خرید و قیمت جدیدترین ست لباس خانگی مردانه (ست لباس خانگی مردانه)

ست لباس خانگی مردانه

 بعد از فعالیت روزانه و سخت‌کوشی در طی روز، آقایان در منزل نیاز به آرامش و راحتی دارند. یکی از وسایلی که راحتی آنها را برآورده می‌کند لباسهای راحتی است. لباسهای راحتی که از جنس لطیف و نرم و راحت باشند و آسایش آنها را فراهم نماید. پوشیدن لباس راحت نه به معنی شلختگی و بد لباس پوشیدن است، بلکه به معنی استفاده درست از لباسهای راحت در موقعیت‌های مختلف است.

در گذشته آقایان در منزل از بیژامه استفاده می‌کردند و پوشیدن و استفاده از آن برای همه عادی بود. اما امروزه ست‌های شیک و زیبا تولید شده است و به افراد کمک می‌کند که داخل منزل نیز مرتب و روی اصول لباس بر تن کنند. 

مهمترین جنبه در انتخاب لباس راحتی مردانه جنس آن است. لباسهایی که از نایلون و یا جنسی از پلاستیک دارند را فراموش کنید. ممکن است حساسیت زا بوده و اصلن راحت نباشند. حتی لباسهای پشمی و اکرولیک هم به عنوان لباس راحتی مناسب نیستند زیرا به دلیل بافتشان باعث خارش بدن می‌شوند. بهترین پارچه‌ها برای استفاده در منزل، لباسهایی با جنس نخ و یا پنبه هستند که فاقد حساسیت‌زایی، راحت ، نرم و لطیف هستند. 

از تیشرت و شلوارک می‌توان به عنوان یک لباس راحتی در منزل استفاده کرد. در هنگام خرید دقت نمایید که مثلا دکمه‌ها و یا تزئیناتی که روی لباس به کار برده شده‌اند باعث ناراحتی و یا اذیت شما در هنگام استراحت نشوند. لباسهای راحتی نباید زیاد گشاد و یا تنگ باشند بلکه باید اندازه سایز شما باشند تا از دستوپاگیر بودن لباس‌ برای فرد جلوگیری شود و در هنگام استفاده زیبا به نظر بیایند.

رنگ‌ها می‌توانند فرد را سرحال و یا بی‌حال و دمق نشان بدهند. رنگها را فراموش نکنید. آقایان هم می‌توانند مانند بانوان از رنگهای شاد و جیغ استفاده کنند چه اشکالی دارد!!!

حتی آقایان با توجه به فصل گرما و سرما می‌توانند لباس‌های راحتی ضخیم و یا نازک را خریداری و استفاده نمایند. شاید سوال پیش بیاید که چه لباسی برای آقایان در منزل مناسب‌تر است. ست تاپ شلوارک، تیشرت و شلوارک، تیشرت و شلوارهای راحتی و .... مناسب هستند. 

معرفی بهترین ست‌ لباس خانگی مردانه

ست تیشرت و شلوار مردانه کد 1

ست تیشرت و شلوار مردانه دو تکه است و دارای یک تی شرت سه دکه با آستین کوتاه و یک شلوار بلند. جنساین محصول از نخ بوده و فرم لباس معمولی است.

طرح این ست ساده و راحت،‌ بسیار‌ نرم‌ و‌ لطیف‌ است و همچنین دارای کیفیت بسیار بالایی است.‌ شلوار این محصول دارای دو جیب در قسمت جلو است.

ست تی شرت و شلوار مردانه لباس خونه مدل طه کد 991111 رنگ سرمه ای

ست تی شرت و شلوار مردانه تهیه و دوخته شده در کشورمان ایران است. جنس این ست از پلی استر و پنبه است. فرم این لباس آزاد است . جنس تیشرت این ست از جودون پنبه است و شلوار آن تترون می‌باشد.

تی شرت این ست دارای آستین کوتاه و شلوار آن طرح‌دار است. این ست بسیار راحت و نرم و سبک است.

ست پولوشرت و شلوار مردانه کد fil1011 رنگ قرمز

ست پولوشرت و شلوار مردانه از جنس نخ است. این لباس دارای فرم معمولی است. تی شرت آن دارای آستین کوتاه  است و طرح پارچه آن ساده است. این ست دارای دو تکه شلوار و تی شرت است و بسیار شیک و خوش رنگ است.

شلوار مردانه کد SP-003

شلوار مردانه از جنس نخ و پلی استر است. دارای دو جیب و دارای کمر کشی و بند قابل تنظیم سایز است. فرم این شلوار معمولی و طرح پارچه آن ساده است.  قد شلوار برابر با 95 سانتی متر و مناسب برای سایزهای 38 الی 48 است. پارچه این شلوار ملانژ است که ترکیبی از پلی استر و نخ می‌باشد. این شلوار در کشورمان ایران تولید شده است.

ست پولوشرت و شلوار مردانه مدل هیراد کد 7111

ست پولوشرت و شلوار مردانه مدل هیراد یک لباس راحتی از جنس الیاف طبیعی می‌باشد که با کیفیتی که در مواد اولیه آن به کار رفته است آرامش و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد. جنس این ست از نخ و پنبه است و فرم آن معمولی است. آستین تی شرت آن کوتاه و طرح پارچه آن هم ساده است. شلوارک این ست هم از نخ پنبه طبیعی تهیه و دوخته شده است. برای شستشوی این ست چه با ماشین و چه با دست از دمای آب زیر 30 درجه استفاده نمایید تا لباس آسیب نبیند.

ست تیشرت و شلوار مردانه طرح MANSTER کد 9754

ست تیشرت و شلوار مردانه طرح MANSTER تهیه شده از جنس نخ و پنبه است.  فرم این لباس معمولی است. تی شرت آن دارای نوشته  MANSTER و آستین کوتاه است. جنس تیشرت این ست از پنبه و جنس شلوار پنبه درجه یک است. برای شستشوی این ست لازم است از آب سرد استفاده کنید و اگر نیاز به اتوی این ست راحتی مردانه بود لطفا از تماس اتو با لوگوها خود داری کنید. همچنین اگر از ماشین لباس شویی برای شستن این ست استفاده می‌کنید بهتر است که لباس را پشت و رو نمایید.

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه پانیل کد 4045

ست تاپ و شلوارک مردانه پانیل تهیه شده از جنس نخ است. تی شرت آن آستین ندارد و دارای طرح است. این ست مردانه دو تکه از جنس صد در صد نخ تهیه شده است. نرم و راحت و سبک است و مناسب برای از تن به در کردن خستگی روزانه.

شلوارک مردانه فتوحی کد PHO-40508

شلوارک مردانه فتوحی جنسی از نخ و دوختی یکنواخت و درشت با نخی محکم دارد. این شلوارک طرح‌های بسیار دارد. نوع این شلوارک از نوع آزاد بوده و فاق آن بلند و مناسب هرچهار فصل سال است. دو جیب در این شلوار کار شده است که به‌صورت رو کار بوده و این امر راحتی استفاده از این شلوارک را بیشتر از پیش فراهم کرده است. دوخت این شلوارک صنعتی و یکنواخت بوده و دارای بند کمری نیز هست. سایزهای مناسب و رنگ ثابت این شلوارک پس از هربار شست و شو از مزایای این شلوارک است.

ست تاپ و شلوارک مردانه پندار مدل B603 کد C6

تاپ و شلوارک مردانه پندار دو تکه است. این محصول را هم به عنوان لباس راحتی در منزل و هم به عنوان لباس مناسب سالنهای ورزشی می‌توان مورد استفاده قرار داد. این ست از نخ پنبه بوده، بسیار نرم و لطیف و مناسب برای پوست های حساس می‌باشد.

تاپ این ست بدون آستین است و طرح پارچه آن ساده است. این محصول دارای ثبات رنگ و مقاوم در برابر شستشو است. بسته‌بندی آن شکیل و مناسب جهت هدیه بوده است. این محصول که تولید ایران است بهتر است با آب 30 درجه سانتیگراد شسته شود و برای تمیزتر کردن آن از سفیدکننده استفاده نشود. 

برای خشک کردن این محصول نیز  در ماشین لباسشویی حداکثر از 400 دور استفاده شود. برای در امان نگه‌داشتن این محصول از کج و کوله شدن و رنگ رفتگی زود آن بهتر است به صورت پشت و رو شسته شود همچنین چلانده نشود.

شلوار مردانه پاتیلوک کد 3900065

شلوار مردانه پاتیلوک دارای جنسی از جنس نخ و پلی استر است. فرم این شلوار آزاد است و پارچه آن ساده و یک دست است.

آقایان می‌توانند از این محصول هم در منزل استفاده نمایند و هم به عنوان یک شلوار اسپرت با تی‌شرتهای متنوع ست کرده و در خارج از منزل به عنوان یک لباس راحتی و اسپرت استفاده نمایند.

ست تاپ‌ و شلوارک مردانه کد H120

ست تاپ‌ و شلوارک مردانه دو تکه است. جنس این محصول از نخ است و فرم این لباس آزاد و معمولی است. تی‌شرت این محصول بدون آستین است.

طرح پارچه این محصول طرح‌دار با نوشته تامی است. این محصول راحت و مناسب برای پوشیدن در منزل و یا حتی در باشگاه‌های ورزشی است.

شلوار راحتی مردانه فرد مدل Sha.r.001

شلوار راحتی مردانه فرد به غیر از پوشیدن در منزل مناسب برای استفاده روزمره است. جنس این محصول از نخ  و پلی استر است. این محصول جزو لباسهای راحتی مردانه است. 

فرم و طرح این شلوار ساده و دارای پارچه ساده است. این شلوار دارای دو جیب در بغل و یک جیب در پشت آن است. همچنین این محصول دارای کمرکشی با قابلیت تنظیم سایز است.

ست هودی و شلوار مردانه مدل 1237

ست هودی و شلوار مردانه از  جنس پلی استر و نخ است. جنس این محصول 80 درصد کتان و 20 درصد لایکرا تشکیل شده است. جنس این لباس باعث شده است تا ستی راحت و نرم و لطیف در اختیارتان قرار گیرد. 

فرم لباس این محصول معمولی و آستین آن بلند است. و تکه‌های رنگی بر روی در جیب روی لباس این ست دوخته شده است که بر زیبایی آن افزوده است. 

این ست که دارای هودی جلوبسته و کلاه‌دار است همراه با شلوار بلند هم می‌توان در منزل به عنوان یک لباس راحتی استفاده نمود و هم به عنوان یک ست اسپرت غیررسمی خارج از منزل.

ست تیشرت و شلوار مردانه کد 9656

ست تیشرت و شلوار مردانه تهیه شده از جنس نخ است. آستین این محصول کوتاه و دارای نوشته است. شلوار این محصول در قسمت کمر دارای بند است که می‌توان تنظیم سایز نمود.

تی شرت این ست دارای آستین کوتاه و یقه گرد است و در قسمت پایین آن نوشته انگلیسی دارد. در هنگام شستشو به دستورالعملی که همراه لباس ارسال می‌شود دقت کنید. آقایان از این ست می‌توانند به راحتی هم در منزل استفاده نمایند و هم به عنوان یک ست اسپرت در خارج از منزل استفاده نمایند.

ست هودی و شلوار مردانه مدل 308-99

ست هودی و شلوار مردانه یک ست راحتی و اسپرت مردانه است. جنس این ست از نخ و با کیفیت است. هودی این ست دارای آستین بلند با کش بافت در قسمت پایین لباس و سر آستین آن است. 

بر روی هودی این ست طرح وجود دارد. شلوار این ست نیز دارای کش بافت در کمر و مچ پا است. شلوار این ست دارای دو جیب  کانگرویی است. این ست زیبا، راحت و اسپرت مردانه را هم می‌توان به عنوان یک لباس راحتی در منزل استفاده نمود و هم به عنوان یک لباس ست راحتی برای استفاده روزمره خارج از منزل.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل شلوارک مردانه نخی، جین کتان (شیک ترین)


در ادامه بخوانید : لباس زیر مردانه، خرید شورت و زیرپوش مردانه(باکیفیت ترین)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.