صندلی سفری: خرید و قیمت انواع صندلی سفری تاشو (ارزان ترین)

از ضروري‌ترين وسايل مسافرت و كمپينگ‌ها، تفریحات یک‌روزه، ماهی‌گیری کنار رودخانه، پیک‌نیک رفتن با اعضا بزرگسال و میانسال خانواده، استفاده از صندلي سفری تاشو است. صندلی‌های تاشو می‌تواند لذت استراحت در زمان تفریح را برای شما بیشتر کند. داشتن یک صندلی سفری خیال شما را آسوده می‌نماید. از آن جهت که به راحتی می‌توانید بنشینید، کپ بزنید، به آینده‌ای زیبا خیره شوید و از طبیعت اطراف خود لذت ببرید. 

خرید و قیمت صندلی سفری تاشو

شما با داشتن یک صندلی تاشو سفری در کنار ساحل دریا، در دل کویر، در جنگل و دشت و دمن، در وسط کوهستان و در لب رودخانه می‌توانید لحظات نابی را سپری کنید. در ادامه بهترین‌های این محصول را با هم مرور می‌کنیم. 

صندلی تاشو جزو لوازم پراستفاده در سفرهای امروزی است. در واقع صندلی تاشو از سری لوازم و وسایل گردش و کمپینگ به شمار می‌رود. از آنجایی که این وسیله پس از تاشدن فضای کی را اشغال می‌کند، جزو محبوب‌ها به شمار می‌رود. در واقع صندلی تاشو، وسیله‌ای است برای استراحت کردن و نشستن در طبیعت است، به راحتی حمل می‌شود و در صندق عقب ماشین به آسانی جای می‌گیرد. 

 صندلی سفری آریامن مدل تاشو

صندلی سفری آریامن مدل تاشو با وزنی کمتر از دو کیلوگرم بسیار زیبا و خیره کننده است. جنس این صندلی سفری تاشو از پارچه و فلز است. این صندلی به صورت بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. در قسمت پارچه‌‌ای دوختی عالی دارد و کم جا نیز هست. این صندلی سفری سبک و جمع و جور است.

اين محصول جمع‌وجور از بهترين متريال ممكن توليد شده و به‌عنوان صندلي كمپينگ، صندلي تاشو، صندلي چمن، صندلي ساحلي و موارد ديگر قابل استفاده است. این صندلی تاشو به‌راحتي در كوله پشتي يا گوشه چمدان شما جا مي‌گیرد .

صندلی سفری تاشو آریا گستر پارس مدل A3

صندلی سفری تاشو آریا گستر پارس مدل A3 صندلی جمع‌وجور و قابل جمع شدن در کوله‌پشتی است. جنس این صندلی سفری تاشو طوری است که در جنس قسمت نشیمن‌گاه، مقاوم در برابر پارگی است. این صندلی نشیمین سفری دارای یک بند در قسمت بالایی با چسب پارچه‌ای برای بسته نگه‌داشتن پایه‌ها در زمان حمل، حمل آن را آسان‌تر کرده است. همچنین دارای یک بند برای حمل راحت نیز هست. ابعاد این صندلی 29 در 29 در 40 سانتی‌متر است و کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد. 

صندلی سفری تاشو مدل 001

صندلی سفری تاشو مدل 001 صندلی است با بدنه فلزی و بسیار کارآمد. این صندلی تاشو فضای کمی را اشغال می‌کند و به راحتی قابل حمل است. همین ویژگی است که این صندلی را از دیگر نمونه‌ها متمایز می‌کند.

این صندلی تاشو ارزان مناسب کمپ و سفر است. گفتنی است صندلی سفری تاشو تکیه‌دار ساده از جمله لوازم جدایی‌ناپذیر برنامه‌های کمپینگ و آفرود و سفر و محسوب می‌شوند. زیرا این صندلی تاشو به راحتی در صندوق عقب هر خودرویی قرار می‌گیرد. این صندلی سفری به دلیل داشتن ساختار محکم می‌تواند وزن بسیار بالایی را تحمل نماید.

میز و صندلی سفری مدل TAYSIZ01مجموعه دو عددی

میز و صندلی سفری مدل TAYSIZ01مجموعه دو عددی  طراحی زیبا و رنگهای زیبایی دارد. جالب است بدانید که اسکلت و بدنه این ست از لوله‌های فلزی باکیفیت ساخته شده است. صندلی‌های این ست نرم و راحت بوده و میز آن تاشو است. این ست کاملا کم‌جا است. 

هم میز و هم صندلی این مجموعه به راحتی جمع و باز می‌شوند و به راحتی می‌توان آنها را حمل کرد. 

صندلی سفری تاشو توریست طرح 8

صندلی سفری تاشو توریست طرح 8 از جنس پارچه برزنتی در قسمت نشیمن و تکیه‌گاه تشکیل شده است.این صندلی تاشوی سفری دارای یک کاور برای حمل و نگه‌داری است که سبب می‌شود کمتر آسیب ببیند و بهتر نگهداری شد.

صندلی سفری به آسانی باز و بسته می‌شود و جالب است که در قسمت دسته محلی برای قرارگیری لیوان نیز درآن وجود دارد. این صندلی سفری دارای یک جیب متصل به صندلی است که می‌توان در آن وسایلی را گذاشت. جنس فریم  این صندلی از استیل است. و این صندلی قادر است تا نهایت وزن 120 کیلوگرم را تاب بیاورد. این صندلی زیبا و تمام عیار، از پارچه و فلز تهیه و تولید شده است.

صندلی سفری تاشو اف.آی.تی مدل FD-4042

صندلی سفری تاشو اف.آی.تی مدل FD-4042 یک انتخاب مناسب برای همراهی شما در کمپ‌ها و سفرهای یک روزه است. این صندلی به دلیل سبکی و آسانی حمل میتواند جایگزین خوبی برای زیراندازهای سفری باشد. 

فریم این محصول فلزی و سبک است. و جنس صندلی آن هم از پارچه‌ای مقاوم است که استحکام لازم را در تحمل وزن دارد و به صورت تکه‌تکه روی صندلی طراحی شده است.  اما مهمترین ویژگی این صندل سفری اسن است که هم با تکیه‌گاه و هم بدون تکیه‌گاه قادر خواهید بود از آن استفاده کنید. در واقع قسمت تکیه‌گاه این صندلی سفری متحرک است.

صندلی سفری تاشو ناصرپلاستیک مدل Simple سایز بزرگ

 

صندلی سفری تاشو ناصرپلاستیک مدل Simple سایز بزرگ را در تصویر می‌بینید. نقاط قوت این صندلی سفری تاشوی ارزان قیمت این است؛ بسیار سبک و محکم، طرح ثبت شده برند ناصرپلاستیک، مناسب برای سفر، پیک‌نیک، پارک و منزل، ارسال در بسته بندی کم حجم توسط تولید کننده.

این صندلی سفری تاشوی پلاستیکی، همه خصوصیات‌های خوب را برای خریداری دارد. 

صندلی سفری مدل تاشو

صندلی سفری مدل تاشو با تحمل وزن تا 110 کیلوگرم در تصویر بالا دیده می‌شود. فریم این صندلی تاشو سفری از آهن ساخته شده است و قدرت و استحکام خوبی دارد. محل نشستن آن هم پارچه‌ای و راحت است. این صندلی سفری تاشو دارای کیف حمل نیز هست و در کمپ‌ها و سفرها می‌تواند فضای کمی را در کنار وسایلتان اشغال نماید.

صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 2105

صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 2105 یک صندلی کم جا و ساده است. این صندلی از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالا ساخته شده است. وزن آن هم 4 کیلوگرم است. این صندلی به دلیل مقاومت بالا گزینه مناسبی برای سفر است. 

کفی و پشتی این صندلی سفری دارای ابر با ضخامت 1 سانتیمتر بوده و همین امر سبب شده است که نرم و راحت باشد. این محصول تماماً ایرانی و با بالاترین کیفیت ساخته شده است.

صندلی سفری مدل تاشو

صندلی سفری مدل تاشو که در تصویر می‌بینید از آن صندلی‌های محکم و کاربردی است. این صندلی تحمل وزن تا 110 کیلو را داراست. 

این صندلی سفری جمع شو بوده و به راحتی قابل حمل است. سبک است و با کیفیت. وزن این صندلی کمتر از 2 کیلوگرم است و بدنه آن کاملا از چوب است. در این صندلی تاشو سفری از رنگ موج نما در رنگ آمیزی، بدنه آن استفاده شده است. بدنه این صندلی هم از چوب طبیعی درخت کاج همراه با دسته‌هایی از چوب معروف چنار، لولاهای با پیچ‌های گالوانیزه است. لازم به ذکر است چوب کاج روسی به کار رفته از چوب‌هایی وارداتی بوده و از جنگل‌های تجدید‌شونده که به منظور تولید چوب صنعتی در حال بهره برداری هستند آورده شده تا آسیبی به محیط زیست و جنگل‌ها وارد نشود.

صندلی سفری تاشو تی پاک مدل 600104

صندلی سفری تاشو تی پاک مدل 600104 را درتصویر ملاحظه می‌کنید. این صندلی جزو صندلی‌هایی با قابلیت حمل آسان و راحت است. این صندلی دوکاره تی‌پاک با فضاگیری کم، مورد بسیار مناسب برای استفاده در کمپها و سفرهاست. این صندلی سفری با پایه فلزی دارای رویه دو لایه است.

نکات مهم برای خرید صندلی سفری تاشو:

خرید و قیمت صندلی تاشو سفری

  • اول از همه نوع صندلی را که می‌خواهید مد نظر داشته باشید. باید در نظر داشته باشید کدام مدل صندلی را نیاز دارید، صندلی تاشو پلاستیکی، آلومینیومی و یا ....
  • بعد از تعیین نوع صندلی مورد نظر، قیمت صندلی را در نظر داشته باشید، حتی در یک مدل و جنس هم انواع قیمت‌ها برای این مدل صندلی وجود دارد. 
  • نوع صندلی را فراموش نکنید. صندلی تک نفره می‌خواهید و یا از مدل صندلی‌ها چند نفره.
  • بهتر است فراموش نکنید که اگر صندلی از جنس آهنی خریداری می‌کنید، وزن آنها نسبت به مدلهای دیگر کمی بیشتر است.

مزایای استفاده از صندلی‌ سفری تاشو 

  • صندلی‌ تاشو، به راحتی و آسانی حمل و جابجا می‌شوند.
  • به دلیل تاشو بودن فضای کمی را اشغال می‌کنند.
  • نسبت به صندلیهای ثابت قیمت کمتری دارند.
  • در انواع قیمت و انواع جنس می‌توان صندلی سفری تاشو یافت.
  • این مدل صندلی‌ها معمولاً از مقاومت خوبی برخوردارند.
  • صندلیهای تاشو دارای مدل‌ها و جنس‌های متفاوتی است که این خصوصیت، بر قیمت صندلی‌ها تاثیرگذار هستند. 

انواع صندلی سفری تاشو:

  • صندلی‌ سفری تاشویی که سایبان دارند، سایبان این مدل صندلی‌ها سبب می‌شوند که از نور مستقیم آفتاب در امان باشید.
  • صندلی‌ سفری تاشوی دسته‌دار، نوع دیگر این مدل صندلی‌ها هستند. این صندلی‌ها محلی برای قرار دادن دست دارند. و محلی برای قرار گرفتن لیوان. 
  • صندلی‌ سفری تاشوی چند نفره، که مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. 

اما صندلی‌های سفری از جنس‌های مختلف و متفاوتی نیز برخوردارند:

  • صندلی‌های تاشو از جنس چوب
  • صندلی‌های تاشو از جنس پلاستیک
  • صندلی‌های تاشو از جنس فلز و آهن
  • صندلی‌های تاشو از جنس آلومینیوم

سخن آخر: صندلی تاشو جزو لوازم پراستفاده در سفرهای امروزی است. در واقع صندلی تاشو از سری لوازم و وسایل گردش و کمپینگ به شمار می‌رود. از آنجایی که این وسیله پس از تاشدن فضای کی را اشغال می‌کند، جزو محبوب‌ها به شمار می‌رود. در واقع صندلی تاشو، وسیله‌ای است برای استراحت کردن و نشستن در طبیعت است، به راحتی حمل می‌شود و در صندق عقب ماشین به آسانی جای می‌گیرد.


در ادامه بخوانید : زیرانداز سفری: 10 مدل زیر انداز سفری ارزان و باکیفیت (پرفروش ترین)


در ادامه بخوانید : وسایل مورد نیاز برای سفر به کویر و رصد ستارگان


در ادامه بخوانید : 10 مدل استند و ساج سفری ارزان قیمت و باکیفیت (بهترین ساج سفری)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.