جدیدترین آویز تخت و کریر کودک (موزیکال، نمدی، بافتنی...)

آویز تهت نوزاد نمدی، موزیکال، بافتنی

کودکان از همان دوران شیرخواری علاقه زیادی به بازی با اسباب بازی‌ها نشان می‌دهند. آویز تخت یکی از لوازمی است از زمان بدو تولد برای نوزادان مناسب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد خرید آویز تخت کودک را دارید و یا می‌خواهید این محصول را برای عزیزانتان به عنوان هدیه تهیه کنید، در سایت چی بگیر همراه ما باشید.

خرید آویز تخت کودک چه مزایایی دارد؟

  • آویز تخت نوزاد به عنوان وسیله تزئینی در دکور اتاق کودک تاثیر زیادی دارد. این اکسسوری همچنین برای نصب روی کریر اسباب بازی مناسبی محسوب می‌شود. چرا که بازی با آویز مهارت‌های دیداری و شنیداری کودک را افزایش می‌دهد و برای او فرصت یادگیری را فراهم می‌کند.
  • محققان معتقدند که آویز تخت کودک در بالا بردن قدرت تمرکز و یادگیری کودک نقش مهمی دارد. 
  • آویزهای تخت همچنین برای بینایی و رشد توانایی های بصری کودکان و نوزادان بسیار مفید هستند. 
  • جدای از فواید رشدی، حرکت ملایم آویز تخت به آرامش کودک کمک می‌کند. به خصوص اگر از آویز تخت موزیکال که صداهای ملایم پخش می‌کند استفاده کنید، حتی می‌تواند کودک را آرام کند.
  • بعضی از مادران برای سرگرم کردن نوزادان در هنگام تعویض پوشک، از آویز تخت استفاده می‌کنند. برای این منظور تشک‌هایی طراحی شده که دارای آویز هستند و به عنوان فضای بازی کاربرد دارند.

این نکات ایمنی را در هنگام خرید آویز تخت فراموش نکنید:

  • آویز را در محلی نصب کنید که فاصله زیادی با نوزاد داشته باشد چرا که حین بازی احتمال خفگی کودک وجود دارد. 
  • زمانی که کودک شما قادر به نشستن باشد و بتواند با دستان خود اشیای اطرافش را بگیرد، باید آویز را از تخت جدا کنید.
  • نوزادان در هنگام شب نسبت به وسایل اطراف خود واکنش نشان می‌دهند. از این رو زمانی که احساس کردید نوزادتان در زمان خواب از دیدن عروسک‌های بالای سر خود می‌ترسد، جای آویز را عوض کنید.

اخیرا تنوع لوازم سیسمونی افزایش یافته و آویز تخت کودک در مدل گهواره‌ای، سقفی و... تولید و عرضه بازار می‌شود. کافی است برای خرید آویز تخت نوزاد، طرح‌های معرفی شده را مشاهده و ارزیابی کنید.

آویز تخت کودک مدل موزیکال طرح تدی

نصب این آویز آسان بوده و با تنظیم موزیک و حرکت آن کمک می‌کند کودک شما به آرامی به خواب برود. جنس کودک آویز ترکیبی از چرم و نمد است. این محصول 290 گرم وزن دارد و ابعاد آن 27*27*46 سانتی‌متر است.

آویز کریر کودک کد 2281

این آویز کریر از بدو تولد برای کودک قابل استفاده است. مدل جغجغه‌ای این اسباب بازی کمک می‌کند کودک راحت‌تر و سریع‌تر با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کند. قابل نصب روی صندلی خودرو، کالسکه و کریر است. جنس این محصول پولیشی است و در ابعاد 10*24*4 سانتی‌متر و وزن 100 گرم ساخته شده است.

آویز تخت و کریر کودک کد 550

عروسک ارائه شده قابلیت آویز به تخت و کریر را دارد. جنس مدل پولیشی است و 100 گرم وزن دارد. این محصول در ابعاد 25*15*10 سانتی‌متر ساخته شده است.

آویز کریر کودک مدل خرگوش

رنگ بندی آویز خرگوش متنوع است وبه عنوان وسیله سرگرمی جذابیت زیادی برای کودکان دارد. این مدل را به عنوان اسباب بازی در بدو تولد کودک می‌توانید تهیه کنید. جنس عروسک پولیشی و کاملا نرم است. این آویز در ابعاد 38*13*3 طراحی شده و 80 گرم وزن دارد.

آویز تخت کودک مدل گیلز

این آویز به شکل حیوانات طراحی شده و برای کودکان جذابیت زیادی دارد. علاوه بر وسیله سرگرمی به مهارت‌های شنیداری و دیداری نوزادان کمک می‌کند. آویز گیلز به وسیله اهرم‌های که دارد، به نرده‌های تخت نصب می‌شود. جنس محصولی پولیشی است و 100 گرم وزن دارد. ابعاد مدل 20*20*20 سانتی‌متر طراحی شده است.

آویز تخت کودک ریماز مدل فیل و ماه

مشخصات
ابعاد50*26*10 سانتی‌متر
وزن100 گرم
جنسنمد
سایر توضیحاتبرای شکوفایی خلاقیت و استعداد‌های کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد
به عنوان وسیله‌ای دکوری برای چیدمان اتاق کودک کاربرد دارد

آویز تخت کودک مدل پسرانه کد 8009

این آویز تخت قابلیت تنظیم و پخش ملودی را دارد. این اسباب بازی جنبه آموزشی داشته و به هماهنگی حرکت دست‌ها و چشم‌های نوزاد کمک می‌کند. جنس این محصول ترکیبی از چرم و نمد است و 300 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز 27*27*46 سانتی‌متر است.

آویز تخت کودک پلیشی مدل Happy Shaking Bell

اویز تخت نوزادی که مشاهده می‌کنید، حالت کوکی دارد. جنس این محصول پولیشی بوده و 500 گرم وزن دارد. ابعاد کار نیز 50*31*20 سانتی‌متر است.

آویز تخت کودک مدل موزیکال طرح جنگل

مشخصات
جنسچرم و نمد
وزن290 گرم
ابعاد27*27*46 سانتی‌متر
امکاناتدارای موتور کوک

آویز تخت کودکمدل موزیکال تدی طلایی کد 8002

مشخصات
جنسنمدی
وزن540 گرم
ابعاد27*27*46 سانتی‌متر
سایر توضیحاتتقویت مهارت‌های حرکتی، شنوایی، بصری و لمسی
به عنوان اسباب بازی آموزشی به هماهنگی حرکت دست و چشم کمک می‌کند

آویز تخت کودک توماما کیدز مدل TM-187 طرح حیوانات دریایی

مشخصات
جنسپلاستیک، پارچه و پولیش
وزن1 کیلوگرم
ابعاد37*20*10 سانتی‌متر
سایر توضیحاتقابلیت اتصال به بلوتوث گوشی
قابلیت چرخش 360 درجه
سازگار با پوست

آویز تخت کودک مدل هواپیما و بالن

این مدل مناسب نصب به کریر، کالسکه و تخت خواب است. جنسی پارچه‌ای دارد و وزن آن 35 گرم است. ابعاد این آویز 10*10*10 سانتی‌متر است.

آویز تخت کودک مدل طوطی

مشخصات
ابعاد40*16*3 سانتی‌متر
وزن80 گرم
جنسپولیشی
سایر توضیحاتقابل نصب روی تخت، کریر و کالسکه

آویز تخت کودک مدل تدی خوابالو

مشخصات
ابعاد27*27*46 سانتی‌متر
وزن290 گرم
جنسچرم و نمد
سایر توضیحاتدارای موتور کوک
قابل نصب روی تخت

 آویز تخت کودک توماما کیدز مدل TM-321 ُمجموعه 4 عددی

مشخصات
ابعاد27*14*6 سانتی‌متر
وزن310 گرم
جنسپارچه و پولیش
سایر توضیحاتدارای 4 مدل با طرح و رنگ مختلف
فاقد مواد مضر برای کودکان
مناسب هدیه دادنبه کودکان

در هنگام خرید آویز تخت نوزاد چه مواردی اهمیت دارد؟

در زمان خرید آویز کریر و اسباب بازی برای نوزادان باید دقت و حساسیت بیشتری داشته باشیم. به همین دلیل نکاتی را آماده کردیم که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم. 

آویز تخت را مناسب با سن کودک انتخاب کنید: به محدوده سنی کودک خود توجه کنید. بیشتر آویزها برای نوزادان تازه متولد شده طراحی شده اند. اگر یک آویز دارای محدوده سنی پیشنهادی مانند 0-6 ماهگی است، احتمالاً بهتر است آن را تا 6 ماهگی حذف کنید زیرا کودک شما به زودی جذب اسباب بازی های دیگر می‌شود. 

نوزاد را در هنگام بازی با آویز تنها نگذارید: نخ‌های آویزان از عروسک‌ها که به آویز متصل اند، ممکن است در حین بازی دستان کودک را زخم کرده و یا منجر به خفگی او شوند. از این رو حین بازی نوزاد با آویز تخت کنار دلبندتان بمانید و تنهایش نگذارید.

به جنس آویز کریر توجه کنید: آویز کریر از در مدل‌های مختلف نمدی، پولیشی و بافتنی تولید می‌شود. برای اطلاع از ویژگی هر کدام جدول زیر را مطالعه کنید.

انواع آویز تخت نوزاد
ویژگی
آویز تخت کودک نمدی
پارچه نمدی بسیار نرم و سبک است و آویز‌های ساخته شده از این جنس دارای ابعاد استاندارد هستند که برای بازی با کودکان مناسب است
آویز پولیشی
طراحی این آویز ها به صورتی است که با باتری کار می‌کنند و امکان کوک کردن آن‌ها وجود دارد تا به صورت موزیکال چرخش داشته باشند.
آویز تخت کودک بافتنی
در تولید آویز بافتنی از نخ‌های کتان استفاده می‌کنند که پرز نمی‌دهد، حساسیت ایجاد نمی‌کند و خاصیت آنتی باکتریال دارد. 

آویز تخت با طرح مناسب انتخاب کنید:آویز تخت در طرح‌های گوناگونی چون خرس، ماه و ستاره، حیوانات، کودک فضایی، بالون، دایناسور و... عرضه می‌شود. پس با توجه به جنسیت کودک و یا به جهت ست کردن آویز کریر با سایر لوازم اتاق می‌توانید انتخابی دلخواه داشته باشید. 

مدل آویز را با توجه به محل نصب خریداری کنید: بعضی از آویز ها فقط مناسب نصب روی تخت هستند. بعضی دیگر سقفی بوده و یا صرفا قابل اتصال بر روی کریر هستند. اما آویز هایی وجود دارد که چند منظوره بوده و می‌توانید به نرده‌های تخت، کالسکه و کریر نصب کنید. از این رو توجه به نحوه نصب آویز اهمیت زیادی دارد. 

بهترین رنگ برای آویز تخت کودک: انتخاب آویز کودک با رنگ‌های روشن و متنوع برای کودک مناسب است. چرا که نوزادان بعد از 3 ماهگی رنگ‌های اطراف خود را تشخیص داده و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. 

چرا خرید آویز تخت کودک موزیکال برای نوزادان پیشنهاد می‌شود؟

کودکان به بازی با اسباب بازی‌های موزیکال میل و رغبت بیشتری نشان می‌دهند. موزیک‌هایی مانند صدای طبیعت، لالایی و آواز‌های کودکانه به تقویت حس شنوایی کودکان کمک کرده و سبب می‌شود خواب آرام‌تری داشته باشند.

پر فروش ترین آویز تخت نوزاد کدام مدل است؟

مادر و پدر‌ها آویز تخت کودک نمدی را به مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند. چرا که نرم‌تر، سبک‌تر و کم‌حجم‌تر بوده و در صورت تماس با پوست کودکان، آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند.

قیمت آویز تخت نوزاد در بازار چقدر است؟

قیمت انواع آویز کودک در بازار بستگی به جنس، شرکت تولید کننده، کیفیت و امکانات آن دارد. به عنوان مثال آویز تخت موزیکال در مقایسه با مدل‌های کنترل از راه دور ارزان‌تر هستند. چنانچه قصد خرید آویز تخت موزیکال ارزان را دارید، محصولی ایرانی انتخاب کنید. به طور کلی بازه قیمتی آویز تخت بین 300 تا 800 هزار تومان متغیر است.

آیا آویزهای تخت کودک نمدی و بافتنی ایمن هستند؟

در صورت استفاده صحیح، آویزها کاملا ایمن هستند. به یاد داشته باشید که نوزادان تازه متولد شده فقط می توانند روی چیزهایی که در فاصله کمی از صورت خود هستند تمرکز کنند، بنابراین آویزی که خیلی بالا آویزان شده است ممکن است علاقه آنها را جلب نکند.

کلام آخر

هدف از جمع آوری اطلاعات و انتشار این مقاله کمک به والدینی است که قصد خرید سیسمونی نوزاد را دارند یا می‌خواهند برای اتاق خواب دلبندشان لوازم مورد نیاز را تهیه کنند. امیدواریم مطالب سایت چی بگیر برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر سوالی در این زمینه دارید، در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.