میز تلویزیون: معرفی و خرید 10 مدل شیک (میز تلویزیون)

چطور بهترین مدل میز تلویزیون را انتخاب کنیم؟

به درستی که در این روزها جنس میز تلویزیون به طور کلی تغییر کرده است. میزهای شیشه‌ای که در گذشته موجود بود و در همه خانه‌ها یافت می‌شد جای خود را به میزهایی از جنس ام دی اف، چوب، پی‌وی‌سی، ملامینه، پلاستیک فشرده و یا ترکیبی از فلز و ام دی اف داده‌اند.

با کوچکتر شدن متراژ خانه‌هایمان همه سعی دارند تا وسایل کوچک با کارآیی بالا را تهیه نمایند. مثلا در مورد میز تلویزیون به جای میزهایی که روی زمین قرار می‌گیرند از میزهای دیواری تلویزیون می‌توان استفاده نمود.

این میزهای تلویزیون یا میز ال‌سی‌دی یا میز ال‌ای‌دی در مدلهای بسیار زیاد و پر تنوع وارد بازار شده‌اند. برای خرید میز تلویزیون شما باید به چیدمان و دکوراسیون منزلتان دقت نمایید. سبک منزلتان را در نظر بگیرید و برحسب آن شما می‌توانید علاوه بر مثلا سبک کلاسیک، یا سنتی و .. و رنگ و مدل مناسب را انتخاب کنید. امروزه تقریباً انواع رنگهای مختلف میز تلویزیون در تنالیته‌های بسیار زیاد موجود است. مناسب‌ترین رنگ را با سبک منزلتان انتخاب نمایید.

بهترین مکان قرار گرفتن میز تلویزیون کجاست؟

فرقی ندارد که میز تلویزیون شما دیواری باشد و یا بر روی زمین قرار دارد، شما باید آن را در جایی قرار دهید که نور مستقیم به آن نخورد. زیرا ضد نور می‌شود و شما تصویر خوب و واضحی نخواهید داشت.

 هنگام تصمیم گیری برای قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن، مکان منطقی روبروی یک مبل است. اگر می خواهید دو چیدمان داشته باشید( یکی برای صحبت کردن و دیگری برای دیدن تلویزیون) می‌توانید از صندلی‌ در هر طرف مبل استفاده کنید.

معرفی بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های میز تلویزیون موجود در بازار

میز تلویزیون مدل 0010با ابعاد180 در 35 سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می‌نمایید. جنس قالب این میز از ام‌دی‌اف و جنس پایه آن هم از پلاستیک است. 

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

زیبایی 

قیمت مناسب

شيك و باكيفيت

میز تلویزیون مدل T1-121ساده و زیباست. این میز را شما به همین صورت که هست تحویل خواهید گرفت. در واقع قابلیت بازشوندگی و سرهم شدن ندارد. طول روی این میز تلویزیون 120 سانتی‌متر و عرضش 34 و ارتفاع آن 40 سانتی‌متر است. 

جنس این میز تلویزیون با صرفعه اقتصادی از ملامینه و در واقع روکش آن جنسش پی وی سی است. همچنین جنس پایه‌های این میز تلویزیون زیبا و ساده از پلاستیک است. یادآور می‌گردد پایه‌های میز به صورت جدا در پک اصلی محصول قرار گرفته و به راحتی بر روی بدنه میز قابل نصب خواهند بود. لازم به توضیح است که جنس پایه‌ها وودپلی‌استر بوده و به صورت تو‏‏پر است. این مساله سبب می‌شود که مقاومت سطح بالاتر و استحکام بدنه بیش‌تر از چوب خواهد بود.

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  •  نصب آسان و راحت
  •  شیک بودن
  •  قیمت مناسب

میز تلویزيون راهپود مدل آفتابگردان به همراه طبقه دیواری میزی است که در تصویر دیده می‌شود. این میز طراحی منحصر به فردی دارد زیرا هم قابلیت تغییر حالت در عرض را دارد و هم در حالت دوم می‌تواند محلی برای قرار دادن لب‌تاپ یا سیستم‌های صوتی و تصویری دیگر باشد.

در حالت سوم باید اگر تلویزیون به دیوار نصب گردد میز جلوه ویژه‌ای پیدا می‌کند. میز به‌گونه‌ای طراحی‌شده که در عین ظرافت بتواند سه‌راهی و تمامی کابل‌های اضافی را در خود جای دهدکه از دید پنهان شود. طول این میز از 170 تا 230 سانتی‌متر می‌تواند متغیر باشد و وزنی حدود 23 کیلوگرم دارد. جنس غالب این میز تلویزیون از ام دی اف و جنس روکش هم از پی وی سی - های‌گلاس است. برای اطلاعات بیشتر برای نصب هالوژنه‌های این میز تلویزيون حتما از دفترچه راهنما استفاده نمایید.

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  •   میز سه تکه است و قابلیت تغییر به 3 مدل
  •  شلف‌های این میز تلویزیون قابلیت نصب سریع و آسان دارد
  • در صورت دلخواه امکان اضافه نمودن نورپردازی در شلف ها وجود دارد

میز تلویزیون مدل FH68 میزی است که در تصویر می‌بینید. این میز قابلیت بازشوندگی دارد . این میز کشور ندارد و حداکثر طول این میز تلویزیون 180 سانتی‌متر و ارتفاع این میز 45 سانتی‌متر است. وزن این میز تلویزیون 4 کیلوگرم بوده و جنس غالب آن ملامینه بوده و با روکشHPL  . همانطور که در تصویر پیداست این میز پایه ندارد .

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  • سبک بودن
  • قابلیت سایز کردن
  • قیمت مناسب
  • زیبایی
  • کم‌جا

میز تلویزیون کد 202 میزی است که در تصویر بالا نشان داده شده است. این میز بدون کشو و بدون قابلیت بازشوندگی است. حداکثر طول این میز تلویزیون 158 سانتی‌متر بوده و عرض آن هم 42 سانتی‌متر است. جنس غالب این میز تلویزیون از ام دی اف و منبتها از جنس رزین است. ارتفاع پایه این میز شیک 25 سانتی‌متر است.

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  •   شیک و زیبا بودن
  • کیفیت و ظرافت بالا

میز تلویزیون مدل رنزو به همراه میز پذیرایی مجموعه 5عددی بدون قابلیت بازشوندگی است. حداکثر طول این میز تلویزیون 150 سانتی‌متر و عرض آن 35 و ارتفاعش 40 سانتی‌متر است. وزن این میز 50 کیلوگرم و جنس غالب آن MDF  و جنس روکش آن هم وکیوم و ملامینه است.

مجموعه فوق دارای 5 تکه است. آنها عبارتند از؛ 1 عدد میز تلویزیون و 1 عدد میز جلو مبلی و 3 عدد کنار مبلی. تمام این تکه‌ها شامل یک خانواده بوده با هم ست هستند. عسلی‌های این مجموعه به داخل هم دیگر رفته و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  • 5 تکه بودن و ست بودن این مجموعه
  •  مقاومت بدنه
  • شیک و زیبا بودن
  • وجود روکش وکیوم

میز تلویزیون مدل K737 از نئوپان ساخته شده است و اما یک روکش پی وی سی به رنگ قهوه‌ای روی آن اضافه شده که هم بدنه را مقاوم‌تر کرده و هم جلوه خاصی به آن بخشیده است. طول این میز تلوزیون 138 سانتی‌متر بوده و پایه‌های آن هم چوبی است. این میز کشوی دستگیره‌دار دارد.

این میز تلویزیون طراحی کلاسیکی دارد و می‌توان آن را با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ کرد. وزن این میز 15 کیلوگرم و جنس غالب آن از نئوپان و جنس روکش آن هم از پی وی سی است.

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  • طراحی زیبا و کلاسیک
  • محکم
  • ارزش خرید به نسبت قیمت

میز تلویزیون مدل لوتوس میز تلویزیونی است که در ساخت آن از تلفیق چوب‌ و لترون و ام‌دی‌اف وکیوماستفاده شده است.

یراق آلات با کیفیت اروپایی و پیچ‌ها و اتصالات الیت که به صورت مخفی در کار هستند از دیگر محاسن این میز است. همچنین رنگ این میز از پلی‌یورتان بوده و با گذشت زمان و تابش نور مختلف به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهند داشت.

حداکثر طول این میز تلویزیون 140 سانتی‌متر با عرضی حدود 37 سانتی‌متر است. وزن این میز تلویزیون 15 کیلوگرم است. 

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  • درب های عالی کمد و کشو
  •  ظریف و ترتمیز

یراق آلات با کیفیت اروپایی

میز تلویزیون میکل آنژ مدل پایه فلزی ونیز ارتفاع این میز از سطح زمین ۵۰ سانتی‌متر و طول آن هم ۱۴۰ سانتی‌متر است. این میز تلویزین در عرض ۳۵ سانتی‌متر است. نوع کشوی این میز تلویزیون از نوع دستگیره‌دار است. این میز سه عدد کشو دارد. جنس قالب این میز از نئوپان و ام‌دی‌اف های‌گلاس است. جنس پایه‌های این میز تلویزین از فلز است.

 بدنه این محصول از ام‌دی‌اف وارداتی با روکش وکیوم درجه یک و بهترین چسب وکیوم است. گفتنی است کشوهای این میز دارای ریل سه تکه ساچمه‌ای است. این نوع ریل کشوها، سبب شده است که روان بوده و مصرف کننده به راحتی از آن استفاده کند. 

مزایای خریدن این میز تلویزیون:

  • طراحی زیبا و کلاسیک
  • محکم 
  • ارزش خرید به نسبت قیمت 
  • کشو دار

میز تلویزیون مدل اسلاید 200 نکته جالبی دارد این میز قابلیت تغییر اندازه آن در طول را دارد. حداقل 210 سانتیمتر تا 380 سانتیمتر متغیر خواهد بود. ترکیب رنگ این محصول نوک مدادی و سفید است. که برای قسمت بدنه میز رنگ نوک مدادی و برای درب کشوها از ام دی اف سفید استفاده شده است. ارتفاع این میز تلویزیون در ارتفاع ۳۵ سانتی‌متر است. این میز تلویزیون دارای طراحی بسیار زیبا و قدرتمندی است. 

سخن آخر


از آنجا که مدل میز تلویزیون نقش موثری در دکوراسیون ایفا می‌کند بهتر است جنس خوب و با کیفیت یک میز تلویزیون را فدای قیمت نکنید. قطعاً کیفیت ساخت و جنس خوب مواد میز بر زیبایی آن تاثیر خواهد داشت. معمولا خانواده‌ها در دورهمی‌ها پیرامون تلویزیون و روی مبل‌های اطراف تلویزیون دور هم جمع می‌شوند می بینید اهمیت میز تلویزیون در اینجا بیشتر مشخص می‌شود. 

حتما از اندازه‌های استاندارد استفاده نمایید. اگر منزل شما کوچک است بهتر است برای استفاده از فضای بیشتر زمین، تلویزیون خود را بر روی دیوار نصب کنید و یا از میز تلویزیون هایی استفاده کنید که قابلیت تغییر سایز دارند.

بهتر است در نظر داشته باشید قبل از خرید میز تلویزیون مکانی که قرار است میز  در آن قسمت قرار گیرد را اندازه بگیرید و متناسب با آن مکان، میز تهیه کنید.

بعضی از میزهای تلویزیون از طریق اتصالات فلزی و پیچ و مهره به هم وصل می‌شوند در هنگام خرید دقت نمایید که تمام قطعات به شما تحویل داده شده باشد. همچنین اگر قطعات میز تلویزیون مد نظر شما نیاز به سرهم کردن دارد استفاده از دفترچه راهنما را در نظر داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
میز تلویزیون قیمت انواع میز تلویزیون