سرهمی نوزاد: خرید و قیمت سرهمی نوزادی دخترانه و پسرانه

راهنمای خرید سرهمی نوزاد دخترانه و پسرانه

هنگام خرید برای سیسمونی نوزاد، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله مهم‌ترین آنها سلامتی و راحتی کودک شما است. پدر یا مادر شدن، با وجود تمام تعهدات والدینی، استرس و هیجان خاص خود را دارد. خرید درست و اصولی برای کودک ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل است که ما این راهنما از چی بگیر را آماده کردیم تا به راحتی بتوانید لباس سرهمی نوزاد مناسبی را بخرید.

در حال حاضر تنوع سرهمی نوزاد نسبت به گذشته زیاد است و تولید کننده‌های مختلف ایرانی و خارجی دست به تولید اجناس باکیفیت زده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ مدل سرهمی نوزادی را خدمتتان معرفی کنیم.

معرفی بهترین سرهمی نوزادی 

آیا می‌دانستید که انتخاب لباس کودک به جز طرح و زیبایی، چیزهای بیشتری نیز دارد؟ عواملی مانند نرمی، اندازه و حتی نوع دکمه‌های  مورد استفاده می‌تواند بر روحیه قهرمان کوچک شما تأثیر بگذارد. تصور کنید کودک شما یک لباس تنگ و گرم در تمام روز بپوشد، مطمئنا کودک شما خوشحال نخواهد بود. پس با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

سرهمی نوزادی کارترز مدل 1333

مشخصات
جنسمخمل
نوع فاقمتوسط
دم‌پاکشی
نحوه بسته شدنزیپ
مورد استفادهمهمانی - روزمره
سایز3 تا 6 ماه

سرهمی نوزادی لوپیلو مدل DOG

مشخصات
جنسنخ
قد لباسزیر مچ پا
نوع فاق متوسط
دم‌پاجوراب دار
نحوه بسته شدندکمه
مورد استفاده روزمره - مهمانی
کشور مبدا برندآلمان
سایز4 تا 6 ماه - 6 تا 9 ماه - 9 تا 12 ماه - 18 تا 24 ماه 

سرهمی نوزادی اسپیکو مدل بانی کد 1

مشخصات
جنسپنبه
طرحچاپ
قد لباس تا مچ پا
نوع فاقمتوسط
مورد استفادهاسپرت - روزمره - مهمانی
کشور مبدا برندایران
سایزسایز 3

سرهمی نوزادی مدل خرگوش بازیگوش

مشخصات
طرحچاپ
قد لباسکوتاه
استایل لباس آزاد
نوع فاقمتوسط
نحوه بسته شدندکمه
مورد استفادهاسپرت - روزمره - مهمانی
سایز3 تا 6 ماه

سرهمی نوزادی جی بی جو مدل  خرگوش  کد 70082B

مشخصات
جنسالیاف نخی - پنبه - نخ 
طرحطرح دار
قد لباسزیر مچ پا
نوع فاقمتوسط
دم‌پاکشی
نحوه بسته شدندکمه
مورد استفادهاسپرت - روزمره - مهمانی
کشور مبدا برندایران
سایز1 تا 3 ماه - 3 تا 6 ماه - 6 تا 9 ماه - 9 تا 12ماه - 12 تا 18 ماه

سرهمی نوزادی مدل مخمل میکی موس

مشخصات
جنسپلی‌استر - پنبه - مخمل
طرح طرح‌دار
قد لباسزیر مچ پا
استایل لباسمعمولی
نوع فاقمتوسط
دم‌پاجوراب دار
نحوه بسته شدندکمه
مورد استفادهاسپرت - روزمره - مهمانی
کشور تولید کنندهچین
سایز6 ماه

سرهمی نوزادی مدل چیندار کد 1002

مشخصات
جنسپنبه دورو
قد لباستا مچ پا
استایل لباسمعمولی
نوع فاقبلند
نحوه بسته شدندکمه مخفی
مورد استفادهروزمره - مهمانی
کشور تولید کنندهایران
سایز0 تا 1 ماه - 1 تا 3 ماه - 3 تا 6 ماه 

سرهمی نوزادی جیکل مدل JK902402-35 مجموعه 2 عددی

مشخصات
جنسالیاف نخی
قد لباسزیر مچ پا
استایل لباسمعمولی
نوع فاقبلند
دم‌پاجوراب‌دار
نحوخ بسته شدندکمه مخفی
مورد استفادهروزمره
سایز0 تا 1 ماه - 1 تا 3 ماه

سرهمی نوزادی اچ اند ام کد 3231

مشخصات
جنسپارچه - نخ
قد لباستا مچ پا
استایل لباس دم ‌پا کش
نوع فاق متوسط
نحوه بسته شدنزیپ
مورد استفادهاسپرت - روزمره - مهمانی
کشور مبدا برندسوئد
سایز18 تا 24 ماه

سرهمی نوزادی اسپیکو مدل رافائل کد 3

مشخصات
جنسپنبه
طرحچاپ
قد لباستا مچ پا
استایل لباسمعمولی
نوع فاقمتوسط
دم‌پاکشی
نحوه بسته شدندکمه
مورد استفادهاسپرت - روزمره - مهمانی
کشور مبدا برندایران
سایزسایز 1 - سایز 2 - سایز 3 - سایز 4

نکات مهم قبل از خرید سرهمی نوزادی

برای خرید لباس سرهمی نوزاد باید اطلاعات کافی داشته باشد تا بتوانید با آگاهی بیشتر مدل مناسب را انتخاب کنید. مطالعه نکات اشاره شده به شما در تهیه سرهمی نوزاد کمک می کند.

  • هنگام خرید سرهمی به جنس آن توجه کنید: نوزادان نسبت به بزرگسالان پوست حساس‌تری دارند، از این رو باید به میزان الیاف طبیعی به کار رفته در پارچه لباس توجه کنیم. برخی از نوزادان ممکن است اگزما داشته باشند که در هنگام خرید سرهمی برای آن ها باید جنس لطیف‌تر را انتخاب کرده و از ضد حساسیت آن اطمینان داشته باشیم.
  • لباس کودک را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد. رایج ترین مواد پنبه مخلوط (مخلوط با درصد کمی از مواد مصنوعی مانند پلی استر) یا پنبه ارگانیک (100 درصد پنبه) است. با این حال، اگر چیزی حتی نرم‌تر را ترجیح می‌دهید، بامبو ارگانیک یک انتخاب محبوب است.
  • بامبو اگرچه گرانتر است، اما برای نوزادان مبتلا به اگزما مناسب است، زیرا ضد حساسیت است و برای پوست خنک و تسکین دهنده است. از پوشیدن لباس های پشمی خودداری کنید زیرا این لباس ها می توانند با تحریک پوست حساس کودک اگزما را بدتر کنند. 
  • نحوه بسته شدن سرهمی: در هنگام خرید سرهمی نوزاد به نحوه بسته شدن آن توجه کنید. برخی مدل‌های سرهمی به‌صورت دکمه‌ای بوده و برخی دیگر به وسیله زیپی که روی لباس تعبیه شده باز و بسته می شوند. به طور کلی مدلی را انتخاب کنید که پوشاندن و درآوردن آن راحت باشد و نوزاد دلبندتان را موقع عوض کردن لباس نرنجاند.
  • از خرید سرهمی یقه دار بپرهیزید: اغلب نوزادان با پوشیدن لباس های تنگ کلافه می شوند پس از پوشاندن سرهمی نوزاد از یقه به آن‌ها اجتناب کنید. برای راحتی نوزادان بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در قسمت سرشانه و جلوی لباس دکمه داشته باشد.
  • ایمنی لباس را در نظر بگیرید: موقع خرید سرهمی از هر چیزی که روی لباس نصب شده نوزاد را آزار می‌دهد بپرهیزید. به‌عنوان مثال مارک داخل سرهمی، روبان و پولک ممکن است پوست نوزاد را زخمی کرده و دچار حساسیت او  شود. پوشاندن سرهمی با یقه خیلی تنگ نیز نوزاد را رنجانده و حتی ممکن است باعث خفگی او شود.
  • دکمه های فلزی نیز می توانند در برخی از کودکان واکنش آلرژیک ایجاد کنند، به خصوص اگر خانواده شما سابقه آلرژی داشته باشد، پس مراقب این موضوع نیز باشید. 
  • برخی از تولیدکنندگان برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌های خود یک روکش شیمیایی به آن اضافه می‌کنند که می‌تواند تحریک پوست کودک شود بنابراین توصیه می‌شود قبل از استفاده حتما لباس هارا آبکشی کنید. 
  • به سایز سرهمی نوزادی توجه کنید: برای خرید لباس سرهمی نوزاد توصیه می شود یک یا نیم سایز بزرگتر انتخاب کنید. به این دلیل که نوزادان خیلی سریع رشد می کنند و لباس هایشان به سرعت کوچک می‌شوند. از این رو می توانید برای نوزاد شش ماهه سایز ۹ تا ۱۲ ماهگی خریداری کنید تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد.
  • زیبا اما کاربردی بخرید:نوزاد شما به طرح و زیبایی لباس چندان اهمیتی نمی‌دهد و حتی پس از بزرگ شدنش ممکن است خاطراتی از دوران کودکی خود به یاد نداشته باشد. اما شما والدین عزیز بهتر است برای رفتن به پیاده روی و لباس خانه طرح‌های شیک و زیبا تهیه کنید. برای خرید سرهمی نوزاد دختر طرح دامن چین‌دار انتخاب کنید. از زیبا‌ترین مدل‌های سرهمی نوزاد پسر نیز می‌توان به مدل پاپیون‌دار اشاره کرد. برخی طرح‌ها هم حالت دخترانه و پسرانه نداشته و برای هر دو جنس مناسب هستند.

قیمت سرهمی نوزاد چقدر است؟

توجه داشته باشید که قیمت لباس نوزاد در مقایسه با لباس بزرگسالان بیشتر است  که این به دلیل میزان نخ و پنبه به کار رفته در پارچه لباس است. برای اطلاع بیشتر از قیمت لباس سرهمی لباس نوزاد، نمونه‌های معرفی شده بالا را مشاهده کرده ک یا از سایت‌ها و فروشگاه‌های سیسمونی و لباس نوزاد دیدن نمایید.

چرا همیشه لباس سرهمی نوزاد را نیم تا یک سایز بزرگتر انتخاب کنیم؟

به یکباره و زیاد لباس نخرید. این اساسی ترین قانون در مورد خرید لباس نوزاد است. کودکان به قدری سریع رشد می کنند که شما حتی از اکثر لباس هایی که خریده اید یا به عنوان هدیه دریافت کرده اید استفاده نمی کنید. کودک شما به لباس‌های زیادی نیاز دارد، اما روز به روز بزرگ‌تر می‌شود، بنابراین همیشه یک یا حداقل نیم سایز بزرگتر از سن واقعی کودکتان انتخاب کنید. 

بعلاوه، سایزها اغلب می توانند کوچک تر از اندازه واقعی باشند، به این معنی که اکثر نوزادان شش ماهه می توانند به خوبی در سایز 9 تا 12 ماهگی قرار گیرند، کودکان یک ساله می توانند سایز 2 بپوشند. بنابراین، اندازه کمی بزرگتر همیشه یک گزینه مطمئن است.

نحوه شستشوی لباس سرهمی نوزاد چگونه است؟

نوزادان در طول روز چند دست لباس عوض می‌کنند و سرهمی آن‌ها معمولا دفعات زیادی شسته می‌شود. پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در صورت شستشوی مکرر، کیفیت خود را حفظ کند. برای شستشوی لباس نوزاد می‌توانید از صابون مخصوص لباس استفاده کنید. اما برای حفظ کیفیت لباس و سالم ماندن بافت آن توصیه می‌کنیم طبق دستور شستشوی درج شده روی سرهمی، آن را بشویید.

چرا نباید لباس نوزادان را در تعداد بالا خریداری کرد؟

والدین اغلب با دیدن لباس‌های زیبا وسوسه می‌شوند و برای چند ماه آینده نوزاد خود لباس تهیه می‌کنند. در حالی که با رشد سریع نوزاد این فرصت فراهم نمی‌شود که همه سرهمی‌ ها و لباس‌هایش را بپوشد. از این رو توصیه می‌شود برای دلبندتان بر حسب نیاز سرهمی نوزادی خریداری کنید تا بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، بتوانید از تمام لباس‌های او حداکثر استفاده را ببرید.

کلام آخر

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع سرهمی نوزادی دخترانه و پسرانه پرداختیم و نکات مهم را مورد بررسی قرار دادیم. مطالب این صفحه به شما در خرید سرهمی نوزادی شیک و با‌کیفیت کمک خواهد کرد. اگر تجربه خرید سرهمی نوزاد را دارید، مشتاق شنیدن نظراتتان هستیم. در صورت تمایل پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را برای ما کامنت کرده و لینک این صفحه را برای علاقه‌مندان فرستاده و از ما حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.