کیف زنانه: نکات مهم برای خرید کیف دستی زنانه (چرم و مجلسی)

معرفی انواع کیف زنانه مجلسی و اسپرت

 کیف زنانه دوشی یکی از اکسسوری‌‌های مورد نیاز هم برای خانم‌ها است. کیف زنانه برای خانم‌ها جز یکی از واجب‌ترین اکسسوری‌های آن‌ها می‌باشد. که نقش تکمیل کننده برای تیپ و استایل آن‌ها دارد. اگر قصد خرید یک کیف زنانه جدید و شیک را دارید تا پایان این مقاله از سایت چی بگیر با ما همراه باشید.  

برای خرید کیف زنانه به این نکات دقت کنید:

  • مطمئن شوید که حمل آن راحت است: یک کیف دوشی زنانه، درست مانند لباس شما باید بسیار راحت باشد. راحتی در حمل یک کیف دستی به معنی سر نخوردن آن از روی شانه و طراحی مناسب کیف است. شما ممکن است ظاهر یک کیف را بپسندید اما با آن احساس راحتی نکنید. مطمئنا کیفی را که با آن راحت نباشید مدت طولانی استفاده نمی‌کنید. 
  • سایز کیف دستی زنانه: یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید کیف دستی سایز و اندازه آن است. قبل از خرید به این نکته دقت کنید که کیف را برای حمل چه مواردی احتیاج دارید. آیا کیف دستی را برای رفتن به سرکار لازم دارید و یا اینکه به دنبال یک کیف مجلسی کوچک هستید؟
  • مطمئن شوید که خیلی سنگین نیست: برخی از اوقات یک کیف‌ چرمی زنانه داراری وزن بالایی است. و این اصلا گزینه مناسبی برای یک کیف زنانه نیست. بنابراین قبل از خرید از وزن کیف مطمئن شوید. برخی از کیف دستی زنانه دارای اکسسوری‌هایی از جنس فلز هستند که باعث بالا رفتن وزن کیف می‌شود.
  • داشتن جیب‌ در کیف زنانه: در هنگام خرید کیف زنانه به جیب های آن دقت کنید. مطمئن شوید جایی برای نگهداری گوشی موبایل و وسایل ضروری دیگر که هر روز آنها را حمل می‌کنید داشته باشد. 
  • زیپ کیف دستی را قبل از خرید بررسی کنید: داشتن یک زیپ خوب و باکیفیت از ضروریات مورد نیاز هر کیف زنانه مجلسی و روزمره است. قبل از خرید حتما به زیپ‌های کیف دقت کنید. در صورت خرید اینترنتی می‌توانید از قسمت مشخصات محصول و یا نظرات کاربران برای این گزینه استفاده کنید. 
  • رنگ کیف زنانه: قبل از خرید کیف دستی زنانه به رنگ آن و هماهنگی کیف با دیگر اجزا و سبک پوشش خود دقت کنید. معمولا کیف زنانه را با کفش و یا روسری می‌توانید ست کنید. اگر اهل پوشیدن ست کیف و کفش و یا کیف و روسری هستید می‌توانید از گزینه های ست استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک کیف دستی مشکی مجلسی هستید، باید جزئیات طراحی بیشتری داشته باشد تا از نظر زیبایی ظاهری مناسب تر باشد.

کیف دوشی زنانه که از جنس پارچه مرغوب و چرم مصنوعی با کیفیت دوخت بالا ساخته شده است. علاوه بر ظاهر زیبا و امروزی، دارای پارچه سبک و قابل شستشو می‌باشد. این کیف زنانه دارای دو جیب داخلی و یک جیب خارجی است. تنوعی که این محصول در رنگبندی دارد، دامنه انتخاب شما را گسترده می‌کند.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

کیف ساخته شده از چرم که در مجالس رسمی استایل زیبایی به شما می‌بخشد. این کیف دارای بند بلند برای سهولت استفاده است. ظاهر زیبا و خاص با بسته بندی شیک آن را مناسب هدیه دادن به عزیزانتان می‌کند.

کیف دستی زنانه که هم به صورت دوشی و هم دستی قابل استفاده است. این کیف ساخته شده از چرم مصنوعی با طراحی شیک و ساده می‌باشد.کیف جادار، سبک که هم با بلند بلند و هم کوتاه قابل استفاده است.

کیف زنانه مدل تت که شامل یک کیف بزرگ، یک کیف متوسط و کیفی کوچکتر برای لوازم آرایشی است، با توجه به قیمت و اندازه و سایز کیف‌ها و همچنین کیفیت و رضایتمندی مصرف کنندگان بسیار اقتصادی و با صرفه است. 

کیف زنانه از برند شناخته شده و محبوب دیوید جونز که همیشه مدل‌های شیک و پرطرفدار با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این مدل کیف زنانه با سبک و طراحی خاصی که دارد هم مناسب استفاده با سبک اسپرت است و هم برای جلسات کاری و مهمانی کاملا مناسب می‌باشد. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

کیف چرم جانتا یک مدل کلاسیک مناسب برای محیط رسمی و اداری با قابلیت فضای داخلی زیاد برای قرار دادن وسایل ضروری می‌باشد. استفاده از چرم طبیعی فلوتر درجه یک، این مدل را به یک کیف راحت و کاربردی تبدیل کرده است.اگر شما هم دنبال یک استایل شیک و خاص هستید کیف دوشی چرم جانتا برای شما مناسب است. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

کیف زنانه از جنس چرم مصنوعی با کیفیت بالایی دوخته شده است. این مدل کیف زنانه برای مناسبات رسمی و همچنین مهمانی و استفاده روزمره مناسب است. وزن کیف 150 گرم است که به دلیل سبکی آسیبی به شانه و کمر وارد نمی‌کند. 

کیف زنانه که مشاهده می‌کنید، مدل پیشنهادی بعدی است که این کیف نیز به دلیل جنس مرغوب پارچه و آستر داخلی از دوام بالایی برخوردار می‌باشد. برای استفاده روزانه و مهمانی مناسب و بسیار کاربردی است. 

کیف دوشی چرم یکی از مدل‌های ظریف و خوش دوختی است که به دلیل کیفیت بالا هم دوام بالایی دارد و هم بسیار کاربردی می‌باشد. وزن کم محصول و جیب‌های کابردی استفاده از آن را بسیار راحت و دلپذیر کرده است. چرم جانتا یکی از برندهای خوش نام در این زمینه است که محصولات شیک و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

کیف زنانه مدل قیطان دوزی طراحی خاص و زیبایی دارد، که هم به عنوان کیف روزمره و اسپرت قابل استفاده است و هم برای مهمانی کاربرد دارد. دسته کیف از چرم مصنوعی است و همچنین بسیار سبک و در عین حال جا دار می‌باشد. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

برای خرید کیف زنانه دقت کنید که:

انواع مختلفی از کیف زنانه وجود دارد. مانند کیف کمری زنانه، کیف زنانه مجلسی، کیف چرم زنانه، کیف اداری زنانه..... در انتخاب کیف زنانه شیک اولین مسئله نوع کاربرد کیف برای شما است. پس ابتدا تصمیم بگیرید که به یک کیف مجلسی زنانه به منظور استفاده در مهمانی یا  مجالس رسمی نیاز دارید. و یا به یک کیف دوشی زنانه برای استفاده روزمره نیاز دارید. انتخاب کیف بر اساس نوع کاربرد موارد بعدی مانند سایز کیف و حتی قیمت را تعیین می‌کند. 

اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید با بیشتر لباس‌هایتان آن را ست کنید، بهتر است یک کیف با رنگ خنثی و طرح ساده تهیه کنید.

نقش کیف زنانه در سلامتی:

  • اگر برای دانشگاه یا مدرسه کیف می‌خرید، سعی کنید حتما یک کوله پشتی که وزن را تقسیم می‌کند، خریداری کنید تا فشاری به ستون مهره‌های شما وارد نشود.
  • از حمل وسایل اضافی که در طول روز هیچ نیازی به آن‌ها ندارید، بپرهیزید. این کار در طول مدت زمان طولانی باعث آسیب به سلامت شما می‌شود.
  • از خرید کیف‌هایی که کیفیت خوبی ندارند و حتی اگر خالی باشند وزن زیادی دارند، بپرهیزید.

سخن آخر

کیف جز اکسسوری‌های محبوب هر خانمی است. پس اگر تصمیم گرفته‌اید، به همسر یا مادر خود یک کیف زیبا هدیه دهید، شک نکنید که این کادو آن‌ها را شاد می‌کند، چون علاوه بر اینکه نشان می‌دهد به یاد آن‌ها بوده‌اید، یک هدیه بسیار کاربردی نیز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کیف زنانه قیمت انواع کیف زنانه