راهنمای خرید و قیمت بهترین پایه نگهدارنده مانیتور (رومیزی، دیواری)

5 نکته مهم برای خرید بهترین پایه نگهدارنده مانیتور

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در طول روز بیشتر از 3 تا 4 ساعت را پای سیستم می‌نشینید، باید بگوییم که سلامت و راحتی خود را فراموش نکنید. با خرید پایه نگهدارنده مانیتور فضای کاری خود را ارگونومیک کرده و در برابر آسیب‎ها ایمن نگه می‌دارید. ما در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برایتان خواهیم گفت که به چه طریقی برای خرید پایه رومیزی مانیتور اقدام کنید. مطالعه فاکتورهای زیر در این راستا به شما عزیزان کمک می‌کند.

توجه به ابعاد و اندازه هولدر مانیتور

در ابتدا باید بگوییم که به پایه نگهدارنده مانیتور هولدر نیز می‌گویندو مهم‌ترین فاکتور برای خرید انواع هولدر مانیتور توجه به ابعاد و اندازه آنها است. پایه‌ای که خریداری می‌کنید باید متناسب با سایز مانیتور شما باش. برخی از این مدل‌ها مناسب مانیتور 15 اینچ و برخی حتی تا 32 اینچ را پشتیبانی می‌کنند. تنها مسئله اندازه پایه حائز اهمیت نبوده و مورد بعدی به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

شناخت انواع پایه و نگهدارنده مانیتور

خوشبختانه تنوع مدل‌های نگهدارنده مانیتور بسیار بالا بوده و هر کدام از مدل‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. در این قسمت چند مورد از رایج‌ترین مدل‌ها را برایتان معرفی کرده و شرح می‌دهیم. این موارد عبارت‌اند از:

  • پایه رومیزی مانیتور: این مدل از پایه قابلیت نصب روی میز را دارد. اگر میز کارتان نسبتاً بزرگ است با خرید این مدل می‌توانید نظم دوچندانی به آن بخشیده و با تنظیم ارتفاع مناسب کم‌ترین آسیب ممکن را به مهره‌های گردن خود وارد کنید.
  • پایه دیواری مانیتور: این مدل از پایه را می‌توان به روی دیوار نصب کرد. ممکن است میز تحریر و کامپیوتر شما کوچک بوده و امکان نصب پایه به صورت رومیزی را نداشته باشید، این مدل برای شما ایده‌آل است. از پایه دیواری برای صفحه نمایش و مانیتورهای متصل به دوربین مداربسته در فروشگاه‌ها و سایر مراکز نیز استفاده می‌کنند.

چرا قصد خرید پایه نگهدارنده مانیتور را دارید؟

اگر نیاز خود را بشناسید بهتر می‌توانید برای خرید پایه نگهدارنده مانیتور اقدام کنید. بهتر است در وهله اول نیاز خود را مشخص کرده و سپس باتوجه‌به این نیاز بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. 

وزن پایه مانیتور و قابلیت تحمل وزن مانیتور

هر مانیتوری یک وزن خاصی دارد. لازم و ضروری است که بدانید صفحه نمایش شما چقدر وزن دارد. از طرفی وزن پایه نیز حائز اهمیت است. عدد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن توجه کنید. قابلیت تحمل وزن هولدر مانیتور فاکتور مهمی است. توصیه می‌کنیم متناسب با وزنی که مانیتور شما دارد هولدری با قابلیت تحمل این وزن خریداری کنید.

توجه به جنس و متریال پایه رومیزی مانیتور

توجه به تک تک متریال پایه نگهدارنده مانیتور مسئله مهمی است و نباید نادیده گرفته شود. به‌عنوان‌مثال برخی از این پایه‌ها از پلاستیک فشرده، فلز و حتی شیشه تولید شده‌اند. کیفیت جنس این متریال منجر به مقاومت و استحکام پایه نگهدارنده شده و دوام آن را افزایش می‌دهد.

پایه نگهدارنده مانیتور مدل RSD-MT01

این مدل از پایه مانیتور را می‌توانید به روی میز نصب کرده و برای مانیتورهای 15 تا 22 اینچ مناسب است. این پایه دارای 4 پیچ بوده و ابعاد و اندازه آن برابر با 500*130*130 سانتی‌متر است و وزنی برابر با 1100 گرم دارد.

پایه نگهدارنده مانیتور کد A50

مشخصات
ابعاد110*30*400 سانتی‌متر
وزن3000 گرم
مشخصات فنی ام دی اف

این محصول به رنگ‌های مشکی، سفید و قهوه‌ای تیره موجود است. از این پایه برای نگهداری مانیتور کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌توانید استفاده کنید و باتوجه‌به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد بسیار مقاوم است.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA003 مناسب برای مانیتور 17 تا 30 اینچ

این مدل از پایه مانیتور با وزن 3 کیلوگرم قادر به تحمل وزن 10 کیلوگرم است. اگر دلتان می‌خواهد پایه میزی خریداری کرده و فضای میز کاری خود را نظم ببخشید این مدل با ابعاد 420*120*180 سانتی‌متر بسیار ایده‌آل است. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و از طرفی قابلیت حمل آسان نیز دارد. این مدل برای مانیتورهای 17 تا 32 اینچ بسیار مناسب است.

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2000

اگر شغل شما به گونه‌ای است که با سیستم‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ وابستگی تنگاتنگی دارد، محصولات تسکو بهترین انتخاب ممکن هستند. ابعاد این مدل از پایه نگهدارنده مانیتور برابر با 290*230*110 سانتی‌متر است و وزنی برابر با 1200 گرم دارد. جنس این محصول از شیشه و پلاستیک بوده و مقاومت بالایی نیز دارد.از این پایه برای مانیتور و لپ تاپ 14 اینچ می‌توانید استفاده کنید.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA001

مشخصات
ابعاد37*30*10 سانتی‌متر
وزن2000 گرم
مشخصات فنیقابلیت چرخش 360 درجه پشتیبانی از استاندارد vesa
طراحی ارگونومیک برای کاربر با قد و جنسیت‌های متفاوت

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2002

مشخصات
ابعاد280*300*90
وزن300 گرم
مشخصات فنیاز جنس پلاستیک باکیفیت
دارای قابلیت چرخش 360 درجه

پایه نگهدارنده مانیتور سایان هوم مدل keeper

مشخصات
ابعاد13*21*60 سانتی‌متر
وزن1400 گرم
مشخصات فنیدارای دو کشو محل نگهداری صفحه کلید و محل قرارگیری  لوازم تحریر

پایه نگهدارنده مانیتور آیس کورل مدل T1

مشخصات
ابعاددر حالت باز: 550*200*75 میلی متر
در حالت بسته:75*410*200 میلی متر
وزن1300 گرم
مشخصات فنیقابلیت تحمل وزن تا 30 کیلوگرم
دارای کابل یو اس بی
قابلیت تغییر رنگ
دارای چراغ تزیینی 7 رنگ

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA005

اگر در طول روز ساعت‌های طولانی را پشت سیستم می‌نشینید این پایه مینتور برای شما ضروری است. ابعاد این مانیتور برابر  با 30*35*15 سانتی‌متر است و وزن آن برابر با 8000 گرم است. برند این محصول مطلوب و بوده و با استقبال زیادی روبه‌رو بوده است.

پایه نگهدارنده مانیتور هایک مدل MK4

مشخصات
ابعاد12*10*10 سانتی‌متر
وزن59 گرم
مشخصات فنیاز جنس پلاستیک باکیفیت
مناسب برای مانیتورهای 7، 8 و 9 اینچ

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA004

مشخصات
ابعاد32*42*48 
وزن6530 گرم
مشخصات فنیساخته شده از آلیاژ آلومنیوم
مقاومت بالا
تعادل مطلوب
دارای قابلیت چرخش 360 درجه

پایه نگهدارنده مانیتور مدل VM-MP360CL

مشخصات
ابعاد140*300*90
وزن7000 گرم
مشخصات فنیقابلیت نصب 6 مانیتور به صورت همزمان
قابلیت تحمل وزن تا 8 کیلوگرم
مناسب برای مانیتورهای 15 تا 27 اینچ

 پایه دیواری مانیتور ال سی دی آرم مدل LW-35

مشخصات
ابعاد120*120*35
وزن152.5 گرم
مشخصات فنیاز جنس آهن
دارای زاویه دید عمودی
قابلیت تحمل وزن تا 15 کیلوگرم
دارای قابلیت چرخش 360 درجه

 پایه دیواری مانیتور ال سی دی آرم مدل C-150

مشخصات
ابعاد200*120*53
وزن360 گرم
مشخصات فنیقابلیت استفاده به صورت دیواری و سقفی

پایه نگهدارنده مانیتور مدل دیواری کد B01

مشخصات
ابعاد12*12*2
وزن50 گرم
مشخصات فنیمناسب برای لپ تاپ و مانیتورهایی برابر با 14 تا 26 اینچ
از جنس فولاد نورد

اقلام همراه پایه نگهدارنده مانیتور چیست؟

باید بگوییم که اقلام هر نوع از پایه مانیتور به مدل و شکل آن بستگی دارد. مثلاً برخی از مدل‌ها قابلیت نصب به صورت دیواری و رومیزی را همزمان داشته و در نتیجه تعداد اقلام همراه آنها نیز بیشتر است. این اقلام معمولاً شامل پیچ و مهره و در برخی مواقع تجهیزات نورپردازی نیز هست. اگر از سیستم خود صرفاً برای بازی و سرگرمی استفاده می‌کنید پایه نگهدارنده با قابلیت نورپردازی مناسب است.

از چه برندی پایه رومیزی مانیتور بخریم؟

کلیۀ برندهای موجود در بازار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند اما پیشنهاد ما برای شما عزیزان خرید پایه مانیتور سیستم از مارک تسکو، ارگو، سایان، هایک، آیس کورل، آرم و سایر برندهای دیگر است.

رنج قیمت پایه مانیتور به چه صورت است؟

قیمت هولدر مانیتور به عوامل متعددی مانند جنس متریال، نام برند، کیفیت، قابلیت‌های میز و ... بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال برخی از پایه رومیزی مجهز به کشو برای قراردادن صفحه کلید و لوازم تحریر هستند. البته ناگفته نماند که شما با مبلغی کمتر از 100 هزار تومان قادر به خرید هولدر مانیتور بوده و در صورت تمایل می‌توانید موارد باکیفیت‌تر با قیمتی بیشتر از یک میلیون تومان نیز خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان دربارۀ راهنمای خرید پایه نگهدارنده مانیتور گفتیم. موارد و محصولات معرفی شده جزء بهترین‌ها بوده و خرید آنها را به شما توصیه می‌کنیم. اگرتجربه خرید پایه مانیتور را دارید برایمان بنویسید که از نظر شما یک پایه مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.