معرفی بهترین برند ناخن گیر نوزاد/ ست ناخن گیر برقی نوزاد

راهنمای خرید بهترین ناخن گیر برقی

این امر کاملا طبیعی است که والدین نگران کوتاه کردن ناخن کودک خود باشند. این نگرانی به دلیل کوچک بودن ناخن‌ ها و انگشتان دست نوزاد است. به همین دلیل والدین در هنگام کوتاه کردن ناخن های کودک عصبی و نگران می‌شوند. اگر به کودک صدمه بزنم چه؟ اگر تصادفاً خیلی نزدیک برش بزنم چه؟ انتخاب ناخن‌گیر مناسب کودک می‌تواند یک تجربه آسان‌تر و کم‌خطرتر برای شما باشد. بررسی کامل ما در این نوشتار از چی بگیر شامل جزئیات و معرفی بهترین محصولات برای کمک به تبدیل اضطراب کوتاه کردن ناخن به خاطره ای شیرین است.

آیا نوزادان به ناخن گیر مخصوص نیاز دارند؟

بله به دلیل امکاناتی که برای ناخن گیر نوزاد در نظر گرفته شده به اصلاح راحت ناخن‌‌ ها کمک می‌کند. لبه‌های گرد ناخن گیر کودک مانع از بریدن و زخم شدن گوشت اطراف ناخن در حین کوتاه کردن می‌شود. نور LED و شیشه‌های مخصوص برای بزرگنمایی ناخن‌ها نیز جزء مزایای ناخن گیر برقی بچه محسوب می‌شود.

ناخن گیر برقی نوزاد چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • ناخن گیر برقی نوزاد مانند مسواک برقی عمل کرده و برای روشن کردن آن نیاز به باتری خواهید داشت.
  • برای استفاده از این دستگاه کافی است انگشت دلبندتان را روی ناخن گیر بگذارید تا به طور خودکار ناخن‌های او اصلاح شود.
  • بعضی ناخن گیر های برقی دارای سری متحرک هستند که متناسب با سن کودک می‌توانید مدل‌ مناسب را جایگزین کنید.
  • سرعت و نور قابل تنظیم دستگاه از دیگر مزیت‌های این مدل به شمار می‌آید. 
  • این نکته حائز اهمیت است که ناخن گیر برقی در مقایسه با نمونه‌های معمولی ایمنی بیشتری داشته و برای والدینی که ترس از آسیب دیدن انگشتان کودکشان دارند، مناسب است. 

برای آشنایی با بهترین برند‌های ناخن گیر نوزاد، چند نمونه با کیفیت موجود در بازار را خدمت شما والدین عزیز معرفی می‌کنیم.

ناخن گیر کودک نوزاد کد 02

استفاده از طراحی فانتزی ناخن گیر کودکان را به استفاده از آن تشویق می‌کند. جنس بدنه کار پلاستیکی و تیغه فلزی است.

ست ناخن گیر کودک اونت مدل A-21 بسته 4 عددی

مدلی که مشاهده می‌کنید دارای تیغه فلزی و بدنه پلاستیکی است. این ست ناخن گیر محفظه مناسبی دارد که برای ایمنی بیشتر طراحی شده است. ناخن گیر اونت در رنگ‌های سبز، بنفش، یاسی و صورتی روشن به فروش می‌رسد.  

ست ناخن گیر نوزاد مام مدل SHOW11

ست ناخن گیر نوزاد مام دارای 4 سری برای گروه‌های سنی مختلف است. این گروه سنی شامل 0 تا 3 ماه، 4 تا 11 ماه، 12 تا 36 ماه و بزرگسال است. همچنین ست معرفی شده سری سوهان گوشه ساب بزرگسال دارد. ناخن گیر این ست دارای محفظه نگهدارنده بوده و قابلیت جهش به دو طرف را دارد. جنس بدنه این محصول پی وی سی و تیغه و سوهان استیل است. خرید ست ناخن گیر مام انتخابی اقتصادی و هوشمندانه است و شما را از خرید مدل دیگر بی نیاز می‌کند.

ست ناخن گیر کودک چیکو مدل NP110

ست ناخن گیر چیکو شامل ناخن گیر، سوهان، قیچی و پنس جهت تمیز کردن بینی نوزاد است. جنس بدنه این ست فلزی بود و تیغه‌ای از جنس استیل دارد. این محصول از متریال مرغوب تهیه شده و در طراحی آن از مواد مضر استفاده نشده است.

 ست ناخن گیر کودک مدل اسب شاخدار بسته 4 عددی

ست ناخن گیر ارائه شده طراحی فانتزی و کودکانه‌ای دارد. محفظه عروسکی و مناسب این ست مانع از دسترسی و آسیب دیدن کودکان می‌شود. جنس بدنه ست پلاستیکی و تیغه‌های آن استیل است.

ست ناخن گیر و قیچی و سوهان نوزاد مدل 108

این ست همراه با سوهان ارائه می‌شود و بدنه‌ای از جنس پلاستیک و تیغه فلزی دارد. قیچی ست برای گرفتن گوشه‌های ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ست ناخن گیر کودک مدل VL-H2

ست ناخن گیر برقی دارای موتور پر قدرت بوده و برای کودکان و بزرگسالان کاربرد دارد. در تولید این مدل از موارد شیمیایی استفاده نشده است. جنس بدنه کار پی وی سی و تیغه از جنس استیل است. سری‌های قابل تعویض امکان استفاده در حالت‌های مختلف را می‌دهد. سرعت و جهت چرخش قابل تنظیم دستگاه از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید.

ست ناخن گیر کودک کیکابو مدل Bear

این ست شامل قیچی قفل دار، ناخن گیر، سوهان و پوار بینی (پنس) است. تیغه‌ها از فلز ساخته شده و بدنه پلاستیکی است. در تولید این ست از مواد مضر به کار نرفته است. ست ناخن گیر کیکابو برای نوزادانی که تازه متولد شده‌اند، مناسب است.

ست ناخن گیر کودک هوهاو مدل Mijia MI 420J2

ست هوهاو شامل ناخن گیر، سوهان و گوش پاک کن است. بدنه و تیغه این کار از استیل ضد زنگ تولید شده است و ماندگاری بالایی دارد.

ست ناخن گیر کودک رووکو مدل 4028

مدل معرفی شده برای نوزادان بدو تولد مناسب است. این ست 5 تکه شامل قیچی، ناخن گیر، موچین، چراغ قوه است. برای نگهداری از ست بهداشتی کیف مخصوص طراحی شده که همراه با لوازم به فروش می‌رسد. جنس تیغه فلزی بوده و بدنه لوازم پلاستیکی است.

ست قیچی و ناخن گیر کودک بیبی جم کد 520

این ست شامل قیچی و ناخن بوده و درپوش پلاستیکی آن برای ایمنی محصول طراحی شده است. محصول معرفی شده برای نوزادان بدو تولد قابل استفاده است.

ناخن گیر برقی مدل 123

این ناخن گیر برقی کودک همراه با سوهان به فروش می‌رسد. جنس بدنه مدل پلاستیکی بوده و تیغه آن فلزی است.

ناخن گیر کودک مادرکر کد 2022

در طراحی این ناخن گیر از ذره بین استفاده شده است تا مادران بتوانند به کمک بزرگنمایی ناخن‌ها با دقت بیشتر و نگرانی کمتر کوتاه کنند. تیغه این مدل استیل بوده و بدنه آن از سیلیکون ساخته شده است.

ناخن گیر کودک مدل M1

بدنه این ناخن گیر به شکل میمون و در 5 رنگ طراحی شده است که جنس پلاستیکی دارد. تیغه کار از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

ست ناخن گیر کودک شوول مدل SA-29042

این ناخن گیر برقی دارای 6 سری مختلف که هر کدام کاربرد خاصی دارد. این دستگاه مجهز به لامپ LED است که در نور کم قابلیت استفاده دارد. سری‌های دستگاه مناسب برای نوزادان بدو تولد تا بزرگسال است.


در ادامه بخوانید : چک لیست نوزاد: لیست بهترین وسایل بهداشتی مورد نیاز نوزاد

چطور ناخن نوزاد را کوتاه کنیم؟

در ادامه نکاتی را به شما عزیزان یادآوری می‌کنیم تا بتوانید بدون دردسر و در زمان کوتاه‌تری ناخن‌های فرزندتان را اصلاح کنید.

  • نوزادتان را در موقعیت درستی قرار دهید: هنگام کوتاه کردن ناخن‌های فرزندتان از کسی بخواهید تا به شما کمک کرده و نوزاد را در آغوش بگیرد. در صورتی که امکان کمک گرفتن از کسی وجود ندارد، او را در بغل کرده و یا روی میز قرار دهید. 
  • در زمان مناسب ناخن های کودک را بگیرید: اگر کودک حساسی دارید، بهتر است به زمان اصلاح ناخن‌ها توجه کنید. در حین بازی در حمام که فرزندتان مشغول بازی است، وقت مناسبی برای گرفتن ناخن‌های او است. هنگام خواب نوزادتان در آرام‌ترین حالت بوده و شما مخفیانه و با خیال راحت می‌توانید ناخن‌های او را با ناخن گیر کوتاه کنید.
  • به نور فضا توجه کنید: برای کوتاه کردن ناخن‌ها در فضایی قرار بگیرید که نور کافی داشته باشد و پیشنهاد می‌کنیم که در نور روز این کار را انجام دهید. چنانچه شب هنگام قصد گرفتن ناخن‌های کودک را داشتید، فضای پر نور به افزایش دید شما کمک کرده و مانع از آسیب دیدن انگشتان دلبندتان می‌شود.
  • از تمام لوازم ست ناخن گیر نوزاد استفاده کنید: هر کدام از ابزار‌های موجود در ست کاربرد‌‌ی و مفید است. علاوه بر ناخن گیر، ابزاری به نام پنس برای تمیز کردن بینی نوزاد در پک قرار دارد. برای گرفتن لبه‌های تیز و ناهموار ناخن‌های کودک، حتما بعد اصلاح از سوهان استفاده کنید.
  • به محض بلند شدن ناخن‌ها آن‌ها را کوتاه کنید: ناخن‌های کودکان با سرعت بیشتری نسبت به ناخن بزرگسالان رشد می‌کند و ممکن است دو بار در هفته نیاز به اصلاح داشته باشند. به این نکته توجه کنید که در صورت کوتاه نکردن ناخن‌ها ممکن است فرزندتان به صورت و بدن خود و اطرافیان آسیب بزند.

هنگام خرید ناخن گیر نوزاد به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بهترین ناخن گیر نوزاد نیازمند دریافت اطلاعاتی خواهید بود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. 

  • ناخن گیر نوزاد با جنس مرغوب: ناخن گیر جزء لوازمی است که در صورت داشتن دوام بالا، سال‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بین انواع ناخن گیر، تیغه استیل با بدنه پلاستیکی بهترین کیفیت را دارد. 
  • قیمت ناخن گیر نوزاد: برای ارزیابی قیمت ناخن گیر نوزاد فاکتور‌هایی چون جنس، شرکت سازنده، لوازم همراه، طرح و... مورد توجه قرار می‌گیرد. یادآوری این نکته ضروری است که در هنگام خرید لوازم بهداشتی کیفیت را در اولویت قرار دهید. برای خرید ناخن گیر نوزاد ارزان ست یا مدلی را انتخاب کنید که تمام لوازم موجود در آن کاربردی باشد.
  • کارایی ناخن گیر بچه: در زمان انتخاب ناخن گیر مدلی را خریداری کنید که برای نوزادان مناسب بوده و کاربرد داشته باشد. توجه به حالت تیغه و ابعاد ناخن گیر در میزان کارایی آن تاثیر زیادی دارد. 
  • ست ناخن گیر نوزاد: ست ناخن گیر نوزاد تمام لوازم مورد نیاز مانند قیچی ناخن، سوهان، پنس برای تمیز کردن بینی و سایر لوازم بهداشتی را شامل می‌شود. انتخاب ست مقرون به صرفه است و نیاز به خرید جداگانه هر کدام از لوازم نخواهید داشت. ناخن گیر نوزاد چیکو در بین برند‌های مختلف کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارد.
  • طراحی و شکل ظاهری ناخن گیر: شکل فانتزی و کودکانه ناخن گیر به عنوان وسیله سرگرمی برای نوزادان محسوب شده و سبب آرامش بیشتر فرزندتان در حین اصلاح ناخن می‌شود. هدف از طراحی ناخن گیر دارای ذره بین و لامپ LED برای راحتی والدین بوده که بتوانند با دقت بیشتری ناخن‌ها را کوتاه کنند.
  • ایمنی ناخن گیر نوزاد: همان‌طور که می‌دانید ناخن گیر وسیله‌ای تیز و خطرناک است پس آن را هرگز در دسترس کودکان قرار ندهید. برای ایمنی بیشتر مدلی را خریداری کنید که دارای کاور و محافظ مناسب بوده تا خطری نوزادان را تهدید نکند.

قیچی ناخن با ناخن گیر چه تفاوت‌هایی دارد؟

قیچی ناخن برای ناخن‌های نرم کاربرد دارد پس استفاده آن برای نوزادان تازه متولد شده مناسب است. این مدل از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به ناخن گیر سنتی دارد. از مزایای استفاده از قیچی ناخن این است که نسبت به ناخن گیر این است که کمک می‌کند دید بهتری داشته باشید. بنابراین کوتاه کردن ناخن‌ها با قیچی مانع از زخم شدن گوشت اطراف ناخن‌ها می‌شود.

بهترین برند ناخن گیر نوزاد کدام است؟

ناخن گیر نوزاد بیبی لند در بین برند‌های مختلف بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارد. اگر به دنبال ست بهداشتی هستید که تمام لوازم مورد نیاز شما را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم ناخن گیر نوزاد چیکو را خریداری کنید.

استفاده از سوهان ناخن کودک بهتر است یا قیچی؟

قیچی ناخن عملکردی شبیه به ناخن گیر دارد و پس از استفاده هر کدام آن‌ها گوشه‌های ناخن کمی تیز می‌شود. بنابراین بعد از اصلاح کردن با قیچی ناخن و ناخن گیر، سوهان برای گرفتن تیزی و زبری ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین راه برای کوتاه کردن ناخن نوزادان چیست؟

برای کوتاه کردن ناخن نوزادان روشی قطعی وجود نداشته و تنها به انتخاب والدین بستگی دارد که کدام روش و وسیله را برای کوتاه کردن ناخن کودکان استفاده کنند. تنوع مدل‌های موجود در بازار این امکان را فراهم کرده که پدر‌ها و مادر‌ها با در نظر گرفتن نکات ایمنی بتوانند ناخن گیر مناسب را تهیه کنند.

کلام آخر

کودکان مرتب دستشان را وارد دهانشان می‌کنند و از این جهت بهداشت ناخن اهمیت زیادی دارد. پس از همان بدو تولد خرید لوازم بهداشتی مورد توجه قرار می‌گیرد. هدف سایت چی بگیر از انتشار این مطالب راهنمایی والدین برای خرید ناخن گیر نوزاد مرغوب است. چنانچه تجربه استفاده از این وسیله را دارید، نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.