زنجیر نقره مردانه: 15 مدل زنجیر مردانه جدید با قیمت روز

شیک ترین زنجیر نقره مردانه را بخرید....

به دلیل افزایش روز افزون فلزات گرانبها، چون طلا، استفاده از آنها هم زیاد مقرون به صرفه نیست، به همین دلیل استفاده از زنجیر نقره و استیل درجه یک بسیار همه‌گیر شده است، چون قیمت آنها نسبت به طلا مناسب‌تر است و در دسترس‌تر. استفاده از زنجیر نقره توسط مردان، سالهای سال است که مد و محبوب است و استفاده از آن زیبایی خاص خود را دارد. 

زنجیر نقره و گردنبند در بین مردان طرفداران زیادی دارد که البته با توجه به مد و سلیقه هم انتخاب می‌شود. در عین حال، انتخاب یک گردنبند و زنجیر مناسب برای آقایان کار سختی است، قبل از هرچیز بهتر است فرد استایل خود را بشناسد و پس از آن اقدام به خرید صورت گیرد.

گفتنی است، ضخامت و طول زنجیری، تاثیر بر استایل فرد می‌گذارد. بهتر است در انتخاب آن دقت نمایید. حتی اگر قصد خرید و هدیه دادن زنجیرهای نقره را دارید، بهتر است بگوییم که هدیه‌ای مناسب است. البته برای کسی که به استفاده از آنها علاقه‌مند باشد. استفاده از این اکسسوری کاملاً تاثیری شگرف بر ظاهر فرد خواهد گذاشت. پس بهتر است با دقت انتخاب کنید.  

معرفی و قیمت زنجیر نقره مردانه 

زنجیر نقره مردانه کد HKA7یک زنجیر نقره کارتیه است با عیار 925 . این زنجیر نقره کارتیه از زیبایی و استحکام خوبی برخوردار است. طول زنجیر 60 سانتیمتر و عرض 10 میلی‌متر است. وزن این زنجیر نقره کارتیه 64 گرم است. برای این مدل زنجیر نقره دستبند هم موجود است. گفتنی است که این مدل زنجیر مقاوم در برابر آب است. 

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_081دارای عیار 925 است. که برای نقره عیار بسیار خوبی است. گفتنی است که این زنجیر نقره یکی از زیباترین زنجیرهای موجود در بازار است. استحکام خوبی دارد و دارای درخشندگی خاص و مناسبی است. از آنجایی که استفاده از نقره سبب تنظیم تنظیم حرارت داخلی بدن و گردش خون می‌شود. و همچنین داشتن نقره سبب افزایش انرژی می‌گردد. همراه داشتن آن باعث ایجاد تعادل در حالات روحی بدن می‌شود. پس خرید این مدل زنجیر نقره مردانه به شما توصیه می‌شود. 

نیم ست نقره مردانه مدل HNN2شامل یک دستبند و یک زنجیر تمام عیار نقره است. با عیار 925 . طول این زنجیر 60 سانتی‌متر است و طول دستبند آن هم 21 سانتی‌متر. 

زنجیر نقره مردانه کد KRT1808با عیار ۹۲۵ عیار را در تصویر ملاحظه می‌کنید. شکل زنجیر دقیقا حلقه‌ای است. و بسیار براق است. طول این زنجیر 65 سانتی‌متر است. حدود 18 گرم وزن دارد. این زنجیر نقره به راحتی باز و بسته می‌شود. 

زنجیر نقره مردانه کد 2000 دارای عیار ۹۲۵ عیار است. بسیار شکیل و زیبا است. طول زنجیر ۶۴ سانتی‌متر است. شکل زنجیر به صورت بافت بوده و نحوه بسته شدن این زنجیر نقره به صورت پینی است. در واقع در 3 مرحله این زنجیر باز و بسته می‌شود. و دارای ایمنی خوبی است. 

زنجیر نقره مردانه مدل ونیزی کد  V0077 تنها 2 گرم است. این زنجیر نقره بسیار سبک است. دارای عیار ۹۲۵ است. و  شکل زنجیر و نوع بافت آن هم به سبک مدل ونیزی است. از آنجایی که این زنجیر نقره است مقاومت خوبی در برابر آب دارد. و تغییر رنگ نمی‌دهد.

زنجیر نقره مردانه کد KRT11.30 با عیار ۹۲۵ است. طول زنجیر این گردن آویز مردانه ۶۵ سانتی‌متر است. این سایز و اندازه، جزو پرطرفدارترین نوع زنجیر گردن است. شکل زنجیر هم به صورت حلقه‌ای است. این زنجیر با قفل ساده‌ای که دارد به راحتی باز و بسته می‌شود. 

زنجیر نقره مردانه کد HMHبسیار زیبا است. این زنجیر نقره سیاه قلم شده است. همچنین گفتنی است که این زنجیر نقره تمام دست ساز با عیار 925 مناسب برای آقایان است. در این گردن بند منظور از سیاه قلم شده داخل بافت است که سیاه است اما روی کار براق است. این زنجیر نقره دست‌ساز دارای استحکام بسیار زیادی نسبت به مدلهای صنعتی و ماشینی آن دارد. طول این زنجیر 57  سانتی‌متر است و دارای شکلی ترکیبی است. 

گردنبند نقره مردانه مدل علی کد 1038 بسیار متفاوت و زیبا را در تصویر می‌بنید. این گردنبند آویز نقره که به صورت علی است به زنجیر مهره‌ای آویزان است. طول زنجیر مهره‌ای ۸۰ سانتی‌متر است. از این گردنبند می‌توانید برای روی لباس استفاده کنید.

زنجیر نقره مردانه کد HMM1از آن زنجیرهایی است که به خاطر بافت خوبی که دارد دارای استحکام و زیبایی همزمان است. این زنجیر سفارشی و دست ساز است. دارای وزن متفاوت بین 30 الی 120 گرم است. عیار آن هم ۹۲۵ عیار است. به صورت زنجیری بافتی شکل است. 

گردنبند نقره مردانه هایکا مدل اسم امیرعلی کد n.ha2-224بسیار زیبا و شکیل است. این گردنبند مردانه دارای شکلی زنجیری است و طول زنجیر آن هم ۴۵ سانتی‌متر است. عیار این زنجیر و آویز نقره 925 است. برای کیفیت بهتر این نقره دارای آبکاری با آب رودیوم است که ماندگاری و جلای خوبی به این محصول داده است. 

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_015 گردنبند نقره مردانه است. این مدل از زیباترین زنجیرهای موجود است. این زنجیر نقره مردانه دارای استحکام بسیار بالایی است. همچنین از زیبایی و درخشندگی خاصی برخوردار است. عیار این زنجیر مردانه ۹۲۵ عیار است. طول زنجیر آن هم ۶۰ سانتی‌متر است. 

نیم ست نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل ST-11یک نیم ست بسیار زیبا است. طول زنجیر گردن 60 سانتی‌متر و عرض آن 0.5 سانتی‌متر است. طول دستبند هم 20 سانتی‌متر و عرض آن 0.5 سانتی‌متر است. عیار این دو محصول نقره 925 است. این محصول در عین ستحکام، دارای رنگی ثابت است. این محصول توپر و وزن آن 20 گرم است. 

زنجیر نقره مردانه kart51.79با عیار ۹۲۵ است. این زنجیر از طریق قفل آویزی باز و بسته می‌شود. این زنجیر کارتیه ساخت کشور ترکیه است و براق و مستحکم. این زنجیر مردانه کارتیه وزنی معادل ۵۱.۷۹ گرم و طولی حدود  ۶۵ سانتی‌متر عرض دارد. 

زنجیر نقره مردانه مدل SZK4-2021با عیار ۹۲۵ را در تصویر ملاحظه می‌کنید. شکل زنجیر به صورت بافت است. این زنجیر نقره مردانه دارای مقاومت در برابر ضربه است. و از آنجایی که نقره است در تماس با آب هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد و مقاومت در برابر آب دارد. 


در ادامه بخوانید : ساعت مچی مردانه: ده مدل بهترین ساعت مچی مردانه (لاکچری ترین)

قبل از خرید زنجیر مردانه به این نکات دقت کنید:

راهنمای خرید زنجیر نقره برای مردان

اندازه زنجیر مردانه

اندام، و جسه فرد، می‌تواند نقشی تعیین کننده در انتخاب و نوع و بلندی زنجیر و گردن آویز داشته باشد. در واقع همواره بهتر است که زنجیری مناسب با اندازه خود انتخاب کنید. اگر فردی لاغر و باریک اندام هستین زنجیری که قصد خرید و استفاده از آن را دارید، بهتر است ضخامتی بین 2 تا 4 میلی‌متر داشته باشد. و اگر فردی با اندامی درشت و گردنی بزرگ دارید از زنجیرهای پهن‌تر استفاده کنید. 

وزن گردنبند نقره مردانه

وزن زنجیر را فراموش نکنید. قطعا زنجیرهای ظریف‌تر و کوتاه‌تر سبک وزن‌تر هستند. سعی کنید از نقره خالص برای زنجیر استفاده کنید. همچنین به قلاب زنجیر نقره دقت کنید. محکم و سفت باشد. 

بعضی‌ها که از زنجیرهای بلندتر استفاده می‌کنند دوست دارند آویزی هم به زنجیر خود اضافه کنند. انتخاب نوع آویز به سلیقه فرد بستگی دارد. بعضی‌ها عاشق آویز اسکلتی، صلیب و یا استفاده از سنگهای قیمتی و جواهرات هستند.  

قبل از خرید زنجیر نقره مردانه به عیار آن دقت کنید

مطمئنا شما هم هنگام خرید نقره با عدد 925 که بر روی برخی از قسمت های زیورآلات حک شده است برخورد کردید. این عدد نماینگر عیار نقره انتخابی شماست. برای اینکه مطمئن شوید نقره شما اصل است باید حتما در قسمتی از محصول انتخابی این عدد را ببینید. 

قیمت زنجیر نقره مردانه

قیمت زنجیر مردانه به وزن و اندازه و همچنین برند تولید کننده نقره دارد. هرچه وزن زنجیر نقره انتخابی شما بیشتر باشد به نسبت قیمت آن هم بالاتر می‌رود. 

برای نگهداری از زنجیر نقره به این نکات دقت کنید:

همه چیز با مراقبت های پیشگیرانه شروع می شود!

  • باید مطمئن شوید که جواهرات شما با اقلام حاوی گوگرد مانند لاتکس، پیاز و تخم مرغ و همچنین آب کلردار، لاستیک، عرق و مواد شیمیایی خانگی تماس نداشته باشد. 
  • نگهداری جواهرات شما نیز بسیار مهم است. اگر چندین دستبند نقره مردانه دارید، باید آنها را جداگانه نگهداری کنید. هر دستبند را در یک کیسه پلاستیکی دربسته نگه دارید.
  • با مراقبت صحیح از جواهرات خود در وهله اول، نیمی از کار انجام می شود. با این حال، هر از گاهی باید نقره خود را جلا دهید. اما مراقب باشید، زیرا نقره فلزی است که می تواند به راحتی خراشیده شود. شما باید از پارچه ای استفاده کنید که ساینده نباشد و همچنین نباید از دستمال کاغذی استفاده کنید، زیرا الیافی دارند که می تواند منجر به خراش شود. 
  • هنگام پرداخت نقره، هرگز آن را به صورت دایره ای مالش ندهید. در عوض، باید از حرکات عقب و جلو استفاده کنید که نقره شما را کاملا براق کند.

آسان ترین راه برای تمیز کردن زنجیر نقره مردانه:

راه های زیادی برای تمیز کردن سریع زنجیر نقره وجود دارد، اما ساده ترین روش استفاده از صابون ظرفشویی، شامپو بچه و آب گرم است. شما همچنین می توانید از این مراحل برای تمیز کردن جواهرات طلای خود نیز استفاده کنید.

  • ابتدا آب گرم و چند قطره مایع ظرفشویی (یا شامپو بچه) را با هم مخلوط کنید تا حباب ایجاد شود.
  • مرحله دوم این است که جواهرات نقره خود را به مدت 5-10 دقیقه در محلول قرار دهید.
  • سپس آن را با مسواک تمیز کنید.
  • سپس زیورآلات نقره را با آب گرم بشویید.
  • در نهایت، آن را با مالش آرام یک پارچه نرم یا حوله که می تواند تیرگی روی جواهرات شما را از بین ببرد، خشک کنید.

شما می توانید این روش را خودتان انجام دهید. با این حال، اگر می خواهید مطمئن شوید که زیورآلات نقره شما آسیب نمی بیند، به جای آن از یک جواهرساز کمک بخواهید.

مواد موثر برای تمیز کردن زیورآلات نقره:

  • جوش شیرین: با جوش شیرین و آب گرم خمیری به نسبت 2:1 درست کنید. به ازای هر 1 قسمت آب، دو قسمت جوش شیرین اضافه کنید. پس از مخلوط کردن، خمیر را به آرامی روی جواهرات بمالید. بگذارید خشک شود. جواهرات را بشویید و با استفاده از یک پارچه حوله ایی آن را خشک کنید. اگر جوش شیرین ندارید، از نشاسته ذرت استفاده کنید.
  • لیمو و روغن زیتون : فقط 1 قاشق چایخوری روغن زیتون و نصف فنجان آب لیمو را مخلوط کنید. یک پارچه تمیز بگیرید و آن را در محلول فرو کنید. برای تمیز کردن جواهرات نقره، مخلوط را به آرامی روی نقره بمالید تا بدرخشد. پس از آن، جواهرات را آبکشی کرده و با استفاده از یک پارچه حوله ایی خشک کنید.
  • سرکه و جوش شیرین: هنگام استفاده از سرکه و جوش شیرین، مطمئن شوید که نسبت مناسب را رعایت می‌کنید. از آنجایی که برای چند ساعت آن را خیس خواهید کرد و نمی خواهید جواهرات کدر شود. بنابراین، 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نصف فنجان سرکه سفید مخلوط کنید. سپس جواهرات را در محلول بگذارید 2 تا 3 ساعت بماند. در نهایت آن را آبکشی کرده و با پارچه خشک کنید. 
  • استفاده از خمیر دندان: آخرین روش برای پاکسازی زنجیر نقره استفاده از خمیر دندان است. ابتدا مقدار کمی خمیر دندان رقیق شده را روی یک برس نرم بمالید، سپس آن را به آرامی روی جواهرات نقره بمالید. همچنین به یاد داشته باشید که از خمیر دندان سفید کننده استفاده نکنید زیرا این کار فقط اوضاع را بدتر می کند.

طول زنجیر نقره مردانه چقدر باید باشد؟

برای انتخاب یک زنجیر و گردن آویز مردانه، علاوه بر ضخامت زنجیر، طول و درازای آن هم مهم است. کوتاه‌ترین زنجیر برای استفاده آقایان 40 تا 45 سانتی‌متر است. این سایز هم بنا بر ضخامت گردن متفاوت شده است. در این ارتفاع زنجیر کمی از گردن آویزان خواهد شد. 

اما زنجیرهایی با طول 50 تا 60 سانتی‌متر جزو پر طرفدارترین زنجیرهای آویزی بر گردن هستند. این نوع زنجیرها به راحتی با تی‌شرت یا یک پیراهن دکمه دار ست می‌شود.

با توجه به نوع سلیقه و سن آقایان، کسانی هستند که زنجیرهایی با ارتفاع 66 تا 80 سانت را می‌پسندند. این زنجیرها، بر روی لباس آویزان می‌شوند. معمولا چیزی داخل این زنجیرها قرار نمی‌گیرد. اما در کل یادتان باشد، در هنگام خرید هر سایز زنجیری، سایز و اندام خود را در نظر داشته باشید. این نکته بسیار مهم است. 

رایج ترین ضخامت برای گردنبند نقره مردانه چقدر است؟  

اکثر زنجیر های مردانه ضخامتی بین 1 تا 2 میلی متر دارند. این سایز زنجیر «اندازه استاندارد» است که به راحتی می‌توان آن‌ها را هم با لباس‌های اسپرت و هم با لباس‌های رسمی پوشید. اگر می خواهید به یک مجلس رسمی بروید، زنجیر را زیر پیراهن خود نگه دارید. اگر لباس شما غیررسمی‌تر است، بسته به اینکه زنجیرتان چقدر بلند باشد، ممکن است در قسمت بیرونی پیراهنتان قرار بگیرد. هر چه زنجیر شما ضخیم‌تر باشد (فلز بیشتر = پول بیشتر) قیمت آن افزایش می‌یابد.

ضخامت انواع زنجیر مردانه

آیا با تیپ رسمی می توانیم از گردنبند مردانه استفاده کنیم؟

اگر از آن تیپ‌هایی هستید که اغلب کت و شلوار به تن دارید، بهتر است از زنجیرهای نقره کوتاه استفاده کنید. البته از آنهایی که در بالای یقه پیراهن مردانه دیده نشوند. و در زیر یقه باقی‌بمانند مگر شما بخواهید دکلمه بالایی را باز بگذارید. آن وقت است که شیک دیده می‌شود و خود به خود می‌تواند یک گزینه کامل برای استایل شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.