معرفی بهترین مدل چمدان کودک دخترانه و پسرانه (ارزان ترین)

راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین چمدان کودک

یکی از مهم‌ترین نکاتی که خانواده‌ها از دوران کودکی باید با فرزندان خود تمرین کنند، مسئولیت پذیری است. برای تمرین این مورد می‌توانید به هنگام سفر و مسافرت از فرزندان و کودکان خود بخواهید که به صورت مستقل و تنها وسایل مورد نیاز خود برای سفر را جمع کنند‌،  به این منظور حتما نیاز به یک چمدان کودک باکیفیت خواهید داشت.

ما امروز در این مقاله از سایت چی بگیر می‌خواهیم برایتان درباره بهترین چمدان کودک بگوییم و بهترین چمدان کودک دخترانه و پسرانه را برایتان معرفی کرده و بگوییم که برای خرید بهترین چمدان کودک ارزان و باکیفیت به چه مواردی باید دقت داشته باشید.

معرفی بهترین برند چمدان کودک دخترانه و پسرانه

چمدان کودک طرح السا و آنا کد 038

ابعاد این چمدان زیبا و مناسب برای کودکان 23×33×54 سانتی‌متر است و وزن آن نیز نسبتا سبک و معادل 2.30 کیلوگرم است. جنس بدنه این چمدان از پلاستیک است و به کمک زیپ بسته می‌شود.

چمدان کودک دارای دو دسته و دسته تلسکوپی است  و مجهز به چرخ نیز هست. این چمدان دارای جیب داخلی بوده و تمامی زیپ‌های آن دارتی قفل هستند و حمل آن‌ها برای کودکان به شدت آسان است.

چمدان کودک طرح مک کویین کد ۰۳۷

اگر برای فرزند پسر و کودک خود به دنبال یک چمدان مرغوب و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما برای شما چمدان کودک مک کویین است که به شدت جادار بوده و از نظر ارگونومیک متناسب با استایل کودکان طراحی شده است. 

ابعاد خارجی این چمدان کودک23×33×54 سانتی‌متر است و وزن آن نسبت به ابعادش به شدت مناسب و معادل ۲.۳۰ کیلوگرم است. جنس بدنه آن پلاستیک بوده و به کمک زیپ باز و بسته می‌شود.تعداد چرخ‌های این چمدتن کودک ۴ عدد است و آستر ساتن مقاوم دارد.


چمدان کودک مدل HK14-S

یکی از شخصیت‌های کارتونی کودکان مینیون‌ها هستند که برای بزرگسالان نیز جذاب هستند. این چمدان منحصر به فرد با ابعاد 31×19×47 سانتی‌متر و با وزن 1.6کیلوگرم به شکل مینیون است.

جنس بدنه آن از پلاستیک بوده و دارای دو دسته و یک دسته تلسکوپی است و چون دارای ۴ چرخ است، حمل آن برای کودکان سهولت داشته  و دارای ۲ جیب داخلی نیز هست و یکی از دستیگره‌های آن ثابت است.

چمدان کودک اوپس مدل جغد

ابعاد خارجی این چمدان کودک 40×30×20 سانتی‌متر بوده و وزن آن یک کیلوگرم است. جنس بدنه این چمدان کودک از پلی کربنات بوده و به کمک زیپ بسته می‌شود و دارای یک دسته و دو چرخ است. این چمدان به شدت سبک است و کودکان به راحتی می‌توانند آن را حمل کرده و همراه داشته باشند و از بابت وسایل کودک خود نگرانی نخواهید داشت.

چمدان کودک مدل C073

ابعاد خارجی این چمدان کودک 53×34×22 سانتی‌متر است و وزن آن معادل ۳ سانتی‌متر است ک جنس بدنه این چمدان از پلی کربنات است. نحوه بسته شدن این چمدان با زیپ بوده و کلیه زیپ‌های آن دارای قفل هستند. تعداد دسته‌های این چمدان سه عدد است که یکی از آن‌ها تلسکوپی است و دارای ۴ چرخ متحرک است. 

چمدان کودک کد H012

این چمدان صورتی مورد علاقه دختران بوده و ابعاد آن 23×33×54 سانتی‌متر است و وزن آن حدود ۲.۳۰ کیلوگرم است که جنس بدنه آن نیز از پلی کربنات باکیفیت است که به کمک‌زیپ بسته می‌شود.

تعداد دسته‌های این چمدان دو عدد است و دارای ۴ چرخ بوده و ساتن داخل آن جنس مرغوبی دارد و چرخ‌های آن قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه را دارند.

این چمدان‌ظاهری جذاب و منحصر به فرد دارد. و برای سفرهای آخر هفته گزینه خوبی است. برای باز و بسته شدن چمدان کودک مدل تانکی باید از بست‌های این محصول استفاده کنید. ابعاد این چمدان 21.5×51×32 سانتی‌متر است و وزن آن حدود ۱.۸ کیلوگرم است. جنس این چمدان از پلاستیک باکیفیت است و تنها یک دسته و چرخ برای حمل آسان دارد.


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت 10 مدل از بهترین ست کالسکه و کریر بچه (ایرانی و خارجی)


در ادامه بخوانید : بهترین صندلی ماشین کودک به همراه قیمت روز( باکیفیت ترین)

برای خرید بهترین مارک چمدان بچه به این موارد دقت کنید:

خرید و قیمت چمدان بچه دخترانه و پسرانه

زمانی که می‌خواهید برای فرزندان و کودک خود چمدان چرخ‌ دار خریداری کنید، باید به موارد مهمی دقت داشته باشید این موارد عبارت‌اند از:

ابعاد و اندازه چمدان بچه گانه

مسئله مهمی که در ابتدا و قبل از خرید چمدان کودک باید به آن توجه داشته باشید این است که از چمدان کودک برای چه مدت می‌خواهید استفاده کنید. مثلا اگر قرار است برای یک سفر به مدت یک هفته چمدانی خریداری کنید‌،  باید به وسایلی که می‌خواهید در این چمدان قرار دهید فکر کرده و متناسب با حجم وسایل کودک ابعاد آن را تعیین کنید. 

از طرفی چمدانی که خریداری می‌کنید باید کاملاً مناسب با استایل کودک شما باشد و از این نظر کاملا ارگونومیک بوده و حمل آن برای کودک آسان باشد. معمولاً همه ی انواع چمدان‌ کودک که در بازار وجود دارد، طبق اندازه‌های استاندارد و ارگونومیک تایید و تولید شده‌اند و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

چرخ‌ چمدان کودک را تست کنیدانواع چمدان بچه گانه چرخ دار

معمولاً تمامی چمدان‌ ها دارای تعدادی چرخ هستند تا حمل آن آسان شود. چمدان‌ بچه گانه نیز درست مشابه چمدان‌ افراد بزرگسال مجهز به چرخ است. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید حتما چرخ‌های چمدان کودک را تست کنید و ببینید که آیا در جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند و کودک شما قادر به استفاده از آن خواهد بود یا نه؟

 لازم به ذکر است که برخی از چمدان‌ های کودک قیمت ارزان‌ تری دارند که مجهز به چرخ نبوده و حمل آن‌ها نسبت به چمدان‌های چرخ‌دار دشوار است. معمولاً چمدان‌ هایی که دارای چرخ نیستند ابعاد کوچک‌تری داشته و برای مسافرت‌های یک تا دو روزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توجه به جنس چمدان بچه

از دیگر مواردی که به هنگام خرید چمدان کودک باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است برخی از چمدان‌ های کودک دارای جنسی سخت و برخی دارای جنسی نرم هستند. چمدان هایی که جنس سخت دارند معمولاً از پلاستیک فشرده درست شده و مقاومت بالایی دارند در صورتی که چمدان‌های نرم از جنس پلی کربنات بوده و آن‌ها نیز مقاومت لازم را دارند و دوام نسبتاً بالایی در مقایسه با چمدان‌های سخت دارند.

توجه به کیفیت زیپ چمدان

اگر قصد شما خرید چمدان کودک دخترانه و یا پسرانه است باید به زیپ‌ چمدان دقت ویژه‌ای داشته باشید، که به راحتی باز و بسته شوند. همچنین بهتر است که کلیه زیپ‌های چمدان دارای قفل باشند.

 لازم به ذکر است که برخی از چمدان‌ ها مجهز به زیپ نبوده و به کمک انواع بست بسته می‌شوند. ما توصیه می‌کنیم که برای فرزندان خود چمدان‌هایی که مجهز به زیپ هستند خریداری کنید زیرا نحوه استفاده از آن ها برای کودکان آسان‌تر است.

بافت داخلی چمدان کودک

اگر جزوء افرادی هستید که هنگام خرید چمدان کودک تنها به محیط بیرونی و ظاهری چمدان دقت می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هنگام خرید بهترین چمدان چرخ‌ دار برای کودک حتماً باید به داخل آن و تعداد زیپ‌هایی که در داخل دارد و همچنین جیب‌های داخلی چمدان دقت کنید تا هیچ گونه پارگی نداشته و جنس پارچه آن مناسب و مرغوب باشد.

وزن چمدان

چمدانی که برای فرزندان و کودکان خود تهیه می‌کنید باید متناسب با سن کودک شما وزن متعادلی داشته باشد. برخی از افراد بر این تصور هستند که چرخ‌دار بودن چمدان کافی است و دیگر نیازی نیست که چمدانی با وزن سبک خریداری کنند؛ زیرا کودک به راحتی می‌تواند با چرخ‌ها چمدان را حمل کند. در صورتی که در برخی از مکان‌ها حمل چمدان دشوار بوده و چرخ‌ها می‌توانندحرکت کنند و لازم است که کودک چمدان خود را بلند کند. چنانچه وزن چمدان زیاد باشد کودک قادر به این کار نبوده و حمل آن برایش دشوار خواهد بود.

شکل ظاهری چمدان دخترانه و پسرانه

معرفی چمدان کودک ایرانی و خارجی

دقت داشته باشید چمدانی که برای کودکتان تهیه و خریداری می‌کنید باید متناسب با سلیقه او باشد تا برای حمل آن رغبت کند.  به عنوان مثال می‌توانید از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودک خود استفاده کنید و چمدانی به شکل آن‌ها خریداری کنید مثلا چمدان هایی که در این مقاله برایتان معرفی کردیم شکلی مشابه مینیون دارد و مورد پسند سلیقه کودکان است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی دسته‌های چمدان و ابزارهای جانبی آن را بررسی کنید تا سالم و باکیفیت باشند.


در ادامه بخوانید : آغوشی: خرید و لیست قیمت بهترین آغوشی نوزاد

آیا خرید چمدان‌ کودکی که مجهز به قفل رمزی هستند برای کودکان مناسب است؟

استفاده از چمدان‌ هایی که مجهز به قفل رمزی هستند برای کودکان دشوار و سخت است. توصیه می‌کنیم برای کودکان خود چمدان‌هایی تهیه کنید که مجهز به قفل کلیدی بوده و باز و بسته کردن آن‌ها برای کودکان راحت‌تر است.

چطور چمدان کودک را بشوریم؟

متاسفانه برخی از کودکان در طول سفر چمدان خود را کثیف می‌کنند، در این شرایط باید بگویم که می‌توانید به راحتی چمدان‌ بچه را بشویید. فقط توجه داشته باشید که برای شستشو باید به صورت دستی عمل کرده و دقت داشته باشید که پس از شست و شو فضای داخلی چمدان کامل خشک شود در غیر این صورت ممکن است دچار خرابی شود.

برای کودک خود چمدان دو چرخ بگیریم یا چهار چرخ؟

اینکه چمدان کودک دو چرخ یا چهار چرخ داشته باشد، بستگی به ابعاد آن دارد و توصیه می‌کنیم که حتماً به هنگام خرید چرخ‌های چمدان را تست کرده و از کودک خود بخواهید که آن را استفاده کند تا ببینید قابلیت حمل دارد یا نه.

تعداد چرخ چمدان بچهمزایا
چمدان بچه 4 چرخچمدان بچه گانه 4 چرخ برای حمل و نقل راحت تر هستند.
برای حرکت رو به جلو، آنها فقط باید هل داده شوند و حتی کج نمی‌شوند.
چمدان بچه 2 چرخ چمدان دو چرخ نیز کاربرد فراوانی دارد. اما کودکان به کمک بیشتری برای حمل آن احتیاج دارند. 

سخن پایانی: در این مقاله برای خانواده‌هایی که قصد خرید چمدان کودک ارزان قیمت را داشتند از مزایای خرید چمدان گفته و همچنین اشاره کردیم که برای خرید چمدان کودک خارجی و ایرانی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید تا چمدان خریداری شده متناسب بوده و کودک شما قادر به استفاده از آن باشد. حال می توانید با آگاهی کامل یکی از چمدان‌های کودک نام برده را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.