روکش صندلی: خرید و قیمت 20 مدل روکش صندلی ماشین (ارزان)

روکش صندلی از کجا بخرم؟

توجه به آراستگی و نظافت اتومبیل از جمله موارد مهمی است که دارندگان خودرو سعی بر رعایت آن دارند. از آ‌نجایی که ما به صورت مداوم از ماشین‌های خود استفاده می‌کنیم، صندلی‌های آن‌ها در معرض کثیف شدن و آلودگی قرار می‌گیرند. لذا لازم و ضروری است که توجه ویژه‌ای به نظافت آن‌ها داشته باشیم. پیشنهاد وب‌ سایت چی‌ بگیر برای این شرایط استفاده از روکش صندلی ماشین است. با یک روکش خودرو مناسب اتومبیل شما از گرد و خاک و سایر آلودگی‌های دیگر مصون خواهد ماند.

چی بگیر در این مقاله برایتان بیست مدل از بهترین روکش‌ صندلی خودرو، روکش صندلی ماشین ۲۰۶، روکش صندلی ماشین پراید و سایر اتومبیل‌های دیگر را معرفی کرده و اطلاعات دقیقی در این زمینه در اختیارتان می‌گذارد. چنانچه تمایل به خرید روکش صندلی چرم و سایر روکش‌های صندلی اتومبیل داشته باشید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست نداده و با ما همراه باشید.

مزایای خرید روکش صندلی خودرو چیست؟

با خرید روکش‌های صندلی ماشین از مزیت‌های متعددی بهره‌مند خواهید شد. این موارد مهم عبارت‌اند از:

مزایای روکش صندلی ماشین
تنفس پذیری صندلی‌های اتومبیل
حفظ سلامت صندلی اتومبیل
جلوگیری از آسیب پذیری در برابر نور مستقیم
قابلیت شستشوی آسان
نصب راحت روکش صندلی و سایر موارد دیگر

انواع روکش صندلی خودرو:

روکش صندلی چرمی:

روکش صندلی چرمی یکی از رایج ترین انواع روکش است. دوام، مقرون به صرفه بودن، و راحتی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع روکش صندلی است. 

از سوی دیگر، اگر روکش صندلی چرم را انتخاب می‌کنید معایبی نیز به همراه دارد. به عنوان مثال، نمی توان انتظار انتخاب رنگ‌های زیادی در روکش صندلی چرمی داشت. رایج‌ترین رنگ‌ها مشکی و قهوه‌ای هستند(در واقع، خودروهای لوکس ممکن است به روکش صندلی‌  فانتزی نیاز نداشته باشند). همچنین ممکن است مجبور شوید از مواد خاصی برای تمیز کردن روکش‌های چرمی استفاده کنید.

روکش صندلی ماشین پارچه ایی:

روکش پارچه ای گزینه ایده آلی برای کسانی است که به دنبال روکش صندلی ماشین ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند. این مورد توسط صاحبان خودروهای لوکس در نظر گرفته نمی‌شود. روکش پارچه ای ماشین قابل تنفس و مقرون به صرفه هستند. 

بسته به سلیقه و انتخاب خود پارچه مناسب را انتخاب کنید. بنابراین، می توانید پوششی را انتخاب کنید که با رنگ اتومبیل شما ست باشد. توجه داشته باشید که روکش پارچه ای ممکن است نیاز به تمیز کردن مکرر داشته باشند. علاوه بر این، مانند روکش صندلی ماشین چرمی ماندگاری زیادی ندارد.

معرفی شیک ترین روکش صندلی ماشین:

 

روکش صندلی خودرو مدل ۴۰۰۴ مناسب برای پراید

اگر قصد خرید روکش صندلی ماشین پراید را داشته و جنس روکش برایتان حائز اهمیت است، این مورد گزینه بسیار مناسبی است و از جنس پارچه جودون ریز و اطلسی است و حدوداً در شرایط عادی مدت زمان ۱۸ تا ۳۶ ماه دوام و طول عمر دارد.

این روکش از خودرو پراید صبا در مقابل گرد و خاک و نور مستقیم مقاومت کرده و به شدت مناسب فریم صندلی خودرو است و مجهز به روکش کامل پشت صندلی نیز است.

روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل S_30مناسب برای پژو ۲۰۶

این روکش صندلی ماشین توسط گروه صنعتی سوشیانت طراحی و تولید شده و روکش صندلی ماشین ۲۰۶ است.

این روکش صندلی از جنس چرم بوده و دارای جیب در قسمت پشتی و مجهز به ابر و آستر مرغوب است و رنگ ثابتی در برابر نور مستقیم خورشید دارد.

روکش صندلی خودرو مدل ۲۰۰۲ مناسب برای پراید صبا

پارچه این روکش صندلی ماشین پراید از جنس کجراه بوده و توسط گروه ساخت تولیدی سهند تبریز طراحی و تولید شده  و قابلیت شستشو دارد.

این روکش صندلی خودرو در برابر نور خورشید و گرد و غبار مقاوم بوده و رنگ ثابت دارد. همچنین الکوی آن طوری طراحی شده که مناسب صندلی خودرو است.

روکش صندلی خودرو مدل f4 مناسب برای پژو ۴۰۵

جنس روکش خودرو ۴۰۵ از پارچه بوده و قابلیت شستشو نیز دارد. این روکش فاقد طرح و به‌شدت نوجب آراستگی صندلی خودرو شما می‌شود و از جمله روکش‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

روکش صندلی خودرو مدل ۲۰۰۶ مناسب برای سمند

جنس این روکش خودرو باکیفیت و اصل از پارچه جودون ریز و اطلسی بوده و طول عمر مفید آن در شرایط عادی حدود ۱۸ تا ۳۶ ماه است و در برابر لکه‌پذیری، نور مستقیم، گرد و غبار و سایر موارد دیگر مقاومت مطلوبی دارد.

این روکش خودرو قابلیت شستشو داشته و مناسب برای خودرو سمند است و با رنگ کابین داخلی نیز هماهنگی ویژه‌ای دارد.

روکش صندلی خودرو کویر مدل jm24 مناسب برای پژو ۲۰۶

پارچه این روکش اتومبیل تمام جودون بوده و دارای دوخت مازراتی با الگو دقیق است و مناسب برای صندلی لابریک خودرو ۲۰۶ است. این روکش قابلیت شستشو داشته و ظاهری شیک و زیبا دارد.

 روکش صندلی خودرو مدل ۱۶۰۲مناسب برای تیبا

اگر برای خودرو تیبای خود به دنبال روکش صندلی باکیفیت و مرغوب هستید، این مورد گزینه مناسبی برای شما است و از جنس جودون ریز و اطلسی بوده و قابلیت شستشو نیز دارد.

روکش صندلی خودرو هایکو مدل دنا پلاس طرح دنا

این روکش خودرو توسط گروه هایکو طراحی و تولید شده و به شدت شیک و خوش‌دوخت است و قابلیت شستشو نیز دارد.

این روکش صندلی خودرو کیفیت مرغوبی داشته و دچار اُفت کیفیت پس از شستشو نمی‌شود و با توجه به ابر و آستر اورجینالی که دارد، طول عمر نسبتاً مطلوبی نیز دارد.

روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل A-120 مناسب برای پژو ۲۰۷

این روکش صندلی خودرو برای اتومبیل ۲۰۷ طراحی شده  و از جنس چرم باکیفیت ساخته شده است. مجهز به جیب در قسمت پشتی بوده و ثبات رنگ بالاسی دارد. این روکش دارای پشتی گردنی و کوسن و روکش فرمان نیز است.

روکش صندلی خودرو امیران کاور مدل ۲۴ مناسب برای مزدا ۳ نیو

جنس روکش خودرو نامبرده از چرم مرغوب بوده و مناسب برای خودرو مزدا 3new بوده و قابلیت شستشو دارد. این روکش پس از شستشو دچار اُفت کیفیت نشده و دوام نسبتاً طولانی دارد.

روکش صندلی خودرو مدل ۱۰۰۱ مناسب برای پراید

جنس پارچه این روکش صندلی پراید از پارچه کجراه بوده و مقاومت نسبتاً بالایی در برابر نور آفتاب، گرد و غبار، لکه پذیری و ... دارد و مناسب برای پراید صبا است. از بابت شستشو این روکش نیز نگرانی نداشته باشید، زیرا قابلیت شستشو داشته و به‌هیچ عنوان دچار اُفت کیفیت نمی‌شود.

پشتی صندلی خودرو مدل emirates fly بسته ۲ عددی به همراه روکش فرمان

اگر قصد پرداخت هزینه سنگین برای روکش صندلی را ندارید، این روکش صندلی با ابعاد 135×48×2 سانتی‌متر و وزن 1600 گرم با جنس پلی استر به‌شدت مناسب شما بوده و در ضمن قابلیت شستشو نیز دارد و کیفیت آن نسبت به قیمت مقرون‌به‌صرفه کاملاً مطلوب است.

روکش صندلی خودرو کد ۰۵۰۰ مناسب برای وانت پراید ۱۵۱

جنس این روکش باکیفیت و درجه یک از پارچه است و قابلیت شستشو دستی دارد. این روکش منحصربه‌فرد برای سایپا پراید ۱۵۱ وانت پراید مناسب بوده و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

روکش صندلی خودرو مدل ۱۰۲۰ مناسب برای پراید صبا

این روکش خودرو با ظرافت و دقت بالا برای خودروهای ایرانی پراید صبا طراحی شده و پارچه شیک و زیبایی داشته و پس از شستشوی مکرر نیز دچار اُفت کیفیت نمی‌شود.

روکش صندلی خودرو مدل r1220 مناسب برای پراید ۱۳۱

این روکش به رنگ قرمز و مشکی بوده و مناسب برای سایپا پراید ۱۳۲ است و طراحی شیک و زیبایی نیز دارد. باوخیال راحت می‌توانید این روکش صندلی خودرو پراید را شسته و مجدد استفاده کنید.

روکش صندلی خودرو سارینا کاور مدل sar0sf405

این روکش صندلی خودرو باکیفیت از پارچه درجه یک تولید شده و به شدت خوش‌دوخت است و مناسب برای خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس است و قابلیت شستشو نیز دارد.

روکش صندلی حودرو هایکو طرح دلتا مناسب برای تیبا ۲

جنس این وکش از پارچه بوده و مناسب برای خودرو تیبا ۲ است  و تودوزی آن با نهایت ظرافت و دقت انجام شده و طول عمر نسبتاً بالایی در نقایسه با سایر روکش‌های صندلی خودرو دارد.

روکش صندلی خودرو مدل Sar00Fp مناسب برای پراید صبا

این روکش باکیفیت از جنس پارچه بوده و ضمن قیمت مقرون‌به‌صرفه قابلیت شستشو و استفاده طولانی مدت نیز دارد.

روکش صندلی خودرو هایکو طرح رعد مناسب برای سایپا کوییک

این روکش خودرو به‌شدت کابرپسند بودع و جنس پارچه آن گردباف است که با دقت و ظرافت ویژه تودوزی شده است  و مجهز به دو بالشتک گردنی نیز هست و قیمت آن در مقایسه با کیفیت فوق‌العاده مناسب است‌.

روکش صندلی خودرو مدل SAR003 مناسب برای پراید ۱۳۱

این روکش صندلی ماشین مناسب برای پراید ۱۳۱ بوده و از کیفیت درجه یکی برخوردار است. از این روکش می‌توانید به صورت طولانی مدت استفاده کرده و به‌راحتی آن را بشویید.


در ادامه بخوانید : کارواش خانگی: قیمت و خرید بهترین کارواش خانگی (ارزان ترین)


در ادامه بخوانید : باربند ماشین: خرید بهترین باربند خودرو (صندوقی و اسپرت...)

راهنمای خرید بهترین روکش صندلی ماشین ارزان

شیک ترین روکش صندلی

برای خرید روکش صندلی خودرو توجه به نکات و فاکتورهای زیر لازم و ضروری است. موارد زیر عبارت‌اند:

آشنایی با انواع پوشش صندلی:

مسئله بسیار مهمی که وجود دارد توجه به کلاس خودرو و انواع اتومبیل است. به عنوان مثال شما نمی‌توانید با خرید روکش صندلی ماشین ۲۰۶ نمی‌توانید از آن به عنوان روکش صندلی پراید استفاده کنید، بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما متناسب با مدل و کلاس خودرو جهت خرید بهترین روکش صندلی ماشین اقدام کنید.

روکش صندلی چرم بخرم یا پارچه‌ ای؟

جالب است بدانید که روکش‌های صندلی اتومبیل معمولاً یا از جنس چرم بوده و یا پارچه‌ای و پلی‌استر هستند. انتخاب اینکه کدام یک را برگزینید، کاملاً سلیقه‌ای بوده و به علایق شما بستگی دارد. مسلماً روکش‌ چرم لوکس‌تر و زیباتر بوده و افراد از روکش صندلی اتومبیل چرم بیشتر استقبال می‌کنند.

ولی مسئله‌ای که وجود دارد اصل و باکیفیت بودن چرم است. اگر روکش  صندلی چرم انتخاب شما است، حتماً سعی در خرید روکش با چرم اورجینال و اصل داشته باشید، زیرا مدت زمان زیادی دوام داشته و به‌شدت خاص و شکیل هستند.

پارچه روکش صندلی ماشین

اگر تصمیم گرفتید که روکش صندلی اتومبیل پارچه‌ای خریداری کنید باید حتماً به کیفیت پارچه روکش نهایت دقت را داشنه باشید؛ زیرا قرار است که برای مدت طولانی از این روکش استفاده  کنید. لازم به ذکر است که برخی از روکش‌های باکیفیت از ترکیب پارچه و چرم ساخته شده و بسیار مناسب خودروهای شما هستند. با خرید این قبیل از روکش صندلی ماشین ۲۰۶، پراید و سایر اتومبیل‌های دیگر ضامن مراقبت از صندلی اتومبیل خود باشید.

توجه به تودوزی روکش صندلی اتومبیل:

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم به منظور خرید روکش اتومبیل توجه به تودوزی و خوش دوخت بودن روکش‌های صندلی اتومبیل است. این روکش‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که به روی صندلی فیکس شده و حرکت نکنند. از طرفی دوخت آن‌ها نباید باز شود و یا دچار پارگی گردد. حتماً به هنگام خرید به کیفیت و شیوه دوخت نهایت دقت را داشته باشید.

جیب‌ جانبی کاور صندلی ماشین:

برخی از روکش‌ صندلی خودرو دارای جیب‌های جانبی بوده و بهتر است که از سالم بودن و کیفیت جیب‌ها نیز اطمینان کسب نمایید و اگر تمایل به خرید روکش صندلی خودرو فاقد جیب هستید، این نکته را در نظر داشته باشید.

روکش صندلی ماشین قابل شستشو:

مطمئن شوید که روکش صندلی ماشین که خریداری کرده اید، قابل شستشو است. تا بتوانید از شر هر گونه میکروب و آلودگی قبل از نفوذ به خود صندلی خلاص شوید.  

ضد آب بودن روکش:

اگر حیوانات خانگی دارید و دوست دارید با خیال راحت در ماشین خود مایعات بنوشید یا در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید. روکش صندلی ماشین ضد آب بخرید. استفاده از روکش صندلی برای محافظت در برابر تعریق، رطوبت و نشت در صورتی که روکش دارای یک مانع کاملا محافظ نباشد، چه فایده ای دارد؟

راحتی استفاده:

اگر نصب روکش صندلی آسان نباشد، احتمال استفاده از آن کمتر است. اگر روکش صندلی به راحتی جدا نمی شود، احتمال اینکه آن را به درستی تمیز کنید کمتر است. مطمئن شوید، محصولی را که دریافت می‌کنید، نصب و برداشتن آن آسان است.

طراحی ظاهر:

آیا ظاهر روکش صندلی با وسیله نقلیه و سبک زندگی شما مطابقت دارد؟ فقط به این دلیل که در کودکی دوست داشتید با عروسک‌ها بازی کنید، به این معنی نیست که روکش صندلی با تم عروسک باربی چیزی است که می‌خواهید در ماشین خود به نمایش بگذارید. البته روکش صندلی ماشین فانتزی دخترانه می‌تواند بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد. 

قیمت روکش صندلی خودرو:

پولی که می خواهید برای روکش صندلی خرج کنید نیز مهم است. بسیاری از افراد ممکن است نخواهند پول زیادی برای روکش صندلی خرج کنند. از آنجایی که روکش صندلی یک چیز ضروری نیست. قبل از بررسی گزینه ها، بودجه ای را که می خواهید برای پوشش صندلی در نظر بگیرید را تعیین کنید.

ارزش هر محصول با توجه به دوام، قیمت، و کاربرد آن تعیین می شود. مطمئنا روکش صندلی ماشین ارزان نیز در بازار به وفور یافت می‌شود. اما به یاد داشته باشید که شما قصد دارید از این روکش به مدت طولانی استفاده کنید. بنابراین صرف نظر از هزینه ایی که می‌کنید. کیفیت باید در درجه اول مد نظر شما باشد. 

چرا باید روکش صندلی ماشین بخریم؟

بهترین روکش صندلی/قیمت روز

حتماً بارها برایتان پیش آمده است که مدت‌ها خودروی خود را در مکان مشخصی در معرض نور مستقیم پارک کرده‌اید. چنانچه درراین شرایط خودروی شما داری روکش‌های صندلی نباشد در معرض آسیب قرار گرفته و به زودی دچار مشکل و خرابی می‌شوند. از طرفی زمانی که صندلی اتومبیل روکش نداشته باشد ممکن است گرد و غبار انواع آلودگی اعم از خیسی ناشی از باران نشسته بر لباس سرنشینان، مایعات و سایر موارد دیگر را به خود جذب کرده و عمر صندلی اتومبیل را تحت‌الشعاع قرار دهد. بنابراین با توجه به موارد نامبرده خرید یک روکش صندلی مناسب موجب می‌شود که طول عمر صندلی اتومبیل افزایش یافته و مجبور به خرج مجدد در این زمینه نشوید. ما در ادامه خواهیم گفت که به منظور خرید روکش اتومبیل باکیفیت باید  به چه نکات و فاکتورهایی دقت داشته باشید.

روکش صندلی ماشین را چگونه تمیز کنیم؟

در ابتدا مطمئن بوسیله یک دستمال و یا لوله مکش جاربرقی گرد و غبار روکش صندلی را پاک کنید. اگر روکش شما از جنس چرم است. احتیاج به شستشو با ماشین لباسشویی ندارد. شما به راحتی و بوسیله یک دستمال نمناک و پاک کننده می‌توانید همه لکه ها را پاک کنید. 

  • برای شستشو با ماشین لباسشویی، مطمئن شوید که روکش ماشین شما قابل شستشو با ماشین لباسشویی است. اکثر آنها هستند، اما برای اطمینان بیشتر، برچسب مشخصات آن را بررسی کنید.
  • برای شستشو از آب سرد استفاده کنید. 
  • مواد شوینده مناسب را انتخاب کنید. (پودر صابون برای شستشوی دستی ایده‌آل است)

از موارد زیر اجتناب کنید:

  • آب گرم
  • نرم کننده لباس
  • خشک کن

طول  عمر روکش‌ صندلی خودرو به چه میزان است؟

برای طول عمر روکش‌های خودرو اتومبیل نمی‌توان عدد دقیقی عنوان کرد، اما به صورت تقریبی این روکش‌ها حدود ۱۸ تا ۳۶ ماه دوام داشته و می‌توانید به صورت پیوسته از آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی:

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم این مطالب برایتان مفید بوده باشند. در این مقاله از سایت چی بگیر ۲۰ مدل از بهترین روکش صندلی خودرو را برایتان معرفی کرده و گفتیم که برای خرید باید به چه مواردی دقت داشته باشید. حال می‌توانید با آگاهی و دانش کافی به منظور خرید بهترین روکش صندلی چرم و یا پارچه‌ای اقدام کنید.

اگر تجربه خریدی در این زمینه داشته باشید، توصیه می‌کنیم در ادامه برایمان عنوان کرده و از علایق خود در زمینه لوازم جانبی خودرو بگویید تا ما با توجه به علاقه‌مندی‌های شما بهترین‌ها را برایتان معرفی کرده و شرح بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
روکش صندلی خودرو قیمت انواع روکش صندلی خودرو