ساک لوازم کودک چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ قیمت روز

راهنمای خرید ساک کودک

وجود یک نوزاد و یا یک کودک در هرخانه‌ای شور و امید زندگی را به همراه دارد. برای به دنیا آمدن یک نوزاد خانواده‌ها شروع به فراهم کردن مقدماتی می‌کنند تا ورودش را جشن بگیرند و از تمام وسایل مورد نیاز او را بی‌نیاز نمایند. ساک لوازم نوزاد، یکی از اقلامی است که در خرید سیسمونی مورد توجه زیادی است. خانواده‌ها سعی می‌کنند با توجه به هزینه‌ای که برای این مورد در نظر گرفته‌اند بهترین‌ ساک کودک را خریداری نمایند. ساک کودک و ساک لوازم نوزادی بیشترین استفاده را در اقلام سیسمونی دارد. بهتر است ساک بچه که خریداری می‌شود که جادار، با کیفیت و همینطور کاربردی باشد.

معرفی بهترین ساک لوازم کودک

حجم وسایل کودک که همراه والدین است معمولاً زیاد هستند، وجود شیشه شیر، لباسهای زیر و رو، گاهی اوقات داروها و تقویت کننده‌ها، لیوان، پستونک، پوشک بچه، زیرانداز تعویض و .... جای زیادی را اشغال می‌کنند. برای اینکه راحت باشید و تمام وسایل دلبندتان را به همراه داشته باشید بهتر است ساک بچه که مناسب نیازتان هست را تهیه کنید.

ما به جای شما بهترین‌ ساک کودک و ساک لوازم نوزاد بازار را انتخاب کرده‌ایم کافی است حوصله به خرج دهید و به ادامه مقاله نگاهی بیاندازید.

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل LT-900

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل LT-900 مناسب برای کودکان شما با هر گروه سنی چه دختر و چه پسر است. این ساک از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و فضای کافی برای حمل وسایل نوزاد دلبندتان را در اختیار شما می‌گذارد.

این ساک دارای 3 جیب است و پارچه آن هم از جنس پلی استر ضد آب و با وزن سبک با قابلیت شستشو است. این ساک علاوه بر دسته کیف دارای بند دوشی نیز هست و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارد.

 کوله پشتی لوازم کودک الا مدل kaya04

کوله پشتی لوازم کودک طرح الا تهیه شده از پارچه با ابعاد 26x20x42 سانتی‌متر است. از ای کوله پشتی تا 5 سالگی کودک می‌توانید استفاده کنید. 

این کوله پشتی از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و بند آن قابلیت تنظیم بند شانه را دارد.

همچنین برای شستشو می‌توانید آنرا در ماشین لباسشویی بیاندازید.

ساک لوازم کودک الا مدل آوان بسته 2 عددی

ساک لوازم کودک الا مجموعه2 عددی مناسب برای استفاده تا کودکان 5 ساله هم دختر و هم پسر است. جنس این ساک از پارچه کتان ضد آب و ضد لک است. و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود.

این ساک دارای چهار عدد جای جیب است که می‌توان از آنها برای جای فلاکس استفاده کرد. این جیب‌ها گرمکن‌دار (عایق آلمینیوم) دارند که دو عدد در جیب دو طرف کیف و دو عدد داخل کیف کار شده است. 

این ساک قابلیت تنظیم بند شانه را نیز دارد. کیف آن هم بسیار جادار بوده و از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. همراه این ساک یک عدد کیف کوچک نیز هست برای مواقعی که مادر میخواهد جای نزدیک برود و نیازی به کیف بزرگ ندارد به راحتی می‌تواند از این کیف کوچک استفاده نماید. همچنین این کیف دارای آویز برای وصل شدن به دسته کالسکه برای مواقعی که کالسکه همراهتان است نیز دارد. 

این مجموعه دارای تشکچه تعویض با جنس یک لایه آستر زیر و یک لایه پلاستیک رو جهت شستو شوی راحت زیر انداز هم هست.

ساک لوازم کودک الا مدل ES001 بسته 2 عددی

ساک لوازم کودک الا مدل ES001 مجموعه 2 عددی است که در گروه تولیدی Ela تولید شده است. این ساک مناسب برای استفاده تا گروه سنی 5 سال است. جنس این ساکها از کتان 100% نخ و ضد آب و ضدلک ساخت ترکیه است.

این ساک دارای 8 جیب ضدآب است که مجزا شده جهت تفکیک لباس خیس و یا پوشک و دارای جیب عایق حرارتی جهت شیشه شیر بچه است. همچنین این ساک دارای بند رو دوشی و بند آویز کالاسکه نیز هست. علاوه بر این ساک، این مجموعه دارای یک کیف همراه کوچک است تا زمانی که مادر نیاز به ساک بزرگتر ندارد بتواند از کیف کوچک استفاده کند.

ساک لوازم کودک رونیکا کد 300

ساک لوازم کودک رونیکا مناسب برای استفاده نوزادان و کودکان دختر و پسر با ابعاد 22 در 27 در 43 سانتی‌متر. این ساک کودکا از جنس برزنت بوده و جنس مقاومی دارد. این ساک زیبا و خوش دوخت دارای یک جیب زیپی بزرگ جهت قرار دادن وسایل اصلی و لباس و شیشه شیر و ... همچنین دارای یک جیب زیپی در قسمت جلوی ساک جهت قرار دادن وسایل مورد نیاز فوری و دارای دو جیب کشی در دو طرف ساک جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی و شیشه شیر است.

ساک کودک رونیکا دارای جیب های مخصوص در قسمت اصلی جهت قرار دادن وسایل بصورت منظم و دارای جیب‌های مخصوص در قسمت جلوی ساک جهت قرار دادن پوشک و ...  و مهم‌تر از همه دارای یک زیر انداز تعویض نوزاد نیز است. 

این ساک مجهز به یک کیف قمقمه‌ای جداگانه با عایق حرارتی گرما و سرما جهت نگه داری شیر و .. برای نوزاد و کودک عزیزتان است و دارای یک بند رودوشی بلند قابل جدا شدن جهت استفاده بصورت دوشی است.

ساک لوازم کودک بی بی سینگ مدل bsb

ساک لوازم کودک بی بی سینگ مدل bsb مناسب برای کودکان تا 5 سال است. جالب است بدانید این مدل از ساک لوازم کودک امکانات کاملی را برای حمل وسایل کودک در اختیار شما قرار می‌دهد.

ابعاد این ساک پرکارآمد 28 در15 در 35 سانتی‌متر است و دارای 3 عدد جیب است. یک جیب در قسمت پشت که محفظه ضد آب است و مناسب گذاشتن لباس مرطوب و دستمال مرطوب یا پوشک کثیف است. یک محفظه هم برای شیشه‌شیر با عایق حرارت و محفظه‌ای برای پستانک در این ساک در نظر گرفته شده که به‌صورت جداگانه بوده جهت نگهداری و حفظ رعایت موارد بهداشتی.

از مهمترین لوازم جانبی این ساک زیرانداز تاشویی است که در ابعاد 50 × 30سانتی‌متر که همراه با این ساک ارائه می‌شود. همچنین تعدادی جیب‌ داخلی برای قرار دادن وسایل ریز و درشت هم در داخل کیف تعبیه شده است. این ساک قابلل شستشو در ماشین لباسشویی نیز هست.

کوله پشتی لوازم کودک فوروارد کد FCLT3332

کوله پشتی لوازم کودک فوروارد کد FCLT3332از جنس برزنت طراحی و دوخته شده است. این ساک دارای 8 عدد جیب است. البته این ساک دارای یک محفظه اصلی زیپی جهت قرار دادن وسایل روزانه بوده و دارای دو جیب عایق دار سرما و گرما در قسمت داخلی جهت قرار دادن بطری نوشیدنی و یا شیشه شیر و دارای جیب و کش‌های متعدد در قسمت داخلی ساک جهت نظم دهی بهتر به وسایل روزانه است.

این ساک خوش دوخت و عالی دارای دو جیب در هر طرف ساک جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی بوده همچنین دارای یک جیب در قسمت پشتی ساک و دارای یک کیف آرایشی مجزای دو زیپ همراه با تقسیم بندی‌های داخلی جهت قرار دادن وسایل کوچک‌تر است. این ساک نوزاد علاوه بر تمام موارد فوق دارای یک زیرانداز تعویض نوزاد مجزا قابل تا شدن نیز هست. 

جهت حمل این ساک استفاده به صورت دستی، استفاده به صورت رودوشی و استفاده به صورت کوله پشتی برای استفاده کننده از آن در نظر گرفته شده است. این ساک فوق العاده دارای یراق و نوارهای بسیار با کیفیت، دارای ابر و آستر خارجی در سرتاسر ساک و دارای پارچه ضد آب است.

ساک لوازم کودک کونکورد مدل COSHP0990

ساک لوازم کودک کونکورد مدل COSHP0990 در ابعاد 40 در 35 در 10 سانتی‌متر طراحی، دوخته و روانه بازار شده است. این ساک فضای خوبی برای لوازم کودک دارد.

این کیف با جنس پلی‌استر و بست زیپی است و همچنین دارای تودوزی پارچه‌ای است که این مساله شستشورا راحت‌تر می‌نماید. داخل این ساک دارای جیب‌های مجزا جهت قرار دادن لوازم اختصاصی است؛ وجود جیب بزرگ داخل ساک برای قرار دادن فلاسک و شیشه شیر، کیفِ کوچک داخک ساک، برای قرار دادن وسایل کوچک و مورد نیاز و دم دستی همچنین دو جیب بزرگ در قسمت جلو و پشت ساک هم فضای خوبی را به استفاده کننده جهت قرار دادن مابقی وسایل می‌دهد.

به همراه این کیف یک تشک تعویض نرم هم وجود دارد که دارای لایه‌های محکم ضد آب جهت عبور ندادن نم و... ، است و یک کاور عایق شیشه‌ شیر یا فلاسک (جهت محافظت و گرم نگهداشتن شیر) با بست زیپی ارائه وجود دارد. از مهمترین مزایای این کیف سبک، حمل آسان است. وجود بندی بلند برای روی دوشی و قابل نصب به کالسکه کار را برای استفاده کننده راحت می‌نماید.

کوله پشتی لوازم کودک چیکو مدل 2020

کوله پشتی لوازم کودک چیکو مناسب برای حمل وسایل نوزادان، نوپایان و کودکان دختر و پسر است. وزن این کوله پشتی و ساک حدود 150 گرم با ابعاد 38 در 21 در 32 سانتیمتر است.

شما برای فرزاندان زیر 5 سال خود می‌توانید از این ساک بهره ببرید. جنس این ساک از پلی استر است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. همچنین این ساک دارای 3 عدد جیب است. و بند شانه آن قابلیت تنظیم شدن را نیز دارد. شما قادر خواهید بود این ساک را در ماشین لباسشویی شستشو کنید.

ساک لوازم کودک رجینال مدل BM01

ساک لوازم کودک رجینال مدل BM01 با ابعاد 13 در 27 در 37 سانتی‌متر است. جنس این کیف پلی‌استر و بست زیپی آن، از دوخت ظریف و محکمی برخوردار است. البته گفتنی است که ساک 5 تکه است شامل؛ ساک بزرگ، ساک کوچک، زیر انداز تعویض، کیف شیشه شیر و کیف ظرف غذا.

داخل این کیف دارای جیب‌های مجزایی جهت قرار دادن لوازم اختصاصی است در قسمت جلو هم دارای یک جیب بزرگ با بست چسبی است. در طرفین کیف هم دو جیب تعبیه شده‌اند که می‌توانید برای قرار دادن شیشه‌شیر از آن استفاده کنید. این ساک لوازم دارای دو بند دستی کوتاه و بند شانه با قابلیت تنظیم است که می‌توانید از هر دو آن‌ها برای حمل کیف استفاده کنید. 

همچنین این کیف قابل شستشو در ماشین لباسشویی است

ساک لوازم کودک و نوزاد کد i50

ساک لوازم کودک و نوزاد کد i50 مناسب برای استفاده نوزدان، نوپایان و کودکان پسر و دختر است. دوخت و جنس این کیف از کیفیت بالایی برخوردار است.

ابعاد آن هم 10 در25 در 35 سانتیمتر با وزنی حدود800 گرم است. این ساک از طریق زیپ باز و بسته می‌شود همچنین دارای یک بند بلند رودوشی نیز دارد.

کوله پشتی کودک مدل اسب تک شاخ

کوله پشتی کودک مدل اسب تک شاخ با ابعاد 34 در 16 در 22 سانتیمتر مناسب برای دختران و پسران گروه سنی بالای 3 سال است. شما برای کودکان و نوزادان علاوه بر ساک وسایلشان می‌توانید از این کوله‌های زیبا و فانتزی نیز برای حمل وسایلشان سود بجویید.

این ساکها سبک وزن هستند و حمل آنها راحت است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. گفتنی است جنس این کوله پشتی از پلی استر است و به راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

کوله پشتی طرح مینیون کد 163901

کوله پشتی طرح مینیون با ابعاد 32 در 25 در 13 و وزنی حدود 500 گرم مناسب برای دختران و پسرانی است که به مهد کودک می‌روند و یا مادران آنها دوست دارند ساک کودک آنها شبیه یک شخصیت کارتونی باشد. جنس این ساک از پلی استر است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. یب

این ساک قابلیت تنظیم بند شانه را دارد.

ساک لوازم کودک مدل 1868

ساک لوازم کودک مدل 1868 دارای دوخت ظریف و محکمی است. جنس این کیف پلی‌استر بوده و دارای بست زیپی است.

این ساک دارای جیب‌های مجزا جهت قرار دادن لوازم به صورت اختصاصی، در داخل کیف است همچنین دارای یک جیب بزرگ با بست زیپی در قسمت جلو کار و دارای یک جیب بزرگ با بست چسبی در قسمت پشت کار است. این ساک دارای دو جیب در طرفین ساک لوازم و دارای دو بند کوتاه دستی نیز هست.

علاوه بر تمام موارد فوق این ساک دارای تشک تعویض با ابعاد 54 × 30 سانتی‌متر است. وجود یک کیف کوچک مجزا با بست زپیی با ابعاد5/27 × 23 سانتی‌متر این ست را کامل کرده است. 

ابعاد این ساک 38 × 34 × 10 سانتی‌متر، بوده و ساک جادار و خوبی است. یک کاور عایق شیشه شیر نیز در این ست ارائه شده است. برای حمل این کیف هم می‌توانید از دو بند دستی کوتاه و هم از بند شانه که قابلیت تنظیم دارد، استفاده کنید. خاطرتان باشد این ساک قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را ندارد.


در ادامه بخوانید : توالت فرنگی کودک :خرید و قیمت 10 مدل بهترین (صندلی دستشویی کودک)

نکات مهمی که برای خرید ساک لوازم کودک باید در نظر بگیرید:

تیم چی‌بگیر برای انتخاب بهتر در خرید ساک بچه موارد زیر را به شما توصیه می‌کند. در نظر داشته باشید هرکدام از موارد می‌تواند با سلیقه استفاده کننده تغییر کند:

  • ساک کودک بهتر است که ضد آب باشد.
  • ساک بچه بهتر است که دسته‌های آن حداقل به دو مدل دستی و رودوشی قابل تبدیل باشد.
  • ساک نوزادی بهتر است که قابلیت شستشو در ماشین لباس‌شویی را داشته باشد.
  • ساک بچه بهتر است که دارای تشکچه تعویض کودک باشد.
  • ساک کودک بهتر است که محفظه یا کاور عایق شده برای نگهداری شیشه شیر کودک داشته باشد. 
  • ساک بچه  بهتر است که وزن کمی داشته باشد و سبک باشد.
  • ساک کودکی بهتر است که کیف کوچکتری جهت حمل وسایل دیگربا قابلیت نصب در داخل ساک داشته باشد.

ساک لوازم نوزاد کوله پشتی بخریم یا دستی؟

ساک بچه کوله پشتی مزایایی دارد که به اختصار آنها را بیان میکنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید:

  • وزن را به صورت مساوی بین دو شانه تقسیم می کنند. 
  • جیب های زیادی برای قرار دادن لوازم مورد نیاز دارند.
  • کوله پشتی معمولا بزرگتر از ساک دستی است و اگر مجبورید وسایل زیادتری را حمل کنید مناسب تر است.

البته به یاد داشته باشید اگر از آغوشی استفاده می‌کنید و همزمان کوله پشتی نیز حمل می‌کنید وزن زیادی روی شانه شما قرار می‌گیرد. 

وزن مناسب برای ساک لوازم کودک چقدر باید باشد؟

شما باید به دنبال ساکی باشید که سبک باشد و حمل آن راحت باشد. اطمینان حاصل کنید که وزن ساک با لوازمی که داخل آن قرار می گیرد، روی شانه ها و گردن شما سنگینی نکند. ساک کودک پارچه ایی معمولا وزن کمتری نسبت به ساک بچه چرم دارد. 

قیمت ساک لوازم کودک چقدر است؟

قیمت ساک بچه بستگی به مواردی مانند جنس، برند، سایز .... دارد. برخی از ساک ها که از جنس چرم و یا برزنت هستند قیمت بالاتری نسبت به موارد دیگر برخوردارند. در بالا لیست کامل قیمت ساک کودک را می توانید ببینید. 

بهترین جنس برای ساک کودک کدام است؟

بهترین جنس برای این نوع ساک باید وزن کمی داشته باشد و به راحتی  تمیز شود. مدل هایی از جنس برزنت و یا چرم انتخاب های مناسبی برای خرید هستند.

سخن آخر:

وجود وابستگی کودک به والدین خود موجب می‌شود که همه جا باهم باشند به همین دلیل وسایل اولیه وی نیز در هنگام مهمانی‌ها، گردش و پیاده روی، مهد کودک و .... نیز همراهشان است. برای قراردادن این وسایل به صورت منظم همانطور که گفتیم به ساک کودک نیاز است تا تمام وسایل وی در آن جای گیرد تا از نبود یکی از وسایل، والدین توی دردسر نیفتند. در این نوشتار از چی بگیر سعی کردیم بهترین ساک لوازم کودک و نوزاد را به شما معرفی کنیم. 

در صورت داشتن تجربه ایی در زمینه خرید ساک کودک در قسمت نظرات ما را همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.