راهنمای خرید و قیمت بهترین مارک کولر آبی

راهنمای خرید پرفروش ترین کولر آبی

با شروع فصل گرما اولین چیزی که به ذهن می رسد فرار از آن به یک مقصد خنک و مطبوع است. جایی که باد خنک بوزد تا در هوایی فرح بخش بتوان به آرامش رسید. یکی از وسایلی که هوای خانه و محل کار و زندگی مان را خنک و دلنشین می‌نماید کولر آبی است. کولر های آبی برای مناطقی با آب و هوای خشک طراحی شده اند. زیرا موجب می شود که از خشکی هوا کاسته شود و کمی رطوبت را چاشنی می کند. به همین منظور این کولرها برای مناطق شمال و جنوب کشور مناسب نیستند.

کولرهای آبی یک جعبه ای هستند با یک فن سانتریفیوژی داخل آن. موتور و تسمه می چرخند و موجب جریان هوا به داخل کولر می شوند. پمپ، آب تعبیه شده را به  پوشالها می رساند و آنها را خنک می کند تا هوا را مرطوب نگه دارند. فن موجود در کولر از طریق روزنه های موجود در دریچه های کولر از میان پوشالهای خیس گذشته و این هوای مطبوع از طریق کانالها به فضای اتاق راه می یابد. این یعنی تبخیر آب و خنک سازی محیط.

کوتاه بودن کانال کولر، شلنگ کولر، سرویس کردن موتور آن، و شستشوی کولر مواردی هستند که در بهره‌وری بهتر کولر و باد مطبوع آن از اهمیت برخوردارند.

معرفی بهترین برند کولر آبی

کولر سلولزی تبخیری انرژی با حجم 7000 و جنس بدنه گالوانیزه ساخت ایران است. این کولر آبی مجهز به ترموستات تنظیم دما نیز هست. از مزایای کولرهای سلولزی نسبت به کولرهای پوشالی توزیع آب بر روی سطح پد سلولزی یکنواخت است و ناحیه‌های خشک ایجاد نمی‌شود.

همچنین وجود پد سلولزی عبور گرد و غبار به داخل ساختمان را کاهش می دهد و به دلیل عدم انتقال ذرات ریز آب به داخل ساختمان، حالت شرجی نامطبوع از بین می‌رود. در کولر سلولزی انرژی ترموستات دما را به صورت اتوماتیک کنترل می‌کند و دارای ریموت کنترل نیز هست. کولر سلولزی انرژی تا شرایط دمای محیطی 40 درجه سانتیگراد به راحتی پاسخگو است.

آبسال یک برند معتبر در تولید کولر آبی و لوازم جانبی کولر است. پروانه این کولر باکیفیت در برابر ضربه و گرد و غبار مقاوم است.  مخزن این کولر را هم می‌توانید به آب شهری وصل کنید و یا اینکه به صورت دستی. این کولر دارای دریچه تنظیم هوا می‌باشد. توان ورودی این کوالر 200 وات است و می‌توان گفت یکی از کم مصرف ترین کولرهای آبی موجود در بازار است. 

پوشال کولر آبی مدل 7000 P مناسب برای کولرهای 6500 و 7000 با وزنی معادل 1000 گرم جهت سرویس کردن و تعویض پوشال در ماه های گرم شما را یاری می نماید.

بسته‌ی این پوشال کولر سه عددی است و مناسب برای یک کولر می‌باشد.

شناور کولر آبی سوبو مناسب برای تمامی کولرهای آبی با تمام ظرفیت ها با وزنی معادل 150 گرم شما را جهت سرویس کردن و تعویض شناور کولرهای آبی در فصل گرما یاری می‌نماید.

یاتاقان کولر آبی مناسب برای کولرهای 3000-3500 در بسته 2 عددی شما را در تعمیر و سرویس کردن کولر کمک می‌نماید. 

با توجه به امتیاز بالای کاربران به این محصول می‌توان گفت این محصول یکی از بهترین یاتاقان کولر آبی می‌باشد.

کولر آبی آزمایش با وزنی حدود 68 کیلوگرم، با جنس بدنه گالوانیزه و حجم 5500 دارای موتور موتوژن است. سیستم آبرسانی این کولر آبی به روز شده است و توانایی بازدهی 75 درصد خنکی را دارد.

کولرهای آزمایش مجهز به کلید حفاظت از جان هستند و مقاوم در برابر اشعه یو وی است. این کولر میزان هوادهی 3410 فوت مکعب بر دقیقه و برای منازل مسکونی نسبتاً بزرگ مناسب است.

سایه بان کولر آبی موجب می شود کولر در سایه قرار بگیرد و این امر موجب صرفه جویی در مصرف آب و خنک ماندن پوشالها می شود. 

جنس این سایه بان کولر از برزنت است و راهنمای نصب نیز دارد.

مشخصات
ابعاد۸۷x ۸۷ x۱۱۳ سانتی متر
وزن75 کیلوگرم
سرعت باددهی۸۰۰۰ متر مکعب در ساعت
جنس بدنهگالوانیزه
قدرت موتور 3/4 اسب بخار

مشخصات
ابعاد۸۷۰x۸۷۰x۱۲۰۰ سانتی‌متر
وزن87 کیلوگرم
قدرت باددهی7500
جنس بدنه گالوانیزه

مشخصات
ابعاد۵۰۰x۵۰۰x۵۳۵ سانتی‌متر
وزن 19 کیلوگرم
قدرت باددهی1200
جنس بدنه گالوانیزه

سخن آخر:

شرکتهای زیادی در ایران هستند که کولر آبی باکیفیت می‌سازند. هر ساله نیز به منظور راه اندازی مجدد کولر ها ، نیاز به تهیه برخی از وسایل داخل کولر است که جانشین قطعات قبلی شوند. یعنی همان سرویس کردن کولر. اینها قطعات مصرفی هستند و هر سال بایستی تعویض شوند. تعویض این قطعات مانند پوشال کولر، تسمه کولر، شناورکولر و... موجب عملکرد بهتر کولر، صرفه جویی در آب و برق می‌شوند. برخی قطعات نیز می توانند تعمیر شوند. یکی دیگر از راه‌های صرفه جویی در منابع نصب سایه بان کولر است. 

در این راهنما سعی کردیم پرفروش ترین کولر آبی و لوازم جانبی آن را به شما معرفی کنیم. خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.