خرید و قیمت بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی (پرفروش ترین)

چطور بهترین جاروبرقی را انتخاب کنیم؟

من به جاروبرقی احتیاج دارم؟ اما با چه مکشی؟ برای استفاده در چه مکانی؟ با چه شکل ظاهری؟ این سوالاتی است که اغلب می‌شنویم و خود ما هم در هنگام انتخاب یک جاروبرقی با آن درگیر هستیم. در واقع تنوع محصولات در بازار باعث شده که خرید جاروبرقی کار آسانی نباشد، ما برای انتخاب و خرید بهترین جاروبرقی لیست بلند بالایی از محصولات را داریم. جاروبرقی‌های کیسه‌دار، بی‌کیسه، رباتیک، جاروهای شارژی.... 

در این مقاله از سایت چی بگیر شما را با انواع جاروبرقی و معیارهای انتخاب بهترین مارک جاروبرقی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید....

انواع جاروبرقی:

جاروبرقی‌ با کیسه

  • این دسته از جاروبرقی را ما به خوبی می‌شناسیم و در بین مردم بسار مجبوب است در این نوع گرد و غبار در کیسه‌ایی ذخیره می‌شود و باید این کیسه را مرتبا تخیله کنیم، در صورتی که کیسه‌ی آن آسیب ندیده باشد می‌توانیم برای چندین بار بعد از تخیله از آن استفاده کنیم. یکی از معایب این جاروبرقی‌ها استفاده‌ی زیاد آنها در کیسه‌ی ذخیره می‌باشد. این نوع از جاروبرقی مدلی ایده‌آل برای افرادی است که از آلرژی رنج می‌برند یا مایل به تماس با گرد و خاک نیستند.

جاروبرقی‌ بدون کیسه

  • این جاروبرقی‌ها کیسه‌ایی ندارند و دارای سیستم فیلتراسیون سیلیکونی یا چند سیلیکون هستند. ساختار ساده‌ایی دارند و از قدرت مکش خوبی نیز برخوردار هستند. دارای یک مخزن که پس از هر بار استفاده تخلیه می‌شود. در این مدل از جاروبرقی تخیله و شستشوی مخزن ضروری است. و قدرت رضایت بخشی در مکش گرد و غبار دارند. در اکثر مدل‌ها دارای کلاس انرژی A هستند.از جمله مزایای جاروبرقی بدون کیسه می‌توان به قدرت مکش بالا، سازگار با محیط زیست... اشاره کرد.

  • در ادامه بخوانید : مقایسه جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه (معرفی بهترین مارک جاروبرقی)

جاروبرقی ربات

  • این نوع از جاروبرقی فوق‌العاده جمع‌و‌جور، بی‌سیم و بدون کیسه است. این جاروبرقی برای سطوح صاف و بی‌شکاف بسیار ایده‌آل می‌باشد. این نوع از جاروبرقی‌ها  قول می‌دهند در صورت عدم حضور شما کار تمیز کردن خانه را به خوبی انجام دهند. البته آنها هنوز مشکل بالا و پایین رفتن از پله‌ها را دارند. البته در نظر داشته باشید که باید در ازای خرید این جاروبرقی پول قابل توجهی بپردازید. برخی از انواع این نوع جاروبرقی مجهز به یک لیزر می‌باشد که می‌تواند نقشه‌ی اتاق را ترسیم کند و به صورت سیستماتیک محل مورد نظر را تمیز می‌کند.

جاروبرقی‌ ایستاده

  • جاروبرقی ایستاده نوعی بسیار کاربردی از جاروبرقی برای اکثر خانه‌هاست. اگر به دنبال یک وسیله‌ی با استفاده‌ی آسان هستید این نوع از جاروبرقی می‌تواند کمک خوبی به شما بکند. قدرت مانور و سهولت در استفاده از ویژگی‌های این جاروبرقی می‌باشد. مانع از خم شدن مصرف کننده می‌شود و فضای کمی را اشغال می‌کند. دسته‌ی این جاروبرقی قابلیت تنظیم شدن را دارد و شما می‌توانید در اندازه‌های کوتاه یا بلند از آن استفاده کنید. حتی در تمیز کردن سقف و قسمت‌های بالایی دیوارها را نیز کاربرد دارند.

    می‌توان گفت پاناسونیک بهترین مارک جاروبرقی است. این مدل از جاروبرقی پاناسونیک بسیار باکیفیت و قدرتمند می‌باشد. این جاروبرقی کیسه‌دار است و موتور قدرتمند آن 1900 وات می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت این جاروبرقی پرقدرت قابل شستشو بودن کیسه‌ی آن می‌باشد و شما می‌توانید بعد از پر شدن کیسه را خالی کرده و بشوید. به همراه این جاروبرقی چند سری مختلف به شما داده می‌شود مانند سری پارویی،سری گردگیر و باریک.... طول سیم این جاروبرقی 5 متر است و شما به راحتی می‌توانید همه جای خانه را بدون نگرانی از کوتاه بودن سیم جارو کنید. 

    جاروبرقی پارس خزر یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی ماست. قیمت این جاربرقی مناسب است و در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. گنجایش مخزن این جاروبرقی 8 لیتر است و شما می‌توانید هم از پاکت یکبار مصرف و هم پاکت دائمی برای آن استفاده کنید. بوسیله‌ی سرهایی که به همراه این جاروبرقی به شما تحویل داده می‌شود شما می‌توانید گوشه‌های مبل‌ها و نقاط غیرقابل دسترس را به راحتی جارو کنید. فیلتر استفاده شده در این جاروبرقی باکیفیت پارس خزر از نوع اسفنجی است. توان موتور این مدل از جاروبرقی پارس خزر 2200 وات است و طول سیم آن 5 متر می‌باشد. 

    جاروبرقی پرقدرت فلیپس نیز جایگاهی خوبی در رتبه بندی سایت ما دارد. این جاروبرقی از نوع کیسه دار است و موتور پرقدرت آن 2200 وات مکش دارد. مجهز به لوله‌ی تلسکوپی است و فیلتر آن از نوع HEPA 13 می‌باشد. شما برای این جاروبرقی باید از کیسه یکبار مصرف استفاده کنید. میزان صدای این جاربرقی 62 دسی‌بل می‌باشد. و می‌توان گفت در عین پرقدرت بودن یک جاروبرقی بی صدا است.

    توان مکش این جاروبرقی پرقدرت 650 وات است. البته شما می‌توانید آنرا تنظیم کنید. این جاروبرقی از نوع کیسه دار است و دارای فیلتر HEPA13 برای جلوگیری از خروج هوای آلوده از جاروبرقی می‌باشد. طول کابل این جاروبرقی 8 متر است و میزان صدای آن 70 دسی‌بل می‌باشد.

    جاروبرقی ایستاده درما را شما هم می‌توانید به صورت ایستاده و هم به صورت عمودی استفاده کنید. از جمله مزایای این جاروبرقی می‌توان به وزن پایین آن اشاره کرد. این جاروبرقی از نوع بدون کیسه است و قدرت موتور آن 600 وات می‌باشد.

    جاروبرقی سامسونگ بسیار زیبا و پرقدرت طراحی شده است. جنس بدنه‌ی این جاروبرقی از پلاستیک باکیفیت است و توان موتور آن 1800 وات می‌باشد. این جاروبرقی از سیستم سایکلون بهره‌مند است که توانایی که بواسطه‌ی آن از فضای داخل جاروبرقی استفاده بهینه می‌شود. و همچنین قدرت مکش جاروبرقی را بالاتر می‌برد. پاکت این جاروبرقی از نوع یکبار مصرف البته با ظرفیت بالا است. 

    این جاروبرقی در عین قدرت و مکش بالا بسیار کم صدا می‌باشد. قدرت موتور این جاروبرقی 2400 وات است و مجهز به سه سری مختلف برای تمیز  کردن گوشه‌ها، پرده، مبل‌ها..... همچنین دارای یک سری جمع آوری مو می‌باشد. 


برای خرید پرقدرت ترین جاروبرقی به نکات زیر دقت کنید:

خرید و قیمت بهترین مارک جاروبرقی

معیارهای زیادی وجود دارد تا ما بتوانیم یک جاروبرقی باکیفیت بخریم.در ابتدا باید در نظر بگیریم که کدام جاروبرقی برای نیازهای شما بهترین است. قیمت، کارآیی، سهولت استفاده، مصرف موتور، مصرف برق و طول عمر از خصوصیات مهم آن است. هدف از نوشتن این مقاله این است که شما با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید. بی‌شک شما سعی دارید که جاروبرقی خود را برای چند سال آینده نگه دارید بنابراین باید بهترین انتخاب را داشته باشید.

با در نظر گرفتن این معیارها شما می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم این راهنمای خرید جاروبرقی به شما واضح‌ترین ایده‌ها را در مورد آنچه باعث می‌شود یک جاروبرقی خوب را انتخاب کنید، بدهد.

قیمت جاروبرقی:

  • بی‌شک قیمت جاروبرقی از یک مدل به مدل دیگر متفاوت است. بنابراین قبل از شروع جستجو برای انتخاب بهترین مدل جاروبرقی و جلوگیری از اتلاف وقت، بودجه‌ی خود را تعیین کنید تا براساس آن بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید. مانند اکثر خریدها یک جاروبرقی باکیفیت معمولا هزینه‌ی بیشتری دارد، اما در دراز مدت سود بیشتری خواهد داشت.

قدرت مکش جاروبرقی: 

  • ساده‌ترین راه برای برای ارزیابی عملکرد جاروبرقی مراجعه به اطلاعات ذکر شده در برچسب انرژی آن است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا اطلاعات موثقی را برای مقایسه‌ی جاروبرقی‌ها داشته باشید و بهترین جاروبرقی را انتخاب کنید. دقت کنید که قدرت مکش و توان موتور دو پارمتر جدا از هم هستند و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. برای مطلع شدن از توان مکش جاروبرقی انتخابی خود می‌توانید از دفترچه‌ی راهنمای آن کمک بگیرید.

سطح صدا در جاروبرقی:

  • سطح صدا در جاروبرقی یکی از معیارهای مهم در انتخاب آن است. می‌توان گفت که این وسیله از جمله وسایل پرسر و صدا در هر خانه‌ایی می‌باشد و انتخاب یک جاروبرقی بی‌صدا برای کسانی که در خانه سالمند دارند یا در آپارتمان زندگی می‌کنند و حتی برای افرادی که بچه‌ی کوچک در خانه دارند ایده‌آل می‌باشد. سطح صدا به صورت دسی‌بل واحدی است که قدرت صدا را بیان می‌کند. میزان بزرگی سطح نویز برای جاروبرقی‌های فعلی 65 تا 85 دسی‌بل است. شما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی را راجبه میزان صدای جاروبرقی انتخابی خود از دفترچه‌ی راهنما به دست بیاورید.

وزن جاروبرقی: 

  • یکی از عواملی که نباید نادیده شود در انتخاب یک جاروبرقی خوب وزن آن می‌باشد. معمولا وزن جاروبرقی‌ها بین 3 تا 8 کیلوگرم متغییر می‌باشد. بدیهی است که جاروبرقی‌ قدرتمند‌تر وزن بالاتری دارند.  ممکن است که شما هر روز با جاروبرقی کار کنید و این اهمیت وزن جاروبرقی انتخابی شما را بالا می‌برد. توجه به وزن جاروبرقی از فاکتورهای مهم انتخاب یک جاروبرقی با کیفیت می‌باشد.

لوازم جانبی در جاروبرقی:

  • در حال حاضر تولید‌کنندگان طیف وسیعی از لوازم جانبی را ارائه می‌دهند. برس‌هایی برای پارکت و کاشی، سری‌هایی برای فرش و ...، داشتن حداقل سه سر مکش در جاروبرقی ضروری است. علاوه بر برس اصلی کف یک نازل کوچک برای پرده‌ها و کوسن‌ها . یک نازل بزرگتر برای مکان‌هایی که دسترسی به آنها مشکل است. بهتر است که قبل از تحویل گرفتن جاروبرقی وسایل همراه آن را چک کنید.

طول عمر جاروبرقی:

  • هیچ‌کس نمی‌تواند عمر یک جاروبرقی را پیش‌بینی کند. در حال حاضر بسیاری از تولید‌کنندگان تضمین‌های نسبتا جذابی ارائه می‌دهند. ما به شما توصیه می‌کنیم که به ضمانت نامه‌ی ارائه شده توسط سازنده اعتماد کنید. گارانتی جاروبرقی از یک تا پنج سال ارائه می‌شود و قطعات جاروبرقی شما را پوشش می‌دهد.

به یاد داشته باشید که: در دسترس بودن قطعات یدکی جاربرقی معیاری است که اغلب مورد توجه خریداران جاروبرقی قرار میگیرد. اگر جاروبرقی را از یک مارک یا مدل غیر معمول خریداری کنید، بسیار مراقب باشید و بررسی کنید که در پیدا کردن قطعات یدکی آن مشکل پیدا نکنید.  بهترین مارک‌ جاروبرقی به طور‌کلی بادوام هستند اما گذشت زمان و استفاده‌ی ناصحیح باعث می‌شود که شما به قطعات یدکی نیاز پیدا کنید. در صورتی که جاروبرقی خود را از برندهای معروف و سرشناس تهیه کنید می‌توانید به راحتی قطعات یدکی مورد نیاز را حتی در اینترنت پیدا و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
جاروبرقی قیمت انواع جاروبرقی