آویز ساعت زنانه: قیمت و خرید 12 مدل (آویز ساعت طلای زنانه)

خرید انواع آویز ساعت

جذابیت آویز ساعت در جنس‌های مختلف به قدری زیبا و چشمگیر است که در کنار ساعت مچی به راحتی خودنمایی می‌کند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، آویز ساعت در جنس و رنگهای مختلف در بازار وجود دارد و با توجه به مدل و رنگ ساعت شما می‌توانید زیباترین آن را با ساعت خود ست کنید.

از آنجایی که آویزهای ساعت این مقاله همگی طلا هستند، میزان طلای به کار رفته در این زنجیرها، و دست ساز بودن آن آویزها و همچنین سنگهای قیمتی به کار رفته در آویزها همگی بر قیمت این آویزهای ساعت تاثیر مستقیم دارند. اگر از آن دسته افراد هستید که از خرید اینترنتی لذت می‌برید و قصد خرید آویز ساعت طلا دارید، نکات زیر را در خرید مد نظر قرار دهید؛

 

آویز ساعت طلا 18 عیار ماهک مدل MW0277

آویز ساعت طلا 18 عیار ماهک مدل MW0277 ، بسیار زیبا و بسیارجذاب است. این طرح پلاک 18 عیار است و این پلاک تخت بوده و بسیار براق و طلایی است. قفل این آویز ساده است. این آویز ساعت طلای 18 عیار دارای آویز با سنگ کریستالی بنفش به قطر 0.5 سانتی‌‌متر است. 

آویز ساعت طلای 18 عیار رزا مدل WTC152

آویز ساعت طلای 18 عیار رزا مدل WTC152 پلاکی است با طرح بی‌نهایت که بسیار پرطرفدار و زیبا است. ابعاد تقریبی پلاک مورد نظر 4/0 در 1 سانتی‌متر است. قفل این آویز ساعت ساده و طلایی است و نگین‌های آن هم سفید و اتمی است.

آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC77

آویز ساعت طلا 18 عیار رزا مدل WTC77 ، طرحی جذاب و زیبا دارد. طرح پلاک این آویز ساعت مثلثی شکل است و ابعاد تقریبی پلاک آن هم 9/0 در 1/1 سانتی‌متر است. قفل این آویز ساعت ساده است. همچنین این آویز ساعت طلای زیبا دارای نگین‌های سفید اتمی است.

آویز ساعت طلا 18 عیار شانا مدل WSG37

آویز ساعت طلا 18 عیار شانا مدل WSG37 با طرح پلاک قلب هدیه‌ای مناسب برای بهترین‌های شماست. ابعاد تقریبی پلاک 1 در 7/0 سانتی‌متر است.

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه مدل MW0270

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه مدل MW0270 دایره‌ای شکل با طرح گل در تصویر دیده می‌شود. ابعاد تقریبی پلاک2/1 در 4/1 سانتی‌متر است. پلاک این آویز ساعت یک پلاک تخت، براق و طلایی است. که زیبایی خاصی به ساعت شما خواهد بخشید. قفل آن هم ساده و طلایی است. این آویز ساعت دارای آویز با سنگ کریستالی آبی به قطر 0.5 سانتی‌‌متر است.

 آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه قیراط طرح قلب کد GH353

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه قیراط طرح قلب کد GH353 زیبا و چشم نواز است. طرح پلاک این آویز ساعت، همانطور که در تصویر می‌بینید، قلب است و اگر به ساعت آویزان شود بسیار شیک خواهد بود.

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه آمانژ طرح S کد 792D3183

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه آمانژ طرحکد 792D3183  با طرح پلاک را در تصویر مشاهده می‌کنید. این آویز ساعت طلا برای کسانی که اول اسمشان کلمه اس دارد بسیار مناسب است.

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MW0217

آویز ساعت طلا 18 عیار ماهک مدل MW0217 - مایا ماهک طرح جالبی دارد. اگر دقت کنید خواهید دید که این پلاک به شکل قلب طراحی شده است و داخل آن دو کبوتر وجود دارد. ابعاد آن هم 2/1 در 1/1 سانتی‌متر است.

این آویز ساعت طلا دارای یک قفل ساده از جنس طلا است که به دور ساعت شما بسته می‌شود و بر روی ساعت خودنمایی خواهد کرد.

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه کرابو طرح دونه برف مدل Kr9042

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه کرابو طرح دونه برف مدل Kr9042 یک هدیه‌ای عالی به عنوان نشان دادن عشق و علاقه است. این دانه‌ برف زیبا زمانی که به ساعت آویزان شود، نمای ساعت مچی را چندبرابر می‌کند. معمولا این مدل آویزهای ساعت نظر اکثر افراد را جلب می‌کند. 

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MW0021

آویز ساعت طلا 18 عیار ماهک مدل MW0021 - مایا ماهک یک مدل بی‌نظیر و پرطرفدار است. طرح پلاک این آویز ساعت سنگ است که دارای قابی از طلا است. این آویز ساعت دارای سنگ کریستال بنفش است. 

آویز ساعت طلای 18 عیار رزا مدل WTC142

آویز ساعت طلای 18 عیار رزا مدل WTC142  ترکیبی از طلا و نگین است. پلاک آویز ساعت طرح یک پروانه به رنگ طلایی است که روی آن با نگین کار شده است و ابعاد آن هم  6/0 در 6/0 سانتی‌متر است. این آویز ساعت به دلیل خاص بودن مورد پسند خیلی از افراد خواهد بود. قفل ساده و طلایی این آویز ساعت آن را محبوب‌تر کرده است. نگین‌های سفید و اتمی آن براق و گیرا هستند.

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه عدنان مدل انار DFOK5

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه عدنان مدل انار DFOK5 اناری است زیبا که مخصوص هدیه دادن به عزیزترین‌های شماست. این آویز ساعت طلا دارای قفلی ساده و کاربردی است. وقتی این انار طلای زیبا به ساعت شما آویزان شود زیبای ساعت شما چندین برابر خواهد شد.  

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه کاکامی مدل چشم نظر کد 352

آویز ساعت طلا 18 عیار زنانه کاکامی مدل چشم نظر کد 352 یک آویز کشویی است که بیشتر مناسب ساعت‌های هوشمند است. البته به دلیل اینکه ساعتهای هوشمند دارای بندی زخیم‌تر هستند. 

اگر برای فردی که دارای ساعت هوشمند است و می‌خواهید به او هدیه‌ای ارزشمند بدهید، این آویز ساعت را در نظر داشته باشید. این آویز ساعت دارای سنگی است که جنس سنگ چشم نظر از نوع صدف است.  

گفتنی است این آویز ساعت مناسب برای بندهای 38 تا 42 میلی‌متری است.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل زنجیر طلا زنانه (زنجیر طلا مدل کارتیه، باکس...)


در ادامه بخوانید : دستبند طلا زنانه : خرید جدیدترین دستبند طلای زنانه+ قیمت روز

در هنگام خرید آویز ساعت طلا، چه تکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • ازآنجایی که آویز ساعت ما طلا است، باید از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشیم. قبلا گفته شد که عیار کالا و میزان طلای به کار رفته در این اکسسوری ارتباط مستقیم با قیمت آن دارد. 
  • در هنگام خرید آویز ساعت طلا، به زنجیر و استحکام آن دقت کنید. بهتر است طول زنجیر این اکسسوری بیشتر از 7 سانتی‌متر نباشد. در ضمن از بافت خوبی نیز برخوردار باشد.
  • در هنگام خرید آویز ساعت طلا، از قفل آویز غافل نشوید. قفل باید از استاندارد خوبی پیروی کرده باشد و همچنین دارای استحکام نیز باشد. همچنین طوری باشد که به راحتی باز نشود.
  • یادتان باشد آویز طلای ساعتی که انتخاب می‌کنید خیلی سنگنین نباشد زیرا ممکن است به زنجیر آن فشار بیاورد و گم شود و یا اینکه به مچ دست فشار بیاورد. 
  • اگر بر آویز ساعت شما بیش از یک پلاک آویزان است بهتر است از ایمنی اتصالات آن مطمئن باشید.
  • آویز ساعت طلا بهتر است از نوع ظریف باشد، تا هم بر روی مچ دست زیبا به نظر بیاید و هم به عنوان تکه‌ای طلا جذاب باشد. دقت کنید اگر آویز ساعت طلا، سنگین باشد برای شما مشکل ایجاد می‌کند.
  • طرح آویز ساعت طلا طوری نباشد که باعث شود به لباس گیرکرده و آن را نخ کش کند.

 چه آویز طلای ساعتی برای چه ساعتی؟

بهتر است آویز ساعت طلا را متناسب با نوع ساعت انتخاب کنید. مثلا اگر ساعتی رسمی بر دست دارید، آویز آنهرچه ساده‌تر باشد بهتر است. اما اگر ساعتی غیررسمی و مناسب برای مهمانی دارید، می‌توانید از آویزهای ساعت پرنگین استفاده کنید. 

و حتما سایز آویز ساعت را نسبت به اندازه ساعت در نظر داشته باشید.

در پایان: 

  • از آنجایی که آویزهای ظریف ساعت مچی چندوقتی که ترند شده، و سبب متفاوت شدن ساعتهای مچی گشته‌اند، بیشترین و زیباترین رنگ در آویزهای ساعت، طلایی است. آویزهای طلایی خواه در کنار بند چرم ساعت، یا بندهای فلزی ساعت، بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می‌رسند.
  • در همین حین در نظر داشته باشید در ساعتهای مچی که از جنس سیلیکون و یا پلاستیک هستند، بهتر است از آویزهای سبک حتی با جنس استیل استفاده شود.
  • اگر جزو افرادی هستید که از هرگونه سادگی گریزانند، از آویزهای ساعت نگین دار بهره ببرید. آنها در این مسیر شما را یاری می‌کنند. 
  • اگر قصد خرید یک آویز ساعت برای دختر خانمی کم سن هستید، سعی کنید، آویزی را برایش تهیه نمایید که دارای ظرافت و سادگی باشد و مناسب با سن دخترخانم‌های زیبا. 
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.