتومبیل شما را سرقت کند. بنابراین توصیه ما به شما خرید دزدگیرهایی با امنیت و ویژگی‌های امنیتی مناسب است.تا اتومبیل خود را در این شرایط ایمن سازید.

آیا می‌توان به‌واسطه دزدگیر، ماشین دزدیده شده را پیدا کرد؟

بله به کمک قابلیت GPS می‌توان در مواقع سرقت خودرو، اتومبیل را مکان‌یابی کرد‌. در این شرایط بهتر است که سرقت خودروی خود را سریعاً به پلیس گزارش داده و از طریق قانونی پیگیری قضیه سرقت اتومبیل خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.