چادر بازی کودک: خرید و قیمت چادر بازی کودک (ارزان ترین)

کودکی یکی از زیبا‌ترنی تجربیات هر فرد است، زمانی پر از داستان و تخیل‌هایی که در بزرگسالی سخت به آن می‌رسید. در روزگارهای خیلی دور با شنیدن داستان‌ها، خواندن کتاب‌ها کودکان فضای تخیل و ایده‌پروری را پیدا می‌کردند. شاید باورتان نشود در کنار تمام داستان‌ها، بازی‌ها، سفرها، اسباب‌بازی‌ها، چادر بازی کودک فضایی به‌خصوص برای کودک دلبندتان فراهم می‌کند تا ساعت‌ها در دنیای خود بازی کند و داستان‌های مختلف را در محیط کوچک چادر به تصویر بکشد.

انواع چادر بازی کودک

چادر بازی بچه گانه فنری:

 این مدل از چادر بسیار راحت باز و بسته می‌شود و هر زمان که بخواهید با راحتی در هر مکانی آن را برای کودکتان باز و بسته می‌کنید. اگر خیلی فضای بزرگی برای بازی کودک ندارید، آن را در کمتر از 10 ثانیه پهن کنید و هر زمان که خواستید تا محیط بزرگتری در خانه داشته باشید، جمع کنید.

چادر بازی کودک پارچه‌ای:

اگر به دنبال چادر بازی کودک ارزان قیمت هستید، جنس پارچه‌ی آن در بازار قیمت مناسب‌تری دارد. در طراحی آن برای نگهداشتن چادر از میله‌های فلزی استفاده شده است و به دلیل سبک بودن و جنس الیاف‌ها اکسیژن در آن جریان دارد و به هیچ وجه بوی نامطلوبی نمی‌گیرد.

چادر بچه گانه بادی:

 این مدل از چادرها یکی از بهترین چادر بازی کودک پسرانه است که به دلیل وجود پمپ باد به هیچ وجه بو نمی‌گیرد و بوی نا مطلوب در داخل چارد باقی نمی‌ماند. جنس این چادرهای بازی از پی وی سی است و سلامتی کودک را تضمین می‌کند. قیمت چادر بازی کودک بادی از جنس پی وی سی به نسبت دیگر چادرها گران‌تر است، ولی در برابر هزینه‌ای که می‌کنید مطمئن خواهید شد که خطری سلامتی کودکتان را تهدید نمی‌کند.

چادر بازی غیر بادی:

این چادرها از جنس پی‌ویسی و پلاستک است، ولی بدون پمپ باد و برای همین از نظر بهداشتی اصلا ایمن نیست و سلامتی کودک در معرض خطر است. قیمت چادر بازی کودک بادی ارزان است و برای همین طرفدار زیادی در بازار دارد.

چادر بازی کودک طرح بن تن

بچه‌ها عاشق وسایلی هستند که کارکترهای چذاب انیمیشن‌ها بر روی آن طراحی شده باشند. جنس این چادر مسافرتی از پارچه است و پایه‌های آن از فلز.

وزن آن بسیار سبک است و برای کمپینگ‌های روزانه به آسودگی از آن استفاده کنید. در طبیعت پنجره‌های داخل چادر را باز کنید تا هوای خوب و حس تازگی از میان توری آن به داخل بیاید.

چادر بازی کودک اینتکس کد 45642

این مدل بسیار جذاب است و طراحی آن به کودک شما این حس را می‌دهد که خانه‌ای مستقل به همراه اسباب بازی‌هایش دارد. خانه‌ای که با رنگ‌های بسیار زیبا نقاشی شده و برای خودش یک در و پنجره دارد.

طراحی این مدل از چارد به صورتی است که فقط در خانه می‌توان از آن استفاده کرد و اصلا مناسب بیرون و فضا باز نیست.

چادر کودک از جنس پلاستیک است و راه جریان هوا از در و پنجره است.

چادر بازی کودک طرح سگ های نگهبان مدل ریلکس

هر زمان که کودک دلش فضایی مخصوص خود و دوستانش خواست، به راحتی این چادر را برای او درست کنید.

این چادرها فضای امن و صمیمی میان بچه‌ها در هنگام بازی ایجاد می‌کند. جنس چادر از پارچه است و نیازی به تعبیه اضافی و پمپ ندارد.

درب و پنجره‌های توری در شب‌های بهار و تابستان مکانی بسیار دلنشین برای کودک ایجاد کرده تا شب‌ها را در فضای باز صبح کند. 

دوخت این چادر به قدری سفت و محکم است که در هنگام بازی کوردکان آسیبی نمی‌بیند و البته زیپ در و پنجره از پلاستیکی است که برای کودک خطری ندارد.

چادر بازی کودک آسیم مدل 002

چادر بازی کودک آسیم مدل 002 یکی از بهترین چادرها در چادر مسافرتی کودک سایز بزرگ است. 

وزن آن بسیار سبک است و جنس خوبش همراه شما در هر سفر و ماجراجویی‌های طبیعت‌گردی و کمپینگ است.

جنس دیواره‌های این مدل از تترون با کیفیت بسیار بالایی است و ستون آن فلزی است.

چادر بازی کودک مدل خیمه ای کد k10

این چادر بازی آنقدر زیباست که بچه ها دوست دارند ساعت‌ها وقت گرانبهای خود را در آنجا بگذرانند. ابعاد این چادر 100×140×130 سانتی‌متر است.جنس پارچه این چادر بازی از باکیفیت ترین پارچه‌های موجود در بازار است. و دارای ایمنی بالایی برای استفاده کودکان است. طراحی رنگارنگ آن باعث می شود تا فضای داخلی روشن باقی بماند. و شما می‌توانید به راحتی چادر را باز و بسته کنید. جنس ستون‌های این چادر از چوب است و از نظر ایمنی برای کودکان بسیار مناسب است.

چادر بازی کودک سایانا مدل strawberry-short

این چادر بازی سایانا یک هدیه عالی برای دختر کوچک شماست تا در خانه رویایی خود زندگی کند. این چادر بازی شبیه یک کلبه است و بچه ها دوست دارند زمان خود را به تنهایی در این چادر بازی بگذرانند، این چادر به راحتی نصب می شود و دارای درب با پرده است تا ظاهری واقعی به آن بدهد. این چادر از مواد بادوام ساخته شده است. مونتاژ آن آسان است و می توان از آن در داخل و خارج از منزل استفاده کرد. رنگ‌های روشن و سرگرم‌کننده با شخصیت فانتزی تخیل بچه‌ها را برای ساعت‌ها بازی در داخل خانه تقویت می‌کند.

چادر بازی کودک مدل بچه رییس کد 5662

این مدل از چادر بازی در دو رنگ موجود است و طراحی همه آنها واقعاً عالی است. مونتاژ این خانه اسباب بازی فقط چند دقیقه طول می کشد. حمل و نقل آن از مکانی به مکان دیگر بسیار آسان است زیرا بسیار سبک است.

جنس پارچه آن از پارچه مرغوب است که به راحتی قابل تمیز کردن و نگهداری است. علاوه بر این، ضد آب است. بچه‌ها همچنین یاد می‌گیرند که چگونه با تیم و دیگر بچه‌ها از چادر بازی استفاده کنند.


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی کودکان (ماشین کنترلی بزرگ)


در ادامه بخوانید : تاب کودک: خرید بهترین تاب بچه(پارچه ایی و بارفیکسی)

در هنگام خرید چادر بازی کودک به چه مواردی توجه کنیم؟

خرید چادر بچه گانه بزرگ

ابعاد چادر بازی کودک:

در بازار انواع و اقسام چادر کودک در ابعاد مختلف وجود دارد، شاید بهتر است در ابتدا تصور کنید که آن چادر قرار است در کدام قسمت خانه قرار بگیرد و یا چه کاربردی برای کودک شما دارد و بعد خرید بکنید. ابعاد چادر با توجه به ظرفیت، نوع استفاده و جنس آن متغیر است.

ایمنی چادر کودک:

این را در نظر بگیرید که کودک ساعت‌های طولانی را تنهایی و یا با همراهی دوستانش در این خونه فرضی کوچ شده زندگی می‌کند و باید از جنس مرغوبی ساخته شده باشد که مانع نفس کشیدن نشود و همچنین حساسیت‌های پوستی را در فرزند ایجاد نکند. 

در هنگام خرید چادرهای بازی، والدین باید اطمینان حاصل کنند که چادرها برای کودکانشان 100% ایمن است تا از آنها استفاده کند. چادر نباید حاوی مواد مضر باشد و چادرهای فضای باز باید به اندازه کافی مستحکم باشند و از بچه ها در برابر باد، آفتاب و باران محافظت کنند.

تهویه چادر مسافرتی بچه گانه:

همیشه تهویه مناسب خانه را بررسی کنید تا بچه ها هنگام بازی در داخل خانه احساس گرما یا خفگی نکنند. برای این منظور اکثر چادرها دارای دو پنجره کوچک در طرفین و یک در در پشت برای ورود هستند. اما قبل از خرید از این موضوع مطمئن شوید.

جنس چادر بازی کودک:

 به هیچ وجه زیبایی یک چادر را فدای سلامتی کودک خود نکنید. جنس چادر بازی بسیار مهم است، چون کودکان ساعت‌ها در آن‌ها می‌خوابند، بازی می‌کنند و غذا می‌خورند؛ پس باید از جنسی باشد که به نفس کشیدن و سلامتی کودک آسیبی نرساند. جنس چادرها معمولا پارچه‌ای، پلی‌استر و پلاستیک است. اطمینان حاصل کنید که پارچه از کیفیت خوب و همچنین غیر سمی است که نباید به بچه ها آسیب برساند. آنها باید رنگ غیر سمی نیز داشته باشند که فاقد مواد شیمیایی باشند.

قابلیت پشه‌بند شدن:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر چادر بازی کودکی باید داشته باشد، وجود پشه‌بند در قسمت درب و پنجره است. خیلی از شب‌های بهار و تابستان کودکان دوست دارند که در محیط باز بخوابند و این پشه‌بندها به شما اجازه می‌دهد که با خیال راحت در و پنجره را برای گردش هوا باز کنید. 

قابلیت شستشو چادر بازی کودک:

 کودکی است و هزار و یک دردسر، هر لحظه ممکن است چادر بازی بچه‌ ها لک ببیند و کثیف شود، و یا با آن به طبیعت بروید و کثیف شود. باید حتما چادر قابل شستشو باشد و با اولین شستشو آسیب نبیند و خراب نشود.

قیمت چادر بازی کودک:

قیمت چادر بازی کودک باید با کیفیت آن مطابقت داشته باشد. لزومی ندارد که چادر بازی گران ترین یا ارزان ترین باشد. لازم نیست انتخاب منحصراً بر اساس قیمت باشد. همه عوامل دیگر نیز به همان اندازه مهم هستند.

زیپ چادر: 

اکثر چادر بازی کودک دخترانه و یا پسرانه دربی دارد که یا زیپ بسته می‌شود. جنس این زیپ‌ها از پلاستیک و یا فلز است. متاسفانه زیپ‌های فلزی با طرز بستن و استفاده کودک خیلی زود خراب می‌شوند، پس توجه کنید که در چادر انتخابی شما زیپ فلزی طراحی شده باشد.

برخی از باید و نبایدها که در خرید چادر مسافرتی کودک باید رعایت شود:

  • همیشه مطمئن شوید که میله ها و اتصالات آنها به درستی ثابت شده اند.
  • مطمئن شوید که بچه ها زیر نظر بزرگسالان بازی می کنند.
  • اجسام سنگین را روی چادر بازی قرار ندهید.
  • چادر بازی را از آتش و گرما دور نگه دارید.
  • چادر بازی کودک را نزدیک لبه تراس و بالکن قرار ندهید زیرا ممکن است سقوط کند.
  • برای تمیز کردن آن از یک پارچه مرطوب استفاده کنید.

نتیجه گیریبا ساده‌ترنی وسایل می‌توانید دنیای کودکی بچه دلبندتان را تغییر دهید، به او احساس امنیت و فضای خصوصی بدهید. چادر بازی کودک دخترانه و پسرانه‌هایی که در بازار با طرح و رنگ مختلف در دسترس است و فقط باید به ابعاد، کاربرد و سلامت آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناشناس

محمدطاها محمدی

23 اردیبهشت 1401 - 09:12

پاسخ