راهنمای خرید بهترین دریل برقی و شارژی، معرفی بهترین دریل شارژی

راهنمای خرید بهترین مارک دریل برقی

برای اکثر ما خرید دریل برقی یک تصمیم جدی است. یک دریل با کیفیت خوب می‌تواند تا حدودی گران باشد. به همین دلیل مهم است که تحقیق خود را انجام داده و اطمینان حاصل کنید که بهترین دریل برقی متناسب با نیازهایتان را با قیمت مناسب خریداری می‌کنید.

 چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید یک دریل برقی برای خانه خود در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این مقاله از وب سایت چی بگیر با ما همراه باشید!

داشتن یک دریل برقی در هر خانه‌ای امری لازم و با اهمیت است. این ابزار به شما کمک می‌کند که سریع و کارآمد، پیچ‌ها را ببندید یا سوراخ‌هایی را در چوب، سنگ‌های بتونی ، آجر و هرجای دیگری که لازم باشد ایجاد کنید. این تجهیزات مفید با داشتن لوازم جانبی و بیت‌های مختلف، می‌توانند اهداف و فواید بسیاری در اطراف خانه یا محل کار شما داشته باشند.

 هنگام جستجو برای خرید دریل، لازم است تا نكات مهم را در نظر بگیرید. این امر به شما كمك می‌كند دریل باکیفیت را انتخاب كنید و وقت و هزینه خود را روی ابزاری سرمایه گذاری كنید كه واقعاً كار شما را به طور كامل انجام دهد.

انوع دریل

دو منبع اصلی برای تامین نیروی دریل وجود دارد، دریل سیم دار که با برق کار می‌کند و دریل بی‌سیم که با باتری نیروی مورد نیازش را تامین می‌کند.

دریل شارژی:

 از نظر قدرت باتری و مدت زمان نگه‌داری شارژ انواع مختلفی دارند. برای مکانی که امکان دسترسی به پریز برق را ندارید، یک دریل بی‌سیم ممکن است تنها انتخاب شما باشد. البته به یاد داشته باشید که افزایش قدرت باتری با هزینه بیشتر همراه است و با افزایش توان باتری، دریل شما سنگین‌تر می‌شود. این می‌تواند برای کسی که ممکن است به اندازه کافی قوی نباشد، محدودیت ایجاد کند و راحت نباشد.

دریل برقی:

دریل برقی اغلب سبک‌تر هستند و می‌توانند تمام روز مورد استفاده قرار گیرند زیرا هرگز نیازی به شارژ مجدد آن‌ها نیست. این امر باعث می‌شود آن‌ها برای استفاده در منزل مناسب باشند.

معرفی بهترین مارک دریل‌ برقی و بهترین دریل شارژی خانگی

دریل پیچ‌گوشتی شارژی 12 ولت اکتیو تولز مدل AC2612L

دریل چکشی رونیکس مدل 2211

احتمالا همه‌ی شما با برند محبوب و خوشنام رونکیس آشنا هستید. این دریل برقی باکیفیت هم از برند رونکیس است. منبع تغدیه این دریل از برق است و توان آن 600 وات می‌باشد.سرعت این دریل 3000 دور بر دقیه است. و توانایی چرخش در دو جهت را دارد. این دریل توانایی ایجاد سوراخ‌هایی با قطر 13 میلی متر در سیمان و فلز و 30 میلی متر در چوب را دارد. به همر اه این دریل یک خط کش، دسته، آچار، دفترچه‌ی راهنما و زغال است.

دریل چکشی توسن مدل 0022D

یکی دیگر از بهترین دریل های موجود در این لیست دریل توسن می‌باشد. این دریل بوسیله‌ی برق شهری تامین انرژی می‌شود و حداکثر سرعتی که از این دستگاه انتظار می‌رود 2800 دور بر ثانیه است. همچنین توانایی چرخش به چپ و راست را نیز دارد. سوراخ هایی که این دریل در فلز ایجاد می‌کند دارای قطر 13 میلی متر و 16 میلی متر در سیمان است. در چوب این عدد به 30 میلی متر می‌رسد. با توجه به قیمت دریل و کاربرد آن می‎‌توان گفت یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصارف خانگی است.

دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 120-LI

دریل پیچ گوشتی‌ها را می‌توان به دو صورت استفاده کرد. هم کاربری دریل را دارند و هم بعنوان یک پیچ گوشتی شارژی عمل می‌کنند. دریل بوش از قدرت بالایی برای انجام هر دو مورد برخوردار است. انرژی این دریل بوسیله باتری لیتیوم یونی تامین می‌شود. نکته حائز اهمیت در این دریل این است که برای نصب مته یا سری پیچ گوشتی شما احتیاجی به آچار ندارید. حداکثر قطر سوراخ ئر چوب بوسیله این دستگاه 20 میلی متر و در فلز 8 میلی متر است. 

دریل بتن کن رونیکس کد 2700

دریل بتن کن رونیکس یکی از بهترین دریل ها برای تخریب مصالح ساختمانی است. این دریل با وزن 3 کیلوگرم یک دریل بتن کن سبک محصوب می‌شود. توان این دستگاه پرقدرت 850 وات است. همچنین این دستگاه مجهز به قفل سوئیچ می‌باشد. و شما به راحتی می‌توانید آن را در بدون استفاده از دکمه پاور در حالت روشن نگه دارید. 

دریل چکشی ادون مدل ID13-HYL1135

آخرین گزینه در لیست پیشنهادی ما دریل چکشی ادون است. وزن این دریل 1.6 کیلوگرم است واز برق تغذیه می‌کند. این دریل قابلیت کنترل سرعت را ندارد. همچنین سرعت گردش آزاد آن 2800 دور بر  دقیقه است. این دریل به دسته جانبی گردان 360 درجه است.اقلام همراه این دریل شامل  آچار سه نظام، خط کش تنظیم عمق و دسته کمکی می‌باشد. 


در ادامه بخوانید : پیچ گوشتی بادی چیست ؟ قیمت 10 مدل پیچگوشتی بادی(رونیکس، سوماک..)

برای خرید بهترین دریل برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟

در بخش زیر این نکات را برای شما لیست کرده‌ایم: بهترین مارک دریل‌ برقی

سرعت دریل برقی

اگر در هنگام خرید دریل برقی به دنبال صرفه‌جویی هستید، احتمالاً با تصمیم در مورد انتخاب سرعت آن گیر خواهید کرد. با انجام تحقیق و صرف کمی پول بیشتر ممکن است بتوانید یکی از آن‌ها را بگیرید که دو سرعت دارد. از سرعت بالا برای ایجاد سوراخ استفاده می‌کنید وسرعت پایین آن را هنگام قرار دادن یا خارج کردن پیچ‌ها استفاده می‌کنید. توانایی کنترل سرعت یک دلیل عالی برای بررسی یک دریل گران‌تر است.

راحتی دریل

انواع مختلفی از دریل در دسترس است. بهترین راه برای دیدن دریلی که برای شما مفید است، این است که به فروشگاهی بروید که در آن بتوانید چند دریل مختلف را امتحان کنید و ببینید که راحت‌ترین وسیله برای استفاده شما چیست. در صورت بی‌سیم بودن دریل، تفاوت وزن می‌تواند نکته‌ای باشد که میزان راحتی و مناسب بودنش برای شما را تایین می‌کند. نوع دسته می‌تواند تفاوت زیادی در وزن دریل ایجاد کند.

 آنچه ممکن است برای یک شخص کاملا مفید و راحت باشد، ممکن است برای شما سنگین و استفاده از آن خسته کننده باشد. به یاد داشته باشید که همیشه قرار نیست دریل را به صورت عمودی استفاده کنید. سعی کنید آن را به صورت افقی و در زوایای مختلف نگه دارید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی قوی هستید تا بتوانید کارتان را راحت انجام دهید.

کارایی دریل

اطمینان حاصل کنید هر دریلی را که خریداری کرده‌اید برای کارتان مناسب است. اگر فقط به آن احتیاج دارید تا برخی از قاب عکس‌ها را آویزان کنید و تعمیر نور را در خانه انجام دهید، معقول نیست که گران‌ترین دریل موجود را خریداری کنید. در همین راستا، شما به عنوان یک نجار نباید یک مته ارزان بخرید و موتورش در همان هفته اول بسوزانید. هنگام استفاده از دریل نوع استفاده‌ای که از آن می‌کنید مهم‌ترین امر برای تصمیم راجع به انتخاب دریل مناسب است.

ماهیت کاری که می‌خواهید با دریل برقی انجام دهید چیست؟

قبل از مراجعه به فروشگاه برای خرید یک دریل باکیفیت، ابتدا باید ماهیت کار خود را تعیین کنید. آیا این وسیله را برای انجام کارهای سبک، متوسط یا سنگین نیاز دارید؟

دریل‌ها با اندازه‌های متفاوتی وجود دارند که بین 2 آمپر تا 3 آمپر متغییر است، بنابراین وقتی آن‌ها را خریداری می‌کنید، انتخاب این مورد را به حساب نوع کاربری خود بگذارید. همچنین خوب است تا دریلی را بخرید که بیش از یک سرعت دارد. بعضی از مشاغل نسبت به سایرین به سرعت بالاتری احتیاج دارند، با دریل دارای سرعت متغیر، می‌توانید با توجه به نوع نیازتان سرعت را تنظیم کنید و کارایی بیشتری برایتان خواهد داشت.

لوازم جانبی که همراه دریل ارائه می شوند کدامند؟

اگر لوازم جانبی دریل به همراه آن نباشد، هیچ‌گاه یک دریل کامل نخواهد بود. برخی از فروشندگان با اینکه می‌دانند که شما نمی‌توانید با آن کار کنید اما بازهم دریل را بدون لوازم جانبی آن به شما می‌فروشند. بنابراین، قبل از اینکه پولتان را خرج کنید و یک دریل بخرید، اطمینان حاصل کنید که آن را با لوازم جانبی مورد نیاز خود همراه کنید. بعضی از این لوازم جانبی شامل تبدیل سر دریل ( سری قابل تعویض)، تیغه اره و سیم لحیم هستند.

دریل شارژی یا دریل برقی، کدام را انتخاب کنیم؟

گرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به دنبال مدل‌های جدید باشند، اما با گذشت سال‌ها اثبات شده است که مدل‌های دریل برقی (همراه با سیم)، همه‌کاره تر و قدرتمندتر هستند به خصوص برای کارهای سنگین. با این حال، دریل‌های بی‌سیم (شارژی)  نیز مزیت‌های خود را دارند، به خصوص هنگامی که در سایت و محیط‌هایی کار می‌کنید که هیچ پریز برقی نداشته باشد. علاوه بر این، این دریل‌ها قابل حمل هستند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر و سبک‌تر از نمونه‌های برقی است. قبل از خرید نوع دریلی که دوست دارید، این دو مدل را با هم مقایسه کنید و نمونه‌ای را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

سخن آخر

خرید یک دریل خوب که دقیقا متناسب با خواسته‌ها و نیازهایتان باشد، مهم‌ترین مسئله است. بهتر است هنگام رفتن به فروشگاه برای خرید دریل، تمام اطلاعات لازم را در دست داشته باشید. این امر به شما کمک می‌کند تا پول خود را خرج خریدن دریلی کنید که بهترین گزینه مناسب برای شغل و نیازهای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.