بهترین تبلت‌ طراحی، بهترین تبلت با قلم نوری (سامسونگ و اپل)

چطور بهترین تبلت برای طراحی را بخریم؟ تبلت با قلم نوری

تبلت‌ دارای قلم نوری که حرفه‌ای و تخصصی هستند، می‌توانند تأثیر زیادی روی کار و حتی زندگی شخصی شما بگذارد. داشتن یک وسیله قابل‌حمل که هرزمانی و در هرجایی که دوست داشتید طراحی کنید، برای کشیدن طرح‌های خلاقانه بسیار مهم است. تبلت ها معمولاً چندکاره‌اند، به این معنا که علاوه بر طراحی می‌توانید از آن‌ها برای یادداشت‌برداری در یک مراسم سخنرانی استفاده کنید یا خلاصه‌ای از ایده‌هایتان را هنگام استراحت بنویسید یا هر چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند و در آن لحظه باید یادداشتش کنید را با کمک آن‌ها بنویسید.

گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. آیا یک تبلت حرفه‌ای نیاز دارید که قلم آن حساس به فشار و زاویه قرار گرفتن روی صفحه باشد؟ در این صورت ممکن است به دنبال مدل‌های بالاتر و تخصصی‌تر مانند وکام باشید یا ممکن است ترجیح بدهید مدل‌های رده متوسط مانند هویون یا XP-Pen را انتخاب کنید که به‌صرفه‌تر هستند.

البته می‌توانید تبلت را انتخاب کنید که دارای قلم هستند و می‌توان کارهای مختلفی مانند طراحی با آن انجام داد اما صرفاً برای طراحی نیستند. همین‌طور می‌توانید قلم‌هایی را انتخاب کنید که با تنظیمات دستگاه شما سازگاری داشته باشد. در این حالت ممکن است گزینه‌هایی مانند اپل و سامسونگ برای شما مناسب باشد. البته که طراحی با آی پد یک تقلب ساده است اما این روزها بسیاری از هنرمندان از این روش استفاده می‌کنند.

معرفی بهترین تبلت‌ دارای قلم نوری/ قیمت تبلت با قلم نوری

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7+ SM-T975 ظرفیت 128 گیگابایت

بهترین تبلت اندروید با قلم نوری

مشخصات Samsung Galaxy Tab S7 Plus

  • وزن: 575 g 
  • ابعاد: 285 x 185 x 5.7 mm
  • سیستم‌عامل: Android 10
  • صفحه‌نمایش: 12.4 اینچ
  • رزولوشن: 2800 x 1752 پیکسل
  • CPUSnapdragon 865 Plus
  • حافظه داخلی: 128GB/256GB
  • شیار حافظه جانبی: دارد
  • باتری: 10.090 میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین جلو: 8MP 
  • دوربین اصلی: 13MP + 5MP 
  • نمایشگر عالی
  • مطابق با اپلیکیشن‌های اندروید
  • گران‌قیمت
  • اتصال قلم آن گاهی قطع می‌شود

تبلت S7 Plus جدیدترین و درعین‌حال جذاب‌ترین گلکسی Tab S سامسونگ، بزرگ‌ترین و بهترین تبلت طراحی سامسونگ در حال حاضر است. با عمر باتری بسیار زیاد، صفحه‌نمایش بزرگ و باقابلیت اطمینان بالا و موتورهای پردازشی قدرتمند، بیش از هر چیزی که هنرمندان نیاز داشته باشند مجهز است. به‌علاوه، S Pen به‌صورت استاندارد در جعبه عرضه می‌شود، بنابراین هیچ هزینه اضافی پنهانی برای هنرمندان ندارد!

صادقانه باید بگویم، S7 Plus ارزان نیست. شما عملکرد بالایی با توجه به پولی که پرداخت کرده‌اید، دریافت می‌کنید اما با توجه به استانداردهای هرکسی هزینه زیادی باید بپردازید و این‌یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است و می‌توانید با این هزینه بهترین تبلت با قلم نوری سامسونگ را داشته باشید. هرچند قدرتی که می‌گیرید غیرقابل‌انکار است و این نمایشگر زیبا با به‌روزرسانی که داشته بهترین مدل خود را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گلکسی Samsung بزرگ‌تر از هر مدل دیگر آن است، اما درعین‌حال ظاهری زیبا، بهترین تبلت اندروید با قلم مخصوص طراحی و درواقع یکی از بهترین تبلت طراحی است. اگر این مدل را دوست داشتید، به پایین لیست بروید و نگاهی به برادر کوچک‌تر آن، یعنی Tab S7 بیندازید.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 - F به همراه کیبورد Black Type Cover

تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 inch 2021 5G ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 inch 2021 5G ظرفیت 2 ترابایت:

نوع: تبلت گرافیکی

وزن:685 گرم

ابعاد:۲۸۰.۶x۲۱۴.۹x۶.۴

صفحه نمایش:10 تا 13 اینچ

رزولوشن:۲۰۴۸ × ۲۷۳۲

cpu: Apple M۱ chip

پردازنده گرافیکی:گرافیک ۸ هسته ای

دوربین اصلی:12 مگاپیکسل

سیستم عامل: ios

باتری: غیرقابل تعویض

دلایل خرید:

صفحه نمایش با نور پس زمینه

عملکرد بالا

دلایل اجتناب از خرید:

قیمت بالا

قلم باید جداگانه تهیه شود

بهترین تبلت با قلمی که می‌توانید در حال حاضر بخرید آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی است. ، این تبلت درجه یک برای خلاقان حرفه ای است و تقریباً می تواند هر کاری را با آن انجام دهند. 

با استفاده از تراشه پردازشی قدرتمند M1 اپل، آیپد پرو 12.9 می‌تواند حتی سخت‌ترین کارهایی مانند ویرایش ویدیوی 4K را انجام دهد. به‌علاوه، به لطف صفحه‌نمایش مینی LED XDR با نور پس‌زمینه، همه چیز واقعاً خوب به نظر می‌رسد. روشنایی در سراسر صفحه عالی است، دقت رنگ تقریباً بی عیب و نقص است. این ویژگی آیپد پرو 12.9 را به گزینه ای عالی برای همه اشکال هنر دیجیتال تبدیل می کند.

دقت کنید که قلم طراحی را باید جداگانه تهیه کنید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 SM-T875 ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصات تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 SM-T875 ظرفیت 128 

نوع:تبلت گرافیکی

وزن: 498 گرم

ابعاد: ۲۵۳.۸x۱۶۵.۳x۶.۳

مقدار رم: شش گیگا بایت

رزولوشن: ۱۶۰۰x۲۵۶۰

پردازنده: Octa-core

پردازنده گرافیکی: Adreno ۶۵۰

دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل

سیستم عامل:Android

باتری:۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت

دلایل خرید:

قلم ارتقا یافته

دقت رنگ بسیار بالا

به عنوان یکی از بهترین تبلت‌ دارای قلم برای کاربران اندرویدی رتبه‌بندی می‌شود. اگر می‌خواهید یک تبلت طراحی عالی با قیمت پایین‌تر از اپل داشته باشید، می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین با عرضه گلکسی تب اس 8 و تبدیل شدن آن به عنوان تبلت اصلی سامسونگ، قیمت این مدل قدیمی در حال کاهش است.

گلکسی تب اس 7 پلاس یک دستگاه باریک و در دسترس است. در واقع کمی باریکتر از iPad Pro است و عمر باتری بسیار بهتری دارد (اگر حالت 60 هرتز را روشن کنید، در 120 هرتز می تواند به سرعت تخلیه شود). صفحه نمایش آن بسیار واضح است، صفحه نمایش رنگی آن یکی از بهترین های موجود است.

این تبلت با سلاح مخفی خود عرضه می شود: قلم S. این قلم کوچک با قلم اپل همتراز است و استفاده از آن بسیار عالی است. حساسیت فشار 4096 به این معنی است که می توانید از قلم مانند یک مداد یا قلم موی سنتی استفاده کنید. قلم S Pen فقط از باتری خود برای ژست‌های حرکتی استفاده می‌کند، به این معنی که می‌توانید بدون نگرانی نقاشی کنید، طراحی کنید و یادداشت برداری کنید.

برای خرید بهترین تبلت با قلم نوری دقت کنید که:

وقتی برای قصد خرید بهترین تبلت طراحی با قلم را دارید، دو چیز را خریداری می‌کنید: خود تبلت و قلم آن. گاهی اوقات آنها به صورت بسته هستند، اما گاهی اوقات لازم است قلم را جداگانه خریداری کنید. اولین چیزی که باید مشخص کنید این است که از چه نوع تبلتی می خواهید استفاده کنید. تا حد زیادی این امر قلمی را که استفاده می‌کنید تعیین می‌کند.

چگونه بهترین تبلت با قلم نوری را انتخاب کنم؟

پاسخ به این سوال می تواند به ترجیحات شما، نیاز شما و بودجه شما بستگی داشته باشد. تبلت گرافیکی ساده ترین نوع تبلت طراحی است، بدون نمایشگر. برای اینکه بتوانید ببینید آنها چه چیزی می‌کشند، به یک نمایشگر دیگر نیاز دارد. معمولاً آن را از طریق USB یا یک اتصال مشابه وصل می‌کنید، اگرچه برخی از آنها بی‌سیم هستند و می‌توانند تصویر را از طریق بلوتوث ارسال کنند.

در حالی که همه هنرمندان ایده طراحی روی یک سطح و مشاهده هنر خود را روی سطح دیگر دوست ندارند. تبلت طراحی بسیار سبک و قابل حمل هستند. در صورت لزوم می‌توانید از یک گوشی هوشمند به‌عنوان نمایشگر استفاده کنید.

تبلت‌ های گرافیکی وضوح پیکسلی ندارند، بلکه دارای وضوح LPI یا خطوط در هر اینچ هستند. این مقدار به سادگی به شما می گوید که چند خط دیجیتال می توانند در یک اینچ از صفحه نمایش دستگاه قرار بگیرند. مقادیر LPI 5080 حتی در میان تبلت‌های گرافیکی ارزان‌تر نیز رایج است.

هنگام خرید یک تبلت با قلم نوری، به رزولوشن آن نگاه کنید، که از Full HD تا 4K اجرا میشود. بسته به نوع هنری که انجام می دهید، ممکن است به تعداد زیادی پیکسل نیاز داشته باشید یا خیر. درست مانند تبلت‌ های گرافیکی، ارزش آن را دارد که به سطح واقعی که باید روی آن بکشید و اینکه چقدر به آن نیاز دارید فکر کنید. سطح کوچکتر فضای کار کمتری به شما می دهد، اما تبلت را قابل حمل تر (و ارزان تر) می کند.

سخن آخر:

خرید تبلت با قلم نوری، همه‌چیز به آنچه شما نیاز دارید و اینکه چقدر می‌خواهید هزینه کنید بستگی دارد. به همین خاطر ما در چی بگیر یک راهنما برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که چند مورد از تبلت با قلم را به شما معرفی کردیم (تبلت با قلم نوری سامسونگ، تبلت طراحی اپل...). در مجموعه‌ای که ما انتخاب کرده‌ایم برخی بزرگ و برخی کوچک؛ برخی ارزان و بعضی بهترین  گران هستند. هر چیزی که نیاز داشته باشید، ما برای شما جمع کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.