لباس مجلسی بارداری: جدیدترین مدل لباس حاملگی مجلسی (بلند، کوتاه، حریر...)

راهنمای خرید لباس مجلسی بارداری حریر

اگر در آستانۀ برگزاری جشن تعیین جنسیت فرزندتان هستید و یا به جشن عروسی دوستان خود دعوت شده‌اید، نگران نباشید. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای شما خواهیم گفت که چکونه لباس مجلسی مناسب خریداری کنید. همچنین تعدادی از باکیفیت و باشکوه‌ترین لباس بارداری مجلسی  را برایتان معرفی می‌کنیم، همراه ما باشید.

چرا به لباس بارداری مجلسی احتیاج داریم؟

برخی از افراد بر این تصور هستند که لباس‌های مجلسی تنها برای افراد معمولی با استایل‌های استاندارد طراحی می‌شوند. درصورتی که این افکار تصورات عامیانه افراد است. ممکن است بهترین اتفاق زندگی افراد در دوران بارداری رقم بخورد. به عنوان مثال دوست صمیمی‌شان ازدواج کند و یا حتی تمایل به برگزاری جشن سالگرد ازدواج داشته باشند. باید بگوییم که طراحان لباس برای زنان باردار، لباس بارداری مجلسی طراحی کرده و فکر همه‌جای کار را کرده‌اند. 

اگر از یافتن لباس لاکچری و شیک بارداری مناسب برای جشن و عروسی ناامید شده‌اید، باید بگوییم تنوع لباس حاملگی بارداری به‌قدری است که از تماشای آن به وجد خواهید آمد. اما مسئله مهمی که وجود دارد شیوۀ صجیح انتخاب لباس حاملگی بارداری است. در ادامه اطلاعاتی در این زمینه برایتان ارائه می‌دهیم. 

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0482838

مشخصات لباس مجلسی بارداری
جنسالاستین، پلی آمید و تور
طرحطرح دار
قدکوتاه
آستینکوتاه
مورد استفادهبرای مجالس و مهمانی‌ها

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0385995

مشخصات لباس مجلسی بارداری
جنسپلی استر و ویسکوز
طرحساده
قدروی زانو
آستینحلقه‌ای
مورد استفادهمجلسی، روزانه، مناسب برای روزمره و مهمانی

پیراهن بارداری مدل اسما کد 9950

مشخصات لباس بارداری مجلسی
جنسحریر
طرحطرح دار
قدبلند
آستینکوتاه
مورد استفادهمجلسی، مهمانی و روزمره

پیراهن بارداری بنیس مدل کامیلا رنگ سبز تیره

مشخصات لباس بارداری مجلسی
جنسکریشه
طرحراه راه
قدروی زانو
آستینبلند
مورد استفادهمهمانی و مناسب مجالس
جزییات لباسزیر چین خوردگی سینه زیپ کار شده که برای دوران شیردهی مناسب است.
نگهداریروی چوبکار و به صورت آویزان نگهداری شود
در دمای 30 درجه شستشو شود
دور از نور خورشید برای خشک شدن قرار دهید

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0946871001

مشخصات لباس بارداری مجلسی
جنسالاستین
پنبه
طرحساده
قدروی زانو
آستینبلند
مورد استفادهمجلسی
اسپرت
مهمانی
توضیحات جنس5 درصد الاستین
95 درصد کتان  
جزییاتپیراهن بارداری به روی زانو و دوخته شده از پارچه با نخ ارگانیک
قابل استفاده در دوران شیردهی
نگهداریدر ماشین لباسشویی با دمای 40 درجه شسته شود
با دمای متوسط اتو کنید
با رنگ‌های مشابه بشویید.
کشور مبدا-گشور تولید کنندهسوئد-بنگلادش

پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دار

مشخصات لباس بارداری مجلسی
جنسالیاف نخی
طرحساده
قدمیدی
آستینسه ربع
مورد استفادهمجلسی
روزانه
اسپرت
مهمانی
کشور مبدا و تولید کننده آلمان

پیراهن بارداری مدل Y8

مشخصات لباس مجلسی بارداری
جنسپلی استر
طرحساده
قدبلند
آستینبلند
مورد استفادهمجلسی
مهمانی
روزمره
اسپرت
جزییاتقد دامن 125 سانتی متر است

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0986852

مشخصات لباس بارداری مجلسی
جنسوسسکوز
طرحساده
قدروی زانو
آستینحلقه‌ای
مورد استفادهاسپرت
روزمره
مجلسی
مهمانی
کشور مبدا سوئد

پیراهن بارداری کارینا کد 52

مشخصات لباس بارداری
جنسنخ
قدبلند
طرحابر و بادی
آستینبلند
مورد استفادهمهمانی
مجالس
اسپرت

پیراهن ساحلی بارداری مدل 100

مشخصات لباس مجلسی بارداری
جنسکرپ
طرحطرح دار
قدمیدی
آستینبدون آستین
مورد استفادهمجالس و روزمره
جزییاتقد پیراهن 110 سانتی متر
دارای کش برای تنگ و گشاد کردن
قابلیت استفاده بعد از بارداری

انواع لباس بارداری مجلسی

موارد زیر تنوعی از مدل‌های اولیه لباس بارداری مجلسی محسوب می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید این قبیل از مدل‌ها را تهیه کرده و همواره شیک و زیبا باشید:

لباس بارداری مجلسی بلند

لباس بارداری مجلسی معمولاً به صورت پیراهن بوده و به صورت کت‌ودامن، کت‌وشلوار، پیراهن و شلوار نیست. درواقع راحت‌ترین لباس برای زنان باردار پیراهن است و اکثرلباس حاملگی مجلسی نیز به صورت پیراهن به فروش می‌رسند. این مدل از لباس مجلسی بلند یه صورت پوشیده بوده و بلندی دامن آن تا زیر زانو است. میزان پوشیدگی لباس بارداری بلند در مقایسه با سایر مدل‌ها بیشتر است. در ادامه از مزایا و معایب خرید پیراهن و لباس حاملگی مجلسی بلند خواهیم گفت:

مزایای خرید لباس مجلسی بارداری بلند
معایب خرید لباس مجلسی بارداری بلند
  • لباس بارداری مجلسی بلند شیک و زیبا است و شما را لاغرتر نشان می‌دهد.
  • در فصول سرد گرمای بدنتان را حفظ می‌کند.
  • تنوع مدل لباس حاملگی مجلسی به مراتب بیشتر از مدل‌های کوتاه است.
  • در فصل تابستان و گرم منجر به افزایش حرارت بدن می‌شود.
  • قیمت آن به دلیل استفاده از میزان پارچه بیشتر گران‌تر است.
  • ممکن است برای شخص دست‌وپاگیر باشد.

لباس مجلسی بارداری کوتاه

اگر جزء افرادی هستید که از پوشیدن لباس‌های پوشیده کلافه می‌شوید، بهتر است برای خرید لباس بارداری مجلسی کوتاه اقدام کنید. لباس‌های کوتاه مناسب بارداری معمولاً به روی زانو شخص بوده و یا قدری کوتاه‌تر هستند. این مدل از لباس‌های حاملگی مجلسی کوتاه در اکثر مواقع دارای آستین‌های کوتاه و یا سه ربع هستند. در ادامه برای شما مزایا و معایب خرید لباس بارداری مجلسی کوتاه را شرح می‌دهیم:

مزایای خرید لباس مجلسی بارداری کوتاه
معایب خرید لباس مجلسی بارداری کوتاه
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • مناسب برای هر استایلی
  • قابلیت استفاده پس از بارداری
  • محدودیت در مدل
  • برای فصول سرد مناسب نیست
  • برای مجالس مختلط نیست

دقت داشته باشید اگر مقید به رعایت حجاب و شئونات اسلامی در مجالس و مهمانی‌ها باشید، پوشیدن لباس بارداری مجلسی کوتاه مناسب شما نیست و بهتر است که از لباس بارداری مجلسی پوشیده استقبال کرده و لباسی با آستین و قد بلند خریداری کنید.  در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید لباس حاملگی مجلسی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

فاکتورهای مهم برای خرید لباس بارداری مجلسی شیک و خاص

خرید و قیمت انواع لباس مجلسی بارداری شیک

اگر قصد خرید  لباس بارداری مجلسی کوتاه و بلند دارید، حتماً موارد زیر را در نظر داشته و سپس با توجه به آن‌ها برای خرید اقدام کنید:

  • مشخص کردن موقعیت خرید: در درجه اول لازم و ضروری است که بررسی کنید در چه جایگاهی تمایل به خرید لباس مجلسی بارداری دارید. مثلاً اگر شما از بستگان نزدیک صاحب مجلس باشید باید لباس مجلسی‌تری بخرید. البته اگر نسبت دوری داشته باشید مدل‌های ساده‌تری انتخاب کنید. اگر خودتان صاحب مجلس هستید و تمایل به برگزاری جشن تعیین جنسیت دارید حتماً لباسی مجلل‌تر خریداری کرده و لباس خود را با سایر اکسسوری‌های زنانه ست کنید.
  • انتخاب جنس مناسب لباس مجلسی بارداری: جنس از جمله فاکتورهایی است که باید جزء اوالویت‌های اولیه شما برای خرید لباس مجلسی باشد. خوشبختانه تنوع جنس پارچه لباس‌های مجلسی مناسب زنان باردار بسیار بالا است. معمولا افراد از جنس کتان، نخی، گیپور، پلی استر و ... استقبال می‌کنند و شما نیز می‌توانید متناسب با سلیقه‌تان بهترین جنس پارچه را انتخاب کنید. برای انتخاب جنس مناسب حتماً به راحتی خود و مناسب بودن جنس پارچه برای فصولی که در آن هستید، دقت داشته باشید. معمولا لبلس مجلسی بارداری با جنس نخی برای فصل تابستان مناسب‌تر است.
  • سایز مناسب بخرید: لباس مجلسی بارداری که خریداری می‌کنید، حتماً باید مناسب سایز و استایلتان باشد. در نتیجه از خرید لباس‌های تنگ پرهیز کنید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید، به سایز لباس و بلندی آن نهایت دقت را داشته باشید.
  • خوش‌دوخت بودن لباس حاملگی بارداری: یک لباس بارداری مجلسی مناسب باید با نهایت ظرافت و دقت دوخته شده باشد. برای خرید حتماً به درزهای لباس و تودوزی‌ها نگاه کنید تا از کیفیت دوخت اطمینان کسب کنید. برای ماه‌های پایانی بارداری لباس مجلسی حاملگی با مدل ساده و بدون پیله مناسب است.

لباس مجلسی شیک و جدید

برای لباس مجلسی بارداری پارچه طرح‌دار مناسب‌تر است یا بدون طرح؟

اگر در ماه‌های پایانی دوران بارداری خود هستید، بهتر است که لباس مجلسی بارداری با پارچه بدون طرح خریداری کنید. لباس‌های طرح‌دار باعث می‌شوند که چاق‌تر به نظر برسید. پارچه‌های طرح دار برای 5 ماهه اول دوران بارداری مناسب هستند.

برای اینکه چاق به نظر نرسیم چه مدل لباس مجلسی بارداری بخریم؟

اگر در ماه‌های آخر بارداری بوده و بسیار چاق شده‌اید؛ بهتر است برای خرید لباس بارداری مجلسی  پیراهن بلند و بدون چین خریداری کنید. لباس‌های مجلسی به رنگ تیره هم برای افراد چاق مناسب است و باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسید.

آیا استفاده از لباس حاملگی مجلسی به سلامت مادر و جنین ضرر برساند؟

بله، اگر لباس منتخب از پارچه‌های ضدحساسیت درست نشده باشد و سایز آن مناسب مادر نباشد، ممکن است مسئله‌ساز شده و به سلامت مادر و جنین آسیب بزند. بهتر است در فصل تابستان لباس حاملگی مجلسی با پارچه نخی بخرید تا اندام‌های تحت فشار شما دچار عرق‌سوزی نشوند.

آیا از لباس بارداری مجلسی فقط باید در دوران بارداری استفاده کرد؟

برخی از لباس‌ های مجلسی بارداری علاوه بر این دوران در مدت شیردهی نیز قابلیت استفاده دارند. این مدل از لباس‌ها در قسمت زیر سینه زیپ داشته و مادر نگران تغذیه فرزند خود نخواهد بود.

نحوه شستشو لباس مجلسی بارداری به چه صورت است؟

بهتر است برای شستشو به برچسب روی لباس دقت کرده و در درجه دمای خاص آن را بشویید تا به بافت پارچه آسیب وارد نشود. به هیچ عنوان لباس‌هایی که اختلاف رنگ دارند، همزمان برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار ندهید  زیرا ممکن است به لباس مجلسی حاملگی شما آسیب بزند.

سبک‌ترین پارچه مناسب برای لباس مجلسی بارداری چیست؟

اگر می‌خواهید لباس حاملگی مجلسی شیکی بخرید که در آن واحد سبک بوده و موجب آسودگی شما شود، لبلس حاملگی مجلسی از جنس حریر بخرید زیرا با نهایت زیبایی سبک است.

سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم با مطالعه این مطالب به راحتی قادر به خرید بهترین مدل لباس بارداری مجلسی باشید. در ادامه تعدادی از مهمترین سوالات در زمینه خرید لباس مجلسی حاملگی را پاسخ می‌دهیم. شما عزیزان نیز می‌توانید سوالات خود را کامنت کرده و منتظر پاسخ مناسب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.