باربند ماشین: خرید بهترین باربند خودرو (صندوقی و اسپرت...)

چرا باید باربند ماشین بخریم؟ بهترین باربند صندوقی ماشین

زمانی که تصمیم به مسافرت گرفته و قصد سفر دارید، مرتب کردن و جمع آوری وسایل از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به دقت تمامی وسایل خود را جمع آوری کنید. معمولا صندوق عقب برخی از ماشین‌ها به اندازه کافی جا نداشته و برخی از وسایل خاص در این قسمت جا نمی‌شوند.

افراد برای حمل بار و وسایل سفر از باربندهای خودرو استفاده می‌کنند. ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید بهتربن باربند صندوقی، باربند حمل بار خودرو و باربند حمل دوچرخه به چه مواردی باید دقت داشته باشید.

باربند ماشین چیست؟

باربند ماشین به وسیله‌ای گفته می‌شود که به روی سقف خودروها نصب شده و می‌توانید اسباب و وسایل سفر خود را در آن جای دهید.

برخی از این باربندها به صورت صندوقی بوده و به شدت طرفداران زیادی دارند. لازم به ذکر است که باربند خودرو مخصوص دوچرخه نیز وجود داشته و می‌توانید به هنگام سفر دوچرخه خود و یا فرزندتان را نیز به همراه داشته باشید.

باربند خودررو اسلیپر مدل AL-2 مناسب برای کوئیک

ابعاد این باربند خودرو 125×25×13 سانتی‌متربوده و وزن آن معادل 5000گرم است. جنس باربند خودرو اسلیپر از آلومینیوماست وبرای حمل لوازم و اثاثیه کاربرد دارد‌ این باربند دارای ۴ بازو وسطی فلز به رنگ مشکی و ۲ عدد ستون باربند آلومینیومی به رنگ سفلرش است و از ۱۶ پیچ برای مونتاژ ساخته شده است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

باربند خودرو مدل ST مناسب برای پراید

اگر برای اتومبیل پراید خود دنبال خرید باربند هستید، این مورد با ابعاد 125×25×13 و وزن ۵۰۰۰ گرم، گزینه بسیار مناسبی است. جنس این باربند از آهن بوده و مناسب برای حمل لوازم و اثاثیه است. این باربند مجهز به نوار لاستیکی دور باربند و ۱۶ عدد پیچ مونتاژ است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

صندوق باربند خودرو تایپر مدلLS 350

ابعاد این صندوق باربند 38×90×140 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۱۲۵۰۰ گرم است و جنس آز از آلومنیوم می‌باشد. برلی نصب این محصول پیچ و مهره نصب نیز وجود داشته و به شدت برای حمل چوب اسکی مناسب است.

این محصول از پلاستیک ABS رنگی و در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده و قابلیت استفاده برای تمامی خودروها را داشته و دارای قفل ضدسرقت است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

باربند حمل دوچرخه مدل SHEKARI 

ابعاد این باربند 60×50×60 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۲۰۰۰ گرم است. جنس این محصول از آهن بوده و برای حمل بار توسط دوچرخه مورد استفاده می‌گیرد. با خرید این محصول از بابت جنس و مقاومت کالا اطمینان خاطر خواهید داشت.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

باربند حمل دوچرخه مدل المپیا 2021

ابعاد این محصول منحصر به فرد 30×5×30 سانتی‌متر و وزن آن معادل ۲ کیلوگرم است و جنس آن از آهن می‌باشد. از این باربند که مخصوص حمل بار به کمک دوچرخه است می‌توانید با جا به جایی پیچ‌ها برای ماشین نیز استفاده کنید و مجهز به چهار بست برای نشب در بالا و پایین است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

توجه داشته باشید که نوع دیگری از باربند دوچرخه وجود دارد که این امکان را در اختیار افراد می‌گذارد به راحتی کیسه‌های خرید و بارهای خود را به روی دوچرخه قرار دهند. اگر اهل دوچرخه‌رانی باشید، یک باربند دوچرخه باکیفیت گزینه مناسبی برای شما است.



در ادامه بخوانید : خرید و لیست قیمت کفپوش ماشین و کفپوش سه بعدی خودرو

برای خرید بهترین مارک باربند ماشین به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

قیمت انواع باربند صندوقی

اگر تصمیم به مسافرت گرفته‌اید و نیازمند خرید باربند صندوقی و یا باربند اسپرت برای اتومبیل خود هستید به موارد و نکات زیر دقت داشته باشید.‌ این نکات عبارت‌اند از:

بررسی وزن باربند خودرو:

از جمله مهم‌‌ترین نکاتی که برای خرید بهترین باربند خودرو باید به آن دقت داشته باشید، وزن باربند است. از آنجایی که وزن باربند تاثیر زیادی به سرعت اتومبیل می‌گذارد، حتما به سبک و سنگین بودن بازوهای باربند دقت داشته باشید. توصیه می‌کنیم که باربندی با وزن مناسب خریداری کنید.

مشخص کردن هدف:

توجه داشته باشید که به کمک باربند خودرو قرار است چه چیزی را حمل کرده و هدف شما از خرید بهترین باربند خودرو چیست؟ به عنوان مثال اگر می‌خواهید به کمک این باربند دوچرخه خود را یا سایر وسایل دیگر را حمل کنید، به نوع بار دقت داشته باشید تا قابلیت حمل با باربند را داشته باشد. برای حمل دوچرخه با برند اتومبیل، باربندهای مخصوص و کاملا ارگونومی وجود دارد.

جنس باربند اتومبیل:

به هنگام خرید باید به جنس باربند خودرو نهایت دقت را داشته باشید تا از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته شده باشند. معمولا بازوهای باربند از جنس فلز و الخصوص استیل بوده و مقاومت بالایی دارند.

داشتن محافظ:

از آنجایی که جنس باربندهای خودرو از آلومینیوم و یا سایر  فلزات بوده و ممکن است به هنگام نصب به سقف اتومبیل آسیب بزنند، لازم و ضروری است که دارای عایق پلاستیکی بوده و از خودرو شما مراقبت کنند.

قابلیت مونتاژ:

اجزا و قطعات باربند باید قابلیت مونتاژ داشته و به راحتی از هم جدا شده و بتوانید به راحتی آن را نصب کرده و در صورت عدم نیاز از اتومبیل خود جدا کنید.

باربند صندوقی یا اسپرت:

مسئله مهم دیگری که به هنگام خرید باربند خودرو باید به آن دقت کنید نوع باربند است‌. اگر از این باربند بارای مسافرت به شمال می‌خواهید استفاده کنید، توصیه ما باربند صندوقی است؛ زیرا به دلیل بارندگی در شمال کشور باربند صندوقی گزینه بسیار مناسبی است. 

باربندهای اسپرت برعکس باربند صندوقی جادارتر بوده و می‌توانید بار بیشتری را به روی آن‌ها قرار دهید و  بهتر است که به هنگام خرید تمامی جوانب را مدنظر داشته باشید.

اندازه و ابعاد باربند:

در درجه اول باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که آیا این باربند متناسب با اندازه خودروی شما است یا خیر. به عنوان مثال ابعاد باربند مخصوص پراید با باربند پژو متفاوت است. پس از این مسئله به جادار بودن صندوق باربند و اندازه آن‌ها باید دقت کنید که آیا تمامی وسایل خود را می‌توانید در این باربند جای دهید یا نه؟

برند و مارک باربند ماشین/قیمت انواع باربند صندوقی

توصیه ما برایتان خرید بهترین باربند ماشین با قیمت مناسب و کیفیت و مطلوب است و به این منظور حتما باید به برند و مارک باربند خودرو دقت داشته باشید.

بهترین جنس برای باربند صندوقی چیست‌؟

جنس باربندهای صندوقی معمولا از فلز و پلاستیک فشرده است. معمولا صندوق باربند از پلاستیک فشرده ساخته شده و ضمن داشتن وزن متناسب‌، مقاومت بسیار بالایی نیز دارد.

باربند خودرو تا چه میزان تحمل بار دارند؟

هر باربند خودرویی ظرفیت خاص و منحصر به فرد خود را دارد. به هنگام خرید باربند اتومبیل حتما باید به ظرفیت حمل باربند دقت داشته و متناسب با بار و خودرویی که دارید، بهترین باریند را انتخاب و خریداری کنید.

سخن آخر: در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان درباره خرید بهترین باربند خودرو  گفتیم. اگر قصد خرید باربند خودرو داشته باشید، حال با آگاهی می‌توانید برای خرید بهترین و مرغوب‌ترین باربند خودرو اقدام کرده و یکی از موارد نام برده که جزء درجه یک‌ترین باربندهای اتومبیل هستند، انتخاب و خریداری کنید و از مسافرت خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.